Αναζήτηση στο ιστολόγιο

Φόρτωση...

Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010

ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΛΟΥΚΙΑ – ΠΕΡΑΜΑ : ΜΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ... AKTOΠΛΟΪΑΣ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΑΜΕΣΑ

ΚΙΝΗΣΗ  Ν.ΑΥ.ΜΑΧΗ.Α.
                      (Νέα  ΑΥτοδιοικητική  ΜΑΧΗτική Ανατροπή)
 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΠΟΡΘΜΕΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΟ , ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ  ΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΙΕΖΟΝΤΑΙ ΕΝΩ Η ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΘΙΚΤΗ.
ΟΙ ΔΥΟ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΚΑΡΤΕΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΕΣ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ.
ΩΣ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ Ν.ΑΥ.ΜΑΧΗ.Α. ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ. ΕΓΙΝΑΝ ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΟΡΘΜΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΛΟΥΚΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΟΠΟΥ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ-ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ. ΜΕΤΑ ΤΗ ΘΕΡΜΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΜΕ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΩΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ, ΣΤΙΣ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ:


ΠΡΟΣ "ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΕΠΙΒΑΤΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ":
 ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΟΛΠ, ΜΟΝΟ ΤΟ 2009 ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΘΜΕΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΛΟΥΚΙΑ – ΠΕΡΑΜΑ 8.773.709 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ 2η ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ .
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ, ΕΝΑΣ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΜΕ ΔΙΚΥΚΛΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 80 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ, ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΦΘΑΝΕΙ ΤΟ 1/7 ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΚΤΟΞΕΥΕΤΑΙ ΣΤΑ 300 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΕΝΩ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΣΤΟΥΣ ΟΔΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ, ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ.
Η ΚΙΝΗΣΗ Ν.ΑΥ.ΜΑΧΗ.Α. ΗΡΘΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ-ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
ΑΙΤΗΜΑΤΑ
·        ΜΗΝΙΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ 30% ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΗ + ΟΧΗΜΑ.
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ 70 % ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥ  ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΙΣ 26 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ.  ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΠΙΒΑΤΗ ΜΕ ΔΙΤΡΟΧΟ 500 κε ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 1,77 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ,  Η ΚΑΡΤΑ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ: 2x1,77x26x70%=64,42 ΕΥΡΩ.
·        ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ- ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΥΣ-ΑΜΕΑ
·        ΙΣΧΥΣ ΤΗΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ, ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
·        ΠΑΓΩΜΑ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012
·        ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
·        ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΑΜΕΑ – ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:  , E-mail : naymaxha@gmail.com
Fax 210-4640647

33 σχόλια:

  1. Ανώνυμος19/11/10 19:02

    TI EGINE RE PAIDIA TA PAPAGALAKIA PSOFISANE?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/11/10 19:07

    http://salamikonos.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος20/11/10 00:08

    re paidia ti lete???
    exete dei pollous epixirimaties na kanoun ependisis tetiou ipsous k na min einai se sinenoisi me to ipourgio naytilias,astieveste ???
    gia toso xazous tous exete na ftiaxnoun karavia dixos oikonomiko orizonta apopliromis ton ferry???

    eleuthero epmorio zitisan h ekastote kivernisis,kapioi eixan, ependisan k vgazoun lefta,pou einai to kako???

    giati to ipourgio den vazei plafon se aytous mou apanta kapios??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος20/11/10 00:11

    giati h gefira tha mas lisi to oikonomiko provlima???
    tha ginoume athina meta..
    an sou leipei file mou na pas athina k esi,
    etsi elegan k gia tin gefira stin patra k gia na tin peraseis plironeis 11.80 euro..
    k den tha akousw amfisvitisi giati pernaw 4 fores ton mina.

    an ginei perama tha ginei porthmiaki k apo faneromeni
    dianoise ti exei na ginei???
    rafina tha katantisoume,ola ta emporevmata gia peloponiso apo edw tha pernane..

    opote gia ksana skepsou to auto..!!!

    pio polla tha plironume,se kostos alla tha kostisi polla sto profil tis salaminas,tha ginoume RAFINA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος20/11/10 01:43

    καλη κινηση!μαζι σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος20/11/10 09:54

