Τετάρτη, 2 Μαΐου 2018

Νέος υποψήφιος Δήμαρχος Σαλαμίνας ο Δημήτρης Ελευσινιώτης


Ο πρώην υφυπουργός Άμυνας και πρώην Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού με την υποψηφιότητα του για το αξίωμα του Δημάρχου Σαλαμίνας ανατρέπει τα έως σήμερα δεδομένα στον τοπικό πολιτικό χάρτη του νησιού!

 Ποιος είναι όμως ο Δημήτρης Ελευσινιώτης; Διαβάστε το βιογραφικό του που ακολουθεί:

-->

Ο Ναύαρχος Δημήτριος Ελευσινιώτης ΠΝ, γεννήθηκε στη Σαλαμίνα την 26 Αυγούστου 1955. Εισήλθε στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων το 1973 και απεφοίτησε το 1977 με το βαθμό του Μαχίμου Σημαιοφόρου Π.Ν.

Ως κατώτερος Αξιωματικός υπηρέτησε επί των αντιτορπιλικών ΚΑΝΑΡΗΣ και ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ καθώς και επί της πυραυλακάτου ΜΠΑΤΣΗΣ. Κατά το διάστημα 1981-1982 συμμετείχε τόσο στην παραλαβή της φρεγάτας ΛΗΜΝΟΣ όσο και σε αριθμό σχολείων, όπου εξειδικεύτηκε στο ΕSM SPHINX, κατά την παραμονή του στην Ολλανδία, στην οποία (Φ/Γ) παρέμεινε μέχρι τον Αύγουστο του 1986.


Από τον Αύγουστο 1986 μέχρι τον Οκτώβριο 1988 παρακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Naval Postgraduate School στο Mοντερέυ της Καλιφόρνια όπου απέκτησε master στην Επιστήμη των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Computer Science). Με την επιστροφή από τις μεταπτυχιακές σπουδές του, υπηρέτησε στη φρεγάτα ΛΗΜΝΟΣ ως Ύπαρχος και το 1990 τοποθετήθηκε Κυβερνήτης στην πυραυλάκατο ΚΟΝΙΔΗΣ.

Από τον Αύγουστο του 1991 έως τον Αύγουστο του 1992 εκπαιδεύτηκε στο λειτουργικό και υλικό και προΐστατο σε τρία μεγάλα προγράμματα ανάπτυξης / βελτίωσης του συστήματος ESM/ECM APECS-II των φρεγατών τύπου ΥΔΡΑ στην εταιρεία Argosystems στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ.

Κατά το διάστημα 1992-1994 υπηρέτησε στο Κέντρο Αυτοματοποιήσεως Συστημάτων Μάχης Ναυτικού (ΚΑΣΜΝ) και φοίτησε ως σπουδαστής στη Ναυτική Σχολή Πολέμου (ΝΣΠ). Το 1994, ανέλαβε καθήκοντα Διοικητού 2ης Μοίρας ΤΠΚ (ΔΜΤΠΚ 2). Υπηρέτησε στο επιτελείο του Αρχηγείου Στόλου ως Διευθυντής Γ3 και Γ' Κλάδου και στη συνέχεια επέστρεψε στο ΚΑΣΜΝ ως Υποδιοικητής.

Το Μάιο το 1997 επελέγη, ως Κυβερνήτης, για την παραλαβή της φρεγάτας ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ από το Ολλανδικό Ναυτικό, θέση στην οποία παρέμεινε περίπου 3 έτη.

Προαγόμενος σε Πλοίαρχο τοποθετήθηκε για δύο έτη, ως Ακόλουθος Άμυνας, στη Χάγη της Ολλανδίας, ενώ το 2002-2004, διατέλεσε Διευθυντής Ασφάλειας και Πληροφοριών στο ΓΕΝ και στη συνέχεια Διοικητής 2ης Μοίρας Φρεγατών (ΔΜΦΓ2).

Ως Αρχιπλοίαρχος διετέλεσε για 2 χρόνια Διευθυντής Κλάδου Επιχειρήσεων του ΓΕΝ.

Το Μάιο του 2006 προήχθη στο βαθμό του Υποναύαρχου και ανέλαβε καθήκοντα Διοικητού της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων έως το Μάρτιο του 2007. Στη συνέχεια υπηρέτησε στο Επιτελείο ΓΕΕΘΑ, ως Διευθυντής Επικοινωνιών και Πληροφορικής (Ε! Κλάδος).

Την 6 Φεβρουαρίου 2008 προήχθη στο βαθμό του Αντιναυάρχου και την 12 Φεβρουαρίου 2008 παρέλαβε καθήκοντα Α΄ Υπαρχηγού ΓΕΕΘΑ (μετέπειτα Υπαρχηγός Στρατηγείου ΓΕΕΘΑ).

Στις 17 Φεβρουαρίου 2010 τοποθετήθηκε στη θέση του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού όπου υπηρέτησε έως τις 3 Νοεμβρίου 2011.


