Γ. Τσαβαρής: "Το δικαίωμα στην εργασία είναι ΙΕΡΟ"



Αγαπητοί Συνδημότες,
με αφορμή τη δικαστική εμπλοκή που επιθυμεί εις βάρος μου ο κ. Τραυλός για την επιλογή μου να στηρίξω ενώπιον της δικαιοσύνης πρώην εργαζομένους, του πρώην Δήμου Αμπελακίων και σημερινού Δήμου Σαλαμίνος, με στόχο τη δικαίωσή τους και εξ’ αυτού του γεγονότος την ένταξή τους στο εργατικό δυναμικό του Δήμου μας, του απαντώ τα εξής:

- Κύριε Τραυλέ, από τα πρώτα χρόνια που εισήλθα ως εργαζόμενος στην αγορά εργασίας, επέλεξα συνειδητά να είμαι με την πλευρά των εργαζομένων υπηρετώντας αυτή μου τη θέση για πολλά χρόνια μέσα από αγώνες και διώξεις.
Είμαι υπερήφανος που σ’ αυτή μου τη διαδρομή και προκειμένου να υπερασπιστώ τους συναδέλφους μου έφτασα προσωπικά και στην απόλυση μου.
Θέλω όμως να σας ευχαριστήσω διότι – λόγω της πρωτοβουλίας σας- θα μου δοθεί η δυνατότητα να υποστηρίξω τις θέσεις μου αυτές ενώπιον της δικαιοσύνης αυτή τη φορά, ως δήμαρχος που δίνει τη μάχη για την κατοχύρωση των  δικαιωμάτων των εργαζομένων στο Δήμο και φυσικά κάτω από νόμιμες διαδικασίες.

Βέβαια κατανοώ αυτή την επιλογή και την όλη προσπάθειά σας να « εκφοβήσετε» αυτούς που στηρίζουν τους εργαζομένους. Ευκόλως εννοούμενο, αφού πάντοτε στην κοινωνική διαμάχη ανάμεσα στους εργαζομένους και τους επιχειρηματίες, ήσασταν λόγω επαγγέλματος από την πλευρά των επιχειρηματιών .
Επειδή όμως η κοινωνική δράση ΕΥΤΥΧΩΣ δεν είναι επιχείρηση, θα μου δοθεί η ευκαιρία ακολουθώντας το δρόμο της δικαιοσύνης να σας αποδείξω περίτρανα ότι ο αγώνας για το δικαίωμα στην εργασία είναι ΙΕΡΟΣ.

Υ.Γ. Κύριε Τραυλέ, οι αείμνηστοι γονείς μου με έμαθαν «να σέβομαι τους πάντες και να φοβάμαι μόνο το Θεό!»


                                                                               Ο
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
                                                                    ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΒΑΡΗΣ