Όχι με λόγια, αλλά με ΑΘΩΩΤΙΚΕΣ αποφάσεις της Ελληνικής Δικαιοσύνης, πιστοποιείται πλέον “Η ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΜΟΥ”

Αγαπητοί Συμπολίτες,
Χτες,  δικαζόμουν, για άλλη μια φορά, στο Τριμελές Πρωτοδικείο Πειραιά, επειδή είχα την πρόθεση να αγοράσω ένα οικόπεδο, προκειμένου να ανεγερθεί καινούργιο Σχολικό Κτίριο στα Σελήνια, ύστερα από μήνυση που είχε καταθέσει εναντίον μου ο πρώην Δήμαρχος Αμπελακίων.
Για άλλη μια φορά, η Ελληνική Δικαιοσύνη αποφάνθηκε υπέρ της αθωότητας μου !!!

-->

Αφού ευχαριστήσω  τους Νομικούς Συμβούλους μου Δημήτρη Νινόπουλο και Βασίλη  Χαϊλάζη για την καταλυτική παρουσία τους στην εκδίκαση της υπόθεσης, τους συνεργάτες και φίλους μου για την αμέριστη συμπαράσταση τους, θέλω να αναφερθώ στον μακροχρόνιο και αδυσώπητο αγώνα, στον οποίο έχουν επιδοθεί οι πολιτικοί μου αντίπαλοι, στοχεύοντας στην πολιτική μου και όχι μόνο εξόντωση.
Από την θητεία μου ως Δήμαρχος Σαλαμίνας έως και σήμερα, οι πολιτικοί μου αντίπαλοι έχουν πάρει εργολαβία την κατασυκοφάντηση μου και την σπίλωση της τιμής και υπόληψης μου.
Ακολουθούν  ΕΠΩΝΥΜΑ την γκεμπελική τεχνική εξόντωσης του αντιπάλου με καταγγελίες και μηνύσεις και ΑΝΩΝΥΜΑ την τακτική της λάσπης εναντίον μου.


Θέλω να τους ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, γιατί μου δίνουν την μοναδική ευκαιρία, με την οποία αποδεικνύεται περίτρανα ότι άλλο η ανάληψη ευθύνης για το καλό του τόπου σου και άλλο οι συναλλαγές κάτω από το τραπέζι.
Θέλω να τους ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, γιατί μου δίνουν την μοναδική ευκαιρία, με την οποία γίνεται κατανοητό ότι η λάσπη στον ανεμιστήρα δεν μπορεί να αποτελεί πρακτική εξόντωσης του πολιτικού αντιπάλου σου. Έχει το κόστος της …
Θέλω να τους ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, γιατί μου δίνουν την μοναδική ευκαιρία, με την οποία πιστοποιείται  Η ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΜΟΥ, όχι με λόγια, αλλά με αθωωτικές αποφάσεις της Ελληνικής Δικαιοσύνης.

Γιάννης Τσαβαρής
τ. Δήμαρχος Σαλαμίνας


Δημοτικός Σύμβουλος