Το 2012, διετέλεσε υφυπουργός Εθνικής Άμυνας στην Κυβέρνηση Σαμαρά



Είναι νυμφευμένος και έχει ένα γιο. Πρόσφατα έγινε και παππούς. 

79 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2/5/18 09:10

    Ο Μπίλλιας πού είναι;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/5/18 14:03

      Πιστεύει κάποιος ότι παρουσιαζει ενδιαφέρον που υπηρέτησε ο εν λογω κύριος, που εκπαιδεύτηκε, πόσο παρέμεινε στ ...φρεγάτα τάδε η αν είναι παππούς (!). Ασφαλώς υπήρξε ένας αξιόλογος αξιωματικός του ΠΝ, όπως εκατοντάδες συνάδελφοί του ( Β.Αγαπίου, Σπ. Σοφράς, Νικ.Ράπτης, Α. Μιχάλαρος και άλλοι πολλοί)

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/5/18 14:14

      ΟΧΙ ΒΡΕ...ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ...ΕΞΑΛΛΟΥ...ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΓΕΝ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΥΝΗΣ....ΡΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑ Κ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΥΥΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/5/18 12:41

      ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ .ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΙΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΨΗΦΟΥ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Ο ΨΗΦΟΣ ΑΚΟΜΑ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΣΤΑΥΡΟ.ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΟΥ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΙ ,ΑΝΙΣΤΟΡΙΤΟΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ,ΚΑΘΟΛΟΥ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ,ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΨΗΦΙΖΕΤΕ...ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ...ΜΑΛΛΟΝ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/5/18 19:04

      ......περί ορθογραφίας : η ψήφος και όχι "ο ψήφος", ανιστόρητος και όχι "ανιστόριτος"...... κατά τα λοιπά μάλλον συμφωνώ.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος2/5/18 09:13

    Ρούλα τετέλεσται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/5/18 09:40

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΡΑ Η ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ...ΠΡΟΒΛΕΨΩ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ , ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/5/18 21:42

      χαχαχαχαχαχχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος2/5/18 09:44

    Με τα....υποβρυχια θα παρει τη δημαρχεια;; χαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/5/18 10:24

      ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ?ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΑΦΗΣΕ Κ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ....ΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ....ΕΜΕΙΣ ΕΡΓΑ ΘΕΛΟΥΜΕ....ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/5/18 11:10

      Το πώς το έκανε δεν μας αφορά, λέει ο φίλος από πάνω. Ωραίος είσαι. Το αν δηλαδή κάποιος έκλεψε ή τα άρπαξε δεν σε αφορά;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/5/18 11:14

      Διαχειρίστηκε εκατοντάδες εκατομμύρια και δεν έχει μία.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος2/5/18 13:35

      όχι με υποβρύχια ρε φιλε 09-44
      με φρεγάτες θα τη πάρει τη δημαρχεία
      αφου ξερει ο ανθρωπος απο φρεγατες, κυβερνητης ητανε.

      εσύ ξερεις απο υποβρυχεια; να πας να βρεις το τζοχατζοπουλο αμα ξερεις, να του κανεις και παρεα

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος2/5/18 10:20

    Τον τρέμουν τάραξε τα νερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος2/5/18 11:10

    Ένας πολιτικός με τεράστιο κύρος και αξιοπρέπεια. Απέναντι του θα βρει κάτι πολιτικούς νάνους για αντιπάλους στην προεκλογική του περίοδο. Ναύαρχος εναντίον σουλτάνου. Η Σαλαμίνα επιτέλους θα απαλλαγεί από όσους πίστευαν πως είναι τσιφλίκι τους. Δεν τίμησες μανάρα τον δημότη που σε ψήφισε με την συμπεριφορά σου και ήρθε η ώρα να μην σε τιμήσει ούτε αυτός. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/5/18 11:17

      Θα βρει ρε φίλε η μανάρα την ψήφο του φίλου της του νταμαρά. Α ξέχασα αυτός δεν ψηφίζει στο νησί μας. Τι κρίμα.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος2/5/18 11:10

    Τορπίλη στην άχρηστη και την παρέα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος2/5/18 11:13

    καλημερα και καλο μηνα. Συγνωμη αλλα ψαξτε για τον δευτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος2/5/18 11:15

    Έχεις δίκιο. Εδώ τον τρέμει η γη, δεν θα τον τρέμουν οι άλλοι υποψήφιοι; Με το που βγήκε η είδηση εχθές το βράδυ, έγινε σεισμός 4,2 ρίχτερ και ταρακουνήθηκε η γη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος2/5/18 11:16

    Θα τον ανταμειψουμε οπως του πρεπει για ολα οσα ''καλα΄΄μας εκανε οταν καμαρωνε ως υπουργος.Εκει ηταν τοποθετημενος.Οι ψηφοφοροι κουλουριωτες δεν την πατανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/5/18 11:25

