Σάββατο, 15 Ιουλίου 2017

MEΤΩΠΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΔΗΜΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ

από το FaceBook του Μάνου Δερτούζου
Έγραφα στις 16 Σεπτεμβρίου 2016 πριν από ένα χρόνο εδώ στην ίδια σελίδα μεταξύ των άλλων.
"Ανεπίτρεπτες και ανήθικες ενέργειες ενάντια στη Μονή της Φανερωμένης που λαμβάνουν χώρα τον τελευταίο καιρό πρέπει να μας προβληματίσει όλους. 

-->

Η Μονή της Φανερωμένης δεν είναι ένα απλό Μοναστήρι, είναι ένα θρησκευτικό και ιστορικό μνημείο που δίκαια αποτελεί με την Ναυμαχία της Σαλαμίνας, τα δύο μεγαλύτερα σημεία αναφοράς του νησιού. Καλείται η Δημοτική Αρχή η οποία με πολύ επιπολαιότητα και διαπραγματευτικό ερασιτεχνισμό, συγκρούσθηκε με την Μονή για το θέμα της εμποροπανήγυρης, να δώσει τέλος σε αυτήν την αντιπαράθεση και να ξεκαθαρίσει το σκηνικό τώρα."
Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος και δυστυχώς η Δημοτική Αρχή όχι μόνο δεν ξεκαθάρισε το σκηνικό, όχι μόνο δεν έκανε προσπάθεια να ομαλοποιήσει τις σχέσεις της με την Μονή, αλλά με την χθεσινή μονομερή απόφαση της θέλει να πραγματοποιήσει το πανηγύρι, υποκαθιστώντας την Μονή, με στόχο να καρπωθεί τα έσοδα τα οποία δικαιούται η Μονή. Δημιουργείται μία εκρηκτική κατάσταση με απρόβλεπτες συνέπειες και καλούνται όλοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Το χθεσινό έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο, με διαδικασία κατεπείγοντος, χωρίς να κληθεί εκπρόσωπος της Μονής, χωρίς να γνωρίζουμε την τοποθέτηση της Μονής η οποία επί 50 χρόνια πραγματοποιούσε το πανηγύρι στον ιδιόκτητο χώρο της, φανερώνει πρόθεση της Δημοτικής αρχής να καρπωθεί τα έσοδα της Μονής.
Ελέχθη ότι η Μονή δεν θέλει να γίνει πανηγύρι και ότι απεμπολεί τα δικαιώματά της. Θα πρέπει να γνωρίζουμε εάν είναι η επίσημη θέση της Μονής. Θα πρέπει να γνωρίζουμε εάν όντως ο Μητροπολίτης Μεγάρων και Σαλαμίνος συμφώνησε σε αυτήν την διαδικασία διότι και αυτό ελέχθη.
Η θέση της Μονής πέρσι ήταν σαφέστατη και δεν έχει αλλάξει απ ότι γνωρίζω. Διατυπώθηκε τότε στο Δημοτικό Συμβούλιο παρουσία της Ηγουμένης και της Νομικού Συμβούλου της Μονής. Εφαρμογή του Νόμου 4264 άρθρο 26. Αυτό σημαίνει ότι ο Δήμος εκδίδει τις σχετικές άδειες στους αιτούντες χωρίς ωστόσο να δικαιούται την λήψη μισθώματος, το οποίο δικαιούται ο κύριος της έκτασης δηλαδή η Ιερά Μονή, εάν το επιθυμεί. Ο αιτών την άδεια ιδιώτης οφείλει να καταβάλλει στο Δήμο μόνο τα οριζόμενα από την νομοθεσία τέλη για την έκδοση αδείας!
Με αυτή την επισήμανση θεωρώ την ενέργεια του Δήμου βιαστική και επιπόλαιη.
Θα πρέπει να γνωρίζει επίσης η Δημοτική αρχή, ότι από μία παρόμοια μετωπική σύγκρουση με την Μονή, πρωτοφανή στα χρονικά του νησιού, δεν κινδυνεύει η Μονή. Αυτός που κινδυνεύει να λαβωθεί βαριά είναι το κύρος και η αξιοπιστία της Δημοτικής Αρχής.

46 σχόλια:

  1. Ανώνυμος15/7/17 10:38

    Η μονή να περιοριστή στα θρησκευτικά της καθήκοντα και το πανηγύρι να μην ξαναγίνει ποτέ αρκετά ως εδώ,δεν ζούμε στον προηγούμενο αιωνα ουτε εχουμε αναγκη να παμε σε παγκους να αγοράσουμε προιοντα,αρκετες διαφορες εχουμε πολιτικά οι σαλαμινιοι μεταξύ μας δεν ειναι αναγκη να διχαστούμε περισσότερο και αυτο αφορά και τους τρεις το δημο και τη μονή αλλα και αυτους που κανουν σπεκουλα στο θέμα πανηγύρι,αφηστε μας στα προβληματα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/17 12:00

      ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
      GO HOME ROULA

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/7/17 12:53

      Είμαι Έλληνας,Ορθόδοξος καί Κουλουριώτης.Επίσης είμαι συνταξιούχος ανώτατος αξιωματικός.
      Παρακολουθώ από πέρυσι τις δυσάρεστες εξελίξεις με την μη πραγματοποίηση της εμποροπανηγύρεως της Ιεράς Μονής Φανερωμένης καί αισθάνομαι ντροπή και αηδία γιαυτούς πού δημιούργησαν καί δυστυχώς συνεχίζουν να συντηρούν το πρόβλημα.
      Νιώθω ντροπή καί αηδία γιαυτούς τους "λεβέντες"...ψευτοπαληκαράδες πού βρήκαν την λύση στά όποια οικονομικά αδιέξοδα έχει ο δήμος με το να τα "βάλουν" με την Μονή,την Ηγουμένη καί την Συνοδεία της με αντικείμενο τα έσοδα από το πανηγύρι της Φανερωμένης.
      Έπεσε στα χέρια μου καί διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή το πόρισμα ελέγχου των Επιθεωρητών Ελεγκτών της Δημόσιας Διοίκησης και ειλικρινά απορώ πως η σημερινή διοίκηση στο δήμο δεν βάζει το κεφάλι στα σκέλια και αφού ζητήσει δημόσια συγνώμη, γιά όσα από πέρυσι με αποκλειστικά δική της ευθύνη δημιούργησε, στη συνέχεια να εφαρμόσει όσα ο νόμος 4264|2014 καί συγκεκριμένα το άρθρο 26 αναφέρει καί να λήξει το θέμα.
      Περίτρανη απόδειξη των όσο λέω είναι οι προτάσεις πού το πόρισμα αναφέρει και που σε κανένα σημείο δεν προτείνει την παραχώρηση με ή χωρίς αντάλλαγμα την ιδιοκτησία της Μονής στο Δήμο,κάτι γιά το οποίο είχαν χυθεί τόνοι μελάνης από την πλευρά των "παπαγάλων" της δημάρχου.
      Επίσης με δυνητικό τρόπο προτείνει την κατάληψη του ημίσεος του δρόμου καί αυτό γιά ευνόητους λόγους πετώντας έτσι το μπαλάκι των ευθυνών σαυτούς που ενέκριναν με την ψήφο τους την κατάληψη.Εκείνο όμως που δείχνει κυρία Δήμαρχε, το πολιτικό σας "παπατζιλίκι" είναι ότι αποφασίσατε στο δημοτικό συμβούλιο γιά ένα θέμα πού αφορά καί το Μοναστήρι,να το συζητήσετε χωρίς να έχετε καλέσει το Μοναστήρι...ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!
      Με δεδομένο λοιπόν ότι το Μοναστήρι επιθυμεί την πραγματοποίηση της εμποροπανηγύρεως στα πλαίσια του υφιστάμενου νόμου τότε ποιό μπορεί να είναι πραγματικά το πρόβλημα;
      Καταλαβαίνετε κυρία Δήμαρχε την ευθύνη που συνεχίζετε να παίρνετε στους ώμους σας;
      Επίσης κυρία Δήμαρχε μπορεί να σταθεί η άποψη πού ακούγετε ότι με τα έσοδα της εμποροπανηγύρεως ο δήμος θα βάλει τάξη στα έσοδα;
      Αν αυτός είναι ο στόχος μπράβο σας, αλλά αυτό δεν το πετυχαίνουμε παίρνοντας τα χρήματα των άλλων αλλά βάζοντας τάξη σαυτά που μας ανήκουν και "κακώς" δεν τα εισπράττετε π.χ τέλη λατομείου,Ρεβυθούσα κλπ
      Δεν γνωρίζουν άραγε οι διοικούντες σήμερα τον Δήμο τι σημαίνει το Μοναστήρι της Φανερωμένης γιά το νησί μας και κατεπέκταση γιά την πατρίδα μας;
      Μήπως γνωρίζουν ποιός ήταν και τι έκανε για την επανάσταση του 1821 ο ιστορικός Ηγούμενος της Μονής Αρχιμανδρίτης Κανέλλος αλλά και τόσα άλλα που μπορεί να καταγράψει κάποιος γιαυτό το θρησκευτικό καί ιστορικό στολίδι της Κούλουρης;
      Κυρία Δήμαρχε νιώθω ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ γιά το μείζων πρόβλημα που δημιούργησε η ιδεοληψία κάποιων καί εσείς ως ο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας παρακολουθείτε...
      Κυρία Νάννου έχετε μπροστά σας την ιστορική σας ευκαιρία να δείξετε ότι τον δήμο τον διοικείτε ΕΣΕΙΣ και όχι κάποιο άλλο συγγενικό σας πρόσωπο
      ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/7/17 21:38

      Το αρχιλαμόγιο με τις χίλιες μορφές. Τώρα εμφανίζεται και σαν ανώτατος αξιωματικός. Γειά σου ρε ρασοφόρε καντηλονάφτη κοντοστούπι.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος15/7/17 10:59

    Ταδε εφη το καραφλό αγόρι Μισέλ.Φίλε Μισέλ...δεν βρεχει...σας φτύνουν.Καταλαβε το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/17 11:10

      Εδω δεν γράφετε μονο εσεις οι τσαβαρηδες και οι νανναιοι, γράφουν ολοι οι σαλαμινιοι και οταν δεν σας αρέσει το σχόλιο δεν θα το ακυρώνεται με την κατηγορία οτι το γραψε ο δείνα και ο ταδε εκτός και αν γι αυτο πληρωνόσαστε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/7/17 12:10

      ΣΩΣΤΑ. GO HOME ROULA. GO HOME MHNA.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος15/7/17 11:00

    κυριε Δερτουζο ειστε για τα πανυγηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/17 12:52