    Με το ενδεχόμενο να γίνουμε Ραφήνα πρέπει να υπομένω κάθε μέρα εγώ το αβάσταχτο κόστος του εισιτηρίου σας γιατί όπως ομολογείτε κάποιοι ελάχιστοι είχαν και έκαναν επένδυση σε ένα λιμάνι που είναι 10 λεπτά από το Πέραμα και εξυπηρετεί εκατομμύρια κόσμο κάθε χρόνο. Με το ίδιο σκεπτικό γιατί αποκλείεται και έναν άλλον επιχειρηματία μη φερυποτατζή που θέλει να κάνει επένδυση με μία γέφυρα; Μόνο οι φερυποτατζήδες είναι επιχειρηματίες; Και μάλιστα κάκιστοι επιχειρηματίες εάν δούμε ποιοι περνάνε με μειωμένο εισιτήριο και ποιοι με ολόκληρο. Βλέπε μπετονιέρες.
    Τώρα ας πάμε στο άλλο θέμα της καθυστέρησης. Εάν εγώ έχω χρήμα και κτίσω ένα φέρρυ και λόγω έλλειψης θέσεων στον προβλήτα το βάλω κάθετα στα υπάρχοντα φέρρυ και εμποδίζω την προσέγγιση των άλλων φέρρυ στον προβλήτα, θα φταίω εγώ για αυτή μου την ενέργεια ή οι υπεύθυνοι που δεν μου έχουν φτιάξει προβλήτα για να το δέσω. Θα σας αρέσει να μην κάνετε την δουλειά σας επειδή εγώ δεν είχα θέση και το έβαλα σε σημείο που εμποδίζει την δική σας την διέλευση;
    Γιατί τέτοια επιχειρήματα μας λέτε. Ότι δεν υπάρχουν θέσεις οπότε αναγκαστικά περιμένετε να φύγει κάποιο άλλο για να μπείτε στην θέση του. Αγνοώντας τις οικονομικές επιπτώσεις στο επιβατικό σας κοινό.
    Κλείνοντας ας θυμιθούμε με ποιες συνθήκες εργασίας, με τι διπλώματα οι ναυτικοί και με ποιες συμβάσεις εργασίας ζητάτε ο κόσμος να δουλεύει στα ταμία σας. Δεν κατάλαβα τελικά τα φέρρυ που συνεισφέρουν; Στις θέσεις εργασίας ή μήπως στην ποιότητα της μετακίνησης μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος20/11/10 10:46

    TORA POY EFYGE O SOFRAS FIGANE KAI TA 2-3 PAPAGALAKIA POY YPOBATHMIZAN TO EPIPEDO TON SXOLIASTON-EYTIXOS APO AYTOYS GLYTOSAME

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος20/11/10 12:06

    O TELEYTAIOS FILOS EXEI DIKAIO.
    PALI KALA POY EFYGAN TA PAPAGALAKIA TOY SOFRA. MAS EIXAN PERASEI OLOYS GIA HLITHIOYS.
    O GIOYGKOSLABOS POY OLO DEN KSEXNA KAI THA EKDIKITHEI TOYS PANTES ( O ARXIEKBIASTHS DHLADH TOY SOFRSA), TA ARXILAMOGIA POY SUNEXIZAN NA EKBIAZOYN KAI NA APILOYN, KAI KSEROYN AYTOI POLY KALA. EPISEIS OI ANTROPOI TOY ALAI... KAI TOY LATOMIOY POY ITHELAN MONO GIA TA SUMFERONTA TOUS NA KATSTREPSOYN OLOYS TOYS POLITES STO NISI KAI TO NISI TO IDIO.
    TELOS TORA AYTA , TREKSTE STIS TRUPES SAS, KAI MHN TOLMHSTE NA KSANABGHTE ANTHROPOIDES. EDO EXOYME DHMOKRATIA KAI OXI FASISMO. TO NISI THA GINEI KALYTERO THELETE DEN THELETE. TELOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος20/11/10 17:10

    na ginei kalitero simfounoume oloi..
    alla kovontas tous misthous k stenevontas tin tsepi mas na afisoume k to amaksaki mas sta paloukia k na pame stin doulia mas me to leforio file mou!!!!

    den ginete tin dikia mou eksipiretisi sta metra mou na tin plirosoun ergazomenoi sta ferry k olo to nisi???
    h mhsi salamina sta ferry h alloi stn naustamo k oi loipoi ston kanakh.
    eleos pia.....