      Τι κακό σου έκανε, λεφτά δεν έφαγε, δεν εξαργύρωσε τις δάφνες του και οι Τούρκοι ήταν στο καβούκι τους. Ο λαός έχει μνήμη και κρίση. Ο εσμός των άχρηστων αρπακτικών έχει κάθε λόγο να τρέμει.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/5/18 19:16

      ΕΣΥ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!! ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος2/5/18 11:50

    Για να βαζουμε τα πραγματα σε μια σειρα.Απο χθες το βραδυ υπαρχει μια νεα υποψηφιότητα για το Δημο ή μηπως ενα διερευνητικο δημοσιευμα με τις ευλογιες του κ.Ελευσινιωτη ωστε να μετρησει δυναμεις?Ειναι δεδομενη η συναντηση του χθες το μεσημερι σε καφετερια οπου μεταξυ αλλων στην παρεα ηταν εκλεγμενο στελεχος της παρουσας δημοτικης αρχης καθως και τοπικος δημοσιογραφος που "εβγαλε" λιγες ωρες μετα την ειδηση.Μεχρι αυτη τη στιγμη ο κ.Ελευσινιωτης δεν εχει επιβεβαιωσει την ενδεχόμενη υποψηφιοτητα του.Οσο περνα ο χρονος και αυτο δε συμβαινει συνιστά φθορα στο κυρος και την πολιτικη προσωπικότητα που διαθετει ο φερόμενος ως υποψηφιος Δημαρχος.Σε καθε περιπτωση ας επικρατησει πολιτικος πολιτισμος τοσο απεναντι στη δημοτικη αρχη,την αντιπολίτευση οσο και στον υποψηφιο Δημαρχο κ.Παναγοπουλο και στον φερόμενος ως τετοιο κ.Ελευσινιωτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος2/5/18 12:22

    Σιγα την ανατροπή.Εναν ολοκληρο χειμωνα επαιζε κρυφτουλι με την αναποφασιστικοτητα του.Ξεκολήστε σ αυτη την ΚΟυλουρη με το τι ήταν και τι είναι. Τα ρασα δεν εκαναν ποτε τον παπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος2/5/18 12:49

    Νομίζω οτι εκανε την καλυτερη χρονικη επιλογη με την αναγγελία της υποψηφιοτητας του ειδε το κενο και οτι οι πρωην ειναι πολιτικα τελειωμενοι και μπηκε ,ειναι πολυ πιθανο να βρεθει απεναντι απο τον παναγοπουλο?ειναι,καλη επιτυχία ναυαρχε θα εισαι σιγουρα στα συν στο νεο δημοτικο συμβουλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος2/5/18 13:32

    Να μου επιτρέψετε να κάνω ένα καθαρά πολιτικό σχόλιο, βασισμένο στη στατιστική ανάλυση και διατυπωμένο με μία άκρως επιστημονική διατύπωση:

    Θα τους πάρει και τα σώβρακα...

    που θα είναι και χεσμένα και κατουρημένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/5/18 14:41

      (ψιλά-χοντρά που λέμε στο χωριό μου)

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/5/18 21:48

      Μεγάλες δηλώσεις απο μικρούς ανθρώπους. Ξερουμε ακριβώς πόσοι και ποιοί είσαστε ...ελα μου ντε που είσαστε λίγοι. Φαρμ......κοτρίφτες....εε? Η.Λ

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος2/5/18 14:13

    Προς την Salamina pres ,Κύριε διαχειριστή,θα ήθελα να σάς παρακαλέσω ,να διορθώσετε το βιογραφικό του κυρίου Δημήτρη Ελευσινιώτη ως εξής: Έλαβε την θεσμική θέση , ως ΑΡΧΗΓΟΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ με τον βαθμό του ΝΑΥΑΡΧΟΥ ,και όχι του αντιναυάρχου όπως εσείς αναφέρετε . Ευχαριστώ εκ των προτέρων .. Ένας φίλος του αρχηγού ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/5/18 16:10

      χιχιχιχι!!!!!!!για σενα φιλε του αρχηγου.....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/5/18 19:19

      Καλά κρασιά.... ΑΓΕΝ είναι πάντα αντιναυαρχοι... Άσχετε φίλε του αρχηγού!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/5/18 19:08

      Ορθόν !!! Ο βαθμός του "Ναυάρχου" αποδίδεται επί τιμή με ΦΕΚ.

