Αναζήτηση στο ιστολόγιο

Φόρτωση...

Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

Ένα fast food για τον Μέμο!

«Οταν δεν θέλεις να φιλάς κατουρημένες ποδιές κι όταν πηγαίνεις με τον σταυρό στο χέρι, πάντα έχεις άγχος για το αύριο». Θα μπορούσε να είναι το μότο του δημοφιλούς ηθοποιού Μέμου Μπεγνή, ο οποίος αποφάσισε παράλληλα με το θέατρο να κάνει και τα πρώτα επιχειρηματικά του βήματα.

Στη Σαλαμίνα, τον τόπο όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε, ο ηθοποιός άνοιξε fast food, franchise μεγάλης γνωστής αλυσίδας, επενδύοντας τα χρήματα που συγκέντρωσε από τη μέχρι σήμερα επιτυχημένη πορεία του στο θέατρο και την τηλεόραση. Ο γνωστός πρωταγωνιστής διευκρινίζει στην «Espresso» τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση.

«Η ιδέα ήταν από χρόνια στο μυαλό μου, υλοποιήθηκε όμως μόνον όταν υπήρξαν τα εχέγγυα για κάτι σοβαρό. Από τον περασμένο Ιούλιο, όταν συζήτησα με μια μεγάλη εταιρεία στον χώρο της εστίασης, είχα αποφασίσει ότι θα προχωρήσω και στις 22 Ιανουαρίου άνοιξε τελικά το μαγαζί» μας λέει.


Στην απόφασή του τον επηρέασε και η γενικότερη κατάσταση που επικρατεί. «Στην περίοδο κρίσης που διανύουμε πιστεύω ότι το γρήγορο και φτηνό φαγητό προσφέρεται για επένδυση. Το φτηνό φαγητό είναι μια λύση που νομίζω ότι δεν κινδυνεύει να παρουσιάσει κάμψη. Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει ένας κολοσσός από πίσω, που αποτελεί εγγύηση».

Ο Μέμος Μπεγνής, καταξιωμένος και με σημαντικούς ρόλους στο ενεργητικό του, δεν κρύβει το άγχος και την αγωνία του για το αύριο: «Εχω την ίδια αγωνία που έχει όλος ο κόσμος. Όταν πηγαίνεις με τον σταυρό στο χέρι και δεν σου αρέσει να φιλάς κατουρημένες ποδιές, αλλά διατηρείς την αξιοπρέπειά σου, δεν μπορεί να αισθάνεσαι διαφορετικά!»

Η Σαλαμίνα είναι ο τόπος καταγωγής του, γι’ αυτό την επέλεξε ως έδρα της επιχείρησής του. «Εχω πολλούς φίλους εκεί και πάντα οι δεσμοί εντοπιότητας είναι πιο στενοί και ισχυροί» μας λέει ο ηθοποιός.

Τα εγκαίνια του μαγαζιού θα γίνουν σε ένα μήνα από σήμερα, «όταν θα έχει προχωρήσει λίγο η δουλειά και θα έχει “ηρεμήσει” το προσωπικό». Την ημέρα εκείνη θα βρίσκονται στο πλευρό του Μέμου όλοι οι φίλοι του από το θέατρο.

Όσο για τη δουλειά του, στην οποία παραμένει αφοσιωμένος; Μετά τις επιτυχημένες εμφανίσεις του στην παράσταση «Μαρινέλλα, το μιούζικαλ» αλλά και σε αυτές που ακολούθησαν στο «Rex», ο Μέμος συζητάει τις καινούργιες προτάσεις, που έχουν σχέση πάλι με το μουσικό θέατρο.


ΧΡΥΣΑ ΔΟΤΣΙΟΥ

61 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2/2/11 16:35

    Τέτοιες επενδύσεις αξίζουν και χαίρουν της εκτίμησης μας προς το πρόσωπο που τις κάνει. Αντιθέτως κάποιες επενδύσεις ιδιωτικών πρατηρίων καυσίμων από επιχειρηματίες που κάνουν δίπλα ακριβώς από το λατομείο, θα μας βρίσκουν πάντα αντιμέτωπους.
    Για αυτό ελπίζουμε το έγγραφο 441/2010 που έκδοσε η Πολεοδομία Σαλαμίνας να αναφέρει ότι το γήπεδο στο οποίο επρόκειτο να γίνει ιδιωτικό πρατήριο εφάπτεται του λατομικού χώρου με ότι και αν συνεπάγεται αυτό. Τι λέτε κ. προστάμενε και υπάλληλοι της εν λόγω υπηρεσίας είναι έτσι τα πράγματα ή παραβλέψατε αυτό το στοιχείο να το αναφέρετε; Διότι το δικό σας έγγραφο αποτέλεσε ένα σημαντικό έγγραφο για την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων που πήρε ο επιχειρηματίας.
    Θα κάνετε κ. δήμαρχε διαπαραταξιακή επιτροπή να το κοιτάξετε το συγκεκριμένο θέμα ή δεν μας ενδιαφέρει πλέον το τι κάνει ο συμπαθής σας λατόμος ή το τι εκδίδει η Πολεοδομία; Η Πολεοδομία θα κάνει εσωτερικό έλεγχο να δει αν έγιναν όλα νόμιμα; Αυτά και θα επανέλθουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2/2/11 17:01