    ena eisitirio exei 80 lepta,toso disvaxtato einai pia??
    parte k siginonia giati egw 5 xronia ston peiraia gia tin doulia mou paw me siginonia,min ta thelume k ola dika mas???

    h gefira mono zimia tha kanei.!!
    k gia na eimai dimokratikos pou eimai asxeta to pws tha me xaraktirisete
    protimo dimopsifisma,k an einai na ginei egw tha eimai aytos pou den tha ksana pw kati efoson oi ploiopsifia apantisi.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος20/11/10 17:25

    ο άνθρωπος κοιτάει μόνο τη πάρτη του, ο 17¨10 και δεν καταλαβαίνει ότι υπάρχουν ένα σωρό εργαζόμενοι που η δουλειά τους είναι σε Αθήνα ή πειραιά, σε περιοχές που μαζί με το καραβάκι πρέπε να πάρεις και δεύτερη ή και τρίτη συγκοινωνία γιατί δεν βολεύεουν τα Μ.Μ.Μεταφοράς με τα χάλια που έχουν. Έτσι αναγκάζονται για να είναι έγκαιρα στην ώρα τους να χρησιμοποιούν μηχανάκι ή αυτοκίνητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος20/11/10 18:52

    Ρε παληκάρια!
    Αναρωτιέμαι τι θα λέγαμε αν μέναμε στην Αίγινα!
    Για τον οποιοδήποτε που επέλεξε να μείνει στη Κούλουρη, για λόγους καθαρού αέρα, ησυχίας, θάλασσας για μπάνιο και πολλά άλλα η γέφυρα αρχικά φαίνεται η καλύτερη λύση για γρήγορη διέλευση!
    Άργότερα όμως αυτή η λύση θα γυρίσει εναντίον μας, όταν το νησί, αφού πήξει από αυτοκίνητα και κόσμο, θα διαπιστώσουμε ότι χάσαμε όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα!
    Η γνώμη μου είναι να αγωνιστούμε για καλύτερες τιμές στα εισιτήρια.
    Και μη ξεχνάτε ότι η διέλευση στη γέφυρα θα κοστίζει σχεδόν όπως στο Ρίο - Αντίριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος20/11/10 19:00

    Γέφυρα ρεεεεε.
    Ευθυμίου τ'ακούς; ή θα το κάνεις γαργάρα;
    Είναι καλύτερα μιά θέση στην δημαρχία ή η γέφυρα που πούλησε στους φερυμποτατζήδες ο φίλος σου ο Τσαβαρής;
    Γι'αυτό παραιτήθηκες κ. Ευθυμίου απ'την προεδρία της ΟΕΕΣΣ;
    Σε λίγο καιρό όλοι οι οικιστές θα σας πάρουμε κολοφεράντζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος20/11/10 19:59

    Να γίνει αυτή η γέφυρα επιτέλους
    και να πάρουν τον πούλο όλα τα λαμόγια που δεν σέβονται εδώ και χρόνια τον πολίτη που τους τα ακουμπάει καθημερινά.
    Τα πετρέλαια είναι τσάμπα και έχουν
    κάνει το δρομολόγιο μισή ώρα.
    ΟΥ ΡΕ κοπρίτες!!
    Ο Υ Σ Τ ρε λαμόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ζεύξη μπορεί να γίνει με Ευρωπαϊκά κονδύλια και μικρή συμμετοχή του κράτους χωρίς διόδια... έχετε μασήσει πολύ ταραμά στο παρελθόν με τα λαμόγια και τα διόδια που τώρα το θεωρείτε φυσικό φαινόμενο πια. Ντροπή μας. Ζεύξη χωρίς διόδια είναι ο στόχος, όλα τα άλλα είναι σαχλαμάρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος21/11/10 23:53

    ο άνθρωπος κοιτάει μόνο τη πάρτη του, ο 17¨10 και δεν καταλαβαίνει ότι υπάρχουν ένα σωρό εργαζόμενοι που η δουλειά τους είναι σε Αθήνα ή πειραιά, σε περιοχές που μαζί με το καραβάκι πρέπε να πάρεις και δεύτερη ή και τρίτη συγκοινωνία γιατί δεν βολεύεουν τα Μ.Μ.Μεταφοράς με τα χάλια που έχουν. Έτσι αναγκάζονται για να είναι έγκαιρα στην ώρα τους να χρησιμοποιούν μηχανάκι ή αυτοκίνητο.

