Κυριακή, 18 Μαρτίου 2018

Πιστοί κατά της Δημάρχου Σαλαμίνας - Χαμός στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου

Παράπονα, γκρίνια και έντονες διενέξεις στα εγκαίνια της παιδικής χαράς δίπλα στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου. Από πληροφορίες που φτάνουν στο Salamina-Press η Δήμαρχος Σαλαμίνας δέχθηκε πριν λίγο φραστικές επιθέσεις από ομάδα πιστών οι οποίοι διαμαρτύρονται για την απομάκρυνση από το ναό του ιερέα Νικόδημου.

-->
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, ο μέχρι πρότινος λειτουργός του Αγ. Γεωργίου πριν λίγο καιρό είχε ευχηθεί από τον άμβωνα του ναού καλή επιτυχία στον υποψήφιο Δήμαρχο Σαλαμίνας κ. Γ. Παναγόπουλο. Με εντολή του Μητροπολίτη Μεγάρων και Σαλαμίνας Κωνσταντίνου ο πάτερ Νικόδημος απομακρύνθηκε από το συγκεκριμένο ναό και πλέον λειτουργεί σε άλλη εκκλησία του νησιού.
Οι πιστοί θεωρούν τη Δήμαρχο Σαλαμίνας ως υπαίτια και ηθικό αυτουργό αυτής της απόφασης.

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Όπως και να έχει η ιστορία, καλό θα είναι ο κλήρος να είναι πιο προσεκτικός όταν απευθύνετε προς το ποίμνιο του για θέματα πολιτικής.

158 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/3/18 12:14

    Ο ΙΕΡΩΜΕΝΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΗΝ ΔΙΔΑΧΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/3/18 12:23

    Όπως και να έχει η ιστορία, η δήμαρχος πρέπει να είναι λιγότερο μοβόρα. Δε τη σώνει ούτε ο γκραν πάπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος18/3/18 12:28

    Η Δήμαρχος βλέπει σκελετούς.Δεν μπορεί όποιο θέλουν να διαβάλουν να τις λένε ότι είναι με τον Παναγόπουλο και αυτή να τον βάζει με τα μαύρα κατάστιχα. Προσέχετε γιατί με αυτήν την βλακεία θα χάσετε ανθρώπους που σας στήριξαν και σας στηρίζουν μόνο και μόνο από αντίδραση.Δηλαδή και αν ο Παναγόπουλος προσεγγίζει άτομα εσύ Δήμαρχε θα τους ''εκτελείς''.Αυτό είναι πολιτική αυτοκτονία ίσα ίσα που πρέπει να τους στηρίζεις και αυτοί θα σε στηρίζουν.Πρόσεχε τους Γκεμπελίσκους στο τέλος ίσως χάσεις από αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος18/3/18 12:29

    Συμφωνώ απολύτως πως οι ιερωμένοι δεν δικαιούνται να πολιτικολογούν από άμβωνος, αλλά τι να περιμένοι κανείς από έναν απλό παπά όταν ξεμωραμένοι φανατικοί επίσκοποι καταριούνται σα γριές μάγισσες ή μιλάνε για όπλα και φονικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος18/3/18 12:30

    Ο ιερέας δεν πρέπει να ομιλεί κομματικά (ακόμα και για τα δημοτικά πράγματα), αλλά την εντολή ο Μητροπολίτης Μεγάρων και Σαλαμίνας την έδωσε από μόνος του ή κατόπιν παρότρυνσης της δημάρχου; Διότι αν συνέβη το δεύτερο, τότε να θυμίσω, πως ούτε η πολιτική πρέπει να αναμιγνύεται στα της εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 14:03

      ΓΙΑΤΗ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΝ ΕΔΟΣΕ Ο ΜΗΝΑΣ ΓΙΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΣΚΟΥΝ ΜΑΖΙ ΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΗΣ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΟΤΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΘΑ ΤΟΝ ΞΗΛΟΣΕΙ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/3/18 14:17

      Να και ο Μηνάς!!! Είπαμε και εμείς δεν θα κολλήσει κάπου και ο Μηνάς?? AΛΙMONO. ρε σεις έχετε πολύ καλαμπούρι τελικά.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/3/18 14:23

      ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΑΤΡΙΟΤΕΣ ΟΠΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΣΑΒΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΛΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ (ΜΗΝΑ)

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/3/18 15:21

      ΠΟΙΟΣ ΤΣΑΒ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ;;;

      Διαγραφή
  6. Νομίζω ο παπάς ευχήθηκε καλή επιτυχία από ευγένεια και κοινωνικότητα και όχι φυσικά γιατί ήθελε να κάνει πολιτική από άμβωνος.. Είναι κρίμα να διαβάλονται απλοί άνθρωποι και κληρικοί στα πλαίσια μικροπολιτικών παιγνιδιών. Πάνω από όλα η αξιοπρέπεια και η ανθρωπιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος18/3/18 12:38

    Τόσο μεγάλο ατόπημα διέπραξε ο πατήρ Νικόδημος που ευχήθηκε, καλή επιτυχία, σε ένα νέο υποψήφιο Δήμαρχο που ο Μητροπολίτης τον απομάκρυνε από ναό που λειτουργούσε;
    Από πότε η ευχή ¨Καλή επιτυχία¨ αποτελεί λόγο απομάκρυνσης από το ιερό ναό καταξιωμένου ιερέα που λειτουργούσε επί πολλά χρόνια.
    Έλεος.!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος18/3/18 12:40

    ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΦΤΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος18/3/18 12:41

    Ρε Παναγοπουλε τι πράγματα είναι αυτά;Εσύ έκανες το κονε με το ράσο η το ράσο μ'εσενα.Ντροπή σου.Και τι έγινε αν σε διαφημησε απο τον Ιερό Άμβωνα; Τρέχουν από τώρα να σε ψηφίσουν. Ρε μακριά από την πολιτική ο κλήρος.Κανεις και τον δικηγόρο. Στα Παλούκια μεγαλωσες ξεχασες τι γινόταν, και τι γίνεται τώρα; Συμμορφωσου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος18/3/18 12:42

    Μήν κοροιδευόμαστε η εκκλησία πάντα είχε πολιτικό λόγο δια του πλαγίως.Αυτό άλλοτε εξυπηρετούσε και άλλοτε ήταν εναντίων των εθνικών μας συμφερόντων τώρα ο Παναγόπουλος σας μάρανε...στο τέλος θα τον κάνετε ήρωα από μόνοι σας.Και τώρα που τον σκέπτομαι ο ιερέας έπρεπε να αφορίσει τον Παναγόπουλο για να ήταν ευχαριστημένοι?Και αν ο ιερέας πράγματι υποστήριξε ανοιχτά τον Παναγόπουλο και δεν ήταν μια απλή ευχή γιατί έγινε αυτό?Που ο Δήμος απογοήτευσε τον ιερέα και το ποίμνιο ώστε να ''εναντιωθούν ανοιχτά''.Μήπως να βρεις την αιτία του κακού και όχι σκελετούς.Ειλικρινα αν συνεχίσετε να κατηγορείτε ανθρώπους ως ''σταμπαρισμένους'' Παναγοπουλικούς είστε πολύ ελεεινοί και θα βρείτε τον κόσμο της Κούλουρης εναντίων σας. Ρούλα πρόσεχε τους ρουφιάνους γύρω σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος18/3/18 12:56

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος18/3/18 13:11

    Η Ρουλα σε πανικό,θα αφορίσει και τον παναγόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος18/3/18 13:14

    ΡΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ ΒΟΔΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος18/3/18 13:27

    Φιλε να έδεινε ευχές ο πάτερ,προς όλους τους υποψηφίους αν το γουσταρε τόσο πολύ. Γιατί μόνο η ευχή -διάγγελμα-στους πιστούς η μη πιστούς -είναι πολλές πολλοί που πάνε στις εκκλησίες για κουτσομπολιά-για τον Παναγόπουλο;Ύποπτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος18/3/18 13:48

    Ιερείς σαν τον πατέρα Νικόδημο δεν υπάρχουν πολλοί στο νησί. Πάτερ, είμαστε με το μέρος σου γιατί σε αγαπαμε και σε εκτιμούμε αφάνταστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 13:58

      Αυτός ο πατέρας λοιπόν σήμερα είπε σ΄ενα παλικαράκι "θα έχεις την κατάρα του παπά" γιατί θεωρεί ότι είναι με το μέρος του συλλόγου, για τέτοιο καλό πατέρα μιλάμε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/3/18 15:50

      Θα πεις κι άλλες μαλακείες?