      Είμαι Έλληνας,Ορθόδοξος καί Κουλουριώτης.Επίσης είμαι συνταξιούχος ανώτατος αξιωματικός.
      Παρακολουθώ από πέρυσι τις δυσάρεστες εξελίξεις με την μη πραγματοποίηση της εμποροπανηγύρεως της Ιεράς Μονής Φανερωμένης καί αισθάνομαι ντροπή και αηδία γιαυτούς πού δημιούργησαν καί δυστυχώς συνεχίζουν να συντηρούν το πρόβλημα.
      Νιώθω ντροπή καί αηδία γιαυτούς τους "λεβέντες"...ψευτοπαληκαράδες πού βρήκαν την λύση στά όποια οικονομικά αδιέξοδα έχει ο δήμος με το να τα "βάλουν" με την Μονή,την Ηγουμένη καί την Συνοδεία της με αντικείμενο τα έσοδα από το πανηγύρι της Φανερωμένης.
      Έπεσε στα χέρια μου καί διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή το πόρισμα ελέγχου των Επιθεωρητών Ελεγκτών της Δημόσιας Διοίκησης και ειλικρινά απορώ πως η σημερινή διοίκηση στο δήμο δεν βάζει το κεφάλι στα σκέλια και αφού ζητήσει δημόσια συγνώμη, γιά όσα από πέρυσι με αποκλειστικά δική της ευθύνη δημιούργησε, στη συνέχεια να εφαρμόσει όσα ο νόμος 4264|2014 καί συγκεκριμένα το άρθρο 26 αναφέρει καί να λήξει το θέμα.
      Περίτρανη απόδειξη των όσο λέω είναι οι προτάσεις πού το πόρισμα αναφέρει και που σε κανένα σημείο δεν προτείνει την παραχώρηση με ή χωρίς αντάλλαγμα την ιδιοκτησία της Μονής στο Δήμο,κάτι γιά το οποίο είχαν χυθεί τόνοι μελάνης από την πλευρά των "παπαγάλων" της δημάρχου.
      Επίσης με δυνητικό τρόπο προτείνει την κατάληψη του ημίσεος του δρόμου καί αυτό γιά ευνόητους λόγους πετώντας έτσι το μπαλάκι των ευθυνών σαυτούς που ενέκριναν με την ψήφο τους την κατάληψη.Εκείνο όμως που δείχνει κυρία Δήμαρχε, το πολιτικό σας "παπατζιλίκι" είναι ότι αποφασίσατε στο δημοτικό συμβούλιο γιά ένα θέμα πού αφορά καί το Μοναστήρι,να το συζητήσετε χωρίς να έχετε καλέσει το Μοναστήρι...ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!
      Με δεδομένο λοιπόν ότι το Μοναστήρι επιθυμεί την πραγματοποίηση της εμποροπανηγύρεως στα πλαίσια του υφιστάμενου νόμου τότε ποιό μπορεί να είναι πραγματικά το πρόβλημα;
      Καταλαβαίνετε κυρία Δήμαρχε την ευθύνη που συνεχίζετε να παίρνετε στους ώμους σας;
      Επίσης κυρία Δήμαρχε μπορεί να σταθεί η άποψη πού ακούγετε ότι με τα έσοδα της εμποροπανηγύρεως ο δήμος θα βάλει τάξη στα έσοδα;
      Αν αυτός είναι ο στόχος μπράβο σας, αλλά αυτό δεν το πετυχαίνουμε παίρνοντας τα χρήματα των άλλων αλλά βάζοντας τάξη σαυτά που μας ανήκουν και "κακώς" δεν τα εισπράττετε π.χ τέλη λατομείου,Ρεβυθούσα κλπ
      Δεν γνωρίζουν άραγε οι διοικούντες σήμερα τον Δήμο τι σημαίνει το Μοναστήρι της Φανερωμένης γιά το νησί μας και κατεπέκταση γιά την πατρίδα μας;
      Μήπως γνωρίζουν ποιός ήταν και τι έκανε για την επανάσταση του 1821 ο ιστορικός Ηγούμενος της Μονής Αρχιμανδρίτης Κανέλλος αλλά και τόσα άλλα που μπορεί να καταγράψει κάποιος γιαυτό το θρησκευτικό καί ιστορικό στολίδι της Κούλουρης;
      Κυρία Δήμαρχε νιώθω ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ γιά το μείζων πρόβλημα που δημιούργησε η ιδεοληψία κάποιων καί εσείς ως ο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας παρακολουθείτε...
      Κυρία Νάννου έχετε μπροστά σας την ιστορική σας ευκαιρία να δείξετε ότι τον δήμο τον διοικείτε ΕΣΕΙΣ και όχι κάποιο άλλο συγγενικό σας πρόσωπο
      ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/7/17 14:44

      Υπογραφή
      Τζων Πίπας
      Αρχιναύαρχος Ε.Α. πασών των Ροδιών και των 10 Θαλασσών

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος15/7/17 11:08

    σαφως και επρεπε να γνωρίζουμε εάν όντως ο "νταβατζης" της μονης "Μητροπολίτης Μεγάρων και Σαλαμίνος συμφώνησε σε αυτήν την διαδικασία" κυριε αυθαιρεταρχα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντροπη στον δημο που θελει να καρπωθει τα εσιδα της μονης που βγαζει απο το πανηγυρι... Τοσα χρονια δεν υπήρχε πρόβλημα και δημιουργήθηκε τωρα .. Απλα ντροπηηη θα πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/17 12:02

      Τα εσοδα θελει να τα καρπωθει ο Μηνας.
      Καθολου δεν τον ενδιαφερει ο δημος. Την τσεπη του κοιταζει.Τα προβατα ομως που τον ακολουθουν να ξερουν οτι Μηναδες εχουν περασει πολλοι και διαβηκαν,το μοναστηρι ομως εξακολουθει να υπαρχει.Και οταν ο Μηνας παει στον αγυριστο η ρετσινια σε αυτους θα εχει μεινει

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος15/7/17 11:57

    μεγαλοι σταυροι, αμετρητες εμφανισεις στα μυστήρια της εκκλησίας και όλα αυτά με σκοπό να μας δείξει ένα πρόσωπο κοντά στην εκκλησία για να αρπάξει την ψήφο μας.
    για να μην πάρει τα χρήματα από τους πάγκους η μονή, της συμπεριφερθηκαν με το χειροτερο τροπο. λες και η μονή είναι η τσέπη του μηνά.
    τελικά κατάλαβα πολλά από τις εμφανίσεις της μανάρας στις εκκλησίες όλα αυτά τα χρόνια.
    μιλάω φορτισμένη συναισθηματικά. νιώθω σαν να βάζουν χέρι στο παγκάρι της εκκλησίας. κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος15/7/17 12:24

    Άρχισαν τα παπαγαλακια οι καλοχριστιανοι με τους μεγάλους σταυρούς υπερ της μονης,που είχαν να πανε σε εκκλησιά απο το γαμο τους ,ειπα γαμο τους και θυμήθηκα....... θου κυριε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος15/7/17 12:35

    ΡΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΑΝΟΙΚΟΙ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ? ΔΩΣΤΕ ΡΕ ΤΗΝ ΔΙΩΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΜΠΑΤΑΡΠΛΑΝ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος15/7/17 12:51