    20/11/10 17:25

    KANEIS LATHOS FILE MOU K EGW 2 SIGINONIES PERNW GIA NA PAW,ALLA GIA NA GLITOSO AYTA TA 400 EURO TON MINA KSIPNAW 1 WRA PIO NIRIS GIA TIN DOULIA MOU..
    OPOTE MIN LES KOITAW TIN PARTI MOU??
    STO FINALE MIN PERNATE ME AMAKSIA NA RIKSOUN T EISITIRIO,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος21/11/10 23:58

    exeis dikio...
    mipos na POUME k ston KANAKH\ na riksi tis times sta souper market???
    pate kala ti lete twra??
    idiotiki epixirisi k na tou pei o dimarxos ti na kanei???
    afiste tis sperkoules filarakia????
    afiste to amaksaki sas k na pate stin doulia me leoforio,opos paw k egw xronia twra.
    k oxi opos eixate kalo mathei...
    dld thixtike to oikonomiko sas k tha tin plirosei o epixirimatias gia na exeis tin dikia sou anesi???
    re paidia pate kala???
    edw stin faneromeni keri tsama den perneis.!!!

    exete dei polous dromous k gefires dixos diodia???
    as gelaso.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος22/11/10 12:05

    Η κινηση που εκαναν με κοινοποιηση
    ενγραφου στις κοινοπραξιες ειναι
    ελλειπης το ενγραφο αυτο πρεπει να
    απευθυνεται στο ΥΕΝ ,ΟΛΠ ,ΛΙΜΕΝΙΚΟ
    ΤΑΜΕΙΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ,
    ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ,και μετα οι κοινοπραξιες

    ΥΕΝ αυτο μπορει να νομοθετησει για το υψος των εισητηριων και για
    τα θεματα των ΑΜΕΑ

    ΟΛΠ-ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ αυτοι πρεπει να δωσουν λυση για τον χωρο που
    πρεπει να υπαρχει στις προβλητες

    ΔΗΜΟΙ αυτοι μπορουν να πιεσουν προς
    τις δυο κατευθυνσεις που προανεφερα.

    ΓΕΦΥΡΑ-ΖΕΥΞΗ απευθυνθητε στο
    ΥΠΕΧΩΔΕ

    ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
    ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝ ΖΗΤΑΤΕ ΤΑ ΡΕΣΤΑ

    !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος22/11/10 15:00

    ti les file mou to YEN den mporei na proxorisi se nomothetiko plafon se eisitiria den einai dimosia epixirisi astievese???
    giati me authn tin ligiki tha eixame k ftina kaysima..
    enimerosou k meta anartise tin apopsi sou gia etsi xalaei to grapto sou..
    TO KSANA LEO
    an thelete na pesoun ta eisitiria pou den to vlepo?
    stamatiste na pernate me autokinito stis doulies sas..!!!

    ΟΛΠ-ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ
    nai autoi mporoun na ftiaksoun
    to thema einai giati den ftiaxnoun
    k tosa xronia me proedro limenikou tameiou to DIMARXO MAS???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος22/11/10 15:04

    ΑΙΤΗΜΑΤΑ
    · ΜΗΝΙΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ 30% ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΗ + ΟΧΗΜΑ.
    ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ 70 % ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΙΣ 26 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΠΙΒΑΤΗ ΜΕ ΔΙΤΡΟΧΟ 500 κε ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 1,77 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ, Η ΚΑΡΤΑ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ: 2x1,77x26x70%=64,42 ΕΥΡΩ.

    dld theoris oti einai akrivo to 1,77???
    k stin kulouri ta souvlakia exoun 2 eyro to ena??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος22/11/10 16:17

    Η κατασκευή γέφυρας θα προκαλέσει αστικοποίηση και τσιμεντοποίηση καταστρέφοντας ότι αξίζει για να ζεις στη Σαλαμίνα. Το κόστος μεταφοράς θα παραμένει ψηλό.Η καθηστέρηση απο τα πλοία θα μεταφερθεί στο μποτιλιάρισμα. Και όμως λύση υπάρχει. Τράμ ή μετρό στο Πέραμα.Ταχύπλοο με προορισμό Πειραια Σε 20 λεπτά βρίσκεσαι Πειραιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος22/11/10 19:07

    για τον φιλο 15:00 μου απαντησες
    "ti les file mou to YEN den mporei na proxorisi se nomothetiko plafon se eisitiria den einai dimosia epixirisi astievese???"

