Σαβίνα Μπιθιζή:"Σας θέλω όλους δίπλα μου Για να φέρουμε από τη Σαλαμίνα το Φως στην Β Πειραιά"

Παρουσία πλήθους κόσμου, σε ένα ζεστό και φιλικό κλίμα, την Δευτέρα 24/06 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του πολιτικού γραφείου στη Σαλαμίνα, της υποψηφίας Βουλευτού Β' Πειραιώς με την Νέα Δημοκρατία, Σαβίνας Μπιθιζή.

-->


Μετά τον καθιερωμένο αγιασμό, η Σαβίνα Μπιθιζή απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό, στον οποίον μεταξύ άλλων ανέφερε: “αποφάσισα να μείνω στην χώρα και να παλέψω με τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες, να εργαστώ εδώ, να δημιουργήσω εδώ και να εδραιώσω την ζωή μου εδώ".



Υπερτονίζοντας το θετικό αφήγημα για τη χώρα και για ένα καλύτερο αύριο είπε χαρακτηριστικά:

"Αποφάσισα να σταθώ στην φωτεινή πλευρά της ζωής και να αγωνιστώ για ένα καλύτερο αύριο. Αυτό το κάλεσμα απευθύνω και σε εσάς. Να κοιτάξουμε κατάματα το αύριο με αισιοδοξία. Να είμαστε ενωμένοι Να πιστέψουμε στα πλεονεκτήματά μας και τις δυνάμεις μας. Να μιλήσουμε με αλήθειες, με επιχειρήματα, με δράση για το συμφέρον όλων”.


Κλείνοντας την ομιλία της ζήτησε την εμπιστοσύνη των πολιτών της Β´ Πειραιώς λέγοντας :

"Από τις 8 Ιουλίου και εφόσον με τιμήσετε με την ψήφο σας θα σηκώσω τα μανίκια και με την ορμή που μου δίνουν τα 29 μου χρόνια και την εμπειρία μου από την μάχιμη δικηγορία σας υπόσχομαι ότι τις μάχες για μια Ελλάδα φωτεινή θα τις δίνω μαζί με εσάς για εσάς.

Σας θέλω όλους δίπλα μου Για να φέρουμε από τη Σαλαμίνα το Φως στην Β Πειραιά”.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την Σαβίνα Μπιθιζή να συνομιλεί με όλους τους παρισταμένους.















Πολιτικό Γραφείο Σαβίνας Π. Μπιθιζή