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος2/5/18 18:25

    ΤΕΤΙΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΟΨΑΜΕ ΟΠΩΣ ΑΓΑΠΙΟΥ ΣΟΦΡΑΣ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟΡΑ ΕΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΡΕ ΠΗΓΕΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος2/5/18 18:39

    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ?ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΙΣΚΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ?ΕΚΕΙ ΔΗΛΆΔΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΝΗΝΤΑΡΙΚΑ? ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ? ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ....ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος2/5/18 18:51

    Γιωργακη χάθηκες;
    Που πήγαινες αγόρι μου ξυπόλητος;
    Βιαστηκες να καπελώσεις την υποψηφιότητα και τώρα ...μαυρίλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος2/5/18 19:21

    ΨΥΧΡΑΙΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος2/5/18 19:37

    Ας τον ψηφισουν αυτοι που εβαλε σε θεσεις στο εσωτερικο και στο εξωτερικο
    οσο ηταν αρχηγος ναυτικου...στους αλλους Σαλαμινιους δεν ελεγε ουτε καλημερα!! εχει ο καιρος γυρισματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος2/5/18 21:14

    που πας Αρχηγε δεν βλεπεις το επιπεδο τους αυτοι θελουν τσοπανο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/5/18 21:25

      Υπάρχει καλυτερος τσοπάνος απο τον αρχηγό σου. Δυο τρεις οικογενειούλες τον στηριζεται ,πάτρε lexotanil που τα εχετε και δωρεάν ..ξερετε εσεις ....εε?

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος2/5/18 21:33

    Διετελεσε υφυπουργος στην κυβερνηση ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ οχι ΜΟΝΟ ΣΑΜΑΡΑ,οπως γραφει πιο πανω το βιογραφικο.ΝΑΙ ΝΑΙ την κυβερνηση που εφερε την Ελλαδα σε αυτο το χαλι.Κοψιμο μισθων συνταξεων, δωρων Χριστουγεννων,Πασχα,αδειας.Εφερε το χαρατσι της ΔΕΗ και μετεπειτα το ειπε ΕΝΦΙΑ.Παιδια με 2-3 πτυχια παιρνουν μισθο 300-400 ευρω ή πανε μεταναστες στην Αυστραλια,Γερμανια και οχι μονο.Ειναι κατι που δεν καταλαβαινουμε ΟΛΟΙ εμεις οι ψηφοφοροι???????Αυτη λοιπον την κυβερνηση υπηρετησε χωρις να κανει ουτε ΕΝΑ.... καλο για τον τοπο.Τα συμπερασματα δικα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/5/18 12:57

      ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΗΜΑΡΧΟΙ.ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΑΝ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΕΠΙΛΕΧΤΗΚΕ ΓΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΛΕΨΕΙΣ . ΤΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΔΗΛΑΔΗ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ.ΕΣΥ ΜΑΝΑΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ...ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ .ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΞΕΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΨΗΦΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΙΚΟ ΘΩΚΟ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ.ΧΑΡΗ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος2/5/18 22:49

    Η θέση του αρχηγού έχει θεσμικό χαρακτήρα και σε τέτοιες θέσεις παιδιά της Σαλαμίνας τις έχουν καταλάβει μόνο τρείς στην ιστορία του νησιού μας αν δεν κάνω λάθος , α) Ο αείμνηστος ναύαρχος Αυγέρης Β) Ο ναύαρχος Χρήστος Δελημιχάλης γ) Δημήτρης Ελευσινιώτης !!! Ο σεβασμός τουλάχιστον δεν βλάπτει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/5/18 16:32

      22,49 Τωρα κατι μας ειπες.Πες και οι αλλοι δυο τι ΕΚΑΝΑΝ για το νησι μας? Αυτος που ειναι εν ζωη ολο πρωτη καρεκλα στα πανηγυρια ειναι.... Ξερει κανεις μηπως κατι αλλο?

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος2/5/18 23:20

    Του πν το καμαρι μυριστηκε χρημα και στους σαλαμινιωτες δεν ελεγε ουτε καλημερα
    Φαινεται και απο την φατσα κιολας το ποιον του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος2/5/18 23:39

    Φατε φατε φατε πειναλες που ελεγε ο αειμνηστος αυλωνιτης
    Κατι ηξερε ο αυλωνιτης και το ελεγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος3/5/18 00:35

    ενα καλο δεν εκανε ,ας ερθει για ψηφο τον περιμενουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος3/5/18 04:18

    Και ο Νταλάρας το είχε προβλέψει. "Καράβια βγήκαν στην στεριά"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος3/5/18 09:29

    Κυβέρνηση Σαμάρα - Βενιζέλου ήταν...αγαπητέ Δημητράκη... Τότε που τσακίσατε μισθούς και συντάξεις ... και η κολοτουμπα πήγε σύννεφο...Σήμερα ΝΔ , αύριο ΠΑΣΟΚ ... Οι ένστολοι να ξέρεις δεν ΞΕΧΝΟΥΝ...Θύμησέ μας Δημητράκη τι ήσουν όταν ο Βενιζελος το 2010 μας έλεγε αυτιστικούς ; Α/ΓΕΝ Δημητράκη; Και τι έκανες πατριώτη ; Το κορόιδο ...Κάποιοι άλλοι παραιτήθηκαν Δημητράκη...Και τώρα ζητάς την ψήφο μας ; Άντε γεια ...από τους «αυτιστικούς»...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος3/5/18 09:52

    Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι : «Ο ναύαρχος-έκπληξη

    Η έκπληξη ήταν η τοποθέτηση του πρώην Α/ΓΕΝ Δ.Ελευσινιώτη στην θέση του ΥΦΕΘΑ.Ο Ελευσινιώτης δεν είχε εκδηλώσει “ανησυχίες” για να μπει στη πολιτική.Μπήκε με “σπρώξιμο” από το Βενιζέλο σε μια από τις πιο κρίσιμες στιγμές για τη χώρα και σε μια κυβέρνηση που ρισκάρει πάρα πολλά.Η επιτυχία δεν είναι το πιθανότερο σενάριο και η αποτυχία θα οδηγήσει σε τέτοια παταγώδη πτώση που θα σημαδέψει όσους συμμετέχουν σ΄ αυτή.

    Η σχέση Βενιζέλου-Ελευσινιώτη “χτίστηκε” κατά τη διάρκεια της κοινής πορείας τους στο ΥΕΘΑ και στο ΓΕΝ ,όπου κλήθηκαν να χειριστούν την υπόθεση του ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ.Ο Ελευσινιώτης ήταν ο Α/ΓΕΝ που υπέγραψε για τη παραλαβή του υποβρυχίου και αυτό “έλυσε” τα χέρια του Βενιζέλου. Αυτό που δεν έλυσε βέβαια είναι το θέμα των ναυπηγείων και των υπολοίπων τριών υποβρυχίων βέβαια,αλλά γι΄ αυτό ευθύνεται κυρίαρχα ο Βενιζέλος.» http://www.onalert.gr/stories/Apo_poioys_fagothhke_o_Fragkosgiati_efyge_o_Abramopoylospoios_esprokse_ton_Eleysinioth/15420

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος3/5/18 10:06

    Κυβέρνηση συνεργασίας ΝΔ -ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ 2012... «Από το ΠΑΣΟΚ προεχονται 5 υπουργοί και υφυπουργοί: Κούρκουλας, Ελευσινιώτης, Λιβιεράτος, Τσαυταρής, και Βερνίκος.»
    http://www.iefimerida.gr/news/56483/%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%AE-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BD%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%8E%CE%BD%CE%B7-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AC

    Πηγή: Αυτή είναι η σύνθεση της νέας κυβέρνησης υπό τον Αντώνη Σαμαρά | iefimerida.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος3/5/18 13:18

    λαγουδακια...πολλά λαγουδακια...τι διαολο ! φωλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος3/5/18 18:39

    Κατ΄αρχάς θέλω να ευχηθώ στον Κύριο Ελευσινίωτη Καλή επιτυχία.
    Όμως θέλω να επισημάνω ότι το Δημαρχικό αξίωμα δεν είναι προνόμιο των συνταξιούχων στρατιωτικών. Δεν μπορεί ένα πολύ καλό επαγγελματικό βιογραφικό, ενός πρώην στρατιωτικού, να αποτελεί στην σημερινή εποχή, αδιάψευστο τεκμήριο επιτυχία στο αξίωμα του Δήμαρχος. Στη Σαλαμίνα έχει παραγίνει το κακό. Όλοι οι συνταξιούχοι και κυρίως οι στρατιωτικοί θέλουν να γίνουν Δήμαρχοι ή Μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου. Έλεος.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/5/18 13:28

      ΕΛΕΟΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ,ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΟΧΘΟ ΧΩΡΙΣ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΟΝΟΣ ΠΛΟΥΣΙΑΣ Η΄ΓΝΩΣΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ,ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ. ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΔΡΕΨΕΙ ΤΟΣΕΣ ΔΑΦΝΕΣ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ,ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΤΙΜΗΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΡΩΣΕΤΕ (ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΠΑΠΟΥΤΣΙΟΥ ΤΟΥ) ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ ΤΟΥ.ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/5/18 15:37

      13:28 Αγαπητέ/η δεν απαγόρευσε κάνεις στο Κύριο Ελευσινιώτη, ούτε σε κανένα άλλο να βάλει υποψηφιότητα για το αξίωμα του Δημάρχου και φυσικά δεν είναι ο μοναδικός που θέλει να προσφέρει στην πατρίδα του. Όμως δεν μπορεί μόνο το βιογραφικό ενός απόστρατου Ναυάρχου να αποτελεί τεκμήριο επιτυχίας στο Αξίωμα του Δημάρχου.
      Χρειάζεται και άλλα προσόντα. Βασικά πρέπει να έχει το ταμπεραμέντο του πολιτικού, να έχει διορατικότητα, αποφασιστικότητα, κοινωνικότητα. Να έχει οικονομικές και νομικές γνώσεις και να γνωρίζει τα θέματα που απασχολούν τη τοπική κοινωνία και της τοπικής αυτοδιοίκησης κλπ, κλπ.
      Στο βιογραφικό δεν αναγράφει τέτοια προσόντα.
      Μη ξεχνάτε ότι πριν την Κυρία Νάννου, είχαμε δύο Δημάρχου απόστρατους Ανώτατους Αξιωματικούς που τα έκαναν θάλασσα.!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/5/18 16:00

