Παραίτηση Ελένης Σταυριανουδάκη στέλεχος της πλειοψηφίας στο Αιάντειο

Με μία δήλωση της στο facebook, που γεννά πολλά ερωτηματικά, η κα Ελένη Σταυριανουδάκη παραιτήθηκε πριν καν συμπληρώσει εξάμηνο προσφοράς στα κοινά στο Αιάντειο με τον συνδυασμό του Δημάρχου Γιώργου Παναγόπουλου. 

Διαβάστε παρακάτω τη δήλωση: 

-->
Μέρες ήθελα να συντάξω μια ανακοίνωση σχετικά με την παραίτησή μου από Κοινοτικός Σύμβουλος Αιαντείου.Μετά από εσωτερικό προβληματισμό και ψυχική πικρία το πράττω σήμερα.
Χθες το βράδυ μου ήρθε ένα μήνυμα από μια φίλη "Τελικά είσαι αντράκι".
Δεν ξέρω αν είμαι αντράκι αλλά είμαι άνθρωπος και θα παραμείνω.
Παραιτούμαι από την Κοινότητα παραδίδοντας
--> την σκυτάλη σε έναν εξαιρετικό άνθρωπο τον Κώστα Μωραίτη.Σε έναν συναγωνιστή με ακαιραιότητα θα τα καταφέρει καλύτερα από μένα στον "αγώνα" για ένα καλύτερο Αιάντειο.
Φυσικά δεν παραιτούμαι από την στήριξη στον Δήμαρχο κ.Παναγόπουλο που συνεχίζει να είναι ακλόνητη.
Ευχαριστώ τους εξαιρετικούς ανθρώπους που με βοήθησαν στον προεκλογικό αγώνα και αισθάνομαι τυχερή που τους γνώρισα .
Ευχαριστώ τους πολίτες που με τίμησαν ,με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους και υπόσχομαι ότι θα είμαι δίπλα τους ως πολίτης σε ότι με χρειαστούν ακόμα πιο δυναμικά!!!
Οι λόγοι της παραίτησής μου αναγράφονται στο έγγραφο που κατέθεσα στις 15//2020.
Με τιμή
Ελένη Σταυριανουδάκη.

-->