    Δηλαδή κύριε διαχειριστή διαφημίζεις μια εμπορική επιχείρηση; Αυτή είναι η ανεξαρτησία σας; Τι κι αν είναι ο φίλτατος Μέμος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/2/11 18:43

    kai alloi epixirimaties exoun ftiaksi magazia alla den eida na lete tpt???
    egine ena stolidi sto aiantio k to ekanes gargara diaxiristi..!!!
    k pios einai re file???
    enas ithopoios einai,ti einai???
    mipos diafimise tin patrida tou?????

    k sto finale twra mas thimithike o memos???
    pou htan tosa xronia,giati stin thleorash den anaferthike POTE oti einai apo salamina,alla otan ton rotousan elege athina.
    NTREPOTAN GIA TO NISI TOU????
    to exw dei k to exw akush prosopika..
    twra pou epese h pina stin tv memo mas thimithikes???
    egines koulourgiotis??
    den se akusa mia fora na milas gia to poso omorfo einai to nisi mas,
    den se eida se ena club stin salamina me parea tis tv,etsi gia na goustaroume.
    kala tha kanete salaminiotes na min -patisete to podi sas ekei..
    k o allos o fasoulis ta idia skata einai.!!!
    kati mou thimizei auto??
    an nai:
    kati apo agapiou/sofra pou ksafnika thimithikan tin salamina..!!!
    TELIKA OLOI,MA OLOI STO TELIOMA TOUS THIMONTE TO NISI??
    GIATI DEN TO EKANE ATHINA STOUS FILOUS TOU??
    GIATI KSEREI TI KOROIDA EIMASTE..

    RE OUST APO EDW..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος2/2/11 18:56

    Η Σαλαμίνα είναι ο τόπος καταγωγής του, γι’ αυτό την επέλεξε ως έδρα της επιχείρησής του. «Εχω πολλούς φίλους εκεί και πάντα οι δεσμοί εντοπιότητας είναι πιο στενοί και ισχυροί» μας λέει ο ηθοποιός.

    FANTASOU OUTE TO NISI MAS DEN TOU VGENEI NA ANAFERI..
    EREEEEE KALA TA LEEI O FILOS APO PANW.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος2/2/11 19:19

    ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ......ΤΕΤΟΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ...ΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΜΙΣΘΩΤΕΣ ..ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑ....ΚΕΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΒΑΖΟΥΝ ΖΕΣΤΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ...ΠΩΣ ΝΑ ΒΓΗ ΕΝ ΤΕΤΟΙΟ ΤΥΡΟΠΙΤΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΥΡΟΠΙΤΑ 2 ΕΥΡΩ ...ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΝΟΙΚΙΟ 4000Ε ..ΚΟΜΙΣΙΟ 1500Ε ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΞΟΔΑ 5000Ε ... ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΓΕΣ ΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΟΥΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ...ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΣΕΑΥΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ.... ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος2/2/11 21:27

    O Μέμος Μπεγνής, γεννημένος στη Καλλιθέα το 1974, είναι Έλληνας ηθοποιός. Η καριέρα του ως ηθοποιού ξεκίνησε εντελώς τυχαία, όταν έπαιζε πιάνο σε μια παράσταση της Κάτιας Δανδουλάκη, η οποία τον προέτρεψε να ασχοληθεί με την υποκριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος2/2/11 21:29

    etsi anaferoyn diafora site palies sinenteykseis toy anaferei pouthena salamina?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος2/2/11 21:30

    STIN KALITHEA NA PAEI NA KANEI TO MAGAZI TOY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος2/2/11 21:44

    nes kafe 1.60 eno oloi to exoyn 1.20 frape 1.60 eno oloi to exoyn 1.20 tiropita 1.70 eno oloi tin exoyn 1.00 pitsa 2.40 eno oloi tin exoyn 1.50 perneis ta maroulia pou exei 2.20 kai gia na ginei salata toy sef ftanei 8.40 eno oloi tin exoyn 5.00

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος2/2/11 21:54

    Μέμος Μπεγνής
    Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
    Μέμος Μπεγνής
    Πραγματικό όνομα Αγαμέμνων Μπεγνής
    Γέννηση 20 Νοεμβρίου 1974 (36 ετών) Καλλιθέα
    Εθνικότητα Ελληνική
    Υπηκοότητα Ελληνική
    Είδος Τέχνης ηθοποιός
    Σημαντικά έργα Ακρως Οικογενειακών
    O Μέμος Μπεγνής, γεννημένος στη Καλλιθέα το 1974, είναι Έλληνας ηθοποιός. Η καριέρα του ως ηθοποιού ξεκίνησε εντελώς τυχαία, όταν έπαιζε πιάνο σε μια παράσταση της Κάτιας Δανδουλάκη, η οποία τον προέτρεψε να ασχοληθεί με την υποκριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος2/2/11 22:14

    Ο μπεγνης έδωσε δουλειά και σε δικά μας παιδιά τώρα, αλλά έχει προτιμήσει και στο παρελθόν καταστήματα της Σαλαμίνας. Και όχι μόνο αυτός αλλά και συνάδελφοι του που έχει φέρει αυτός.
    Και από ότι καταλαβαίνεις αν θέλει εγώ μπορώ να το επιβεβαιώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος2/2/11 22:50

    RE MEGALE KANEMAS TIN XARI???
    OLOI OI TELIOMENEI EDW MAZEUONTE,
    OTAN HTAN STIS DOKSES TOU POU HTAN???
    TOSA XRONIA GIRNAME TA MAGAZIA TIS SALAMINAS K DEN TON EIDA ME KAPOU????
    K TWRA HRTHE ME TO PROSXIMA SALAMINIOS NA POULISI K TIS TIROPITES TOU???
    SE PARAKALW POLY,AUO EINAI KOROIDIA.!!
    O TZIMHS O MPEGNHS EXEI MAGAZI CLUB.
    EGW EIMAI THAMONAS PANW APO 10 XRONIA,
    STO MAGAZI TOU DEN TON EIDA POTE.!!!!