      Διαγραφή
    3. Τετα παπαισιδωρου18/3/18 19:26

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/3/18 21:37

      Παπαισιδωρου στην ενορια του Αι Γιωργη...δεν υπαρχει.Τωρα γιατι λες ψεματα...δεν καταλαβαινω.Ντροπη να.χρησιμοποιεις ψευδωνυμα...ντροπη

      Διαγραφή
    5. τετα παπαισιδωρου18/3/18 22:57

      έχεις πολύ μεγάλο θράσος ρώτα ποια είμαι και έλα να με βρεις δημόσια εγω δεν κρυβομαι Εσύ είσαι ο ανώνυμος ντροπή σου και ο Άγιος Γεώργιος δεν είναι ενορία Εγώ Θέλω να σταματήσουμε εδω το ξανά είπα και πριν και εύχομαι Σύλλογος και ιερέας να τα βρουν για το καλό του ναού και των πιστών

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος18/3/18 23:43

      O IEΡΕΑΣ δεν εχει κανει κατι .....αντιθετως εχει προσφερει πολλα ......οσοι δεν τον γνωριζετε αθελα σας του εχετε κανει με ολα αυτα που γραφετε ...δωρεαν διαφημιση!!!!!!!Αραγε ολοι εσεις που πολυ ευκολα στηνετε στον τοιχο με τα πικροχολα σχολια σας τον ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ....εχετε επισκεφθει το μοναστηρακι?σας προκαλω...ελατε να δειτε ...ενα ζεστο ,γαληνιο χωρο,φιλοξενο προς ολους....ανθρωποι ολων των ηλικιων ...χωρις ΕΠΑΡΣΗ βρισκουν την ΑΓΑΠΗ ....ΣΕ ΑΥΤΟΝ!!!!!Π. Νικοδημος ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ...ΙΕΡΕΑΣ ΑΞΙΟΣ!!!!!!1

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος18/3/18 14:02

    Μα για να φτάσει ο Σεβασμιώτατος να τον μετακινήσει από τον Ναό καταλαβαίνει κανείς κάτι παραπάνω συμβαίνει και σίγουρα κάτι σοβαρό και όχι του είπαν , τους είπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος18/3/18 14:14

    Α ΡΕ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΤΑ ΕΓΚΕΝΙΑ ΣΕ ΜΑΡΑΝΑΝ ΤΟ ΤΙ ΕΔΙΟΞΕΣ ΕΝΑΝ ΙΕΡΕΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΡΑΞΕ ΡΕ ΠΟΣΕΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΗΤΑΦΙΟ ΑΛΛΑ ΤΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ δημαρχο ΠΟΥ ΕΔΟΣΕ ΤΗΝ ΕΘΟΥΣΑ ΜΠΟΓΡΗ ΣΤΟΥΣ ΙΑΧΟΒΑΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 14:21

      ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ, Λάσπη πρωτάκι ρίξανε πολύ προεκλογικά στην "φουκαριάρα" προεκλογικά και επειδή εσύ μπαμπά του μπούλη τώρα ξύπνησες αν θέλεις να σου στείλουμε ταχυδρομικά τα φέιγ_βολάν εναντίον της, και έγινε ΔΗΜΑΡΧΟΣ!!! ΣΥΝΕΧΊΣΕ εσύ πατερούλη τώρα.

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος18/3/18 14:23

    Ξέρω ότι ο παπάς είχε έρθει σε κόντρα με τον ψάλτη τον καπετάνιο γιατί δεν τον φώναζε σε μυστήρια παρά μόνο την Κυριακή στην λειτουργία και προτιμούσε τον Βασιλάκη τον Αλβανό μήπως ξεκίνησε από εκεί η κόντρα με τον δεσπότη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 15:55

      Αλβανός είσαι ρε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/3/18 20:16

      Αγαπητέ φίλε ρατσιστή πρώτον το αυτό δεν είναι αλβανός ο χριστός αγγάλιασε ολον των κόσμο δέυτερον την πνευματικότητα αυτού του παιδιού δεν μπορής να την φτάσεις και τρίνος ο ιερεας μας καθημερινά κάνη θεάρεστο έργο για την σωτηρία της ψυχής μας και τον παιδίων μας και δεν έχει μαλόσι ποτέ μεν κανέναν ανθροπο .

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/3/18 23:02

      Πρέπει να ντρέπεστε που αναφέρεστε στο όνομα του παιδιού πρώτον είναι Έλληνας και δεύτερον ξέρουμε οτι τι υπηρεσίες έχει προσφέρει μέσα στον Ι.Ν.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/3/18 23:45

      ΡΑΤΣΙΣΤΗ...ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ?

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος19/3/18 23:20

      Έλεος τι άλλο θα ακούσουμε.Ο παππούς του είναι ο Δ.Σιτζάκης γνωστός ταξιτζής της Σαλαμίνας που ο πατέρας του ήταν απο την Κρήτη...πόσες βλακείες θα ακούσουμε Θεέ μου...

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος19/3/18 23:36

      Άμα ήταν Αλβανός η Τούρκος θα έψελνε;εφ όσον ξέρουμε ότι αυτού του είδους η φυλή είναι Μουσουλμάνοι κ.α η θα ήταν δίπλα στον Δεσπότη Μεγάρων κ' Σαλαμίνος κ.Κων/νο;Ανώνυμε 23:20 τον ήξερα και εγω τον παππού του με την οικογένια του.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος20/3/18 22:01

      Μην πιάνεις το όνομα του παιδιού στο στόμα σου. Δεν το ξέρω προσωπικά, αλλά είναι ένα σεμνό παιδί που σπανίζει.

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος18/3/18 14:34

    ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΑΛΙΟ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 15:17

      ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ!!!! ΟΛΑ Τ΄ΑΛΛΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. ΠΑΡΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝΑ. ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΗΛΗΘΙΟΤΗΤΑ ΝΑΤΟ ΠΩ, ΠΑΝΙΚΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ, ΑΗΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΝΤΗΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ!ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΣΚΛΗΡΟ ΡΟΚ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/3/18 17:58

      Απάντηση 14:34 Παραλία στο Άγιο Νικόλαο δεν δίνεται. Ξέχασε το. Θα ξεσηκωθούν οι κάτοικοι και όποιο πάρει ο χάρος.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/3/18 22:42

      Σιγουρα εισαι ΑΤΕΚΝΟΣ για να αναφερεσαι ετσι για ενα ΠΑΙΔΙ!!!!Ντροπη σου ,δεν νομιζω να εκκλησιαζεσαι,να νηστευεις?

      Διαγραφή
  20. Όταν ο πάτερ Νικόδημος ευχόταν Καλή τύχη στην Δήμαρχο στον προεκλογικό της αγώνα ήταν καλός αυτά τα πράγματα δεν είναι ωραία ο συγκεκριμένος ιερέας το μόνο που κοιτάζει είναι το καλό της εκκλησίας και στην τελική και η Ναννου είπε πως θα κάνει πολλά και δεν κάνει τίποτα δεν την έδιωξε κανείς όμως αυτά τα πράγματα είναι άθλια τέλος η Εκκλησία είναι οι πιστοί όχι ένας και οι πιστοί θέλουν τον ιερέα τους πίσω Τώρα όχι αύριο για τον συγκεκριμένο ιερέα έχω πολλά καλά και μόνο καλά να πω αλλά είναι πολλά Ντροπή σας κυρία δήμαρχε δεν μας τα είπες αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 15:03

      Μάζεψετο λίγο πάτερ γιατί αυτά που έχεις κάνει και λίγα είναι όσα σου κάνει ο Δεσπότης προσπαθώντας να σε επαναφέρει στα μυαλά σου. Βρέστα με τον σύλλογο και ηρεμήστε και οι δυο μεριές.

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος18/3/18 15:02

    ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΜΟΥ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΣΠΑΓΓΕΤΙ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΞΑΝΑ? ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΑΝ ΑΡΧΙΣΩ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ Ν'ΑΚΟΥΣ?ΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΡΩΤΑ ΤΟΝ Β.ΜΑΘΕΣΗ,ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΣΟ,ΑΦΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ, ΑΝ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ!ΦΤΑΙΣ Η ΟΧΙ?ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΕ ΧΑΡΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 16:07

      Εκτός από μαλακείες έχετε τίποτα άλλο να πείτε?

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος18/3/18 15:40

    Επειδή διάβασα όλα τα σχόλια άλλα υπέρ και άλλα κατά της υποτιθέμενης παρέμβασης της Δημάρχου. Με την απλή λογική κάνω μια ερώτηση. Τι θα κερδίσει η Δήμαρχος αν φύγει ο Παπάς αυτός και πάει σε άλλη ενορία; Ενορία της δεν είναι ο Αγ. Γεώργιος. Αρα που βρίσκεται η εκδίκηση της μόνο τα αρρωστημένα μυαλά μπορούν να απαντήσουν ή η επιστήμη της ψυχιατρικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 16:52

      Οι απαντήσεις ίσως βρίσκονται στις σχέσεις Δ.Σ.Συλλόγου και Ιερέα....άραγε ποιός "χαλάει την σούπα" σε ποιόν ??
      Πάντως οι φήμες λένε ότι ο Σύλλογος αρέσκεται να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες ερήμην του εφημέριου του Ναού....!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/3/18 22:48

      Ντροπη που καποιοι μιλουν για τον ιερεα ....ντροπη που αναφερονται σε παιδια....