    Είμαι Έλληνας,Ορθόδοξος καί Κουλουριώτης.Επίσης είμαι συνταξιούχος ανώτατος αξιωματικός.
    Παρακολουθώ από πέρυσι τις δυσάρεστες εξελίξεις με την μη πραγματοποίηση της εμποροπανηγύρεως της Ιεράς Μονής Φανερωμένης καί αισθάνομαι ντροπή και αηδία γιαυτούς πού δημιούργησαν καί δυστυχώς συνεχίζουν να συντηρούν το πρόβλημα.
    Νιώθω ντροπή καί αηδία γιαυτούς τους "λεβέντες"...ψευτοπαληκαράδες πού βρήκαν την λύση στά όποια οικονομικά αδιέξοδα έχει ο δήμος με το να τα "βάλουν" με την Μονή,την Ηγουμένη καί την Συνοδεία της με αντικείμενο τα έσοδα από το πανηγύρι της Φανερωμένης.
    Έπεσε στα χέρια μου καί διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή το πόρισμα ελέγχου των Επιθεωρητών Ελεγκτών της Δημόσιας Διοίκησης και ειλικρινά απορώ πως η σημερινή διοίκηση στο δήμο δεν βάζει το κεφάλι στα σκέλια και αφού ζητήσει δημόσια συγνώμη, γιά όσα από πέρυσι με αποκλειστικά δική της ευθύνη δημιούργησε, στη συνέχεια να εφαρμόσει όσα ο νόμος 4264|2014 καί συγκεκριμένα το άρθρο 26 αναφέρει καί να λήξει το θέμα.
    Περίτρανη απόδειξη των όσο λέω είναι οι προτάσεις πού το πόρισμα αναφέρει και που σε κανένα σημείο δεν προτείνει την παραχώρηση με ή χωρίς αντάλλαγμα την ιδιοκτησία της Μονής στο Δήμο,κάτι γιά το οποίο είχαν χυθεί τόνοι μελάνης από την πλευρά των "παπαγάλων" της δημάρχου.
    Επίσης με δυνητικό τρόπο προτείνει την κατάληψη του ημίσεος του δρόμου καί αυτό γιά ευνόητους λόγους πετώντας έτσι το μπαλάκι των ευθυνών σαυτούς που ενέκριναν με την ψήφο τους την κατάληψη.Εκείνο όμως που δείχνει κυρία Δήμαρχε, το πολιτικό σας "παπατζιλίκι" είναι ότι αποφασίσατε στο δημοτικό συμβούλιο γιά ένα θέμα πού αφορά καί το Μοναστήρι,να το συζητήσετε χωρίς να έχετε καλέσει το Μοναστήρι...ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!
    Με δεδομένο λοιπόν ότι το Μοναστήρι επιθυμεί την πραγματοποίηση της εμποροπανηγύρεως στα πλαίσια του υφιστάμενου νόμου τότε ποιό μπορεί να είναι πραγματικά το πρόβλημα;
    Καταλαβαίνετε κυρία Δήμαρχε την ευθύνη που συνεχίζετε να παίρνετε στους ώμους σας;
    Επίσης κυρία Δήμαρχε μπορεί να σταθεί η άποψη πού ακούγετε ότι με τα έσοδα της εμποροπανηγύρεως ο δήμος θα βάλει τάξη στα έσοδα;
    Αν αυτός είναι ο στόχος μπράβο σας, αλλά αυτό δεν το πετυχαίνουμε παίρνοντας τα χρήματα των άλλων αλλά βάζοντας τάξη σαυτά που μας ανήκουν και "κακώς" δεν τα εισπράττετε π.χ τέλη λατομείου,Ρεβυθούσα κλπ
    Δεν γνωρίζουν άραγε οι διοικούντες σήμερα τον Δήμο τι σημαίνει το Μοναστήρι της Φανερωμένης γιά το νησί μας και κατεπέκταση γιά την πατρίδα μας;
    Μήπως γνωρίζουν ποιός ήταν και τι έκανε για την επανάσταση του 1821 ο ιστορικός Ηγούμενος της Μονής Αρχιμανδρίτης Κανέλλος αλλά και τόσα άλλα που μπορεί να καταγράψει κάποιος γιαυτό το θρησκευτικό καί ιστορικό στολίδι της Κούλουρης;
    Κυρία Δήμαρχε νιώθω ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ γιά το μείζων πρόβλημα που δημιούργησε η ιδεοληψία κάποιων καί εσείς ως ο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας παρακολουθείτε...
    Κυρία Νάννου έχετε μπροστά σας την ιστορική σας ευκαιρία να δείξετε ότι τον δήμο τον διοικείτε ΕΣΕΙΣ και όχι κάποιο άλλο συγγενικό σας πρόσωπο
    ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/17 13:15

      Εσυ φιλε μου ειδικα εσυ εισαι η καταστροφή της ελλαδας απο εσενα καταστραφηκαμε σε ταιζαμε σε ποτιζαμε ολη σου τη ζωη ανεχτηκαμε τα φασιστικα ψευτοχριστιανικα σου ηθη πληρώσαμε 150 χρονια το τίμημα στα κ@λ@πανηγυρια σου προικίσαμε τις κορες σου βολεψαμε τα παιδια σου,και τωρα μας ζητας και τα ρεστα,στα κομμάτια και ακομη παραπερα να πας κηφήνα πατριδοκαπηλε,αμα θες νταουλια και βιολια να πας να πληρωσεις μονος σου ρε.Τα λεφτα θα πανε στο δημο η δεν θα πανε πουθενα. Τεμπελχαναδες και ακαματες τα πανηγυρια σας μαραναν

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/7/17 13:17

      υγ και μην γράφετε για μιχαληδες παλι και @@@κιες,σας τα λεει σκληρα εργαζόμενος ιδιώτης ,κουλουριωτης και με μαλλιά

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/7/17 14:46

      Υπογραφή 12:51
      Τζων Πίπας
      Αρχιναύαρχος Ε.Α. πασών των Ροδιών και των 10 Θαλασσών

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος15/7/17 12:54

    Μάνο Δερτούζο, ή δεν ξέρεις ελληνικά ή ερμηνεύεις το νόμο όπως σε βολεύει. Πως θα δώσει άδειες ο Δήμος σε κάτι που δεν του ανήκει ή δεν του έχει παραχωρηθεί έστω προσωρινά; Ξέρεις τι απάντησε η μονή όταν ρωτήθηκε τι αντάλλαγμα θέλει για την προσωρινή παραχώρηση των πέντε ημερών; Σήκωσε συρματοπλέγματα και μάλιστα παράνομα. Όργωσε και το τεράστιο οικόπεδο, ανάμεσα στη μονή και σπίτι Σικελιανού, εκεί που παρκάρουν πιστοί και επισκέπτες, για προφανέστατο λόγο.