    Κοιτα η συζητηση εδω αυτη εχει ξαναγινει και εχουν παρατεθει τα αναλογα λινκς υπαρχει νομοθετικη καλυψη για το σημερινο υψος των
    εισητηριων συγκεκριμενα για το
    ανωτατο υψος (πλαφον) και εκει ακριβως ειναι οι τιμες σημερα.
    Μαλλον εσυ θα πρεπει να το ψαξεις
    διαβαζοντας ακριβως ενα εισητηριο
    θα δεις διαφορα εκει ναυλος,επιναυλος,ολπ-λιμ ταμειο,νατ,κτλπ Ολα αυτα ειναι οριμενα απο το κρατος το ποσο θα ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος22/11/10 19:09

    esy tros kathe mera soyvlakia?
    ego kai enas theos xerei posoi pame
    apenanti kai gyrname kathe mera
    alla mporo na kano mia symfonia mazi soy
    na vriskomaste kathe proi kai kathe
    vrady esy tha tros dyo soyvlakia kai ego tha plirono agoggysta[den tha varigkomao dhladh ]ta lefta poy tha dino sto ferry
    arxizoyme kai apo ayrio an thes
    thes?

    sth dekath mera tha esthanese opos tora ego tha vlepeis soyvlaki kai tha phdas sto fotistiko etsi moy rxete kai mena kathe fora poy ta rixno

    ti thelo na po den einai mono to kostos toy proiontos en prokeimeno
    h metafora einai anagkeo na lifthi
    ypopsi h syxnothta kai o ogkos toy proiontos poso syxna kai posoi pame kai erxomaste kai an exoyme enalaktiki
    esy px den xreiazete na tros mera nyxta soyvlaki ego den mporo na kano allios gia na kano thn doylia moy

    pote phge 2 eyro to soyvlaki? gamo to eyro moy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος22/11/10 19:27

    ο 19.17 εχει δωσει σε μενα λινκ που διαβασα οτι υπαρχει συμφωνία για ανώτατη τιμη εισιτηρίου της κοινοπραξιας με τον υεν δεν το κρατησα και εγω
    η διαφωνία μας και τοτε και τωρα ειναι το καρτελ αν δεν σπάσεις το καρτελ δεν γινετε τιποτα μπορει η ναυμαχηα να κανει καταγγελεια επώνυμα στην επιτροπή ανταγωνισμου
    αλλιως μπορει να τους βοηθησουν οι δικηγοροι του stop cartel αν και αυτο πρεπει να γινει απο το δημο να υπαρξει πιεση πως ομως που τους χρωσταμε;
    οσο αφορα το μπλαφον ειναι οτι χειροτερο γιατι δεν λειτουργει η αγορα πχ λες οι βενζίνη 1.3 και μετα ειναι 90% πρατηρια με την τιμη του μπλαφον
    ετσι εγινε και εδω αυτο ειναι το ανωτερο το πανε μεχρι εκει, να βγαλουν το μπλαφον
    να δουμε αν σταθεί ενας απο τους δυο φθηνότερος παπαρια
    και ναι η τιμωρια ειναι διχως αυτοκίνητα μεσα οσο γινεται ο καπιταλιστας ποναει μονο στην τσεπη καντου 1 μηνα 30% πτωση στις πωλήσεις να βαλει απο την τσεπη του τα πηγαινε ελα και θα μαζευτει απο της τραπεζες που περιμενουν τη δοση απο το δανειο κτήσεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος22/11/10 21:46