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος18/3/18 16:04

    Λοιπον για να τελειωνει το παραμυθι της Δημάρχου.Για ρωτηστε μηπως εκανε καταγγελια και σε αλλον παπα?
    Για ρωτηστε λοιπον ολοι σας εαν αυτη η πιστη Δήμαρχος,αγαπαει την εκκλησια η απλα την εκμεταλλεύεται?Και οποιος δεν της κανει τα κεφια ειναι εχθρος.Ας σταματησεις Μιχαλη να γραφεις γιατι θα βγουν ολα στην φορα.Θα επρεπε να ντρεπεστε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος18/3/18 16:13

    Υπάρχουν και άλλοι τρόποι πέραν της "φαγωμάρας" στα blogs.....
    Όσοι από το ποίμνιο θεωρούν ότι ο π. Νικόδημος έχει συκοφαντηθεί, στην επόμενη ακολουθία της Σαρακοστής ας τον ακολουθήσει σε όποιο Ιερό Ναό λειτουργήσει....και μέχρις αποκατάστασης της ΑΛΗΘΕΙΑΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος18/3/18 16:19

    ΑΝΩΝΥΜΕ 15:49. ΒΛΑΜΗΣΣΑ ΕΙΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος18/3/18 16:20

    Νέες υποψηφιότητες, νέοι τρόποι προπαγάνδας!

    Μπράβο Παναγοπουλος! Καινούριος τρόπος διαφήμισης!

    Κακομοίρα Σαλαμίνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος18/3/18 16:27

    Ο Ηγέτης (είτε Στρατιωτικός, είτε Πολιτικός είτε απλός Δήμαρχος) πρέπει να είναι μεγαλόθυμος, ταπεινός και απλοϊκός....!!!!
    Συνεπώς, εάν ο υποψήφιος για την Δημαρχία, επεδίωξε εμμέσως την από άμβωνος υποστήριξη..... ή η εκλεγμένη Δήμαρχος βρήκε την πολιτική ευκαιρία να χρησιμοποιήσει τεχνηέντως αυτό που συνέβη εκείνη την Κυριακή.....τότε και οι δύο μεθοδεύσεις είναι κατακριτέες !!!
    Σε κάθε περίπτωση να προσέξουμε τι θα κάνουμε πίσω από το μπλέ παραβάν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 18:58

      Nομίζω ότι η μέχρι τώρα συμπεριφορά της κ.δημάρχου και των πέριξ αυτής, λύνει ατόματα την απορία σας- ενδιασμό σας.

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος18/3/18 16:59

    φυλακη οσοι εκλεψαν το χρημα του δημου σαλαμινας αλλα το μελι είναι γλυκο και το γλειφουν για να μην πω καλυτερα τι άλλο γλυφουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 17:30

      Συμφωνώ απολυτα φιλε μου.Μεσα στην φυλακη να καθαρισει ο τοπος

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/3/18 18:04

      Ο κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει. Μεταξύ τους τα έχουν βρει.

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος18/3/18 17:07

    Μηπως η Δημαεχος εχει.στραφει εναντιον.και αλλου κληρικου?Για δειτε το και αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/18 10:17

      Λογω των Αγιων ημερων που πλησιαζουν φρονιμο ειναι οι υπαιτιοι αυτων των γεγονοτων να κατεβασουν τους τονους .να επελθει ηρεμια..γιατι τελικα ο Αγιος Γεωργιος δεν φταιει σε ΤΙΠΟΤΑ!!!Ο ιερεας ειναι ενας απλος,ταπεινος καλογερος που απο τα παιδικα του χρονια ειναι στο δρομο της προσφορας για τον Συνανθρωπο!!

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος18/3/18 17:15

    Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ "ΜΕΓΑΛΟΘΥΜΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΛΟΙΚΟΣ"? ΝΑΙ! ΦΥΣΑ ΑΕΡΑΚΙ ΦΥΣΑΓΕ ΜΗΝ ΧΑΜΗΛΩΝΕΙΣ ΙΣΑΜΕ ΝΑ ΒΡΩ ΓΑΛΑΖΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΣΙΡΙΓΟ ΚΑΙ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 17:28

      Αλλα ντ αλλα της Παρασκευής το γαλα...Κοιμησου αγγελουδι μου.

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος18/3/18 17:35

    Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΗΛΗ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΣΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΝΙΚΟΔΗΜΟ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΙΟΡΓΗ ΜΕ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑ ΤΟ ΠΑΓΚΑΡΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΠΑΛΙΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΝΑΝΕΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 17:42

      ρε φιλε ξερειστι εστη μηνασ εδω εφαγε ολοκληρη αραπια τι σαλαμινα την εχει για πλακα

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος18/3/18 17:48

    ΑΝΩΝΥΜΕ 17:28 . ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΡΑΦΩ.ΞΕΡΩ ΚΙ ΑΛΛΑ.ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΟΜΩΣ ΣΤΟ salamina-prees.blogs ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος18/3/18 17:53

    μηχαλακη κακο παιδι εχει αναιβαση φωτο απο τα εγκενια τησ παιδικησ χαρασ με τον κοσμο να κραζει την δημαρχο την καλλη χα χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος18/3/18 18:24

    τους σαλαμινιωτες δεν τους βλεπω ενεργους στα δρωμενα της περιοχης δυστυχως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 18:34

      18:24 επιτελους να και καποιος που επιασες το νοημα. Οι σαλαμινιωτες δεν ασχολούνται πια. Αυτοί που ασχολούνται είναι πααθεριστες αλλοδαποί και κάποιοι τύποι που έχουν έρθει στην σαλάμινα με τα πολίτικα δικαιώματα τους. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος18/3/18 18:34

    καπεταν..ακη το παιζεις ΝΔ και μολις το ΠΑΣΟΚ κανει εσωκομματικες τρεχεις να ψηφισεις οπωσ τοτε Βρε το 2016 θυμασαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 19:14

      Χαχαχα χαχαχα χαχαχα

      Διαγραφή
  36. Ανώνυμος18/3/18 18:40

    καπεταν..ακη η φουκαριαρα ζητα ψευτη............................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 20:14

      Και τι καθεσαι και δεν τρεχεις

      Διαγραφή
  37. Ανώνυμος18/3/18 19:05

    Κελευστη...ετοιμασου, έρχονται αποκαλύψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 20:16

      Καλά του έδωσες προαγωγή ουστ λαμόγιο.

      Διαγραφή
  38. Ανώνυμος18/3/18 19:23

    ο ΚΟΥΛΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑΣ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ Κ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Κ ΚΡΗΤΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ.ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙ ΑΠΟ 2 ΤΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

    ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ. το παιζεις ΝΔ και μολις το ΠΑΣΟΚ κανει εσωκομματικες τρεχεις να ψηφισεις ο ΚΑΠΕΤΑΝ..ΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 19:30

      ΕΧΕΙ ΚΑΡΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ ΣΤΑ ΦΕΡΡΥ ΜΕ ΠΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
      ΤΗΣ ΝΔ

      Διαγραφή
  39. Ανώνυμος18/3/18 19:30

    ΑΝΩΝΥΜΕ 18:34. ΟΙ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ?ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΣΤΟΥΚΑ ΜΕ ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος18/3/18 20:14

    Όλα όσα γράφονται για τη Δήμαρχο αποβλέπουν στην υποβάθμιση του έργου της. Γνωστό το κόλπο. Κάνεις εγκαίνια, θα σου πετάξουμε ένα φτυάρι λάσπη κι ώσπου να την βγάλεις θα ξεχαστούν τα εγκαίνια. Γεγονός είναι ότι υπάρχει μεγάλη κόντρα μεταξύ του Παπά και του Συλλόγου της ενορίας με συνέπεια τη μετάταξή του για να επέλθει ηρεμία στο Χριστεπώνυμο κοινό. Τώρα, αν είναι αλήθεια ότι από άμβωνος εκδήλωσε την αγάπη του προς το παιδί, έ δεν χάθηκε ο κόσμος όμοιος ομοίω αεί πελάζει. Σιγά μη και θορυβήθηκε η Δήμαρχος για τις εκλογές που θα γίνουν μετά από ενάμισυ χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος18/3/18 20:25

    ΕΔΩ ΦΑΓΑΝΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΗΣ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΠΑ ΘΑ ΑΦΗΝΑΝΕ...... ΜΗΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑ ΔΙΑΛΥΣΕΤΑ ΟΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος18/3/18 20:49

    παιδιά για την απόφαση της αυτή δεν ρώτησε το Μηνά μην τον αδικούμε-ρώτησε τον νέο μυστικό της σύμβουλο τον ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ. ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΒΟΥΛΕΤΥΗΣ ΒΛΕΠΕΙΣ- Ε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 21:24

      μπλέξανε τα λαμόγια.

