"Αν υποψιαστώ ότι όλα έγιναν για μια φωτογραφία .....θα πεθάνω"

"Αν υποψιαστώ ότι όλα έγιναν για μια φωτογραφία .....θα πεθάνω" που θα έλεγε και η χήρα του στρατηγού στους Δέκα μικρούς Μήτσους.
Η αλήθεια είναι ότι από το Σάββατο με την παρωδία της έναρξης των έργων στην Λ. Φανερωμένης που άρχισαν ....για δύο ώρες και έμειναν στη μέση για ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο κάτι δεν μου πήγαινε καλά.
Μη βιαστείτε να με πείτε Τσαβαρικό ή Παναγοπουλικό η Συριζανελ!!!

-->
Είμαι και εγώ παθών αφού έχω ξεμεσιαστεί τόσο χρόνια. Ασε που το αυτοκίνητο μου σκούζει σαν ξεκούρδιστο βιολί. Σκουριάσαμε να περιμένουμε!
Η σειρά όμως των πραγμάτων δεν μου άρεσε. Και συγνώμη που ρωτάω. Τι έναρξη θα ήταν αυτή χωρίς Χατζηπέρο; Γίνεται; Δεν γίνεται;



Και ξημέρωσε η Δευτέρα και πήραν μπροστά τα εργαλεία και πήραν μπροστά τα φλας και να οι φωτογραφίες και να τα δελτία τύπου και να οι αναρτήσεις στο φου-μπου... με δόξα και τιμή.
Έλα όμως που κάτι δε μου πήγαινε καλά. Ήταν και αυτές οι φήμες που έλεγαν ότι όλα έγιναν για την φωτογραφία.
Και εκεί που έλεγα μέσα μου " α μπα απλά φήμες είναι" ήρθε αυτό το μπλε παπουτσάκι. Αυτό στη φωτογραφία με τον Χατζηπέρο και μου τράβηξε την προσοχή. Και είπα να την δω καλύτερα και πάω και εγώ στην άλλη αυτή που είναι μόνη της ...και βλέπω ένα άλλο ζευγάρι. "Που είναι το μπλέ;" Άσε που δεν μου άρεσε κιόλας. Ρε λες η μια να βγήκε Σάββατο και η άλλη την Δευτέρα;

Και λέω ξανά "αν υποψιαστώ ότι όλα γίνανε για να βγει η κυρία μόνη της θα........"

Τώρα για τον Χατζηπέρο τι να πω! Είχε τόση αγωνία να αρχίσουν να στρώνουν την Λ. Φανερωμένης που το δελτίο τύπου το είχε γράψει ένα χρόνο πριν. Και αν δεν με πιστεύεται μπορείτε να δείτε και την φωτογραφία από το δελτίο τύπου 09/05/2017.

Ας κλείσω τώρα αφού έγινα κακούλης (και έκανα το χατήρι του σχολιαστή) και δεν έχω παράπονο αφού και η Λ. Φανερωμένης θα στρωθεί και γέλιο απλόχερα μας πρόσφεραν τα "φωτομοντέλα"