Γιατί «κάηκε» η υποθαλάσσια αρτηρία Πειραιά-Σαλαμίνας

Το φαραωνικό έργο της σύνδεσης του Πειραιά (Πέραμα) με την Σαλαμίνα, μέσω υπόγειας γέφυρας περνά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Ήταν ένα από τα μεγαλεπήβολα έργα της προ κρίσης Ελλάδα. Το οποίο δεν πρόλαβε να χρηματοδοτηθεί, έμεινε στα χαρτιά και τώρα, όπως μαθαίνουμε, περνά οριστικά στο ...χρονοντούλαπο της ιστορίας. Ο λόγος αφορά στην σύνδεση του Πειραιά (Πέραμα) με την Σαλαμίνα, μέσω της κατασκευής υπόγειας γέφυρας. Για το έργο υπήρχαν ενδιαφερόμενοι, αλλά με τους όρους κατασκευής της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου.
Η ΕΕ όμως πλέον ούτε που συζητά για τέτοιου είδους φαραωνικά έργα στην Ελλάδα. Συνεπώς, εγκαταλείπεται, οριστικά.
Αντιθέτως, "πόλεμος" αναμένεται να ξεσπάσει αναφορικά με την κατασκευή του νέου αεροδρομίου στην περιοχή Καστέλι της Κρήτης. Τρεις, μέχρι στιγμής, οι ενδιαφερόμενες κοινοπραξίες, με κινεζικό, γαλλικό, τουρκικό, ισπανικό και βεβαίως ελληνικό "άρωμα". Προσθέστε και αμερικανικά φαντς, που θέλουν να συμμετάσχουν, σε επίπεδο χρηματοδότησης.
Σημειώνεται ότι η προθεσμία κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών για την κατασκευή και εκμετάλλευση του νέου αεροδρομίου μετατέθηκε για τις 30 Σεπτεμβρίου ύστερα από τη νέα παράταση που δόθηκε από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.