      Διαγραφή
  43. Ανώνυμος18/3/18 22:03

    Παναγόπουλε, θα βγεις πρώτος. Τα έχουν χάσει όλοι τους. Προχώρα. Α, μην το ξεχάσω. Αν θέλετε να βάλετε σε υποψηφιότητα σε άλλον συνδυασμό, να βάλετε κάτω τα κουκιά γιατί σε πολλούς από εσάς η αντιπολίτευση δεν σας πάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος18/3/18 22:08

    Κομμούνια οι φύλακες βλέπουν
    το σχέδιο γενικής ρήξης της τοπικής κοινωνίας μας με σκοπό να έρθετε με τα πουλέν σας ως Σωτήρες και με σλόγκαν "η ελπίδα έρχεται"
    ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
    ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΙΡΕ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΑΛΛΟΥ
    ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος18/3/18 22:10

    Ο Σύλλογος πρέπει να απομακρυνθεί απο τον Ι.Ν. και να αφήσει τον π.Νικόδημο να κάνει την δουλειά του όπως και έφτιαξε ένα ερειπωμένο μοναστήρι στα Βασιλικά και τώρα είναι καταφύγιο για τους κατοίκους του νησιού.Αυτά δεν μπορούν να τα δουν οι αρμόδιο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/18 22:20

      Δεν ξερω ποιοι ειναι αρμοδιοι....ενα ξερω ο Π. Νικοδημος ειναι ΑΞΙΟΣ!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/3/18 22:27

      Το σωστό λέτε και ξέρετε!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/3/18 22:41

      Καποιος να μας λυσει την απορια....γιατι οπως λετε υπαρχει προβλημα με τον ιερεα και το Δ.Σ... Απο οτι γνωριζουμε δεν υπηρχε κανενα προβλημα και αψογη συνεργασια επι της προεδριας της αειμνηστου κ.Βικυς.....Ας αναλαβουν λοιπον την ευθυνη των λογων και πραξεων τους οι ιθυνοντες......

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος19/3/18 17:26

      Οι ιθύνοντες δεν είναι μόνο στην Σαλαμίνα,είναι και στα περίχωρα αυτής......

      Διαγραφή
  46. Ανώνυμος18/3/18 22:10

    Πως γίνεται να περνάει ο καπετάν Άκης χωρίς να πληρώνει φερρυμποτ ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος19/3/18 00:29

    Άξιος σε όλα ο Πατέρας Νικόδημος.Η δημαρχέσα και σε όποιον άλλον δεν αρέσει δρόμο.Ο πάτερ κάνει το καθήκον του όπως πρέπει,πράγμα σπάνιο.Δεν ξέρω που θα φτάσει αλλά για το καλό όλων να διορθωθεί αυτή η ΑΔΙΚΙΑ.Όσο για τον Βασίλη,δεν υπάρχει ποιο αξιόλογο και μορφωμένο παιδί.
    Η Κυρία Βίκυ ήταν Άνθρωπος σπάνιος και άξιος.Όσο ήταν εκείνη τους μάζευε όλους.Την αντικατέστησαν οι άχρηστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος19/3/18 01:42

    Συμφονώ με τον φίλο η την φίλη για τα καλά λόγια που γράφεις για την κυρία βίκη που ανήκει πιά στην παρέα των αγγέλων.για τον πάτερ Νικόδημο τη να σας πω όσοι των γνωρίζεται ξέρετε για την καλοσύνη του και την αγάπη του προς όλων τον κόσμο και στα παίδια και εγώ με την σειρά μου θα είθελα να διορθωθεί αυτή η αδικία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος19/3/18 09:26

    to ti niothei kai to pos esthanetai o kosmos kai oi polites tis salaminas opou stahoun kai opou vrethoun tin vrizoun tha to katalaveis tois ekloges pou tha faei mavro kanonika giati ehei koimithi sto oneiro ton kanalion . ton ekpompon kai ta taxidia (san ton tsaves pou pige spiti tou nikta?????????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος19/3/18 10:21

    Νικοδημε σε στηριζουμε!!!!!!!!!!!!!Οπου λειτουργεις ΕΚΕΙ και ΕΜΕΙΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος19/3/18 10:33

    ΡΟΥΛΑ ΔΕΝ ΦΕΡΘΗΚΕΣ ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΕ ΕΒΓΑΛΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟ. ΠΗΓΕΣ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ. ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕΣ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ. ΜΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος19/3/18 12:01

    Μηνα μου πάρε θέση.Με χτυπούν σαν χταπόδι.Σωσε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος19/3/18 12:29

    Καθεστε και ασχολειστε με την εκκλησια ενω η σαλαμινα εχει πολλα προβληματα και που καποιοι ενω 2χουν οικονομικη δυνατοτητα να βοηθησουν δεν την βοηθανε
    Και το μονο που κοιτουν ειναι να βγαλουν και αλλα λεφτα
    Επισης τωρα το αν ο καθε δημαρχος που βρισκεται πανω θα φανει στις εκλογες
    Για αυτο μεγαλη προσοχη τι ψηφιζουμε καθε φορα και οχι με βαση τι ρουσφετι μπορει ν κανει ο καθενας
    Και επισης το πιο ασχημο εχουμε το πιο μεγαλο ιστορικο γεγονος παγκοσμιως και δεν εχουμε τουρισμο
    Ειμαστε για γελια και για κλαματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος19/3/18 14:23

    Ιερομόναχος, Αρχιμανδρίτης Νικόδημος του ιερού ναού αγίου Γεωργίου.
    Υπόδειγμα ιερωμένου και ανθρώπου.
    Από 17 ετών αφιέρωσε τα νεανικά χρόνια στον Κύριο σαν μοναχός και μέχρι σήμερα προσφέρει από την θέση του στην ενορία Αγ Γεωργίου και στο μοναστήρι της Μητρόπολης Μεγάρων και Σαλαμίνας Παναγιάς Οδηγήτριας στα Βασιλικά.
    Απλός, σεβαστός ,άξιος πνευματικός καθοδηγεί τους πιστούς στο δρόμο της αλήθειας που διάλεξε να υπηρετήσει.
    Το εκκλησιαστικό συμβούλιο του Αγ Γεωργίου τον κατηγόρησε στο Δεσπότη γιατί προσπάθησε να διαφυλάξει τα συμφέροντα του ναού και των πιστών και όχι τα δικά τους.
    Η κα Δήμαρχος δεν άντεξε να δώσει ο πάτερ την ευχή του σε ανταγωνιστή της υποψήφιο Δήμαρχο και τον κατηγόρησε στην Μητρόπολη.
    Τον μετέφεραν λοιπόν στον άγιο Φανούριο αλλά μόνο για χθες που η κα Δήμαρχος είχε τα εγκαίνια της παιδικής χαράς ,για να μην τον συνάντηση αλλά και να γίνει και από την πλευρά της Μητρόπολης βολιδοσκόπηση για πόσο αγαπητός είναι.
    Όλοι κατάλαβαν τι ακριβώς γίνετε με τον άξιο πάτερ μας που και εγώ τον ακολούθησα στον άγιο Φανούριο για να εκκλησιαστώ μαζί του.
    Φτάνει λοιπόν, ας αφήσουν τον μοναχό να επιτελέσει το έργο του γιατί ,φωνή λαού οργή θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/18 18:06

      Τι ωραία που τα γράφεται!!!!Έχετε απόλυτο δίκιο!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/3/18 18:21

      Θα το κλέψω να το αναιβάσω.

      Διαγραφή
  55. λοιπον...η κυρια δημαρχος δεν γνωριζε ουτε τον καλλικρατη ουτε και τους βλαχοσαλαμινιωτες που ειναι αχαριστοι και απολιτιστοι και κραζουν με το παραμικρο στα μπλογκς!!!! σαλαμινιωτες εαν εχετε προβλημα μαθετε ποτε εχει δημ.συμβουλιο και πηγεντε να κανετε διαμαρτυρια εξω απο το δημαρχειο!!! με το να βριζετε την κ.Νανου δεν κανετε τιποτα!!! εγω προσωπικα δεν ειμαι με κανεναν ομως ειναι γυναικα η οποια τη πατησε ασχημα!!! μην ασχολειστε με τη παρτη της και με τον συζηγο της κοιταξτε τη καμπουρα σας που δε ξερετε ουτε συντακτικο οι περισστοτεροι...και θα μου τη πειτε το ξερω που γραφω ολα με μικρα αλλα εχω προβλημα με το πληκτρολογιο!!! καμμια-κανενας δημαρχος δε μπορει να μετακινησει ιερεα απο το αξιωμα του!!! εαν υπεπεσαν κακα λογια στον "μεγαλο" τοτε δεν φταει η δημαρχος αλλα το εκκλησιαστικο συμβουλιο που τον επιπληξε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/18 19:03

      Το καταλάβαμε ότι έχεις πρόβλημα. Εύκολο.


      Υ.Γ. το πληκτρολόγιο σου μια χαρά δουλεύει.

