Κυριακή, 14 Μαΐου 2017

Ευχές για τη γιορτη της μητέρας-3ο Σύστημα Ναυτοπροσκόπων Σαλαμίνας (Παλουκίων)

Η μαμά μου με έμαθε τι πάει να πει... ανεμοστρόβιλος αγάπης! Η μαμά μου με έμαθε τι πάει να πει αληθινή, βαθιά, ουσιαστική αγάπη. Αγάπη χωρίς όρια... Αγάπη δίχως τέλος... Αγάπη αναδιοτελής...


Είναι ο άνθρωπος που από τα πρώτα μου λεπτά σε αυτή τη ζωή μέχρι και σήμερα δεν έχει σταματήσει να νοιάζεται για μένα ούτε λεπτό. Από τότε που με αγωνία βρέθηκε στο μαιευτήριο για να με φέρει στο κόσμο, από τότε που για πρώτη φορά βρέθηκα πεσμένη στο έδαφος, μέχρι και σήμερα που σε οποιαδήποτε δύσκολη στιγμή μου είναι εκεί για να μου απλώσει το χέρι, να με βοηθήσει, να με στηρίξει. Το χάδι της και η αγκαλιά της είναι βάλσαμο.

Είναι ο άνθρωπος που ήταν πάντα εκεί όταν τον χρειάστηκα, αλλά και όταν δεν τον χρειάστηκα, μήπως και τον χρειαστώ, γιατί ας μην ξεχνάμε πως... "πάντα η μανούλα ξέρει"!

Είναι ο άνθρωπος που με έμαθε να μην φοβάμαι να αγαπήσω με πάθος, γιατί η αγάπη είναι ευλογία. Η αγαπη είναι η λιακάδα της ψυχής μας και ποτέ κανείς δεν έπαθε κακό από αυτή...

Είναι ο άνθρωπος που με εμπνέει, που με έκανε να πιστεύω στον εαυτό μου και να μάθω να ονειρεύομαι ακόμα και στα δύσκολα. Και γω σήμερα ενα μικρό λυκόπουλο ( πρόσκοποι ηλικίας δημοτικού - οι μικροί μας φίλοι) έκανα όλα αυτά για σένα , για να σου πω ευχαριστώ και οτι είναι καλοκαίρι στην αγκαλιά σου.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.