Παλούκια Σαλαμίνας: "Άγνωστοι διέρρηξαν με λοστό την πόρτα και εισέβαλαν σε σπίτι"

Το περιστατικό συνέβη χθες βράδυ και δημοσιεύθηκε από τη σελίδα στο facebook ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΝΗΣΙ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΜΑΣ

Σήμερα το βράδυ στα Παλούκια Σαλαμίνας, ενώ βρισκόμουν μέσα στο σπίτι μου με τον σύζυγο μου, άγνωστοι με λοστό διέρρηξαν την πόρτα του σπιτιού μου και εισέβαλαν στο σπίτι μας...

-->


Χρησιμοποίησαν ένα φτυάρι που έχουμε στην αυλή μας για να χτυπήσουν το σκυλί μας και από τις δυνατές φωνές μας, φοβήθηκαν και έφυγαν...
Η αστυνομία ήρθε αμέσως μόλις την καλέσαμε, αλλά ο φόβος για την ζωή μας ηταν τρομερός...
Τα λόγια τους εν συνεχεία συγκλονίζουν...
"Νιώσαμε να μας βιάζουν την ψυχή μας... Θεέ μου τι ήταν αυτό... πόσος φόβος...
Αλήθεια σκέφτομαι συνεχώς από την ώρα που παραβίασαν το σπίτι μου, εκτός από το να κάνω καγκελόφρακτο φρούριο, να αγοράσω καραμπίνα....
Δεν έχει κανένας το δικαίωμα να βιάζει τον προσωπικό μας χώρο, να απειλεί την ζωή μας.... Έχουμε δικαίωμα να αντισταθούμε...
Θα ήθελα πολύ αυτοί που το έκαναν αυτό, να έτρωγαν μια σφαίρα στο κεφάλι γιατί δεν τους πείραξα...δεν τους απείλησα... και ας εμένα στην φυλακή όλα μου τα χρόνια, αρκεί να υπερασπιζομουν τον ιδιωτικό μου χωρο..."

-->