      Διαγραφή
  56. Ανώνυμος19/3/18 16:11

    Η μεγαλύτερη σαπίλα που υπάρχει μέσα στην εκκλησία βρίσκεται.Ανοίχτε τα μάτια σας ορνια!..Ο ενας ρασοφορος κατηγορει τον αλλον...ο ενας παππάς καρφωνει τον αλλον.Τι δεν γνωρίζετε;...Από ποια σύννεφα πεφτερε;...Μια μικρογραφία της κοινωνίας μας ειναι κι αυτοί με πολλυ πιο αιμοβόρα ένστικτά και σαρκικές αδυναμίες.Σταματείστε λοιπον να κάνετε τα φερέφωνα του καθενός Δεν ειναι μια Δήμαρχος τόσο μικροπρεπής ...ώστε να ασχολείται με προσφωνήσεις και χαιρετισμούς Δείτε το δέντρο κι όχι το δάκτυλο.Το μεγαλύτερο απλοβρασνα που έχει διχάσει μια ολόκληρη ενορία και πλάθει μύθους για Ννα καλύψει τα κόμπλεξ του λειτουργεί σε κεντρικό ναό του νησιού Εκει ψάξτε να βρείτε την άκρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος19/3/18 16:28

    Ζητώ συγνώμη προκαταβολικά για την άποψή μου, αν ενοχλεί, λυπάμαι που η παραπληροφόρηση και το ξεκατίνιασμα μεταφέρθηκε στο salamina press, αλλά αισθάνομαι δικαίωση γιατί πίστεψα κάποτε τον φερόμενο διαχειριστή του salamis news. Κι αν ενοχλούν τα γεγονότα που προβάλλει, τουλάχιστον μιλά με αποδείξεις. ΕΛΕΟΣ SALAMINA PRESS!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος19/3/18 16:38

    Το ΣΑΧΛΟ και ΕΜΕΤΙΚΟ σου παραλήρημα ευτυχώς πήρε τέλος. Αποθέωση, η παράγραφος που αναφέρεται στο αν είναι μικροπρεπής (μια) δήμαρχος... Γρήγορα, τα χάπια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος19/3/18 16:43

    Μηπως ολα αυτα συμβαινουν επειδη ο Π. Νικοδημος ειναι ξενος?Σε αυτο το νησι οταν δεν εισαι ντοπιος αλοιμονο!!!!!!Εγω λοιπον η ΞΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΤΑΣΣΟΜΑΙ με τον ΠΑΤΕΡ!!!!!!!!Δεν καταλαβαινω αν καποιοι κανουν ΓΚΑΛΟΠ ποσο ΑΡΕΣΤΟΣ η ΜΗ ειναι ο παπας.Αν καποιοι ΑΛΛΟΙ νομιζουν πως ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ πολιτικα συμφεροντα.Η αληθεια η δικη μου απεχει απο ολα αυτα.Ειναι μονο μια!!!!!!!Το θεαρεστο ΕΡΓΟ που προσφερει, το χερι βοηθειας σε οποιον του το ζητησει,το πιατο φαγητο που προσφερει απο το υστερημα του!!!!!!!ΟΛΟΙ θα ΚΡΙΘΟΥΜΕ ...ΚΑΙ τοτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος19/3/18 16:53

    Ανηκουστο σε εναν συλλογο ολοι να ειναι κατα του ΙΕΡΕΑ τους και αντι να προσπαθουν να βρουν λυση η να του πουν ευθεως οτι δεν τον θελουν να τρεχουν στα ΜΕΓΑΡΑ.Αγιε Γεωργιε ποιοι σε ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/18 17:22

      Γτ δεν ξέρουν και δεν έχουν τα "κότσια" για να μιλήσουν απο κοντά η να πάρουν τηλέφωνο τον εν λόγω ιερέα αλλά τρέχουν στα γραφεία των εκάστοτε Μητροπόλεων και να κατηγορούν τους Ιερείς επειδή άκουσαν για κάποιες παραπληροφορήσεις και διαστρεβλώσεις λόγων που τους μεταφέρουν οι γνωστοί τους σύμβουλοι,συγγενείς κ.α.Καλό θα είναι να επανέλθουν όλα όπως ήταν και πριν στον Αγ.Γεώργιο και στο μοναστήρι που εγώ ως ενορίτης κεντρικής ενορίας της Σαλαμίνας επισκεπτόμαστε και το μοναστήρι της Παναγίας της Οδηγήτριας και τον Αγ.Γεώργιο.

      Διαγραφή
  61. Ανώνυμος19/3/18 17:02

    Δυστυχως αργησατε κυρια Ναννου να καταλαβετε οτι ηταν λαθος η κινηση σας να κυνηγησετε τον π.Νικοδημο.Εμεις τον αγαπαμε και δεν θα δεχθουμε κανένα αλλο παπα.Τωρα να μεινετε εσεις καιη κακια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/18 17:10

      Θεωρω πως δεν φταιει πρωτιστως η κ. Ναννου.Ο συλλογος της εκκλησιας ειναι η ΑΙΤΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  62. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ιερομόναχος, Αρχιμανδρίτης Νικόδημος του Ιερού ναού Αγίου Γεωργίου.
    Υπόδειγμα ιερωμένου και ανθρώπου.
    Από 17 ετών αφιέρωσε τα νεανικά χρόνια στον Κύριο σαν μοναχός και μέχρι σήμερα προσφέρει από την θέση του στην ενορία Αγ Γεωργίου και στο μοναστήρι της Μητρόπολης Μεγάρων και Σαλαμίνας Παναγιάς Οδηγήτριας στα Βασιλικά.
    Απλός, σεβαστός ,άξιος πνευματικός καθοδηγεί τους πιστούς στο δρόμο της αλήθειας που διάλεξε να υπηρετήσει.
    Το εκκλησιαστικό συμβούλιο του Αγ Γεωργίου τον κατηγόρησε στο Δεσπότη γιατί προσπάθησε να διαφυλάξει τα συμφέροντα του ναού και των πιστών και όχι τα δικά τους.
    Η κα Δήμαρχος δεν άντεξε να δώσει ο πάτερ την ευχή του σε ανταγωνιστή της υποψήφιο Δήμαρχο και τον κατηγόρησε στην Μητρόπολη.
    Τον μετέφεραν λοιπόν στον άγιο Φανούριο αλλά μόνο για χθες που η κα Δήμαρχος είχε τα εγκαίνια της παιδικής χαράς ,για να μην τον συνάντηση αλλά και να γίνει και από την πλευρά της Μητρόπολης βολιδοσκόπηση για πόσο αγαπητός είναι.
    Όλοι κατάλαβαν τι ακριβώς γίνετε με τον άξιο πάτερ μας.
    Φτάνει λοιπόν, ας αφήσουν τον μοναχό να επιτελέσει το έργο του γιατί ,φωνή λαού οργή θεού.

    Δεν είναι δικό μου το κείμενο αλλά με αντιπροσωπεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος19/3/18 18:53

    Ένα έργο έκανε μετά από χρόνια στη Σαλαμίνα, μια παιδική χαρά για 10 παιδάκια, και κατάφερε στα εγκαινεια να την γιουχαρουν που έδιωξε το ταπεινό παπά.
    Το μάθανε όλες οι εκκλησίες και άντε τώρα να το μπαλωσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/18 19:33

      Και κυριε μου δεν είναι μονο ο π.Νικοδημος που εκανε Δήμαρχος καταγγελια...υπάρχει και αλλος.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/3/18 20:30

      Υπάρχει και άλλος ιερεύς;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/3/18 21:04

      Δυστυχώς υπάρχει.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!
      Κατι ακουστηκε σημερα και για μια νεα ανωνυμη καταγγελία στο ΣΔΟΕ για μια Ιερά Μονή...αν ειναι αληθεια και αυτο καλυτερα να βρεις τρυπα να κρυφτεις!!!Τιποτα αλλο προς το παρον...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος19/3/18 21:28

      ακούστηκε επίσης ότι έκανε ανώνυμη καταγγελία και σε όλους τους ηλήθιους πλέον. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ. αυτά προς το παρόν....

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος19/3/18 22:52

      Τη γλιτωσα δεν ειμαι ηλιθιος

      Διαγραφή
  65. Ανώνυμος19/3/18 19:41

    Με εκπλήσσει καθημερινά η μαντάμ. Περίμενα ότι θα σταμάταγε η κατρακύλα της μετά τα κολλητιλίκια της με τον νταμαρά. Διαψεύστηκα. Πήγε μετά με τον μαουνιέρη που έχει καταπατήσει τον αρχαιολογικό χώρο. Στη συνέχεια τα έβαλε με την Ι.Μ. Φανερωμένης και τώρα μαθαίνω με τον παπά. Θεωρώ δεν θα τολμήσει να ξανακατέβει στις εκλογές γιατί θα γνωρίζει ότι δεν θα βρει πάνω από 200 ψήφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/18 20:42

      Ποια μαντάμ ρε φίλε, μία κυράτσα είναι που νομίζει ότι έγινε κάποια.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/3/18 21:22

      Και μην ξεχάσουμε άργησε να μαζέψει και την ψόφια αλεπού, οχι 200 100 ψήφους θα πάρει

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/3/18 22:48

      Το ψοφιο κουταβακι απο την παραλια των Βασιλικων ποιος θα το μαζεψει?

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/3/18 10:04

      Μεταξύ κουταβακιών πρέπει να υπάρχει η αλληλεγγύη. Είναι υποχρέωσή σου να το μαζέψεις.

      Διαγραφή
  66. Ανώνυμος19/3/18 21:42

    15.52 είσαι πολύ μαλάκας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος19/3/18 22:32

    ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΤΕ ΕΤΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/18 22:46

      Για ποιον διευκρινιστε,τη δημαρχο ,τον ιερεα,το παιδι?

      Διαγραφή
  68. Ανώνυμος19/3/18 22:48

    οι κωλοδρομοι ποτε θα φτιαχτουν??
    όταν θα εχουμε κανα νεκρο από ατύχημα από αυτές???
    εε??ε???ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/18 22:49

      Θες και δρομους τωρα ασχολιομαστε με τους παπαδες!!!!!

