Η… Σαλαμίνα πήγε στον Μπεγνή

Μία από τις πιο συγκινητικές βραδιές της καριέρας του έζησε αρχές του νέου χρόνου στο θέατρο ο Mέμος Μπεγνής.
Ο πρωταγωνιστής της παράστασης «Αλέξης Ζορμπάς» βγήκε στη σκηνή και ξαφνικά αντίκρισε ένα θέατρο σχεδόν γεμάτο από συμπατριώτες του Σαλαμίνιους. Την αποκάλυψη έκανε ο ίδιος στο facebook γράφοντας:

--> "Χθες το βράδυ μετά την παράσταση του Ζορμπά συνέβη κάτι που με συγκίνησε πάγρα πολύ... βγήκα στο φουαγιέ και προς μεγάλη μου έκπληξη ήταν όλη η Σαλαμίνα εκεί! Γκρουπ απ τη Σαλαμίνα - τον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα - που ήρθαν να δουν την παράσταση και να με τιμήσουν. Σίγουρα πάνω από 50 άτομα!! Δεν είναι η πρώτη φορά φέτος. Νομίζω έχουν έρθει άλλα δυο. Αυτή τη φορά όμως είδα πρόσωπα που είχα να δω χρόνια!! Πρόσωπα των παιδικών μου χρόνων που είχα ξεχάσει, και μέσα σε μια στιγμή θυμήθηκα αμέσως! Γύρισα πιάσω πολλά χρόνια... τότε που ήμουν παιδί και νόμιζα ότι είχα προβλήματα... Και όλοι αυτοί οι άνθρωποι να με αγκαλιάζουν και να με φιλανε συγκινημένοι. Εγω χαμένος να μην ξέρω ποιον να πρωτοφιλησω και να ευχαριστήσω. Και τους έβλεπες... ήταν τόσο χαρούμενοι και περήφανοι που πραγματικά η συγκίνηση μου ήταν τεράστια! Ήταν και ο νονός και η νονά εκεί. Δυο άνθρωποι που αγαπώ ιδιαίτερα και που πάντα με στήριζαν και συνεχίσουν να με ακολουθούν με αγάπη και υπερηφάνεια σε κάθε μου βήμα!! Δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω... πραγματικά... Να στε όλοι καλα..."