    TO PEZI K SALAMINOS?
    POTE ANEFERE TIN SALAMINA OTAN TN ROTOUSAN APO POU EINAI???
    OLO ATHINA ELEGE.NA PAEI EKEI LOIPON,K KAKOS THA TON IPOSTIRIKSETE,
    EXEI POLLA KATASTIMATA TETOIA APO SINTOPITES MAS..PROTIMISTE TOUS DIKUS MAS ANTHROPOUS POU TO XRIMA THA TO XALASOUS ST NISI K OXI NA TO PANE STIN AHTINA.!!!!
    EGINE K KOULURIOTIS??
    THA EPPREPE NA NTREPETE MONO K MONO POU ANEFERE:
    «Εχω πολλούς φίλους εκεί και πάντα οι δεσμοί εντοπιότητας είναι πιο στενοί και ισχυροί» μας λέει ο ηθοποιός.

    EKEI????
    OUTE KAN STO NISI???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος2/2/11 22:56

    Ρε μικρόψυχα και θλιβερά ανθρωπάκια μην σας κυριεύει ο φθόνος για όποιον ξεπετάγεται έστω και λίγο πιό πάνω από το δικό σας status, γιατί αυτό είναι αρρώστια.
    Αντί να πείτε μπράβο στην πρωτοβουλία και την ενέργειά του αυτή, που η ύπαρξη και η λειτουργία αυτού του μαγαζιού επι 24ώρου βάσεως, θα σας δίνει την δυνατότητα να εξυπηρετείσθε όποτε και εφόσον χρειαστείτε τα προϊόντα του οποιαδήποτε ώρα μέρα και νύκτα, εσείς τον βρίζετε;
    Ε, είσαστε τελείως ηλήθιοι και χαιρέκακοι.
    Σας πήρε κανά φράγκο ρε μαλάκες ή σας δίνει και θέσεις εργασίας;
    Εσύ από μια τέτοια δουλειά, κερδίζεις ή χάνεις;
    Εγώ συντάσσομαι με τους προβληματισμούς του 19.19 , αλλά πιστεύω να τα έχει ζυγίσει καλά τα πράματα, γιατί θα είναι αμαρτία να μην πάει καλά. Είναι ένα παιδί που πέρασε πολλά και πάλεψε όλα αυτά τα χρόνια και του αξίζει να πετύχει.
    Οσο για την Βικιπαίδεια, περί τόπου γεννήσεως Καλλιθέα και άλλες εμμετικές .....φιλοφρονήσεις, δεν ξέρετε ότι οι ταυτότητες όλων όσοι είναι κάτω των 40 ετών, γράφουν σαν τόπο γεννήσεως την Καλλιθέα ή το Μαρούσι; Αφού στις μαιευτικές κλινικές αυτών των Δήμων ξεγέννησαν όλες σχεδόν οι μανάδες μας. Εκτός κι αν είσαι τσοπάνης και σε γέννησε η μάνα σου στη στάνη με τις κατσίκες.
    Εγώ ρε μα@@κα που είμαι ντόπιος και ζω εδώ από ηλικίας 6 ημερών, δηλ. από την ημέρα που φύγαμε με τη μάνα μου από την κλινική που με γέννησε, ξέρεις τι γράφει η ταυτότητά μου και τι λέω όταν με ρωτάνε οι διάφορες υπηρεσίες (ΙΚΑ, ΜΙΚΑ,Εφορίες,Αστυνομίες,Τράπεζες κλπ)που γεννήθηκες, τι θα πω; Στην Σαλαμίνα ή στο Μαρούσι που γράφει η ταυτότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος2/2/11 23:11

    αλήθεια αν βάλετε το όνομα σας στη βικιπαιδια τι βγάζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος2/2/11 23:51

    file sthn wikipedia profil mporei na dhmioyrghsei o ka8enas kai na grapsei gia ton eayto toy oti 8elei...plhroforiaka sto leo....pantos re paidia prepei na zhleyoyme poly edo sto nhsi, ego pisteyo oti ena bravo toy aksizei einai kalo sthn dyskolh oikonomikh sygyria poy perna h patrida mas na ginontai ependyseis gia na meio8ei h poytana h anergia...de leo toys poly stenoys filoys oi sygeneis apasxolei alla re paidia kati einai kai ayto. vevaia apo oikonomikhs apopshs isos einai mia poly kakh ependysh to everest gia thn salamina giati ta lamogia ths vivardia zhtoyn ena synoliko ependyomeno kefalaio 170000 eyro. poy na ginei aposvesi me ta 2 eyroylakia ths prosforas poy exoyn gia kafe kai tyropita. pantos re mages de xreiazetai na eimaste kai toso kakoi me ton synan8ropo mas opoios kai an einai aytos.ama den goystaroyme poly apla den pame na psonisoyme

    eyxaristo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος3/2/11 00:19

    ο ήλιος βγαίνει για όλους και μια και έχετε επιχειρήσεις και γνωρίζετε καλα από ότι φαίνεται θα ξέρετε οτι η βιβαρντια έχει κάνει ερεύνα αγοράς και την Σαλαμίνα την γνωρίζει αρκετά καλά απο τα γκουντυς δεν απευθύνετε μόνο στον ντόπιο πληθυσμό αλλά και στους ξένους που εργάζονται για κάποιες μέρες η και για μερικούς μήνες του έτους και παραθεριστές οι οποίοι έχουν συνηθίσει τις συγκεκριμένες γεύσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος3/2/11 09:27

