Σύμφωνα με καταγγελία πολίτη, συνεχίζεται η ταλαιπωρία των επιβατών που επιλέγουν την πορθμειακή γραμμή Φανερωμένη Σαλαμίνας - Πέραμα Μεγάρων.
Διαβάστε παρακάτω τι καταγγέλει:
-->
"Για μια ακόμη ημέρα βρισκόμαστε εκτός φέρρυ μποτ. Έρχεσαι μισή ώρα πριν και βρίσκεις 30 αυτοκίνητα μπροστά σου, από τα οποία σε προσπερνούν κιόλας και τελικά αυτοί μπαίνουν και παίρνουν τη θέση σου.
Παίρνεις το λιμεναρχείο Σαλαμίνας να ρωτήσεις τα αυτονόητα και σε ειρωνεύονται και λένε να κάνετε εγγράφως καταγγελία. Τι καταγγελία; Αφού το ίδιο το λιμεναρχείο απάντησε ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να είναι εδώ στο λιμάνι να ελέγχουν και μου έκλεισαν το τηλέφωνο. Συγχαρητήρια!
Πρότυπο συμπεριφοράς. Συγχαρητήρια και στο νησί και σε κάθε υπεύθυνο που εδώ και χρόνια δεν κάνει τίποτα για την ΑΓΟΝΗ γραμμή της Σαλαμίνας.
Επίσης ο κύριος στο λιμεναρχείο μου πρότεινε να πηγαίνω από τα Παλούκια γιατί εκεί είναι καλύτερα.... Φανταστείτε! Αυτή είναι η λύση του προβλήματος. Συγχαρητήρια και πάλι!!!!!"
-->
Διαβάστε παρακάτω τι καταγγέλει:
-->
"Για μια ακόμη ημέρα βρισκόμαστε εκτός φέρρυ μποτ. Έρχεσαι μισή ώρα πριν και βρίσκεις 30 αυτοκίνητα μπροστά σου, από τα οποία σε προσπερνούν κιόλας και τελικά αυτοί μπαίνουν και παίρνουν τη θέση σου.
Παίρνεις το λιμεναρχείο Σαλαμίνας να ρωτήσεις τα αυτονόητα και σε ειρωνεύονται και λένε να κάνετε εγγράφως καταγγελία. Τι καταγγελία; Αφού το ίδιο το λιμεναρχείο απάντησε ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να είναι εδώ στο λιμάνι να ελέγχουν και μου έκλεισαν το τηλέφωνο. Συγχαρητήρια!
Πρότυπο συμπεριφοράς. Συγχαρητήρια και στο νησί και σε κάθε υπεύθυνο που εδώ και χρόνια δεν κάνει τίποτα για την ΑΓΟΝΗ γραμμή της Σαλαμίνας.
Επίσης ο κύριος στο λιμεναρχείο μου πρότεινε να πηγαίνω από τα Παλούκια γιατί εκεί είναι καλύτερα.... Φανταστείτε! Αυτή είναι η λύση του προβλήματος. Συγχαρητήρια και πάλι!!!!!"
-->