Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2017

Σαν σήμερα ιδρύθηκε ο Αίαντας Σαλαμίνας

Σαν σήμερα στις 17 Φεβρουαρίου 1931 ιδρύεται ο ΄΄ ΑΙΑΣ ΄΄ με αριθμό Καταστατικού 632/1931 στο Πρωτοδικείο Πειραιά. Πρώτος Πρόεδρος του συλλόγου αναλαμβάνει ο Δ. Τρικαλίτης και Γενικός Γραμματέας ο Ε. Σοφράς. Σύμβολο της ομάδας είναι ο ήρωας της μυθολογίας Αίας ο Τελαμώνιος.

-->


86 χρόνια ιστορία ! Με τον ΑΙΑΝΤΑ μεγαλώσαμε, πονέσαμε, κλάψαμε, χαρήκαμε και γευτήκαμε επιτυχίες !
O θρυλικός ΑΙΑΣ άντεξε και αντέχει ακόμη, μόνο με το κουράγιο, την αγάπη, την ανιδιοτέλεια, των ηρωικών μας Φιλάθλων, το φιλότιμο Παραγόντων, αλλά και των ΄΄Πρωταγωνιστών΄΄ της Ομάδας των Ποδοσφαιριστών που τίμησαν & τιμούν την φανέλα του Συλλόγου.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ !

του Αλέκου Ανδρέου

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/2/17 10:24

    μαγκες το αμπελακι απο οτι μαθαμε δεν ""τσινιζει""στη ""συνχωνεψη""οπως γραφει και ο γεωργιου της κουλουρης ,τραβατε εσεις του αια λοιπον που θελετε ""συνχωνεψη"" για το καλο του νησιου και καλα να την κανετε,αντε ντε,παρτε μαζι σας και τα αδερφια εχω καβουρια στις τσεπες, τον ""συγχωνεψη""και το πιλαφι τον ξαδερφο του σουπλιν και πατε στο αμπελακι,και μην ξεχασετε να πάρετε και το βλαχο το λαμογιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/2/17 13:13

    ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟ..ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ..ΑΞΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/2/17 21:16

      ΟΡΘΟΙ ΠΙΛΑΒΗΣ-ΠΕΠΠΑΣ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ-ΓΡΑΒΙΑΣ-ΚΑΡΑΚΟΛΑΚΗΣ-ΡΑΠΤΗΣ-ΛΟΥΚΑΣ-ΛΑΛΟΥΣΗΣ-ΜΑΓΙΑΤΗΣ- ΚΑΘΗΣΤΟΙ----ΑΞΙΩΤΗΣ-ΠΑΛΛΑΣ-ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ-ΓΚΟΛΦΗΣ-ΚΟΣΜΑΤΟΣ-ΤΠΙΠΟΛΙΤΣΩΤΗΣ-ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/2/17 22:10

      Απαράδεκτο και συγχρόνως προκλητικό. Εχει καμία σχέση η φωτογραφία που δημοσιεύετε με το σχετικό κείμενο ; Πόσο ...ιστορική είναι μια φωτογραφία του ΄80 όταν ο σύλλογος έχει ιδρυθεί 50 και πλέον χρόνια πριν; Ο πατέρας μου ήταν χρόνια παράγοντας του Αιαντα και μου άφησε 50 πολύ παλαιές φωτογραφίες (Αυτό για να μη μου πουν ότι δεν υπήρχαν άλλες).

      Διαγραφή
  3. H φωτογραφία αλλά και το κείμενο είναι ΄΄δικά μου΄΄ τα έχω δημοσιεύσει στην ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου σελίδα στο Facebοok ανήμερα της επετείου ίδρυσης του ιστορικού Συλλόγου, και εν αγνοία μου άγνωστο πως… το βλέπω να είναι αναρτημένο στο παρόν block, τουλάχιστον ο υποκλοπέας…. έγραψε το ονοματεπώνυμο μου… ας είναι..

    Υ/Σ φίλε ΄΄ Ανωνυμε ΄΄ μην κρίνεις χωρίς να ξέρεις… δεν είναι προκλητική η φωτογραφία, απλά είναι ΄΄ σημαδιακή΄΄ για εμένα, αφού την χρονική περίοδο εγώ ΄΄ πρωτογνώρισα ΄΄ την ένδοξη Ομάδα μας. ! Aλέκος Ανδρέου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.