    Είναι απελπιστικό το γεγονός πως υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν κακό για το νησί μας την κατασκευή γέφυρας και είναι τρομακτικό πως η Σαλαμίνα είναι δέσμια των ορέξεων κάποιων, που εις βάρος των πολλών, πλουτίζουν διχως να προσφέρουν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ υπηρεσίες. Που ακούστηκε 20΄ Παλούκια - Πέραμα και με κόστος 5,5 € για μια εξαιρετικά μικρή απόσταση; Σε οποιοδήποτε άλλο πολιτισμένο κράτος η Σαλαμίνα θα είχε ήδη τουλάχιστον ΤΡΕΙΣ γέφυρες. Μία "παλιά" (κατασκευασμένη τη δεκαετία του '50) και μία "καινούργια" απο το Πέραμα, ενω θα υπήρχε άλλη μία απο τη Φανερωμένη. Το αν θα μετατραπεί το νησί μας σε Ραφήνα, σε τσιμεντούπολη, ή ακόμα και σε... βόθρο, έχει να κάνει αποκλειστικά με εμας και τις επιλογές μας. Όσο για το κόστος της μετακίνησης μέσω γέφυρας, έχω την εξής απορία: στην Χαλκίδα γιατί είναι ΔΩΡΕΑΝ; Τέλος πάντων, το να είμαστε αντίθετοι στην κατασκευή οδικής σύνδεσης, είναι οπισθοδρομικό και επικίνδυνο. Δηλαδή τι πρέπει να γίνει; Να αφήσουμε τα αυτοκίνητα και να πάρουμε άλογα; Να αφήσουμε τα τηλέφωνα και να στέλνουμε... σήματα καπνού; Μου κανει εντύπωση που οσοι είναι αντίθετοι με την κατασκευή γέφυρας δεν σκέφτονται (ή δεν τους συμφέρει να σκεφτούν) πως η γεφυρα ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ κυρίως λόγω ταχείας πρόσβασης στα νοσοκομεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος22/11/10 23:08

    απορία: στην Χαλκίδα γιατί είναι ΔΩΡΕΑΝ;

    Απαντηση 1. http://www.stereaellada.gov.gr/contents.asp?id=149
    2. http://www.servitoros.gr/population/population.php/28/
    3. http://xalkida-blog.blogspot.com/2010/04/blog-post_7908.html

    Για τις βιομηχανικες μοναδες ειναι πολλα τα link.

    islander

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος22/11/10 23:14

    ρε παιδιά μην γράφετε πολλά λόγια στα σχόλια γιατί βαριόμαστε να τα διαβάζουμε... γράφτε λίγα λόγια και κάτανοητά!!! thanks!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος22/11/10 23:40

    δεν σου πέρασε απο το μυαλό οτι λίγο πριν έχεις περάσει διοδια
    και τα λινκ που εχεις είναι για γέλια
    παρε ενα πραγματικο
    http://www.eviaportal.gr/content.asp?ID=1497

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος23/11/10 01:50

    Ρε 23:40
    Δεν σου περασε απο το μυαλο οτι εχω να παω Χαλκιδα πανω απο 20 χρονια; Η απορια ηταν του 21:46
    Επειδη τα δικα μου link που λες ειναι για γελια ας ασχοληθουμε με το δικο σου.
    Πηγαινε το link σου διαβασε το, γιατι δεν το διαβασες, να καταλαβεις τι ειναι τα διοδια που πληρωνεις και οτι δεν εχουν να κανουν με το κοστος διελευσης της κρεμαστης Χαλκιδας.
    Παρε και την συνεχεια του link σου http://www.eviaportal.gr/content.asp?ID=2917 που ειναι πιο σαφες.
    Κοιτα τα γελοια link μου κανε την διαιρεση ποσοι βουλευτες, ποσοι δημοι, ποσοι κοινωνικοι φορεις και ποσα οικονομικα συμφεροντα αντιστοιχουν ανα κατοικο της Ευβοιας για να καταλαβεις γιατι δεν πληρωνουν διελευση απο το 1993 που παραδοθηκε(2,5 δις δραχμες).
    Διαβασε επισης πως ενεργοποιουνται ολοι αυτοι οι φορεις και ο κοσμος εκει μονο για τα διοδια, που εχουν και εναλλακτικη να τα αποφυγουν. Και μετα ελα εδω με εναν Δημαρχο πλεον και βουλευτες της ευρυτερης περιοχης που ερχονται μονο αν τους καλεσουν για καμια εκδηλωση και στην αρχη της χρονιας για την κοπη της βασιλοπιτας.
    Καληνυχτα σε ολους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος23/11/10 02:27

