Παύλος Πέζαρος: "Ζητώ δημόσια συγγνώμη από τη Δήμαρχο Σαλαμίνας"

"Ζητώ δημόσια συγγνώμη από τη Δήμαρχο Σαλαμίνας, την οποία σέβομαι και εκτιμώ, όσο λίγοι.
Γνωρίζω πως η φιλοζωία, τόσο της Δημάρχου, όσο κι όσων ενεπλάκησαν, βρίσκεται σε υψηλότατο επίπεδο κι υπηρετώ εθελοντικά ως κτηνίατρος στο Δήμο.


Στηρίχτηκα στο νόμο 3170, ΦΕΚ 191/Α, άρθρο 7, παράγραφος 5, τον οποίον και πιθανόν να ερμηνεύω λανθασμένα.
Ποτέ δεν αναφέρθηκα σε παράνομη περισυλλογή σκύλων. Απλά, απάντησα σε όσους με ρώτησαν αν ήμουν ενημερωμένος για την πράξη αυτή ή για το αν εγώ τα χαρακτήρισα άγρια κι επιθετικά, πως όχι. Δίνω προσωπικές εγγυήσεις σε όσους με ρωτούν αν θα γίνει ευθανασία, πως κάτι τέτοιο αποκλείεται.


Οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί το όνομά μου για να ασκήσει επιθέσεις εναντίον οποιουδήποτε, θα παρακαλούσα να μην το κάνει. Δεν κατηγόρησα κάποιον, απάντησα εάν σαν κτηνίατρος ήμουν ενήμερος.
Σιχαίνομαι τις δίκες στο διαδίκτυο και θεωρώ πως έσφαλα που το χρησιμοποίησα. 


-->


Προσωπική μου άποψη είναι, πως όλα θα έπρεπε να γίνουν διαφορετικά.
Προσωπική επιδίωξη ήταν ένα νησί χωρίς προβλήματα με τα αδέσποτα! Από το 1995, με επιστολές στον Δήμο πρότεινα πράγματα... Κατέληξα να φωνάζω πως το πρόβλημα θα ελαττωθεί με συνεχόμενες στειρώσεις και εποπτεία στα πορθμεία! Έτσι απλά και λιτά!
Δεν έχω πληρωθεί ούτε δραχμή και ποτέ για αδέσποτο. Στειρώνω δωρεάν επί 5ετία! Μισό ευρώ δεν υπάρχει στην τσέπη μου, από αδέσποτα έχω ξοδέψει μόνο! Το σπίτι μου και το ιατρείο μου είναι, τώρα που γράφω, γεμάτο από αδέσποτα! Πιστεύω πως βοηθάω κι ανθρώπους! Πιστεύω πως θλίβομαι στον πόνο!
Συνηθίζω να λέω πως αν ήμουν, ας πούμε ηλεκτρολόγος, θα ενδιέφερε ο φωτισμός.
Έχω στειρώσει κι έχω περιθάλψει αδέσποτα, όσο κανείς! Έχω κατηγορηθεί όπως κανείς! Πρόσωπο με πρόσωπο έχω τρόπο να υποστηρίξω το δίκιο μου! Κι όχι μιλώντας με δειλούς αναξιοπρεπείς στο διαδίκτυο!
Δεν είμαι μπροστά από κανέναν, μα μπορώ να σταθώ δίπλα του, μόνο για το καλό!
Δημόσια, λοιπόν, ζητώ συγγνώμη.
Εύχομαι ολόψυχα το εξαιρετικό έργο του Δήμου με τα αδέσποτα να συνεχιστεί.
Παύλος Πέζαρος
Κτηνίατρος
Πρόεδρος της πενταμελούς επιτροπής παρακολούθησης του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς του Δήμου Σαλαμίνας"