    Κάτι ακόμα. Μη βιάζεσαι να ρίξεις τον ψόγο για τις κακές σχέσεις με την μονή στον Δήμο. Όταν κάποιες ρασοφόρες μιλούν για "τα χώματα μας", μήπως είναι η ώρα να μάθουμε από που ακριβώς τα βρήκαν; Από τον παππού τους; Ή από τους Τούρκους, όταν έφευγαν κακήν κακώς από την Ελλάδα; Από πότε ο ηττημένος κατακτητής φεύγοντας από έναν τόπο, προικοδοτεί με τίτλους ιδιοκτησίας τους πρώην υποτελείς του; Να σου θυμίσω ότι τουλάχιστον σε δύο περιπτώσεις (λόφος Πατρίς και Ρεβυθούσα) κάποιοι άλλοι μιλούσαν για "τα χώματα τους" αλλά ο Δήμος δικαιώθηκε μετά από πολύχρονους δικαστικούς αγώνες;

    Άσε λοιπόν κ. Δερτούζο τις ρητορικές και την εκμετάλλευση της λαϊκής πίστης και δοξασίας για μικροπολιτικούς λόγους. Αν θέλεις να προσφέρεις καλές υπηρεσίες στο νησί φρόντισε να μάθεις τι ακριβώς είπε η ηγουμένη στους ανθρώπους του Δήμου, στην τελευταία συνάντηση και μετά έλα να πούμε τα υπόλοιπα.

    ΥΓ. Το πανηγύρι, δεν μετράει 50 αλλά 120 χρόνια λειτουργίας. Όταν, ντε και καλά, θες να ασχοληθείς με κάτι, φρόντιζε τουλάχιστον να ενημερώνεσαι σωστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/17 13:56

      ΕΙΣΑΙ Ο ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΗΨΙΩΝ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ.ΚΟΙΤΑΤΕ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΤΕ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ Κ@ΛΟΥ

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος15/7/17 13:18

    Είμαι Έλληνας,Ορθόδοξος καί Κουλουριώτης.Επίσης είμαι συνταξιούχος ανώτατος αξιωματικός.
    Παρακολουθώ από πέρυσι τις δυσάρεστες εξελίξεις με την μη πραγματοποίηση της εμποροπανηγύρεως της Ιεράς Μονής Φανερωμένης καί αισθάνομαι ντροπή και αηδία γιαυτούς πού δημιούργησαν καί δυστυχώς συνεχίζουν να συντηρούν το πρόβλημα.
    Νιώθω ντροπή καί αηδία γιαυτούς τους "λεβέντες"...ψευτοπαληκαράδες πού βρήκαν την λύση στά όποια οικονομικά αδιέξοδα έχει ο δήμος με το να τα "βάλουν" με την Μονή,την Ηγουμένη καί την Συνοδεία της με αντικείμενο τα έσοδα από το πανηγύρι της Φανερωμένης.
    Έπεσε στα χέρια μου καί διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή το πόρισμα ελέγχου των Επιθεωρητών Ελεγκτών της Δημόσιας Διοίκησης και ειλικρινά απορώ πως η σημερινή διοίκηση στο δήμο δεν βάζει το κεφάλι στα σκέλια και αφού ζητήσει δημόσια συγνώμη, γιά όσα από πέρυσι με αποκλειστικά δική της ευθύνη δημιούργησε, στη συνέχεια να εφαρμόσει όσα ο νόμος 4264|2014 καί συγκεκριμένα το άρθρο 26 αναφέρει καί να λήξει το θέμα.
    Περίτρανη απόδειξη των όσο λέω είναι οι προτάσεις πού το πόρισμα αναφέρει και που σε κανένα σημείο δεν προτείνει την παραχώρηση με ή χωρίς αντάλλαγμα την ιδιοκτησία της Μονής στο Δήμο,κάτι γιά το οποίο είχαν χυθεί τόνοι μελάνης από την πλευρά των "παπαγάλων" της δημάρχου.
    Επίσης με δυνητικό τρόπο προτείνει την κατάληψη του ημίσεος του δρόμου καί αυτό γιά ευνόητους λόγους πετώντας έτσι το μπαλάκι των ευθυνών σαυτούς που ενέκριναν με την ψήφο τους την κατάληψη.Εκείνο όμως που δείχνει κυρία Δήμαρχε, το πολιτικό σας "παπατζιλίκι" είναι ότι αποφασίσατε στο δημοτικό συμβούλιο γιά ένα θέμα πού αφορά καί το Μοναστήρι,να το συζητήσετε χωρίς να έχετε καλέσει το Μοναστήρι...ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!
    Με δεδομένο λοιπόν ότι το Μοναστήρι επιθυμεί την πραγματοποίηση της εμποροπανηγύρεως στα πλαίσια του υφιστάμενου νόμου τότε ποιό μπορεί να είναι πραγματικά το πρόβλημα;
    Καταλαβαίνετε κυρία Δήμαρχε την ευθύνη που συνεχίζετε να παίρνετε στους ώμους σας;
    Επίσης κυρία Δήμαρχε μπορεί να σταθεί η άποψη πού ακούγετε ότι με τα έσοδα της εμποροπανηγύρεως ο δήμος θα βάλει τάξη στα έσοδα;
    Αν αυτός είναι ο στόχος μπράβο σας, αλλά αυτό δεν το πετυχαίνουμε παίρνοντας τα χρήματα των άλλων αλλά βάζοντας τάξη σαυτά που μας ανήκουν και "κακώς" δεν τα εισπράττετε π.χ τέλη λατομείου,Ρεβυθούσα κλπ
    Δεν γνωρίζουν άραγε οι διοικούντες σήμερα τον Δήμο τι σημαίνει το Μοναστήρι της Φανερωμένης γιά το νησί μας και κατεπέκταση γιά την πατρίδα μας;
    Μήπως γνωρίζουν ποιός ήταν και τι έκανε για την επανάσταση του 1821 ο ιστορικός Ηγούμενος της Μονής Αρχιμανδρίτης Κανέλλος αλλά και τόσα άλλα που μπορεί να καταγράψει κάποιος γιαυτό το θρησκευτικό καί ιστορικό στολίδι της Κούλουρης;
    Κυρία Δήμαρχε νιώθω ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ γιά το μείζων πρόβλημα που δημιούργησε η ιδεοληψία κάποιων καί εσείς ως ο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας παρακολουθείτε...
    Κυρία Νάννου έχετε μπροστά σας την ιστορική σας ευκαιρία να δείξετε ότι τον δήμο τον διοικείτε ΕΣΕΙΣ και όχι κάποιο άλλο συγγενικό σας πρόσωπο
    ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/17 13:27

      Το μόνο που είσαι ... Έλληνα, Ορθόδοξε και Κουλουριώτη, είσαι σπαστικός. Σε διαβάσαμε, μία δύο, τρεις ... Τι βάζεις το κείμενο σου ξανά και ξανά; Για να το εμπεδώσουμε; Έτσι σε μάθανε στο Σώμα που υπηρετούσες να σέβεσαι τους συνομιλητές σου; Δε σου μάθανε να λες τη γνώμη σου και μετά να κάθεσαι σιωπηλός για να ακούσεις τι λένε οι άλλοι;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/7/17 14:42

      Το γεγονος οτι εισαι συνταξιουχος "ανωτατος αξιωματικος" δινει καποια επιπλεον βαρυτητα στο λογο σου?γιατι πρεπει να μας το λες στην αρχη?για να ψαρωσουμε οπως κανανε οι υφισταμενοι σου?