    θα μας απαντήσεις με το λινκ το δικο μου μυστηριος εισαι, αφου δεν εχεις παει 20 χρονια τι ανακατεύεις πολιτικους, εταιριες, και να μην πω
    βαλανε τα διοδια στο σχηματαρι να τους τσιμπήσουν ολους Ευβοια, σχηματαρι, εταιριες τους παντες αμα εβαζες και στη γεφυρα θα σε εσπρωχναν
    μπατζι τζαμπινγκ κι ας ησουν και ο πρωθυπουργός εχει και παραεχει σχεση η γεφυρα και τα διοδια στο σχηματαρι δεν μπορεις να τα εχεις και τα δυο.
    απλα τη γεφυρα την πληρωνει η ευβοια στο σχηματαρι οι δε υπολοιποι που πανε προς τα πανω αγοραζουν χιλιομετρα και οχι γεφυρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος23/11/10 03:20

    gia ton filo 22/11/10 19:09
    diladi poso kato na pei to eisitirio??
    giati to kseftilizoume to thema
    1,77 exei gia moto,k 5,5 gia amaksi.

    stin patra exei 11.80

    gia pes mou twra???
    k souvlaki nai kalo einai me tin pina pou erxete :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος23/11/10 12:13

    θα μας απαντήσεις με το λινκ το δικο μου μυστηριος εισαι, αφου δεν εχεις παει 20 χρονια τι ανακατεύεις πολιτικους, εταιριες, και να μην πω
    βαλανε τα διοδια στο σχηματαρι να τους τσιμπήσουν ολους Ευβοια, σχηματαρι, εταιριες τους παντες αμα εβαζες και στη γεφυρα θα σε εσπρωχναν
    μπατζι τζαμπινγκ κι ας ησουν και ο πρωθυπουργός εχει και παραεχει σχεση η γεφυρα και τα διοδια στο σχηματαρι δεν μπορεις να τα εχεις και τα δυο.
    απλα τη γεφυρα την πληρωνει η ευβοια στο σχηματαρι οι δε υπολοιποι που πανε προς τα πανω αγοραζουν χιλιομετρα και οχι γεφυρα

    PES TA RE FILE GIATI EDW MESA MAS EXOUN PERASEI GIA MALAKES KATI KARAGIOZIDES,
    NOMIZOUN OTI H VOLTA MAS EINAI PANTA PARALIA/AGIO NIKOLA KAI AGIO NIKOLA/PARALIA..
    VGITE PIO EKSO DITE TIN PRAGMATIKOTITA,KONTOFTHALMOI.!!!

    ALLA OTAN GINEI K AN H GEFIRA THELO NA DW TA MOUTRA SAS OTAN GEMISOUME ME KSENOUS OPOS TOU APOKALITE,META THA TOUS AGAPATE E???
    H THA SE VOLEVI TO 10EYRO POU THA PLIRONIS??
    MIPOS THA EINAI TSAMPA K AUTO??
    DLD O EPIXIRIMATIAS THA EPENDISI DIS GIA NA PERNAME TSAMPA E??

    RE AFISTE TIN SPERKOULA..
    ALLA KSERETE KATI??
    PARTAKIDES EISTE,SKEFTITE FILOI OTI H ZWH DEN TELIONI ME ESAS,EXOUME K PAIDIA,AINTE KALOPERASAKIDES....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος26/11/10 09:58

    "PARTAKIDES EISTE,SKEFTITE FILOI OTI H ZWH DEN TELIONI ME ESAS,EXOUME K PAIDIA,AINTE KALOPERASAKIDES...."

    mallon exoume kai KARAVIA h8eles na peis, alla eipes allo...

    OTAN (giati den yparxei periptwsh na mh ginei - kaneis den mporei na stamathsei thn proodo file mou)anakoinw8ei h gefyra ksanamilame...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος26/11/10 20:27

    "AFISTE TIN SPERKOULA..
    ALLA KSERETE KATI??
    PARTAKIDES EISTE,SKEFTITE FILOI OTI H ZWH DEN TELIONI ME ESAS,EXOUME K PAIDIA,AINTE KALOPERASAKIDES"

    Αξιότιμε κύριε, επειδή ακριβώς "έχουμε και παιδιά" (και αυτοσεβασμό θα συμπλήρωνα), επιθυμούμε την πρόοδο και την αναβάθμιση της Σαλαμίνας. Η οδική σύνδεση είναι απαραίτητη. Το νησί είναι ΟΜΗΡΟΣ μερικών αρπακτικών, που το λυμαίνονται ανελέητα. Τα "καραβάκια", οι ιχθυοκαλλιέργιες και το "φάγωμα" του νησιού είναι μερικά απο τα ΣΟΒΑΡΑ προβλήματα, που καθιστούν τη Σαλαμίνα μας... μελλοθάνατη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.