      Διαγραφή
  69. Ανώνυμος20/3/18 00:16

    SALAMINA-PEES.ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΓΩ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΙΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ.Η ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ-Ο ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΑΧΘΗΚΕ. ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ-ΤΑΧΘΗΚΑΝ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ-ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΟ ΝΑΔΙΡ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ-ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΤΟΠΗΜΑ ΤΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ-ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΕΡΕΟΤΗΤΑ ΜΑΣ-ΤΑ ΥΠΟΥΛΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ -ΕΠΩΝΥΜΩΝ-ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΔΙΚΑΙΑ-ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΙΣΧΥΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΣΟΦΡΩΝΕΣ-ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος20/3/18 01:24

    Για την κα Κατερίνα Βοιδήλα.
    Λέτε: "Απλός, σεβαστός ,άξιος πνευματικός καθοδηγεί τους πιστούς στο δρόμο της αλήθειας που διάλεξε να υπηρετήσει."
    Αν δεν ξέρετε ποιά είναι η αλήθεια κυρία μου πρόβλημα σας και δεν χρειαζόμαστε παπάδες να μας την πουν, γιατί η αλήθεια της ζωής είναι διαφορετική από την αλήθεια του μοναστηριού. Το αν πήγε από τα 17 του σε μοναστήρι δικαίωμα του αλλά αυτό σημαίνει ότι δεν έχει ιδέα τι σημαίνει ζωή, κοινωνία, εργασία, ανεργία, φτώχεια, βάσανα, οικογένεια, παιδιά. Κι αν υποθέσουμε ότι είναι ταγμένος να υπηρετήσει το λόγο του Θεού, ας το κάνει κι ας περιοριστεί στα καθήκοντα του ιερέα. Ο νόμος και οι κανόνες της εκκλησίας απαγορεύουν στους ιερείς να ανακατεύονται με τα πολιτικά γιαυτό και απαγορεύεται να είναι υποψήφιοι. Αν ο κύριος αυτός έχει κάποια προτίμηση ή γουστάρει κάποιον ας το εκφράσει με την ψήφο του στη κάλπη. Το να βγαίνει από άμβωνος και να λέει ότι με την ευλογία του Θεού δίνω σήμερα το σταυρό στον τάδε υποψήφιο και του εύχομαι να είναι ο επόμενος δήμαρχος, αυτό πάει πολύ πρώτον γιατί δεν ρώτησε το Θεό αν το θέλει και δεύτερον διότι από άμβωνος κηρύττεις μόνο το λόγο του Θεού που υπηρετείς, δεν κάνεις προπαγάνδα υπέρ ενός ή του άλλου γιατί θα εισπράξεις τη μήνη του χριστεπώνυμου πλήθους που δεν συμφωνούν μαζί σου, όπως και την εισέπραξε. Σκοπός του κάθε ιερέα είναι με το λόγο και τις πράξεις του να φέρνει κοντά τον κόσμο κι όχι να τον απομακρύνει. Πιστεύετε αλήθεια ότι με αυτό που έκανε έφερε τον κόσμο μαζί του; Και δικαίως η Δήμαρχος διαμαρτυρήθηκε, αν πραγματικά διαμαρτυρήθηκε, γιατί αυτό που έκανε ο παπάς είναι πρωτάκουστο. Από μικρό παιδί πηγαίνω στην εκκλησία και ποτέ δεν άκουσα ποτέ και από κανέναν παπά να κάνει αυτά που έκανε ο δικός σου. Ακόμα και ο αγαπητός μας αρχιερατικός επίσκοπος Τιμόθεος Λαϊβεράς, όταν ο αγαπημένος του ανηψιός έβαλε για δημ σύμβουλος, ποτέ δεν αναφέρθηκε σ΄αυτόν.
    Γράφεις ότι το εκκλησιαστικό συμβούλιο του Αγ Γεωργίου τον κατηγόρησε στο Δεσπότη γιατί προσπάθησε να διαφυλάξει τα συμφέροντα του ναού και των πιστών και όχι τα δικά τους. Κατ΄αρχάς αυτά που γράφεις όπως τα γράφεις δεν έχουν νόημα, διότι δεν είναι δυνατόν να κατηγορείς έναν παπά επειδή διαφυλάττει τα συμφέροντα του ναού. Απεναντίας, τον κατηγορείς για το αντίθετο. Και τι συμφέρον έχει το εκκλησιαστικό συμβούλιο να τα βάλει με τον παπά της ενορίας; Αυτό δεν έχει ξαναγίνει ποτέ. Μήπως λοιπόν η πολύ εν Κυρίω αγάπη που του έχετε σας έχει τυφλώσει και δεν παίρνετε χαμπάρι το τι γίνεται γύρω σας; Μήπως επειδή φόρεσε το ράσο ο παπάς σας νομίζει ότι έγινε και ο εκπρόσωπος του Θεού επί της γης με εξουσιοδότηση να κάνει και να λέει ότι του γουστάρει; Κάτι λοιπόν δεν πάει καλά με το συγκεκριμένο πρόσωπο ο οποίος φέρνει νέα ήθη και συμπεριφορές στο νησί μας που δεν αρμόζουν με την διακονία και το εκκλησίασμα. Οπότε ορθά έπραξε ο Σεβασμιώτατος και τον επέπληξε μεταθέτοντάς τον σε άλλο ναό πρώτον για να επέλθει ηρεμία στο χριστεπώνυμο πλήθος και δεύτερον για να συνετιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/3/18 02:02

      Όταν αναφέρεσαι σε κάποιον με το όνομά του πρέπει να βάζεις και συ το δικό σου.
      Άντε για ύπνο Μηνά.

      Διαγραφή
    2. Καλα σου λεει η κυρια εγραψε επωνυμα. Εσυ που απαντας γιατι κρυβεσαι;και εμεις ακουσαμε τον παπα. Δεν εκανε προπαγσνδα υπερ του παναγοπουλου. Ειπε του ευχομαι να παει με το σταυρο στο χερι και καλη επιτυχια. Αυτο δεν σημαινει οτι ειπε ψηφιστετον γιατι παει με το σταυρο στο χερι. Ειπε *του ευχομαι* αλλα σας τα μεταφερουν οπως θελουν και οπως τους βολευει. Δεν ειμαστε χαζοι ουτε καθοδηγουμενοι του παπα ολοι κρινουμε κα ολοι θα κριθειτε....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/3/18 09:43

      Σημασία φίλε μου έχει το τι γράφει κανείς κι όχι ποιός το γράφει. Τι θα άλλαζε δηλαδή αν το υπέγραφα σαν Κίτσος Καρακίτσος;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/3/18 10:14

      Σωστός ο από πάνω. Κι εσύ άγνωστε μάθε να διαβάζεις. Η κυρία δεν τα έγραψε, τα μετέφερε επώνυμα. Το γράφει στο τέλος του κειμένου της. Όσο για τον παπά, άστο μη το σκαλίζεις άλλο, όλος ο κόσμος το είδε και το άκουσε.

      Διαγραφή
    5. Εχεισημασια αγνωστε και τι γραφει κανεις και ποιος το γραφει. Αν εγραφες το πραγματικο σου ονομα δεν θα εκανες επιθεση ουτε στη κυρια ουτε στον παπα που σημειωτεον κανεναν απο τους δυο δεν γνωριζω προσωπικα. Απλα ετυχε αυτην την κυριακη να παω σε αυτη την εκκλησια. Κανεις επιθεση με την ανωνυμια σου. Αν εισαι του συνβουλιου που λενε για τον παπα γιατι δεν πας στην εκκλησια και στον ιδιο τον παπα να τα πεις ευθεως. Αλλα καθεσαι και ριχνεις λασπη. Στο ειπα παλι ολοι κρινουμε και ΟΛΟΙ θα κριθειτε. Παλιοι και νεοι. Κουραστηκαμε την ασυδοσια παντου. Απο εκκλησια μεχρι δημο. Που μπορουμε να αρπαξουμε τα πιο πολλα. Φτανει!!!!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος20/3/18 11:46

      Μιχάλη, όταν απαντάς σε κυρία που έχει το ανάστημα να γράφει εδώ επώνυμά, βάλε το όνομά σου και να δούμε τι θα γράψεις από κάτω.
      και Καραίσκος Γιάννης να βάλεις θα καταλάβουμε ποιος είσαι.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος20/3/18 12:01

      ΜΙΛΑ ΚΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΧΩΡΙΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟ.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος20/3/18 12:22

      Μήπως είσαι από αυτούς που θα μοιραστούν την διαφορά από το κόστος για το νέο τέμπλο του ναού που φτάνει τα 00.000 €
      γιαυτό τα έβαλες με τον παπά ή είσαι από αυτούς που δεν τον άφησαν ούτε μέσα στον ναό να μπει και τον κλείδωσαν έξω για να μη δει τι γίνεται
      Τουλάχιστον αυτός εκτίθεται κάθε ημέρα στον κόσμο με τις φιλανθρωπίες που κάνει και την συμπεριφορά του , εσύ που πας και κρύβεσαι.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος20/3/18 12:34

      Μπα φίλε θα είναι από αυτούς που δεν δέχτηκαν την προσφορά γι να αγιογραφήσει ο ιερεας τον ναό με την μισή τιμή, γιατί δεν μπορούσε να πάρει μίζα...