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος15/7/17 13:49

    ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΑΦΕΛΗΣ ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΗΣ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΘΑ ΒΑΖΕΙ ΧΕΡΙ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ; ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΠΑΟΕΛΕΣΜΑΤΙΚΌ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΛΈΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΚΥΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΡΙΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΑΥΝΟ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΏΣΕΙ , ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΊ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΟΦΛΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ; ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; ΤΙ ΛΕΣ ΔΗΜΑΡΧΕ; ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΩΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΠΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/17 14:35

      Εσύ ρε πανίβλακα αφελή κουλουριώτη 13:49, με τις παπαριές που γράφεις δεν κινδυνεύεις από κεραυνό, αλλά από μπουγέλο με σκατόνερα του βουρκαρίου!

      Διαγραφή
  13. ΜΗΝ ΜΑΛΩΝΕΤΑΙ ΑΔΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΓΚΟΙ ΦΕΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος15/7/17 14:59

    Ρούλα καλά έκανες και στρίμωξες την παλιόγρια τσιφούτα!
    Εχεις τον νόμο με το μέρος σου και στην ανάγκη φώναξε τα ΜΑΤ όπως πέρσι που κανείς από τους παραπάνω καντηλανάφτες δεν τόλμησε να κάνει το παραμικρό!
    Το πανηγύρι θα γίνει, τα λεφτά θα πάνε στον Δήμο όπως προβλέπεται από το νόμο και η αγία γιαγιάκα να κάτσει στ΄αυγά της να κλωσήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/17 17:26

      Ναι, Μηνα μου, αυτο θα κανω.Εσυ εχεις παντα δικιο.

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος15/7/17 14:59

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΤΕ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΟΠΤΙΚΗ ΣΥΜΦΕΡΩΝΤΩΝ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΙΧΤΗΚΕ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΕΝΝΗΜΑ ΘΡΕΜΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΗΣ ΕΙΜΑΙ (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ), ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΑΠΟΡΙΑ: Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ; ΤΟ ΑΝ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΜΕ Α Ή Β ΤΡΟΠΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΚΛΠ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΧΕΡΙ ΣΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΙ. ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ; ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ Ή ΣΤΟ ΜΕΤΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/17 15:20

      Αγαπητέ, φυσικά και είναι υποχρεωμένος ο Δήμος να ακολουθήσει όχι μόνο όσα λέει ο νόμος αλλά και όσα συνιστούν οι Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης που τους ζητήθηκε η γνωμοδότηση τους για το θέμα. Οι Ελεγκτές μάλιστα επισημαίνουν ότι αν ο Δήμος δεν οργανώσει το πανηγύρι, μπορεί να κατηγορηθεί στη συνέχεια από τους εμπορευόμενους για παραβάσεις καθήκοντος, διαφυγόντα κέρδη και άλλα διάφορα.

      Όσο για το μοναστήρι, μπορεί να κάνει ότι θέλει μέσα στα τείχη της μονής. Οι σχέσεις της μονής με τον υπόλοιπο κόσμο, διέπονται από τους νόμους της Ελληνικής Πολιτείας, που απέναντι τους είμαστε όλοι ίσοι και δεν χωράνε νοοτροπίες του τύπου "ράσο φοράω, ότι θέλω κάνω". Όσο για το που καταλήγουν τα έσοδα της μονής, είναι αλλουνού ... παπά ευαγγέλιο, αλλά είναι και το κλειδί για να κατανοήσουμε την ουσία της διαμάχης μονής και Δήμου.

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος15/7/17 15:32

    Μια που μιλάμε για πανηγύρια ποια είναι ρε παιδιά η Ιερή Μονή Αγίου Παντελεήμονα Αιαντείου Σαλαμίνας;Εχει καλόγερους ή καλόγριες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος15/7/17 15:43

    τελικα με τους δρομους τι θα γινει??
    θα φτιαχτουν τελικα η οχι??
    θα σπαμε ακομη τα αυτοκινητα η οχι?
    αν φτιαχτουν τελικα οι δρομοι θα γινει με λεφτα του δημου η με αλλων λεφτα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος15/7/17 16:29

    Αίσχος και αηδία για των δημο.... ειρηνική πορεία διαμαρτυρίας μεχρι ο δημος να σταματήσει να ασχολείται με το μοναστήρι ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/17 16:47

      "Ράσο φοράω, ότι θέλω κάνω". Καλά το πας ...

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος15/7/17 19:06

    Λοιπόν το θέμα θα λυθεί άμεσα άμα αναλάβουν το πανηγύρι οι εξής ειδικοί:
    ο μπαταρόλος ο χοντρός την κάβα και τ΄αναψυκτικά,
    ο αργύρης ο όμορφος τη ρασοφόρα, και
    ο κουκες την είσπραξη και την απόδοση του φπα

    Λέει η παροιμία...Μεγάλη εμπειρία εξασφαλισμένη επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/17 19:51

      Τελικά οι δρόμοι θα φτιαχτούν;
      ;