    ΜΕΜΟ ΟΥΤΕ ΣΕ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ, ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΩΤΕΙΝΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΠΙΖΝΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ. ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΤΟ 2014 ΥΠΟΨ.ΔΗΜΑΡΧΟΣ! ΣΚΕΨΟΥΤΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΩ. ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΓΚΛΕΤΣΟΣ. ΤΡΕΞΕ ΜΗ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΕΙ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ.ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ ΟΤΑΝ ΠΟΤΕ ΣΕ ΔΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ.ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος3/2/11 11:36

    2/2/11 22:56
    re filaraki den einai fthonos??
    oute zilia
    oute kakia?
    diladi thes na mou peis oti htan to oniro tou na aniksi everest stin salamina???
    tosa xronia giati den proothise to nisi mas afou eixe tin eukairia meso diasimotitas??
    min ginese kontofthalmos.!!
    stenepsame ta pramata logo oikonomias k to girise pou??
    se emas tous malakes pou den rixnoume mia porta se osous mas ksexasane k twta to paizoun k patriotes.
    pote eipe se sinentefksi oti einai salaminios??
    ante na xathite re karagiozides,
    to ipostirizete kiolas.
    gia pio status milas????
    an to eixe tha to ekane athina,se mas tha erxotan??
    tosa xronia pou htan korifi giati den asxolithike gia to *nisi tou*
    twra to thimithike???
    kai aloi salaminiotes epixirimaties exou matosi k petixan,alla tin salamina tin provaloun,k lene eimai salaminios,aytos ntrpete k na to pei.!!!!!!
    tetious thelete...
    vgalte kamia fotografia mazi tou twra
    sas aksizoun ta 5 lepta dimosiotitas.!!!!!
    k meta pali stin pikra k sta skata.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος3/2/11 11:54

    2/2/11 23:51
    file kala ta les mono pou stin epixiri autin stis 3is vardies douleuoun 2 apo salamina,etsi pliroforiaka.!!!!
    kegw den xalieme na kanoun doulies,
    xalieme pou panta mas exoun gramenous
    k sto telioma tous mas thimonte panta.!!
    ayto me xalaei..
    gia sena file:
    2/2/11 22:56
    Οσο για την Βικιπαίδεια, περί τόπου γεννήσεως Καλλιθέα και άλλες εμμετικές .....φιλοφρονήσεις, δεν ξέρετε ότι οι ταυτότητες όλων όσοι είναι κάτω των 40 ετών, γράφουν σαν τόπο γεννήσεως την Καλλιθέα ή το Μαρούσι; Αφού στις μαιευτικές κλινικές αυτών των Δήμων ξεγέννησαν όλες σχεδόν οι μανάδες μας. Εκτός κι αν είσαι τσοπάνης και σε γέννησε η μάνα σου στη στάνη με τις κατσίκες.

    sto episimo leei auto, ti na pistepsoume?
    Memos Mpegnis (Greek: Μέμος Μπεγνής; born in 1974 on Salamis Island) is a Greek actor. He plays in Hellenic television series and theatre. He also plays the piano extremely fluently and sings.
    k giati den diorthoni to allo afou einai salaminios k leei kalithea??
    giati oloi gia kalithea kseroun k auto diavazoun,
    den tha eprepe na to ftiaksi???
    alla to status vlepeis den to epitrepei na einai me emas tous kolovlaxous.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος3/2/11 12:09

    11.36
    Εδώ ήρθε και η κουτσή Μαρία, από Νίκαια-Κορυδαλό και δεν συμαζεύεται, κι άνοιξε μαγαζί, και συ μιλάς για τον Μέμο;
    Τι έκανε ο άνθρωπος; υποψηφιότητα έβαλε για να τον βρίζετε και να αρχίζετε να ψάχνετε γενεές πίσω μπας και βρήτε κάτι που να μπορείτε να τον χτυπήσετε;
    Καφέδες και τυρόπιτες πουλάει.
    Αμάν, πιά.
    Ετσι είναι δυστυχώς.
    Επειδή ξέρουμε καλά τα πάντα για τους Κουλουριώτες, τους κρίνουμε αυστηρά και θέλουμε να είναι τέλοιοι. Τους άλλους, τους ξένους που μας ήρθαν εδώ, δεν έχουμε απαίτηση γιατί δεν τους ξέρουμε.
    Παρόλα αυτά, και τους βοηθάμε, και τους υποστηρίζουμε, και όλα. Μέχρι και Δημάρχους τους κάνουμε.
    Εχεις να πεις τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος3/2/11 12:22

    nai exw na pw..
    isos den exeis katalavei file ti lew??

    lew loipon oti san salaminios opos to thimithike na autoprosdiorizete\
    tha eprepe na exei treksi gia to nisi tou?
    nai h oxi?
    edw o vasiliou,asxeta to ti einai k pios,to nisi to tima se kathe ekpompi,
    o memos pote to ekane k theli tin simparastasi apo emas twra???
    pote protine ena theatriko na ginei sto eyripidio,na poume:
    nai re adelfe to palikari prospathi sto metro pou mporei.!!!!!!!!!
    etsi einai file mou.!!!
    den exw kati mazi tou,alla to theoro poli prostixo na anagrafese kalitheos(sta media),
    k ksafnika exeis aionious desmous me salamina otan kaneis doulia edw,
    ekei einai h antiparathesi pou exw me kapious filous edw.!!!
    to nisi 3-4 atoma eponima exei k apo ekeinous perimenoume na vgei filo k stin tileorasi,na mathoun gia tis omorfies tou.
    egw k esi den exoume tin politelia autin.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος3/2/11 15:49

    Με τι μούτρα ρε να πει ο άνθρωπος οτι είναι από τη Κούλουρη;
    Για να αναδείξει τους κοπρίτες εδώ, που περίμεναν αμάν και πότε να βρέξει για να αδειάσουν βόθρους στο δρόμο;
    Πήγατε σήμερα καμια βόλτα στο κέντρο;
    Φρακάρανε οι σχάρες από τις κουράδες των ευαίσθητων
    18:43
    18:56
    21:29
    22:50
    11:36
    12:22
    Κατά τάλλα ο Μέμος τους πείραξε, που στο κάτω κάτω άνοιξε και 4 - 5 θέσεις εργασίας στο νησί!
    Ουστ ρε αχάριστοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος3/2/11 16:08

    FANTAZOME H MEGALI POU EIDA K THA XTIPOUSA TO AMAKSI MOU EINAI APO TIN DIKIA SU TIN TRYPA E??
    PIGES NA DEIS AN PERASE APO TIN SXARA???
    MIN FOVASE TIN KATALAVAME PIA EINAI DEN THA TO MARTIRISOUME.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος3/2/11 16:09

    o opoios to anoikse kai nomima oxi opos kapoioi pou vgazoun kati eggrafa apo tin poleodomia kai kaneis den milaei. blepe idiotiko pratirio kausimon dipla sto latomeio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος3/2/11 16:10

    pies thesis???
    1 salaminiotisa einai mono apo ta 24 atoma
    toso poli sas agapei???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος3/2/11 16:13

    signomi apo ta 9 atoma lathos eipa 24

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος3/2/11 16:14

    kaneis den eipe oti to anoikse paranoma.
    nomimotata k poli kalo magazi
    alla.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος3/2/11 17:31

    Ρε δεν μας παρατάτε είπα να μην σχολιάσω αλλά δεν αντέχω να ακούω μαλακιές. Να μας εκθειάζουν έναν άνθρωπο της show business, που εξαργυρώνει την αναγνωσιμότητα του πουλώντας ναύλων φαγητό. Επειδή ο νεοέλληνας το μόνο κριτήριο που έχει είναι ,εάν έχεις παρουσιαστεί στην τηλεόραση ξεκινώντας από τους βουλευτές ,γιατρούς ,δικηγόρους μέντιουμ και όλα τα κατακάθια της κοινωνίας μας λέτε ότι τάχατις φροντίζει για το κοινωνικό ανοίγοντας ένα fast foot και μας κατηγορείτε ότι ζηλεύουμε. Σιγά ρε ένας καφετζής είναι και μάλιστα κακής ποιότητας ,εάν έκανε καμιά παραγωγική επιχείρηση η άνοιγε κανένα θέατρο που είναι και στο επάγγελμα του θα τον παραδεχόμουνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος3/2/11 18:21

    Eχεις μπερδέψει λίγο το μύδι με το πίδη!
    Θάχεις πολύ καιρό να τα δεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος3/2/11 19:13

    Κύριε Μπεγνή Μέμο.
    Εκτός από τον επιχειρηματία και τον ηθοποιό πάνω απ΄όλα είναι ο άνθρωπος!
    Σαν άνθρωπος λοιπόν πρέπει να μάθεις να σέβεσαι τις ρίζες σου και την καταγωγή σου.
    Ωφείλεις ένα μεγάλο συγνώμη εκτός από τους πατριώτες σου και στο σόι σου.Είσαι Μπεγνής που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Σαλαμίνα,όπου κιάν σε ξεγέννησε η μάννα σου.Αλλιώς θα έπρεπε ν'αλλάξεις τ'όνομα σου,γιατί το σόι σου είναι ένα,αγαπημένο και τιμάει τη Σαλαμίνα με εξέχουσες προσωπικότητες σε όλους τους τομείς[στον πολιτικό,στον επιχειρηματικό και στον καλιτεχνικό].Αν δεν ξέρεις το γεννεαλογικό δενδρο των Μπεγνήδων πληροφορήσου το από τον Μόδεστο Κιαμίλη που το έχει καταγράψει.
    Ωφειλες λοιπόν να έχεις τιμήσει το σόι και τον τόπο σου,γιατί το θυμήθηκες λίγο αργά να παίξεις αύτό το ρόλο και να έχεις απαίτηση επιτυχίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος3/2/11 19:34

    Εσύ έχεις μπερδέψει το αρχίδι με το Καρύδη παπάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος3/2/11 20:31

    sympatriotis mas salaminios me aids topa teleytaia to ma8ame kai stenaxore8ikame gnostos epixeirmatias kai apo toys an8ropoys poy exoyn asxoli8ei me tin politiki ....poios einai????gnorizetai kati??ego pantos brika ta stoixeia toy katala8os sto loimodon stjn a8hna kai exeplagin.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος3/2/11 20:52