      Διαγραφή
    10. Ρε τι γινετε ρε. Θα μας τρελανετε. Στην εκκλησια λεγαμε για τον παπα και τι ειπε για τον Παναγοπουλο.εσεις λετε για μιζες που μοιραζονται!!!και μετα σας φταει οΠαναγοπουλος που του ειπε ελπιζω να πας με το σταυρο στο χερι. Ε ρε τι γινετε και δεν ξερουμε τιποτα. ΔΣ της εκκληδιας τα κακονιζει αυτα? Για να τα μαθουμε και εμεις οι απλοι πιστοι που παμε μονο καθε κυριακη στην εκκλησια

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος20/3/18 12:44

      Εδώ έχεις λάθος φίλε μου. Δεν ξέρω ούτε κι εσύ μπορείς να ξέρεις από ποιόν γράφεται ένα σχόλιο τη στιγμή που είναι ανώνυμο και υποδηλώνει κατινιά να αναφέρεσαι σε συγκεκριμένα ονόματα. Κανείς από τους δύο δεν παρεμβαίνει στα κοινά του νησιού. Το ότι ενοχλείσαι από το γεγονός ότι η οικογένειά της συνδράμει με τον τρόπο της το βαρύ έργο της Δημάρχου μας, χωρίς να δίνει 500.000 ευρώ σε ειδικούς συμβούλους που έδινε ο προηγούμενος, αυτό είναι πρόβλημα μόνο δικό σου κι όχι του κόσμου που την εξέλεξε πανηγυρικά Δήμαρχο με 55%, κόντρα στην ελεεινή προεκλογική προπαγάνδα που κάνατε ρίχνοντας την Β' Κυριακή χιλιάδες φειγ-βολάν που έγραφαν "ψήφο στη Ρούλα σημαίνει ψήφο στο Μηνά", λες και ο κόσμος της Κούλουρης περίμενε από σας τους κλέφτες που χρεοκόπησαν το Δήμο να μάθει ποιος είναι ο Μηνάς. Η αλήθεια είναι ότι ξέρατε ότι επειδή είναι έντιμος κι ακέραιος θα σας γινόταν εφιάλτης, θα σας έκοβε τη μάσα και θα σας έστελνε στη φυλακή, γιαυτό σκυλιάσατε κι ακόμη σκυλιάζετε. Χαίρομαι όμως που έχει το κουράγιο και τη δύναμη να βοηθάει τη Δήμαρχο να καθαρίσει την κόπρο του Αυγείου από το Δήμο για χάρη μας. Και μόνο για αυτό του δίνω πολλά συγχαρητήρια. ΜΠΡΑΒΟ του.

      Διαγραφή
    12. Όπως γράφω το όνομά μου να το γράψετε και εσείς.Έγραψα πως δεν είναι δικό μου κείμενο αλλά με αντιπροσωπεύει.Τώρα πόσο ξέρει ο Πάτερ ή όχι για θέματα οικογένειας,ζωής,εργασίας και λοιπά όσοι τον γνωρίζουμε ξέρουμε.
      Την Κυριακή που αναφέρθηκε για τον κ.Παναγόπουλο ήμουν και εγώ εκεί.Σε καμία περίπτωση δεν ευχήθηκε καλή επιτυχία,είπε πως αν θέλει να αναλάβει πρέπει να σηκώσει το Σταυρό της ευθύνης.Όταν είχε βάλει υποψήφια η δήμαρχος της είχε ευχηθεί καλή επιτυχία αλλά δεν ενοχλήθηκε κανείς.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος20/3/18 15:18

      Το τι είπε κυρία Βοιδήλα το ακούσαμε και το είδαμε όλοι, μη προσπαθείτε να εξωραϊσετε τα πράγματα. Το θέμα όμως δεν είναι τι είπε ή τι δεν είπε για το γιωργάκι σιγά τα λάχανα, το θέμα είναι η αντιπαλότητα που έχει επέλθει μεταξύ ιερέα και ενοριακού συμβουλίου που είναι πρωτοφανές στα χρονικά του νησιού μας. Για το θέμα αυτό που φαίνεται να είναι σοβαρό και αποτελεί και την αιτία της μετάθεσής του σε άλλο ναό, έχετε να μας πείτε κάτι; Γιατί μη μου πείτε ότι και ο Σεβασμιότατος παίρνει τέτοιες αποφάσεις χωρίς να εξετάσει σε βάθος το όλο θέμα;

      Διαγραφή
    14. Λογω του Γιωργακι οπως θες να λες λαμογιο τρελαθηκε η δημαρχος και εκανε ολο το πανηγυρι στο δεσποτη και στο παπα. Αν θυμασαι που δεν θες θελεις να ξεχνας για χαρη του Μηνα δεν εγινε το πανηγυρι της Φανερωμενης. Το ξεχασαμε νομιζεις η θα ξεχαστει το 2019 για να σε βολεψει

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος20/3/18 16:42

      'Ασε ρε γιωρκάκι τις μπούρδες. Το πανηγύρι σας γύρισε μπούμεραγκ και βάλατε την ουρά στα σκέλια και πήρατε και στο λαιμό σας και την Ηγουμένη που αρνιόταν να τηρήσει το νόμο. Κι όλα αυτά γιατί νομίζατε ότι μπορείτε να πλήξετε τη Δήμαρχο. Πέρσι που τηρήθηκε η νομιμότητα είδες πόσο ωραία κι ευχάριστα ήταν. Όσο για το 2019 να είσαι σίγουρος ότι όχι μόνο δεν θα ξεχαστεί αλλά θα το αναδείξει η ίδια όχι μόνο αυτό αλλά και όλες τις άλλες γενναίες τομές που έχει κάνει για να εξυγιάνει το Δήμο, τομές που κανένας δήμαρχος δεν τόλμησε να κάνει. Και να σου πω γιατί κανείς δεν τόλμησε παρά μόνο εκείνη; Διότι όλοι οι άλλοι μετρούσαν το πολιτικό κόστος και φοβόντουσαν μη χάσουν την καρέκλα, ενώ η σημερινή Δήμαρχος το αγνόησε και προχώρησε μπροστά γιατί και να μη ξαναβγεί λίγο την νοιάζει αφού δεν έχει κανένα συμφέρον από το Δήμο. Τουλάχιστον θα μείνει στην ιστορία ότι ήταν η μόνη Δήμαρχος που δεν κιότεψε σε τίποτα για το κοινό καλό.

      Διαγραφή
    16. Ο Δεσπότης πληροφορήθηκε για όλα και γι αυτό ο Πάτερ θα είναι στον Άγιο Γεώργιο.
      Όπως λέει και ο σοφός λαός 'καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται'.

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος20/3/18 18:33

      ΚΥΡΙΑ ΒΟΙΔΗΛΑ ΕΠΙΔΗ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ δημαρχο και την οιγενεια της ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥ ΟΥΤΕ ΘΡΥΣΚΕΙΑ ΟΥΤΕ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΠΑΝΥΓΗΡΙ ΤΗΣ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΜΗΣ ΣΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΘΟΡΕΣΟΥΜΕ

      Διαγραφή
    18. Ναι 16.42 εχεις δικιο ηταν η μονη δημαρχος που επι δικης της θητειας εγινε το πανηγυρι με ματ!!! Ο παναγοπουλος το σχεση εχει με το μοναστηρι και το πανηγυρι περσι το καλοκαιρι. Για διαφωτησε μας φωτεινε παντογνωστη μιχαλακη!!!τξ γινεται ρε στον υπνο σας τον βλεπετε. Φταιει για οτι στραβο εχετε κανει μεχρι τωρα στη θητεια σας. Ακομα δυο μηνες ανακοινωσε και τετοιος πανικος γιατι!!!

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος20/3/18 21:37

      Και ποιός μίλησε για τον Παναγόπουλο ρε φίλε, όνειρο βλέπεις;

      Διαγραφή
  71. Ανώνυμος20/3/18 02:45

    ΑΝΩΝΥΜΕ 01:24.ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΣΥ Η ΠΟΛΥ ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ Η ΒΑΛΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ. ΤΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ? ΤΡΑΒΑ ΒΑΛΕ ΡΑΣΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΒΙΛΑΕΤΙ.ΠΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΚΑΝΤΗΛΑΚΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΥΜΙΑΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΟ ΚΕΡΑΚΙ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΤΑΣΙ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΝΟΙΩΣΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΑΡΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, Η ΣΕ ΞΩΚΛΗΣΙ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ?ΠΟΥ ΖΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ?ΣΥΝΕΛΘΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ.ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ.ΔΕΝ ΞΕΡΗΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΕΡΕΣ?ΑΠΟ Ι.Σ
    ΕΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ. ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΣΟ?ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ. ΑΛΛΟ ΠΙΣΤΕΥΩ,ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΦΑΝΑΤΙΛΑ.ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΑΣ ΜΟΝΟ Σ'ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ (ΓΙΤΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ Τ.ΤΑ ΜΑΖΕΨΕ ΑΠΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑ, ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ "ΛΑΡΙΣΑ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΓΝΑΝΤΙΟ?ΟΧΙ)?ΤΟ ΡΑΣΟ ΦΙΛΕ ΜΑΣ ΟΠΟΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.ΣΒΗΣΤΟ ΣΕ ΛΕΡΩΝΕΙ, ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ ΣΕ ΚΑΙΕΙ.ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Δημητρης και Ελενη20/3/18 13:52