      ΕΠΙΣΗΣ ΑΓΑΠΗΤΕ/Η , ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ,ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΒΙΟ.
      Ο ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΝΑΥΑΡΧΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΞΑΝΑΔΙΟΡΘΩΝΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΙΜΟΣ Α/ΓΕΝ ΚΑΙ ΤΕΩΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΡΙΤΉΡΙΑ ΑΝΑ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.
      ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ , ΠΙΣΤΕΥΩ ,ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΟΣΟΥΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ,ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΙΟΣ,ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ,ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΣ ΜΕ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ.ΌΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ: ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ Η΄ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ Η΄ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ?
      ΜΙΑ ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΠΟ ΤΟΣΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΟΣΟ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ,ΝΟΜΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ,ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΚΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗ ΣΧΟΛΗ Ο ΚΑΘΕ ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΔΟΚΙΜΟΣ.ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΓΕΝ ΜΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΕ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΣΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΘΕΙ,ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
      ΘΕΛΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΩ ΣΟΒΑΡΑ ΑΛΛΑ ΑΔΥΝΑΤΩ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΣΤΕΡΕΙΣΤΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΤΕΛΕΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ.
      ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΙΟ.

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος3/5/18 18:52

    Κατ αρχας ευχαριστουμε πολυ κυριε Φανη θα λαβουμε σοβαρα υπ οψιν μας την γνωμη σας.Ελεος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος5/5/18 00:33

    Μαλλον ειναι της μοδας οποιος ειναι αποστρατος να κατεβαινει για δημαρχος. το εχουμε δει το εργακι. μεχρι πριν λιγο καιρο δεν μιλουσε στον κοσμο της σαλαμινας. μαλλον τον λαδωσε κι αυτον ο μηνας..αγαπητε κυριε ελευσινιωτη επειδη ξερω οτι διαβαζεις εδω τα σχολια μην κανεις τον κοπο και κατεβεις. ο κοσμος σας εχει βαρεθει ολους εσας τους παλιους και τους αργοσχολους συνταξιουχους που επειδη εκαναν ονομα σε πλατες μαλλον το παιζουν κυριλε και wannabe σωτηρες...αν και πιστευω οτι δεν θα κατεβεις για τους ιδιους λογους που δεν κατεβηκες και παλιοτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/5/18 13:08

      ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ,ΤΟ BLOG ΕΝΝΟΩ, ΝΙΩΘΕΤΕ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣΕΤΕ ΕΑΥΤΟΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΣΑΣ .ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΤΗΣ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΤΕ .

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος6/5/18 20:46

    μω πωπω μας ζαλισατε με τον... αρχηγο.Ας κανει πρωτα εκεινος την επισημη ανακοινωση του,που δεν το βλεπω, οτι κατεβαινει στις εκλογες και μετα μιλαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος6/5/18 21:19

    Βαρεθήκαμε ρε μάγκες τα πιλάφια που νομιζουν οτι ο Δήμος είναι στρατοπεδο , ας ευχηθούμε να μη βγει ο συγκεκριμένος ...γιατί αν τον βγάλετε θα ειναι η οριστική καταστροφή του νησιού. Η. Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος6/5/18 21:30

    Παλιά έλεγαν οχι αλλο κάρβουνο .....τώρα λέμε οχι αλλα πιλάφια οοοχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/5/18 09:42

      ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΄΄ΠΙΛΑΦΙΑ΄΄ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΤΟΥΣ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΕΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΡΕΦΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ,ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΕΙΘΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΤΟΥ 67% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΘΕΩΡΩ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ).
      ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΑΝ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΗ ΠΛΑΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ,ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΔΥΣΤΥΧΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΖΗΛΕΥΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΙΛΑΦΙ....

