Αναστατώθηκε ο Τραγάκης με την εκρηκτική βουλευτίνα - "Ωχ Παναγία μου και Χριστέ μου" - ΒΙΝΤΕΟ

Μοίρασε "εγκεφαλικά" η νέα βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Μαρία Σόδη Σταυρινούδη η οποία κατάφερε να μπει τελικά στη Βουλή με μόλις 293 ψήφους.

Πρόκειται για την δεύτερή της αντικατάσταση, μετά την παραίτηση του Κωστή Μουσουρούλη, για να είναι υποψήφιος στις Ευρωεκλογές της 25ης Μαϊου 2014. Τον είχε αντικαταστήσει ο κ. Κάρμαντζης, πριν από 3 μόλις μήνες.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


Η αποκαλυπτική εμφάνιση της Μαρίας Σόδη με το βαθύ ντεκολτέ και το ξανθό μακρύ μαλλί προκάλεσε όλα τα βλέμματα των ανδρών μέσα στη Βουλή.


Μέχρι και το προεδρείο της Βουλής σταυροκοπήθηκε και όχι μεταφορικά. Χαρακτηριστικά την ώρα της ορκωμοσίας στο προεδρείο βρισκόταν ο κ. Τραγάκης, ο οποίος μόλις είδε τη νέα βουλευτίνα να πλησιάζει αναψοκοκκίνισε και επικαλέστηκε τα Θεία για να τον βοηθήσουν. 

Όπως ακούγεται χαρακτηριστικά στο βίντεο από το κανάλι της Βουλής, ο κ. Τραγάκης λέει μόλις βλέπει την εντυπωσιακή βουλευτή: "ωχ παναγία μου, ωχ παναγία μου και χριστέ μου".



Απολαύστε το βίντεο


https://www.youtube.com/watch?v=sp3IPl6a658