    3/2/11 19:34
    3/2/11 18:21
    tha sas parakalesw na min dinete simasia stous apo panw??
    epipedw miden,ti kouventa na kaneis mazi tous/tou.!!!

    simfono mazi sas.k idikotera me ton deutero
    3/2/11 17:31
    3/2/11 19:13auto akrivos leo k egw,twra pou einai patos apo doulia k tileorasi mas thimithike??
    tote pou metrouse giati den eksargirose tin diasimotita tou gia to nisi,k twra theli na ton ipostiriksoume kiolas??
    ase den tha paroume allo plastiko skato..ftani.!!!
    oso gia to soi tou,o dhmhtris epixirimatias k daskalos tis sxolis,
    o petros daskalos stin sxoli k poli kalo mellos sto gipedo ampelakia,
    o mpegnis *zaxaroplastiofourno/ctering foveros epixirimatias,aytoi oloi giati kanoun kati gia to nisi xronia twra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    asto re file,poulato k girna piso,sto xrono mesa tha exeis klisei.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος3/2/11 21:40

    Ο ΜΕΜΟΣ ΣΤΗΡΞΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ
    ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ .ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΤΡΙΦΛΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΙ.ΟΥΣΤ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος3/2/11 22:53

    Καλορίζικο το μαγαζί σου παλληκάρι μου.Κι όποιος δεν γουστάρει ας φάει απο αλλού τυρόπιττα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος3/2/11 22:57

    Παιδιά ,βρέχει καταρακτωδώς. Είναι η ώρα για την δύσοσμη δουλειά.Προλάβετε!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος4/2/11 00:00

    na paei stin kalithea opou dilonei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος4/2/11 00:52

    Ρε παίδες μήπως πρέπει να σας δεί κανάς γιατρός;
    Επειδή άνοιξε ο άνθρωπος ένα μαγαζί, λέτε ότι μαλακία σας έρχεται;
    Και ποιός σας ζήτησε να πάτε να ψωνίζετε από κεί; Ποτέ μην πάτε.
    Γιατί δεν κάνατε το ίδιο όταν άνοιξε ο Κανάκης το goodies, ή ο Μπεγνής το ζαχαροπλαστείο, ή ο Κανάκης τα supermarkets ή ο φιγκαρό και τόσοι άλλοι;
    Τι προσέφεραν αυτοί στο νησί, για να το μάθουμε κι εμείς;
    Ουστ από δω μοχθηροί κηφήνες.
    Το τι είναι και τι κάνει κάποιος, θέμα δικό του. Δεν σου πέφτει λόγος και θα πρέπει να δείχνεις τον ανάλογο σεβασμό. Επειδή το παιδί το ξέρω από μικρό και γνωρίζω τις προσπάθειες που κατέβαλλε και τις αντιξοότητες που διήλθε, αισθάνομαι ιδιαίτερα χαρούμενος γιά όσα κάνει για την οικογένειά του και μπράβο του.
    Οσο για σας καθίκια του κερατά, μην δείτε Κουλουριώτη και προκόψει!
    Αρκεί να είναι ξένος και ό,τι νά 'ναι. Ας σιχτίρι, μαλάκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος4/2/11 01:49

    δεν πηδιεστε ολοι ρε, εγω θελω ενα μακντοναλντς και ας το ανοιξει και ο τραυλος. Ισα ισα, θα τρωω και θα ριχνω και σφαλιαρες μετα να χωνεψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος4/2/11 09:29

    Ναι ρε φιλε 00:52!
    Συμφωνω μαζι σου!
    Στη Κουλουρη αμα εισαι αγνωστος με επιχειρηση δε τρεχει τιποτα!
    Αν εισαι γνωστος, οπως στη περιπτωση του Μεμου, φαινεται οτι πριν κανεις κατι, πρεπει:
    Πρωτον να κανεις αιτηση στα ποιο πανω ραμολιμεντα που τους βγηκε το ματι απο τη ζηλεια και δε μπορουνε τωρα να το βρουνε!
    Δευτερο, η ταυτοτητα σου, οπωσδηποτε να αναγραφει με κεφαλαια οτι γεννηθηκες στη Κουλουρη, μαζι με το ονομα της μαμης που σε ξεγεννησε ή το ειδος του δέντρου που κατω του γεννηθηκες, λογω αφραγκίας!
    Τριτο, υποχρεωτικη εμφανιση τρεις φορες το μηνα στα ψαραδικα και
    Τεταρτο ο προπαππος σου να μην ητανε κουμουνιστης!
    Ρε μαλακες, 19:03 ή 20:52, το ξερουμε οτι σας πνιγει το...δικιο, αλλα σταματηστε να σκίζετε τις κοιλοτες σας και να τραβατε τα βυζια σας!
    Οσο και να ξεφωνιζετε, εμας δεν θα μας πεισετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος4/2/11 09:33

    διορθωνω:
    οχι 19:03 αλλα 19:13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος4/2/11 09:35

    να τανε η ζηλεια ψώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος4/2/11 09:44

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΖΗΛΟ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΚΙΑ, ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΣΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ, ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΜΕΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος4/2/11 11:41

    Ναι ρε να γίνουμε εθελοντές. Να βοηθήσουμε τον κακομοίρη τον δήμαρχο του έχει σαλέψει και δεν ξέρει τι να κάνει.Πιέσεις από εδώ, πιέσεις απ'εκεί, ετσι δουλειά δεν γίνετε μανάρια μου.
    Τι σαβούρα είναι αυτή που έχεις μαζέψει δίπλα σου κ. δήμαρχε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος4/2/11 13:03

