Ελληναράδες vs Δήμος σημειώσατε Χ ,άλλωστε η ηλιθιότητα είναι αήτητη!!

Διαβάζοντας σήμερα στον τοπικό τύπο βλέπω έκπληκτος ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων και
λοιπές κοκορομαχίες για κάποιον λέει κανονισμό καθαριότητας.
Έλεος κύριοι.
Τι κανονισμός μας λέτε?
Αυτά είναι για ανθρώπους.
Ανθρώπους σωστούς και πολιτισμένους.
Ίσως οι αρχαίοι ημών πρόγονοι να είχαν κανονισμούς και να τους τηρούσαν και να ήταν Έλληνες!!
Σήμερα ίσως κάποιοι άλλοι λαοί πάνω στον πλανήτη ναι.
Αλλά όχι ο ελληναράς .
Όχι ο νεοέλληνας.
Όχι αυτός ο τεράστιος μάγκας-μακάκας νεοέλληνας που θα πετάξει τα σκουπίδια του
στον δρόμο ή στο δάσος και θα πει με στόμφο αφού τραβήξει πρώτα τζούρα με
πάθος από το θεριακλίδικο τσιγάρο του μέχρι να φτάσει ο καπνός στην πατούσα
<< έλα μωρέ... δεν γαμ...ται!! θα τα μαζέψει ο σκουπιδιάρης>>
Πάρτε ένα στειλιάρι και κοπανάτε όποιον πετάει τσιγάρα , σκουπίδια, μπάζα, και οποιαδήποτε
άλλη παλιατζούρα έκρινε ότι δεν του χρειάζεται πια!!
Τα ζώα μόνο με ξύλο μαθαίνουν.
Και ειδικά τα γαϊδούρια!!
Αλλά και αυτός ο Δήμος ρε παιδί μου....
όλο φρου φρου και αρώματα.
Όλο ανακοινώσεις και ουσία μηδέν.
Αφήστε πια το πιο αστείο που διάβασα.
Σε κάποια τοπική εφημερίδα αναφέρει και αριθμό τηλεφώνου για καθαριότητα.
Εγώ συγκεκριμένα έχω πάρει 500 τηλέφωνα εφέτος.
Το τι μου απαντάνε διάφοροι τύποι και τύπισσες είναι απίστευτο.
Άσε τις παραπομπές.
Πάρτε τον κύριο τάδε την κυρία τάδε κλπ.
Πέρσι το καλοκαίρι κάποιος από την καθαριότητα μου είπε ότι δεν φταίει ο δήμος
αλλά φταίμε εμείς που καλούμε επισκέπτεςκαι γεμίζουν το νησί με σκουπίδια.
Απίστευτο έτσι?
Τέσπα.
Να μην μακρηγορώ και κουράζω και άλλο τους φίλους μου
τους ελληναράδες που τυχόν μου κάνουν την χάρη και με διαβάζουν .
Κλείνω την "ζοχάδα" μου με 2 πολύ ωραίες φωτογραφίες από τα Κανάκια.
Τουριστικό μέρος γαρ.
Η κατάσταση αυτή είναι πάνω από 20 ημέρες, ίσως και μήνα.
Είναι ντροπή κύριοι να μιλάτε για κανονισμούς και να να κάνετε ότι δεν βλέπετε
χωματερές σαν και αυτή στα Κανάκια!!



Καλή σας νύχτα!

από kanakiani