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος16/7/17 10:44

    Κάποτε, σε ένα μακρινό νησί ζούσε ένας μοχθηρός άνθρωπος που τον λέγανε σουλτάνο ή παραθεσμικό ή κουρτινάκια ή μηνάρα, ή αρπακτικό της αραπιάς. Αυτός είχε μεγάλη αυλή με υπηρέτες και χανούμισες που του γλείφανε τα φρύδια. Όποιος δεν έγλειφε καλά τον έτρωγε το σκοτάδι.
    Κάποια μέρα τον επισκέφτηκε ένα λαμόγιο που λέγεται σκοτεινός ή φρουτέμπορας (θεός σχωρέστον). Αυτός είχε το συνήθειο να γλείφει όποιον είχε εξουσία και δύναμη. Αφού υποκλίθηκε τρεις φορές μπροστά στο μεγάλο αρχηγό λέει: Αρχηγέ μου, εκεί στο μοναστήρι γίνεται ένα πανηγύρι που έχει πολλή μάσα, είναι κρίμα και άδικο να τα τρώνε όλα οι καλόγριες.
    Ο αρχηγός δεν έδωσε σημασία γιατί νόμισε ότι πρόκειται για φραγκοδίφραγκα. Όταν όμως άκουσε τα νούμερα, το μάτι του γυάλισε και το μυαλό του άρχισε να σκέφτεται πώς θα βάλει χέρι στο λουφέ. Το σχέδιο που κατάστρωσε ήταν σατανικό. Θα δώσει στις καλόγριες κάτι ψιλά και θα πάρει εκείνος το μεγάλο πακέτο για πάρτη του. Τόσα μαγαζιά επί τόσο, συν τόσα από δω, συν τόσα από κει, νάτα τα λεφτά, πολλά λεφτά. Χωρίς να χάσει καιρό και χωρίς να πει κουβέντα σε κανένα, κινάει για το μοναστήρι. Μπαίνει στον ιερό χώρο και ζητάει επειγόντως την ηγουμένη να μιλήσουν για μπίζνες. Η ηγουμένη τον υποδέχθηκε με τιμές άρχοντα, όπως αξίζει στον αρχηγό του νησιού. Στρώνει το κόκκινο χαλί και διατάζει τις καμπάνες να ηχήσουν χαρμόσυνα. Οι καλόγριες τον σταύρωναν και υποκλίθηκαν βαθιά. Τον πέρασαν στη μεγάλη αίθουσα της μονής και τον κέρασαν τσάι του βουνού και φρούτα εποχής. Η συζήτηση ξεκίνησε περί ανέμων και υδάτων, σε καλό κλίμα αλλά τα πράγματα άλλαξαν όταν ο κύριος μηνάρας ή αρπακτικό της αραπιάς μπήκε στο ψητό. Ή μου δίνεται τη διοργάνωση του πανηγυριού ή τα τινάζω στον αέρα. Η ηγουμένη τάχασε γιατί δεν περίμενε από ένα θεοσεβούμενο να μιλάει σα φαταούλας. Μα, τέκνον μου, τόλμησε να πει, αλλά εκείνος δε δεχόταν κουβέντα. Τότε κάλεσε τις μοναχές σε σύσκεψη, αλλά και πάλι ο Μηνάρας ήταν απόλυτος. Ή παίρνετε τα ψίχουλα που σας δίνω ή πανηγύρι δε γίνεται. Κάποια μοναχή τόλμησε να πει κάτι, αλλά την έβαλε αμέσως στη θέση της. Σκάσε εσύ μωρή!. Όταν μιλάω εγώ, εσείς θα κάνετε ΜΟΚΟ!! Οι καλόγριες καταχωνιάστηκαν. Άρχισαν να ξορκίζουν και να θυμιάζουν γιατί είχε πέσει η χαμογελαστή μάσκα που φόραγε και φάνηκε το απαίσιο πρόσωπο του. Ήταν διαβολάνθρωπος. Τα μάτια του έγιναν κόκκινα, τα νύχια του μεγάλωσαν και έγιναν γαμψά, τα χείλη του μπλέδισαν και στο κεφάλι του φύτρωσαν κέρατα, μεγάλα κέρατα (αυτό είναι από άλλο ανέκδοτο,αλλά σχετικό). Οι καλόγριες δε μπορούσαν να τα βάλουν με αυτό το τέρας και κάλεσαν την Παναγία τη Φανερωμένη. Εκείνη που άκουγε τη συζήτηση και είχε θυμώσει πολύ, φανερώθηκε στη στιγμή (μεγάλη η χάρη της) και πέταξε έξω το ανθρωπόμορφο τέρας. Μην ξαναπατήσεις εδώ θα σε κάψω σα λαμπάδα αντίχριστε.. Ο διαβολάνθρωπος μάζεψε τα μπογαλάκια του και έφυγε σα βρεγμένη γάτα.
    Από τότε πανηγύρι δε γίνεται και ο κόσμος βρίζει και φτύνει.
    Αυτή είναι η ιστορία του μοναστηριού και οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή γεγονότα, δεν είναι συμπτωματική.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος16/7/17 10:46



    ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ

    Μαζεύει λοιπόν τα μπογαλάκια του ο Μηνάρας και γυρίζει σπίτι σα βρεγμένη γάτα. Στην πόρτα τον περίμεναν η Μηναρούλα και ένα Μηναρόπουλο.
    -Κάτσε αφέντη μου, κάτσε να ξαποστάσεις, πιες λίγο νεράκι να συνέλθεις και γώ θα σου πλύνω τα πόδια με νταμαρόλαδο που είναι ιαματικό.
    -Άσε ρε γυναίκα, αυτές οι καλόγριες είναι διαβολεμένες, μου κάνανε χουνέρι μεγάλο.
    -Μα πώς αφέντη μου, πώς μπόρεσαν τρεις παλιόγριες να τα βάλουν με το μεγάλο άρχοντα του νησιού;
    -Να, εκεί που τις είχα στριμώξει και ήταν έτοιμες να παραδοθούν, ένιωσα μία σκοτοδίνη και μία ζάλη. Ήταν ο καπνός απ' το μοσχολίβανο που ερχόταν από το διπλανό δωμάτιο. Μετά, βγάζει η γερόντισσα ένα μεγάλο ξύλινο σταυρό που είχε κρυμμένο στα ράσα της και μου τον κολλάει στα μούτρα. Τότε άρχισε να μου φεύγει η δύναμη. Μετά είδα μία λάμψη στο παράθυρο και άκουσα μία βροντερή φωνή να λέει:
    -Ρε αθεόφοβε, γιατί θέλεις να φας τα λεφτά της Μονής; Δε σου φτάνουν αυτά που έφαγες δύο χρόνια από μίζες και ρεμούλες; Πλήρωσες ακριβά για να κάνεις τη γυναίκα σου “μις καθαρά πόδια” αλλά τα ρεφάρισες και με το παραπάνω. Πούλησες τα σκουπίδια, πούλησες τα νταμάρια, πούλησες τα αρχαία, πούλησες τα νερά, πούλησες τις παραλίες, πούλησες τα κέρατά σου, τι άλλο θέλεις να πουλήσεις; Φύγε γρήγορα από το σπίτι μου γιατί θα ρίξω φωτιά να σε κάψω. Δε με έπαιρνε να κάνω άλλες μαγκιές και έφυγα με την ουρά στα σκέλια.
    - Μη στεναχωριέσαι αφέντη μου, υπάρχουν πολλές μπίζνες στο βασίλειο της αρπαχτής. Υπάρχει ο Ζαφειρό, ο Σπανό, ο Νταμαρό, ο Παπαρό, ο Cosκό, εργολαβίες, απ΄ ευθείας αναθέσεις, ποσοστά, όρεξη νάχεις και μεγάλο τσουβάλι να τα βάζεις. Οι ιθαγενείς τρώνε ακόμα το κουτόχορτο με τα καθαρά πόδια, και στο μεγάλο συμβούλιο των προεστών, έχουμε το πάνω χέρι. Μπορεί να λάκισαν τρία καθάρματα, αλλά οι υπόλοιποι είναι πρόβατα. Έχουμε και τον Πίπη στο τσεπάκι, ποιος μας πιάνει.
    - Καλά τα λες γυναίκα, τώρα όμως πρέπει να βγάλουμε ένα φιρμάνι για να δικαιολογήσουμε το μεγάλο κάζο. Το πόπολο έχει αγριέψει και θέλει να μάθει ποιος χάλασε το πανηγύρι. Θα τα φορτώσω όλα στο συμβούλιο των νομικών, θα ρίξω και μερικές μπηχτές για τις καρακάξες τις μοναχές, θα βγούμε λάδι. Τι λες γυναίκα;
    - Τι να πω αφέντη μου, εσύ είσαι άρχοντας του νησιού, εσύ διατάζεις.
    Ο λόγος σου διαταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/7/17 15:02

      Καλέ συγγραφέα απ' ''το παραμύθι της γιαγιάκας'', μη ξεχάσεις να γράψεις για τον απατεώνα γυρολόγο τσάβες, που αποπλάνησε τη γριά ρασοφόρα και την έβαλε να τσακωθεί με τον δήμο.
      Αυτόνε λέω, που μετά τις εκλογές καμπούριασε, έβγαλε κ@βλόσπυρα, του τρέχουνε μόνιμα τα σάλια και που
      του αρέσει να τον πηγαίνουν συνέχεια βόλτα στα δικαστήρια

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος16/7/17 11:53

    Μετά τη σωστή ενημέρωση που είχα και προς αποκατάσταση της αλήθειας, αναθεωρώ τις απόψεις που εξέφρασα και ζητώ δημόσια συγνώμη. Η Δήμαρχος έχει απόλυτο δίκιο και το Δημ Συμβούλιο σωστά αποφάσισε να γίνει το πανηγύρι πάνω στο δρόμο κι ας μη το θέλει η Ηγουμένη.

    Πάντα επώνυμα
    Γ. Κοκκινίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/7/17 15:38

      Μηνά δε σε σώνει τίποτα, ο κοκκινίδης και δεκάδες πιστοί συνεργάτες που έδιναν την ψυχή τους για σένα και τη μπουμπού, τώρα ούτε τη ροχάλα τους δε χαλαλίζουν για σας. Τα μπογαλάκια σας και στην αραπιά.

      Διαγραφή
  23. Συγνώμη αλλά τα προηγούμενα χρόνια στο δρόμο δεν υπήρχαν πάγκοι? Μπορούσαμε να περάσουμε? Νομίζω πρέπει να αρχίσουμε να ασχολούμεθα με τα πραγματικά προβλήματα του τόπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος17/7/17 15:00

    Καλέ συγγραφέα απ' ''το παραμύθι της γιαγιάκας'', ξέχασες να γράψεις για τον απατεώνα γυρολόγο τσάβες, που αποπλάνησε τη γριά ρασοφόρα και την έβαλε να τσακωθεί με τον δήμο.
    Αυτόνε λέω, που μετά τις εκλογές καμπούριασε, έβγαλε κ@βλόσπυρα, του τρέχουνε μόνιμα τα σάλια και που
    του αρέσει να τον πηγαίνουν συνέχεια βόλτα στα δικαστήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Διαβάζω:
    «Η Μονή της Φανερωμένης δεν είναι ένα απλό Μοναστήρι, είναι ένα θρησκευτικό και ιστορικό μνημείο που δίκαια αποτελεί με την Ναυμαχία της Σαλαμίνας, τα δύο μεγαλύτερα σημεία αναφοράς του νησιού. Καλείται η Δημοτική Αρχή η οποία με πολύ επιπολαιότητα και διαπραγματευτικό ερασιτεχνισμό, συγκρούσθηκε με την Μονή για το θέμα της εμποροπανήγυρης, να δώσει τέλος σε αυτήν την αντιπαράθεση και να ξεκαθαρίσει το σκηνικό τώρα. Ο αιτών την άδεια ιδιώτης οφείλει να καταβάλλει στο Δήμο μόνο τα οριζόμενα από την νομοθεσία τέλη για την έκδοση αδείας!»

    Σχολιάζω:
    Γιατί είναι ιστορικό μνημείο ένα στέκι καλογραιών που διοργανώνει εμπορο- πανηγύρια στο χώρο του;
    Και ποια Ναυμαχία της Σαλαμίνας, και πράσινα έλλογα; Σήμερα ο ελληνισμός μας, η πίστη μας και η ψύχη μας, δεν πάει πια στην Κούλουρη -και λίγο παραπέρα που είναι η Μονή της Φανερωμένης. Πάει στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης όπου είναι ο τάφος του Παΐσιου, πάει και στο Αγρίνιο όπου και το θεοποιημένο κάστανο του ιδίου αγίου.
    Η Μονή της Φανερωμένης, τι έχει να επιδείξει; Μια σάπια εικόνα της Παναγίας που βρέθηκε τάχα θαυματουργικά; Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.