    4/2/11 00:52 malakas eisai apo kounia.
    alla re panilithie aytoi anafereis,na sou pw ti kanoun pou isos den to ksereis h den to gnorizis skopima.
    oi epixirimaties autoi xrimatodotoun ta a.m.e.a tia salaminas,
    an den hsoun malakas k partakias tha to gnorizes.
    deuteron einai salaminiotes pou exoun iopostiriksi to nisi se plles dorees alla den einai karagiozakia na to diatimpanizoun...

    mipos na vgoume se erano gia tin oikogenia tou kiolas??
    plaka mas kaneis?
    ti na zilepsoume re anthrope..
    emeis leme giati twra pou den douleuei stin tileorasi mas thimithike?
    giati toso kairo pou htan sta media den provale to nisi?
    k twra mas les na ton ipostiriksoume??
    k o adelfos mou na htan pali ta idia tha elega,alpa giati den eimai MALAKAS STENOMIALOS!!!!!
    na prokopsis nai,alla oxi otan stenevi h tsepoula na thimomaste tous malakes tous patriotes k na eksargironi tin diasimotita tou etsi?

    oso gia sena 4/2/11 09:29 malakako vlepo exeis diatrivi sta kilotakia,
    na mas peis na sou stiloume ena setaki na to foreseis.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος4/2/11 13:04

    Τελειως ασχετο!
    Αλλη ειναι η αναρτηση για τον δημαρχο φιλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος4/2/11 13:37

    Ρε η βλάκες είσαστε η εσκεμμένα διαστρεβλώνετε αυτά που γράφουμε. Εμείς ούτε φθονούμε ούτε ζηλεύουμε τον επιχειρηματία Μπεγνή, αλλά κρίνουμε τον άνθρωπο των γραμμάτων και των τεχνών, όπως θέλει να παρουσιάζεται Μπεγνή, και όπως μας τον παρουσίασε η αρθρογράφος και οι λομπίστες του.
    Εξ άλλου ήταν γνωστό σε όλους από καιρό ότι αυτό το κατάστημα το άνοιγε ο Μπεγνής και κανένας δεν είχε σχολιάσει δυσμενώς το γεγονός, από την στιγμή όμως που πάτε να μπερδέψετε την επιχειρηματικότητα με την τέχνη τότε υπάρχει πρόβλημα.
    Να σας πω και κάτι. Θυμηθείτε έναν ηθοποιό του Φώσκολου που ήρθε στην Σαλαμίνα και έγινε δημοτικός σύμβουλος, κατόπιν βουλευτής και μετά ήθελε να γίνει Δήμαρχος αλλά δεν του βγήκε τώρα δε πούλησε το σπίτι του και εξαφανίστηκε από την Σαλαμίνα, ε λοιπόν έχουμε χορτάσει από αυτού του τύπου ανθρώπους, δεν θέλουμε άλλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος4/2/11 13:45

    μπα..δεν θέλουμε άλλες τυρόπιτες!Γουστάρουμε μόνο ΠΛΑΤΕΤΣΙ..αντε και Στρόμπολι...!

    Συμφωνω με τον φίλο να φέρουν τα Mac Donalds!Εστω να ξανανοίξουν τα Familys!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος4/2/11 21:54

    eipe pote oti einai apo tin salamina; min trelathoume,ti eirthe na kanei edw;tetious eixame kai exoume den theloume alous na fygei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος6/2/11 12:23

    nai ame den exoume provlima, an den exoun sto soi sou na tous kanoume mia doraki..
    anamnistiko ksereis esi twra.
    re san den trepese ligo
    re diaxiristi tha diagrafis auta ta atoma epitelus pou mas anagazoun na peftoume sto epipedo tous????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος6/2/11 22:52

    giati svinis sxolia re papara diaxiristi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος21/2/11 02:50

