Δευτέρα, 14 Αυγούστου 2017

Καταγγελία πολίτη για τα ΚΤΕΛ Σαλαμίνας

Αγαπητή εφημερίδα θα ήθελα να αναφέρω ένα γεγονός και οι αναγνώστες σας να βγάλουν τα συμπεράσματά τους!

Πολλές φορές συνηθίζεται εδώ στην Σαλαμίνα λόγω αποστάσεων να μπαίνει κάποιος στο λεωφορείο χωρίς εισιτήριο να ενημερώνει τον οδηγό ο οποίος σταματά στο αμέσως επόμενο σημείο που πουλά εισιτήρια, αγοράζουν όσοι δεν έχουν και τα ακυρώνουν.
-->

Άτυπο μεν αλλά είναι σύνηθες. το ίδιο έπραξε η κόρη μου που έτυχε να φύγει εκτάκτως για Πειραιά. Ενημέρωσε τον οδηγό και αυτός της είπε θα σταματήσει στο χωριό του Αιαντείου στο πρώτο σταθμό που πωλούν εισιτήρια να πάρει (ήταν και άλλα άτομα με το ίδιο πρόβλημα μέσα στο λεωφορείο) εκτός και αν μπει ποιο.... μπροστά ο ελεγκτής! 

ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ λοιπόν μια στάση πριν να αγοράσουν εισιτήρια όσοι επιβάτες δεν είχαν ΤΣΟΥΠ μπαίνει ο ελεγκτής! Τα εισιτήρια λοιπόν πληρώθηκαν εις διπλούν! σιγά το πράγμα θα σκεφτείτε ! αντί 1.80 ευρώ πληρώθηκε 3.60! (το κάνουν εσκεμμένα να μπαίνει μια στάση πριν ο ελεγκτής της είπε μια άλλη συνεπιβάτης  που φαίνεται χρησιμοποιούσε ποιο πολλές φορές το λεωφορείο).

Μεγάλε Βουλγαράκη είχες πει το αμίμητο! (ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ).

Υ.Γ η κουτοπονηριά σε όλο της το μεγαλείο.

6 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/8/17 19:57

    Οι φερρυμποτατζιδες φταίνε και εδώ.Τι Όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14/8/17 22:10

    Αν κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με. Η φορολόγηση των ΚΤΕΛ γίνεται σύμφωνα με τον αριθμό των ακυρωμένων εισιτηρίων στο ακυρωτικό μηχάνημα. Γιατί αυτά απουσιάζουν; Γιατί η ακύρωση γίνεται με ένα απλό σκίσιμο; Μπορώ να έχω μια υπεύθυνη απάντηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/8/17 06:11

      Απο την μικρη πειρα πιστευω των περισσοτερων απο εμας τουλαχιστον στα λεωφορεια των Αθηνων Πειραιως ενας στους πεντε ακυρωνει εισιτηριο πραγμα που σημαινει οτι εδω καλα χρησιμοποιουν το κοψιμο εισιτηριων....γιατι ετσι ελεγχουν πεντε στους πεντε η
      μηπως σκεπτομαι λαθος...
      Τα πραγματα ειναι απλα ...θα γυρισουμε σιγα σιγα στα παλια χωρις να το καταλαβουμε η προοδος που μας εφεραν δεν ειναι για εμας οπως φαινεται...

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος15/8/17 14:03

    εισπρακτωρ η παλια καλη λυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος26/8/17 02:38

    Εγώ μια μέρα καθώς πήρα από την αφετηρία των ΚΤΕΛ το λεωφορείο για να πάω σπίτι μου με μια φίλη μου, μας έκανε ο οδηγός φασαρία. Και οι δύο ήμαστε μαθήτριες με κάρτα, στην οποία αναφέρει την διαδρομή που δικαιούμαστε να πάρουμε. Η φίλη μου μένει παλούκια ενώ εγώ μένω εκεί όπου προοριζόταν το λεωφορείο να πάει.Μας είπε ότι δεν επιτρέπεται να πάρουμε το παρόν λεωφορείο γιατί είναι εκτός διαδρομής (χωρίς να έχει δει τις κάρτες μας). Μετά από αρκετή ώρα (έχοντας πάει αρκετές φορές ο ίδιος στους υπεύθυνους και αφήνοντας εμάς να ξύνουμε τα κεφάλια μας), έμαθε ότι εγώ μένω εκεί που προοριζόταν το λεωφορείο να πάει και είπε στην φίλη μου ότι δεν θα την αφήσει να μπει την επόμενη φορά (παρ'όλο που το λεωφορείο περνούσε από εκεί που έμενε και αναφερόταν πάνω στην κάρτα της). Κανένας άλλος οδηγός δεν μας έχει ξανά κάνει παρατήρηση και αξίζει να αναφέρω ότι ο ίδιος οδηγός αρνιόταν να πάρει στο λεωφορείο ακόμα και μαθητές που έμεναν σε μια κοντινή περιοχή (4 χιλιόμετρα περίπου)από την οποία το λεωφορείο περνούσε. Τι να πω. Κάνουν ότι μπορούν για να βγάλουν χρήμα και να ξοδέψουν λιγότερη βενζίνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.