      Διαγραφή
  38. Ανώνυμος6/5/18 21:54

    Εμ ξεφούσκωσε σε χρόνο τετε οπως ηταν αναμενόμενο ο Δικηγοράκος και πήρε θάρρος ο πρώην στρατιωτικός και νύν συνταξιούχος.Αρε Σαλαμίνα τι αλλο άραγε σε περιμένει.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος6/5/18 22:29

    Δείξτε μας ενα Δήμο σε ολόκληρη την Ελλάδα με δήμαρχο στρατιωτικό που είδε μια ασπρη ημέρα.Θα σας πω εγω ...οπου ηταν στρατιωτικός ηρθε η καταστροφή.Ας μου αποδείξη κάποιος το αντίθετο. Περιμένω Η.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/5/18 09:26

      ΛΙΓΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΥ.Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΕΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ? 'Η ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΜΥΤΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος7/5/18 15:55

    ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ???ΟΣΟ Η ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ 09,26

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος7/5/18 20:54

    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ,ΚΑΜΙΑ.Ο ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΝ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΠΟΣΑ ΠΕΤΥΧΕ.Ο ''ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ''ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΑΓΕΝ,ΦΑΝΤΑΖΑΣΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΟΥ.ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΦΑΛΗΡΟΥ ΔΕΝ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ.ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΑΤΗΜΑ ΣΤΟ GOOGLE ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ
    ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος7/5/18 21:28

    ΑΜ ΔΕ ΠΟΥ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΕ 20,54.ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΗΤΑΝ ΠΑΡΤΑΚΙΑΣ,ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/5/18 13:06

      ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ .ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΙΡΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΝΤΙΛΕΙΦΘΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΨΗΦΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ(ΕΙΡΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ).ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΟ ΑΠΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΓΕΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΤΕ ΑΞΙΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΙΤΕ ΟΧΙ,ΕΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΄΄ΧΩΝΕΨΕΤΕ,,ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΓΕΝ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΜΥΝΑΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΘΥΜΙΖΩ(ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΡΩΝΙΑ ,ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ)

      Διαγραφή
  43. Ανώνυμος8/5/18 10:08

    Ρε με τι ασχολειστε; Επειδη ενας δημαρχος που ειναι αποστρατος εχει κανει εργο σημαινει οτι ολοι ειναι ικανοι; Γιατι δεν παιρνετε παραδειγμα απο το δικο μας δημο; Αγαπιου, σοφρας αποστρατοι ηταν. Ενας αποστρατος μπορει να ειναι ικανος δημαρχος μπορει και να μην ειναι. Οπως ενας δασκαλος, ενας γιατρος, ενας μαγειρας κοκ. Στη συγκεκριμενη περιπτωση μιλαμε για εναν ανθρωπο που παρολο το γεγονος οτι βρισκοταν σε σημαντικες θεσεις (οριστηκε σε θεσεις, βαλτος ηταν οχι αιρετος) δεν προσεφερε το παραμικρο στο νησι. Με υφος μπλαζε κλπ. Αυτα να κοιταμε και οχι αν ειναι αποστρατος ή οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος8/5/18 12:42

    ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΛΟΓΩ ΑΞΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΣΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ,ΔΥΟ ,ΟΜΩΣ ,ΕΓΙΝΑΝ ΑΓΕΝ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΓΕΡΗ ? Ή ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ...ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΜΟΝΟ Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΟΥ ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ,ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΙΣ,ΑΓΕΝ,ΑΓΕΝ,ΑΓΕΝ,ΑΓΕΝ....ΚΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΄΄ ΤΟ ΥΦΟΣ ΜΠΛΑΖΕ΄΄ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΕΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΗΞΕΡΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΙΓΕΙΣ, ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΥΦΟΣ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΥΦΟΣ ΚΥΡΟΥΣ,ΩΡΙΜΟΤΗΤΑΣ,ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑΣ,ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ,ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος8/5/18 19:33

    ΑΓΕΝ-ΑΓΕΝ-ΑΓΕΝ-ΩΡΙΜΕ-ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΕ-ΥΠΕΥΘΥΝΕ-ΕΜΠΕΙΡΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ? ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. θα μου επιτρέψετε να προσθέσω την δική μου άποψη. Το επάγγελμα του καθενός είναι βιοποριστικό και δεν επιδέχεται κριτικής. Ο θεσμός του Δημάρχου, η θέση του, ειναι "καυτή πατάτα" και ο καθένας που θέλει να γίνει ή τελικά γινεται Δήμαρχος θα πρέπει να διαχωρισει το βιοποριστικό του επάγγελμα από την θέση του Δημάρχου. Ο Δήμαρχος οφείλει !!!!! να ασχολείται και να επιλύει τα προβληματα όλης της περιοχής ή όλων των περιοχών που έχει δικαιοδοσία, να είναι φερέγγυος, να είναι ικανός όχι μονο να διοικησει αλλά και να κατανοήσει (πάνω απ' όλα) τα προβλήματα του τόπου του αλλά και να συνεργαστει΄(κι αυτο΄το τελευταίο... λίγοι το κάνουν...) και να ΕΛΕΓΞΕΙ τις υπηρεσίες του Δήμου και τα τυχόν λαμόγια (που πάντα και παντού υπάρχουν) !!! και πάνω απ' όλα να έχει την κατάλληλη οξύνοια να διαμορφώσει και να προτείνει νέα πράγματα, να διορθώσει τις παθογένειες που σε κάθε τόπο υπάρχουν... όσο για το στρατιωτικό μέρος... του υποψήφιου Δημάρχου (που για πρώτη φορά θέτει υπό την κρίση των δημοτών τον εαυτό του... και άρα δεν μπορεί κανείς να κρίνει το ... έργο του... γιατί ακόμα δεν υπάρχει δικό του έργο στον Δήμο...) να θυμίσω ότι ο Δήμαρχος Παλ. Φαλήρου που θεωρείται ως ένας από πιο επιτυχημένους Δημάρχους, είναι απόστρατος αξιωματικός, αλλά αυτό δεν έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εκλογή του όσο το ότι είχε να πει πράγματα και να κάνει πολύ περισσότερο από την στιγμή που εξελέγη. Ποιός είναι αυτός που θα κρίνει έναν υποψήφιο λόγω του επαγγέλματός του και μόνο ;;; Οφείλουμε να κρίνουμε τον κάθε υποψήφιο από το πρόγραμμά του, αυτά που θα πει στους δημότες και πάνω απ' όλα από το επιτελείο που θα επιλέξει στον συνδυασμό του !!!! σόρρυ για την πολυλογία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/5/18 19:27

      ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΚΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΑΠΟ ΑΡΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ,Η ΜΙΣΗ ΜΑΣ ΖΩΗ,ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ.ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΕΣ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΟΤΑΝ ΟΛΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ.ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ.ΟΣΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ,ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΤΗ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ .ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΓΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΗΜΕΝΗ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/5/18 20:36

      Κύριε 10:22 συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Θα μου επιτρέψετε όμως να διαφωνήσω στα εξής:
      - Βεβαίως και το βιοποριστικό επάγγελμα δεν είναι κριτήριο για το αξίωμα του Δημάρχου.Όμως η πορεία που έχουμε διανύσει σε αυτό μας καθορίζει και δείχνει πράγματα.
      - Το έργο του κάθε ενός από εμάς δεν φαίνεται αν έχουμε διατελέσει Δήμαρχοι ή Βουλευτές κ.τ.λ αλλά από το έργο και το στίγμα που έχουμε αφήσει στην κοινωνία μας.(Είδαμε και το έργο των υπολοίπων υποψηφίων)
      -Γράφω τις δικές σας λέξεις
      να επιλύει τα προβληματα
      να είναι φερέγγυος
      να είναι ικανός
      να κατανοεί τα προβλήματα
      να συνεργαστει
      να ΕΛΈΓΞΕΙ τις υπηρεσίες
      να έχει την κατάλληλη οξύνοια να διαμορφώσει και να προτείνει νέα πράγματα
      να διορθώσει τις παθογένειες

      όλα αυτά πρέπει να τα έχει ένας άνθρωπος για να μπορεί να Διοικήσει μια μικρή κοινωνία πόσο μάλλον μια μεγάλη κοινωνία όπως είναι αυτή του Πολεμικού Ναυτικού και των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας μας.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/5/18 17:24

      δεν βλέπω σε τι διαφωνούμε αγαπητέ 11/5/18 20:36... το ίδιο πράγμα λέμε... με άλλα λόγια.. όποιος θέτει τον εαυτό του στην διάθεση της ψήφου των συμπολιτών του, για πρώτη φορά, δεν γίνεται να κριθεί για το έργο του ως δημοτική Αρχή... ασφαλώς και ο δημότης γνωρίζει τον κάθε υποψήφιο, ως πρόσωπο, ως γείτονα, ως κάτοικο του νησιού ακόμα και ως αναγνωρίσμο και σεβαστό πρόσωπο της τοπικής κοινωνίας (και σε αυτό συνήθως συμβάλλει το επάγγελμα...). Η δική μου άποψη έγκειται στο ότι δεν πρέπει να συγχέουμε ένα πρόσωπο που δεν έχει εκλεγεί και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει, εκ των προτέρων, τι μπορεί να κάνει εάν και εφόσον εκλεγεί ως δημοτικός άρχοντας. Γι' αυτό και έγραψα ότι τα άτομα ενός συνδυασμού είναι το Α και Ω της επιτυχίας... ή, μερικές φορές, της αποτυχίας... και ένας ικανός άνθρωπος μπορεί γρήγορα να μάθει και να χειριστεί και τον προϋπολογισμό και τις δαπάνες και τα τεχνικά έργα και τα προβλήματα που υπάρχουν σε κάθε τόπο. Είναι δυνατόν κάποιος να κυβερνά καράβι και να μην μπορεί να επιλύσει πέντε πράγματα στη στεριά;;;; δεν νομίζω...

      Διαγραφή
  47. Ανώνυμος11/5/18 17:18

    ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ .ΟΠΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚΣ.ΑΝΑΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος12/5/18 10:07

    19,27 ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΕΣ ΤΟΥ,ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΗΓΟ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ, ΔΙΟΤΙ....ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΡΩΕΙ ΧΥΛΟΠΙΤΑ ΟΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ.ΚΑΙΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.