Διαβάστε τι δήλωσε ο Χ. Σπίρτζης για την ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας σε ραδιοφωνική συνένετευξη

Τα επόμενα βήματα του υπουργείου Μεταφορών για την παράκαμψη Χαλκίδας, την υποθαλάσσια Σαλαμίνας και τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού ανέλυσε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης σε ραδιοφωνική συνέντευξη στο Sport24Radio.

--> Ο υπουργός Μεταφορών εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιτυχή ολοκλήρωσή τους, παραθέτοντας την γενικότερη «φιλοσοφία» του υπουργείου στην επέκταση των υπαρχουσών συμβάσεων παραχώρησης.
Διαβάστε όσα ανάφερε για την ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας

Δ. ΜΠΑΛΗΣ: Έχετε δίκιο. Πάμε τώρα στην υποθαλάσσια ζεύξη της Σαλαμίνας.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Η υποθαλάσσια ζεύξη της Σαλαμίνας έχει ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία, ξεπεράστηκαν πολλά προβλήματα από τις προσφυγές που είχαν γίνει, έχουν ολοκληρωθεί οι εκδικάσεις και όλα τα υπόλοιπα, μένει ένα τμήμα από τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις που είναι κρίσιμο και σχετίζεται με …
Δ. ΜΠΑΛΗΣ: Τα αρχαία;
Κ. ΓΟΥΝΑΡΗ: Οι σεισμοί ίσως;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι, τίποτε απ’ όλα αυτά. Σε αυτά είμαστε σε πολύ καλό σημείο και ο τεχνικός κόσμος της χώρας, να τα αντιμετωπίσει. Σχετίζεται  με τις διαδικασίες και το τι περιλαμβάνεται στο τμήμα του βυθού που θα ξεκινάει και θα απολήγει η υποθαλάσσια σήραγγα. Αν υπάρχουν δηλαδή βαριά μέταλλα, γιατί μιλάμε για μια περιοχή αρκετά …
Δ. ΜΠΑΛΗΣ: Θα έχουμε εξελίξεις μέσα στο ’19;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βέβαια. Και θεωρώ ότι είναι κι ένα σημαντικό έργο εκτός από τη σύνδεση με την Σαλαμίνα και την αύξηση της φέρουσας ικανότητας της ευρύτερης περιοχής αφού θα έχουμε τέτοιου είδους σύνδεση, την επίλυση και μεγάλου τμήματος των κυκλοφοριακών επιβαρύνσεων που έχουμε από την πλευρά του Πειραιά.
Δ. ΜΠΑΛΗΣ: Φοβάστε προσφυγές από τις εταιρείες που έχουν τις ακτοπλοϊκές;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Τις έχουν κάνει. Πάλι; Όχι, εντάξει.
Δ. ΜΠΑΛΗΣ: Κάτι ανάλογο είχε γίνει και με το Ρίο – Αντίρριο αλλά κι αυτοί έχουν μεταφορικό έργο πλέον, βρέθηκε λύση.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Δε μπορεί επειδή υπάρχουν κάποιες εταιρείες με ferry boat να μην κάνουμε τέτοια έργα.
Δ. ΜΠΑΛΗΣ: Προφανώς.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και η ζωή έχει δείξει ότι μπορούν να επιβιώσουν και τέτοιες εταιρείες. Στο Ρίο είναι πολύ ανταγωνιστικός ο τρόπος που λειτουργούν οι ακτοπλοϊκές μεταφορές.
Δ. ΜΠΑΛΗΣ: Έχουν και καλές τιμές.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Πολύ καλύτερες. Αυτό είναι και παράδειγμα για τη γέφυρα, να το δει για να μειώσει τα διόδια της γέφυρας.
Δ. ΜΠΑΛΗΣ: Πείτε μια γουλιά καφέ να σας ρωτήσω για την επέκταση της Αττικής Οδού.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βεβαίως.
Κ. ΓΟΥΝΑΡΗ: Ωστόσο για την υποθαλάσσια Σαλαμίνα εγώ θα ήθελα στη ζεύξη αυτή, αν όντως θα μπορεί κάποιος να επιλέξει γιατί φαντάζομαι ότι θα υπάρχει και ένα αντίτιμο, θα υπάρχουν διόδια περνώντας απέναντι.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βέβαια θα μπορεί να επιλέξει.
Κ. ΓΟΥΝΑΡΗ: Θα μπορεί να επιλέξει θέλω να πω ότι θα είναι συμφέρον ίσως και το ferry boat οπότε θα μπορούσε να στηριχθεί και εκεί οτιδήποτε.
Δ. ΜΠΑΛΗΣ: Θα λειτουργήσει σαν το Ρίο – Αντίρριο.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Οπότε όποιος επιλέξει να πάει και έχει χρόνο θα περάσει απέναντι με το ferry boat, όποιος όμως στην καθημερινότητά του θέλει να μετακινηθεί γρηγορότερα με μικρότερη ταλαιπωρία, θα κληθεί να το πληρώσει.
Δ. ΜΠΑΛΗΣ: Και όσον αφορά τα καύσιμα επειδή το είχα γράψει το συγκεκριμένο θέμα και το είχα παρουσιάσει στο «News247» κατά αποκλειστικότητα, τα βυτιοφόρα δεν πηγαίνουν μέσω του Πειραιά, πηγαίνουν μέσω του ferry boat που είναι από τη Φανερωμένη και περνάει απέναντι.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βέβαια για λόγους προδιαγραφών και ασφάλειας.
Δ. ΜΠΑΛΗΣ: Και είναι και πιο κοντά, δεν χρειάζεται να κάνουν τον κύκλο.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βεβαίως.