Γ. Τσαβαρής: Στόχος των γνωστών ”κέντρων εξουσίας” η πολιτική μου εξόντωση. Δεν θα περάσει. Μαζί θα δώσουμε και αυτό τον αγώνα

Μετά από έναν οχετό λάσπης και μια διαρκή και λυσσαλέα επίθεση της τωρινής δημοτικής αρχής, εναντίον μου, σχετικά με την υπόθεση του Δημοτικού αναψυκτηρίου Flamingo και σε απάντηση της χυδαίας και ανώνυμης λασπολογίας και παραφιλολογίας, αισθάνομαι την ανάγκη να ενημερώσω τους συμπολίτες μου για τα εξής:

-->


1.    Με μια άνανδρη, ψευδή και προσχηματική μήνυση, η τωρινή Δήμαρχος με εγκαλούσε, για μια σειρά κακουργηματικών δήθεν πράξεων, για το θέμα της μίσθωσης του δημοτικού αναψυκτηρίου Flamingo. Μια μίσθωση για την οποία ο Δήμος, μετά από δύο άγονους διαγωνισμούς και εν μέσω οικονομικής κρίσης, εισπράττει κάθε μήνα, μέχρι και σήμερα, τ ο παχυλό μίσθωμα των 3.100 €, ποσό δηλ. κατά πολύ υπερδιπλάσιο, από ό,τι εισέπραττε ποτέ, μετά από διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε στις 30.4.2013 !!!
2.    Για την προσπάθειά μου λοιπόν, να εξασφαλίσω τα συμφέροντα του Δήμου, και ενώ είχαν παρουσιαστεί σοβαρότατα οικονομικά και νομικά ζητήματα, που διακινδύνευαν τη μίσθωση, στάθμισα το συμφέρον του Δήμου, "βγαίνοντας μπροστά" με απόλυτο προσωπικό μου ρίσκο και παίρνοντας πρωτοβουλίες, κατόρθωσα να διαμορφωθεί μια κατάσταση, η οποία σήμερα έχει ως εξής: Βεβαιωμένα μισθώματα δεκάδων χιλιάδων Ευρώ, τα οποία είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμα προς είσπραξη, εισπραχθέντα μισθώματα μέχρι σήμερα εκατοντάδων χιλιάδων Ευρώ, εγγυητική επιστολή δεκάδων χιλιάδων Ευρώ, στο ταμείο του Δήμου και πρόσθετη ανακατασκευή του δημοτικού αναψυκτηρίου με νέες εγκαταστάσεις (πέντε W.C, αποθήκη, αποδυτήρια, κ.λ.π.) που του δίνουν τη δυνατότητα εμπορικής εκμετάλλευσης.
3.    Καταμηνύθηκα λοιπόν από την τωρινή δημοτική αρχή, η οποία δρέπει σήμερα τους καρπούς αυτής της προσπάθειάς μου, για τις ενέργειές μου τότε, που διασφάλισαν τα συμφέροντα του Δήμου και μέσα από έναν οχετό λάσπης, κατηγορήθηκα για κακουργηματικές πράξεις.
4.    Ενώ λοιπόν όλες οι κακουργηματικές πράξεις κατέπεσαν ενώπιον του Συμβουλίου Εφετών Πειραιά, παραπέμφθηκα παρ' όλα αυτά σε βαθμό πλημμελήματος, με συγκεκριμένη κατηγορία και καταδικάστηκα πρωτόβαθμα, με αναστολή.
5.    Εννοείται, ότι άσκησα έφεση κατά της απόφασης, η οποία μετά από αίτηση επίσπευσης που θα καταθέσω, θα κριθεί το συντομότερο δυνατόν από ανώτερο Δικαστήριο, σε δεύτερο βαθμό και έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη, είναι ακράδαντη πεποίθησή μου, ότι και πάλι θα δικαιωθώ, όπως έχει γίνει δεκάδες φορές μέχρι τώρα και θα λάμψει για ακόμα μια φορά η αλήθεια.
Συμπολίτες μου, η εμπιστοσύνη σας είναι η μοναδική μου δύναμη ενάντια σε αυτόν το λυσσαλέο πόλεμο, που δέχομαι όλα αυτά τα χρόνια από διάφορους κύκλους συμφερόντων, που βρήκαν σχετικά πρόσφατα και άλλους όψιμους “φίλους”.
Μοναδικός τους στόχος, έχοντας απωλέσει κάθε ελπίδα για την επανεκλογή τους και έχοντας γίνει πολιτικός περίγελος για την ανυπαρξία του έργου τους και τις μεθοδεύσεις τους, είναι η πολιτική μου εξόντωση.
Κάτι που δεν πρόκειται να επιτρέψω να γίνει. Η αλήθεια ενάντια στο σκότος και το ψεύδος τους.
Σας ευχαριστώ όλους για την αμέριστη συμπαράστασή σας.
Είναι βέβαιο πως ο δρόμος έχει ακόμη δυσκολίες, όμως έχοντας χρέος απέναντι σας δεσμεύομαι στο τέλος του αγώνα να βγω νικητής.
Γιάννης Τσαβαρής
τ. Δήμαρχος Σαλαμίνας
Δημοτικός Σύμβουλος