    Επιτρεψτε μου να πω την αποψη μου για το θεμα που εχει δημιουργηθει,παρολο που δεν ειμαι σαλαμινιος,ειμαι ξενος, αλλα ζω στη Σαλαμινα τα 12 τελευταια χρονια. Δεν γνωριζω προσωπα και καταστασεις στον ιερο ναο του Αγιου Γεωργιου,ομως εχω την τιμη να γνωριζω τον πατερα Νικοδημο,και το σπουδαιο εργο που επιτελει καθημερινα στη μονη των Βασιλικων αλλα και στο ποιμνιο του.Δεχεται συκοφαντιες ενας ιερομοναχος ο οποιος επιτελει το εργο του με συνεπεια και αυταπαρνηση και ανιδιοτελως.Δεν μου προκαλει ομως εντυπωση,γιατι ειναι γενικευμενη η επιθεση που δεχεται ισως ο τελευταιος πυλωνας που στεκεται ορθιος και προσπαθει να διατηρησει ζωντανο το Εθνος.Η Εκκλησια και η Ορθοδοξια.Ειτε αρεσει σε καποιους ειτε οχι η Ελλας ειναι κατα 95% ομοιογενης στο θεμα της θρησκειας.Ακομη και οι αθεοι οταν βρεθουν σε δυσκολη στιγμη επεικαλουνται την Παναγια και τον Χριστο.Τελος ας αφησουμε εκτος, απο τις οποιες προσωπικες εριδες τα παιδια.ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/3/18 15:20

      Τι είναι αυτό πάλι, ποιός είναι ο Βασίλης;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/3/18 17:00

      Ποιος ειναι ο Βασιλης?Το λυκειοπαιδο που καποιος ατεκνος,κακεντρεχης ανεφερε το ονομα του σε προηγουμενα σχολια!!!!!!!Μακρια λοιπον απο τον Βασιλη γιατι θα μας βρειτε μπροστα σας!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/3/18 17:03

      ΠΑΤΕΡ!!ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ!!!!!!Βλεπω ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ εξω απο το ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  73. Ανώνυμος20/3/18 18:53

    ΑΝΩΝΥΜΕ 12:34.Αν είναι αλήθεια ότι εγραψες για αγιογραφίες γραψε που μπορω να βρω τον ιερέα. Γνωρίζω από αγιογραφία εικόνες έως βιτρο.Απο μικρή.Ποτέ μου δεν πήρα χρήματα και ούτε περνω,αγιογράφων για τα σπίτια μου τους συγγενείς μου τους φίλους και γνωστούς.Επίσης σε πολλές εκκλησίες και ξωκλήσια. Εντός και εκτός Σαλαμίνας. Απάντησε μου αν θέλεις. Η τέχνη αυτή έχει μεγάλο κέρδος και ο λογος που δεν περνώ χρήματα είναι η ευχή της γιαγιας μου.Δεν είμαι πλούσια και ούτε θέλω να γίνω ποτέ. Ως μοναχοκόρη και μοναχοπαίδι οτι μου αφεισαν είναι αρκετά. Σε παρακαλώ πολύ αν διαβάσεις το σχόλιο μου απάντησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος20/3/18 21:40

    ΑΠΟΨΕ ΕΙΔΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΝΤΡΟΠΗ .
    ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΔΗΜΟ ΒΡΗΚΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΤΕ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ?
    ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΙΕΡΕΑ ΚΑΙ ΣΕΜΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΑΠΕΙΝΟΥ ??ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΖΟΥΜΕ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΙΕΡΕΑΣ ΣΕ ΟΠΟΙΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑΟ ?
    ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΙΕΡΕΙς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑς ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑΤΕ ΝΑ ΚΥΝΗΓΕΣΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΝΚΟΔΗΜΟ ?
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΙς ΑΡΕΤΕς ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΟΝΙ ΑΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΟς ΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ .ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΟΥΝ ΕΝΑΝ ΙΕΡΕΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΥΧΗΘΗΚΕ ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΑΝΑΞΙΟΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΗΣΚΕΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΞΙΟΜΑ Η ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΤΕ .
    ΑΝΑΞΙΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ .
    ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ .
    ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΙΕΡΕΩΣ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΗΣ ΣΑΠΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ.
    ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΜΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΤΗΣ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΤΙΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΛΟ ΘΑΝΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥΣ .
    ΤΙ ΓΥΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΕ???
    ΤΙΜΩΡΗΣΑΤΕ ΕΝΑΝ ΑΞΙΟ ΙΕΡΕΑ ,ΕΝΑΝ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΙΕΡΕΑ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΗΜΟΤΗΤΕΣ ??
    ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΥΤΗΡΙΑΣΕΤΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ??
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ...ΠΟΛΥ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
    ΟΣΟ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΡΟΥΛΑ
    ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ
    ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΞΕΓΕΛΑΣΕΣ ΟΧΙ ΠΙΑ ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΛΙΤΕΥΕΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/3/18 09:06

      Συμφωνω με τα προαναφερομενα.Ακριβως τα εβαλαν με το Π. Νικοδημο γιατι αυτος δεν εχει στηριξη απο προσωπα βεληνεκους.Ακομη συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ να τηρηθει ΑΞΙΟΣΕΒΑΣΤΕ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ Η ΕΝΤΟΛΗΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ.Οχι ο καθε τυχαρπαστος φορα ενα ρασο και το παιζει παπας.ΟΜΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ αποδειξε πωςο Π. Νικοδημος ειναι ΑΞΙΟΣ γιατι ειναι ΙΕΡΕΑΣ και ΤΙΜΑ το ρασο που φορα γιατι ηταν και ειναι ΕΠΙΛΟΓΗ του .Σταματηστε να τον λιθοβολητε!!!ολοι εσεις οι ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ.Κ.Ναννου με ολο το σεβασμο προς το προσωπο σας αν και δεν σας γνωριζω προσωπικα μην ΞΕΧΝΑΤΕ ως ΜΗΤΕΡΑ πως αιτιολογημενα η αναιτια ριξατε λασπη στο ΓΙΟ καποιας αλλης ΜΑΝΑΣ.αΥΤΟ ΧΡΗΖΕΙ εξομολογηση.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/3/18 10:33

      Το θέμα φίλε/η μου που έχει προκύψει δεν είναι μεταξύ Δημάρχου και Ιερέα, είναι μεταξύ Ενοριακού Συμβουλίου και Ιερέα. Τα παράπονα σας λοιπόν στα μέλη του Ενοριακού Συμβουλίου. Εσείς αντί να βαράτε το μουλάρι βαράτε το σαμάρι. Καλό Πάσχα

      Διαγραφή
  75. Ανώνυμος26/3/18 21:52

    Ως μέλος της Εκκλησίας μας, θέλω να εκφράσω τον αποτροπιασμό και τον θυμό μου:
    -για την Δήμαρχο και τις λοιπές παρατρεχάμενες γλάστρες που παρευρίσκονται, ως ανυποψίαστοι για τις προηγηθείσες λασπολογίες, θεατές των μυστηρίων, σε μεγάλες εορτές, αλλοιώνοντας το ήθος της ταπείνωσης που πρέπει να υπάρχει με τις "εξαστράπτουσες" παρουσίες τους. Μην μας κρύβετε το Φως , δεν σας λογαριάζουμε! Μην έρχεστε τσάμπα στην εκκλησία για ψηφους... απλά γελοιοποιείστε! Ελάτε με ταπείνωση ως απλοι πιστοί...
    -για τον Μητροπολήτη που πολλάκις μας έχει απογοητευσει με τις περίεργες κινήσεις του... Να του θυμίσω ότι υπάρχει και Θεός... και όπως έλεγε και ένας γέροντας παρουσία του: "μην ελπίζετε σε ανθρώπους ".... και στην εκάστοτε εξουσία είτε είναι η Δημαρχος είτε είναι ο Τσίπρας ... ο νοών νοείτω... Ο λαός καταλαβαίνει πολλά... αυτοί που σας γλείφουν είναι άνθρωπο άσχετοι με την πνευματική ζωή που προσεγγίζουν Μητροπολίτες για συστατικές επιστολές και άλλα συμφέροντα ...
    - και τέλος για την συγκεκριμένη κίνηση απομάκρυνσης του πατρός Νικδήμου που έστω και λάθος να έκανε δείχνοντας με τα λεγόμενά του κάποια προτίμηση σε υποψήφιο, πράγμα μη αποδεκτό για ιερωμένο, δεν θα έπρεπε να υποστεί τέτοιο διωγμό, δεδομένου ότι όλη του η ζωή, όπως είναι σε όλους γνωστό, είναι αφιερωμένη στον Χριστό και στην διακονία των συναθρώπων μας... Το εκκλησιαστικό συμβούλιο έδιωξε τετοιο καλό ιερέα και περιμένει να έχει προκοπή η ενορία;

    Όλοι εσείς μας νομίζετε τόσο ΒΛΑΚΕΣ;;;

    Κανάκη Ευαγγελία, εκπαιδευτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.