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ,ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ,ΜΑ ΤΙΜ ΚΑΚΟΙ ΑΝΘΩΠΟΙ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ?ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ.ΓΝΟΡΙΖΟ ΤΟΝ ΜΕΜΟ..ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ..ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ..ΕΤΡΕΧΕ..ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΠΙΑΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ,,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑΝΟ..ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΓΩΝΙΑ..ΔΙΑΒΑΣΜΑ.ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Ν Α ΤΡΩΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΑΣ,,Ν Α ΠΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ,,ΝΑ ΜΕΘΑΤΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΓΙΑ ΕΣΑΣ..Ο ΜΕΜΟΣ,,ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΛΕΙ ΠΟΡΕ ΟΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΚΙΑ ΚΟΥΦΟΣ,,,ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ,,ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ,,ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ,,ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΛΛΕΙ ΓΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑ..ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ,,ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΟΠΟΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ,, ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ,,ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΑΛΑΜΙΝΑ,,?ΕΓΩ ΕΔΩ ΜΕΝΩ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΕΣ ΦΑΤΣΕΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ,ΕΝΑΣ ΤΟΠΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΖΗΛΙΑ ΑΘΡΩΠΟΥΣ,,ΒΡΗΑΚΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ,,ΤΟΣΑ ΑΤΟΜΑ,,ΑΝΕΡΓΑ..ΠΟΥ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΓΡΑΦΕ..ΠΟΣΟ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ..ΟΛΟ ΤΟΝ ΟΑΕΔ?????ΕΔΩΣΕ ΜΙΣΘΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ,,ΤΙΠΟΤΑ..ΚΑΙ ΟΛΟ ΒΟΗΘΑΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ Ν Α ΒΟΗΘΑΕΙ,,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ.ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,,ΝΑ ΜΗΝ ΓΥΡΝΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ,,ΤΙ ΛΥΣΣΑΞΑΤΕ...ΦΑΓΩΘΗΚΑΤΕ,,,ΕΛΕΟΣ,,,ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ,,ΝΑ ΤΑ ΠΙΝΕΤΕ,ΚΙΑ ΣΤΑ ΟΥΖΕΡΙ,,ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΞΕΡΕΤΕ,,ΜΕΝΩ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΔΩ..ΚΙΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ,ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΑΝ ΜΕ ΡΩΤΑΝΕ,ΠΟΥ ΜΕΝΩ,,ΚΙΑ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ,,ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ,,ΚΑΙ ΟΜΩΣ Ο ΜΕΜΟΣ,,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΣ,ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ,,ΔΕΝ ΝΤΡΑΠΗΚΕ ΠΟΤΕ,,ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ,ΠΙΑ,,ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ,,ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. nai gia πλατετσι ειστε μονο και γιατο φαμιλι,,,κοιταξτε τα χαλια σας γιατι ειναι πολλα,,κια αφηστε το παιδι ηυχο δεν σας εβρισε ποτε,με πιανει αηδια,που διαωαζω απο καποιον,εδω τοσο αηδιαστικα σχολια γεμτα ζηλια...τραγικο σε λυ παμαι φιλε,,κια ωαλε το ονομα σου να εχεις τα κοτσια,,,γιατι δεν ξερω ν αμιλαω αλλλιως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος21/2/11 10:04

    RE KOKOFIOGKO GIATI SKALIZEIS ENA THEMA 20 MERON?????
    GIA DIAFIMISI????
    ANTE KANE MAS TI XARI????
    PIGENE NA GRAPSEIS ALLOY.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος21/2/11 13:22

    Γράφετε που γράφετε ελληνικά τουλάχιστον με σωστή ορθογραφία!
    Εντάξει σπουδές πιάνου ήταν δεν σπούδασε και πυρηνικός φυσικός!
    Εδώ τόσα παιδιά Σαλαμίνα μαθαίνουν από μόνα τους μουσικά όργανα και μάλιστα δίνουν live , ηχογραφούν μουσικά Cd κτλ κτλ αλλα δεν σας πήρε ο πόνος γι αυτά!
    Και δεν νομίζω να είναι κακό να προτιμάς παραδοσιακά προϊόντα όπως το πλατέτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ESY FILOLOGE POY SOU THIXSMAE TA PAIDIA TIS KOYLOYRIS,KIA TO PLATETSI TOTE TO IDIO NA LES KIA TA PAIDIA POY MATHENOUN EDO MOUSIKIH KIA GRAFOUN CD OTI DEN EGINE KIA KATI,,,DEN SPUDASAN PIRINIKOI FISIKOI.E?ELEOSSSSSSSELEOS,,,,ZILIAAAAAAAAA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. opos eipe ena filos stis 3/2/11 mia xara to paidi stirixse tin oikogenia,den tin egrpapse,,opos kanoun polloi edose douleia,,pou megaloi epixirimaties,,opos kanakis,den dinei an den exeis meson yon ipoyrgo!kai se isopedonoun kiolas,san afentika..to paidi,,den exei kami a sxsei me fournous kreopoliea,,kkia ola ta magazi a,me to epitheto,tou,,eixe tin atixia n alegeteai mpegnis,,!!!!!!!ego stin thesi tou tha to alazza ,to paidi oute pou to skeftike pote,,kia esis lisaxsate,,kaloriziko paidi mou,,tha to giortasoume sta egenia kai oi alloi as pane na fane ston vago,,,kopsidia,..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος5/3/11 16:57

    Θέλω να σου πω ρε φίλε ότι δεν έχεινα κάνει με το μαγαζί του Μέμου και βέβαια δεν θα πατήσουμε γιατί δεν αξίζει σαν άτομο.Απλά μας δίνεται η ευκαιρία να του πούμε πόσο ελεινός χαρακτήρας είναι.Αυτός μας έδωσε το δικαίωμα με την μέχρι τώρα συμπεριφορά του.Ότι έσπειρε θερίζει...Δεν είναι θέμα δικό του να απαξιώνει τους συμπατριώτες του και το σόι του και μετά να ζητάει να τον υποστηρίξουν.Δέν μας σεβάστηκε για να τον σεβαστούμε.Εχει καβαλίσει το καλάμι σε βαθμό κακουργήματος!Επειδή τον ξέρουμε και εμείς από μικρό έχουμε καταλάβει πόσο κομπλεξικός και καθίκι του κερατά είναι!Όσο για το όνομα του έπρεπε να το είχε αλλάξει γιατί το προσβάλει.Όσο για τις συγκρίσεις με τον Κανάκη και τον φούρνο Μπεγνή που δίνουν δουλειά σε εκατοντάδες ανθρώπους είναι αστείες!Αν είχε κότσια ας έβαζε το όνομά του σαν φίρμα στην επιχείρηση του(σιγά την επιχείρηση...) και ας τιμούσε όπως αυτοί το νησί με το όνομα τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος27/4/11 22:26

    KΡΙΜΑ!!! ΠΙΚΡΟΧΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΌΨΥΧΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. paidia peite m pws legete to fast food tou memoy plzzzzzzzzzz peite

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.