Απάντηση Δημάρχου στην ανακοίνωση του κ. Τσαβαρή.



Ειλικρινά λυπάμαι για τα όσα καταγγέλλει ο δημοτικός σύμβουλος κ. Ιωάννης Τσαβαρής στην από 20/11/2014 ανακοίνωση του στον ηλεκτρονικό Τύπο με τίτλο:
Γ.Τσαβαρής: “ Η κυρία Δήμαρχος αντί να προστατεύσει τα συμφέροντα του Δήμου και των Δημοτών προτιμά να προστατεύσει τον «πολιτικό της φίλο» κ. Σπύρο Σοφρά”.

Όλα όσα με περισσή αναίδεια καταγγέλλει ο κ. Τσαβαρής είναι ψευδή, αρχής γενομένης από την αναφορά - υπογράμμιση μιάς ανυπόστατης φράσης που μου αποδίδει ότι δήθεν ειπώθηκε από μένα, σε φιλική συζήτηση που είχα στο γραφείο μου με την Βουλευτή της περιφέρειας μας κα Μαρία Γιαννακάκη, χωρίς βέβαια ο ίδιος να ήταν παρών, προφανώς παρασυρόμενος από ειδησεογραφία άγνωστου αρθρογράφου.
Και αυτό είναι το λιγότερο.


Το να με συκοφαντεί όμως εν γνώσει του ψεύδους, και για το ότι:
α) αντί να προστατέψω τα συμφέροντα του Δήμου και των Δημοτών, όπως είμαι από
    το νόμο υποχρεωμένη, προτιμώ να προστατέψω τον «πολιτικό μου φίλο» κ.Σπύρο
    Σοφρά, αποκλείοντας έτσι τη Σαλαμίνα από την συμμετοχή της στα Προγράμματα
    ΕΣΠΑ και όχι μόνο,  και
β) προσφέρω απλόχερα πολιτική και νομική κάλυψη στον υπαίτιο ενός
    κακουργηματικού χαρακτήρα γεγονότος,
    νομίζω ότι ο τέως Δήμαρχος …."διέβη τον Ρουβίκωνα".

Οι κατηγορίες αυτές εκτός από το ότι θίγουν την τιμή και την υπόληψη μου, είναι και τόσο σοβαρές που αν αποδεικνύονταν θα οδηγούσαν στην έκπτωση από το αξίωμα μου ως Δήμαρχος.
Η θεσμική μου ιδιότητα και ο πολύτιμος χρόνος δεν μου επιτρέπουν να αναλωθώ με ανούσιες αντιπαραθέσεις μαζί του.
Ο κ.Τσαβαρής υπερέβη κατά πολύ τα εσκαμμένα, γιαυτό και θα κληθεί να λογοδοτήσει στην Δικαιοσύνη.
                                                                                             
                                                                                                  Σαλαμίνα 22/11/2014
                                
                                                                                               Ισιδώρα Νάννου
   Δήμαρχος Σαλαμίνας