Γ. Τσαβαρής: "ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ"



                Με αφορμή σημερινή ανάρτηση στο ιστολόγιο www.zougla.gr
 η οποία με εμπλέκει σε «λίστα» πολιτικών καθώς και άλλων αιρετών προσώπων (δημάρχων, νομαρχών διοικητών οργανισμών κ.λπ.) για τα οποία διενεργούνται έλεγχοι από τις αρμόδιες Οικονομικές Υπηρεσίες επιθυμώ να θέσω υπ’ όψιν σας τα εξής:

Ευθύς ως έλαβα γνώση του σχετικού δημοσιεύματος έδωσα εντολή στους νομικούς μου συμβούλους να αποστείλουν άμεσα την Δευτέρα 8/10/2012 εξώδικη δήλωση-πρόσκληση και γνωστοποίηση στο Σ.Δ.Ο.Ε καθώς και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Στερεάς Ελλάδας ως και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής του ΣΔΟΕ οι οποίες σύμφωνα με το δημοσίευμα διενεργούν τους σχετικούς ελέγχους .

Με το ως άνω εξώδικο τους καλώ να μου επιβεβαιώσουν την γνησιότητα της συγκεκριμένης λίστας καθώς και αν συμπεριλαμβάνεται εις αυτήν το όνομα μου.


Παράλληλα τους γνωρίζω ότι σε περίπτωση γνησιότητας της «λίστας» και τυχόν υπάρξεως εις βάρος μου καταγγελιών παρέχω εις τις ως άνω υπηρεσίες κάθε εντολή και πληρεξουσιότητα να προβούν άμεσα σε δημοσιοποίηση κάθε εις βάρος μου καταγγελίας και στοιχείου άλλως ζήτω να μου χορηγήσουν αντίγραφα προκειμένου να το πράξω εγώ.

Με ίδιο εξώδικο παρέχω προκαταβολικά εις το Σ.Δ.Ο.Ε και τις Υπηρεσίες του οποιαδήποτε πληρεξουσιότητα απαιτείται για την πλήρη και ολοσχερή διερεύνηση της υποθέσεως ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ  την άμεση περαίωση αυτής .

Τέλος θέλω να ενημερώσω τους καραδοκούντες «πολιτικούς μου φίλους»  ότι για μία ακόμη φορά και μάλιστα άμεσα θα διαψευσθούν αφού  ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ
                                                                     

                                                                        Σαλαμίνα 5/10/2012
                                                                   Ο Δήμαρχος Σαλαμίνας


                                         ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΒΑΡΗΣ