Κατηγορηματική διάψευση από την κα. Μπινιάρη




Τις τελευταίες ώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυκλοφόρησε η φήμη, με αφορμή το δημοσίευμα της ιστοσελίδας paradimotika.gr,περί ανεξαρτητοποίησης της Αναπληρώτριας Δημάρχου και Αντιδήμαρχου κας  Ειρήνη Μπινιάρη.

Με το παρακάτω σχόλιο της στο  blog μας η κα. Ειρήνη Μπινιάρη διαψεύδει κατηγορηματικά τις φήμες για την ανεξαρτητοποίησή της από το συνδυασμό της Δημάρχου Σαλαμίνας κας. Ρούλας Νάννου.



"ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΩ ΟΡΚΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΜΠΛΟΓΚς ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΥΤΕ ΓΡΑΦΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ...Η ΡΟΥΛΑ Η ΝΑΝΝΟΥ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ,ΕΤΣΙ ΤΗ ΝΙΩΘΩ.ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΕΝΑΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ...ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΠΡΑΞΗ.........ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΕΝΑ ΜΝΜ ΣΕ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ ΟΤΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ,,,,, ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΔΙΔΩ.


ΔΗΜΑΡΧΕ ΜΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ, ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ.
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΙΝΙΑΡΗ .ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΔΕΙ ΠΟΤΕ......... ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ!!!!!!!!!"