20 Μαρτίου 2016 - Δημοψήφισμα για τη ζεύξη Σαλαμίνας - Περάματος

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ
Την Κυριακή 20 Μαρτίου 2016
οι δημότες της Σαλαμίνας
ψηφίζουν ΝΑΙ ή ΟΧΙ στη
ζεύξη Σαλαμίνας - Περάματος


Σχόλια

  1. Ανώνυμος4/3/16 15:18

    ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ Η ΖΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟ ΦΕΡΥ ΜΠΟΤ,ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΘΗΝΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΔΙΑΡΡΗΚΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΟΙ.ΑΝ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΣ ΓΙΝΕΙ Η ΖΕΥΞΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/3/16 00:46

      Ποιοι κακοποιοί ρε παιδιά; Δηλαδή τώρα δεν έρχονται γιατί βαριούνται να κάνουν ένα τέταρτο ταξίδι με το φέρι; Η τους λείπουν 10 ευρώ για να περάσουν απέναντι; Η μήπως όταν θα είναι η γέφυρα θα περνάνε δωρεάν; Αφήστε την αυτό το παραμύθι με τους δράκους, τους ληστές, τους βιαστές και τους κακοποιούς.. Πείτε κάτι πιο αληθοφανές..

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος4/3/16 16:05

    Θα γλυτώσουμε από τη γάγγρενα των φεριμποτατζήδων, δε θα περιμένουμε στις ουρές, θα εχουμε πιο φθηνό εισιτήριο, θα γινουν εργα ανταποδοτικά, θα ανεβη η αξία της περιουσίας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος4/3/16 16:13

    Ναι όπως έγιναν ολα αυτά και στο ριο - αντιρριο. Μεγαλη αναβάθμιση μεγάλα έργα φθηνά εισιτήρια η γέφυρα και υψηλή αξία οι περιουσίες του Αντιρρίου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/3/16 20:36

      φυσικά και αναβάθμιση, φυσικά και φθηνά εισιτήρια, φυσικά και αύξηση της αξίας των περιουσιών, όσο για τα ανταποδοτικά είναι προϋπόθεση.
      όσο κι αν σκούζετε, όσο κι αν βλέπετε δράκους, η ζεύξη θα γίνει.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος4/3/16 16:50

    ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΠΟΡΕΙ.ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΙΦΗΣΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ "ΦΕΡΥΜΠΟΤΑΤΖΙΔΕΣ" ΟΛΟ ΖΗΤΑΓΑΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ "ΜΠΟΝΤΟΥΣ" ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΟΥΝ (ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΦΩΤΟΒ/ΚΑ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΛΠ. ΤΙΠΟΤΑ!!!!! Ο ΚΑΙΡΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΦΕΡΥ ΤΟΥΣ ΠΥΝΟΥΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ. ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΕΔΩ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΧΑΟΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΙ ΟΙΚΟΠΕΔΟΦΑΓΟΙ ΝΑ ΛΥΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ 1 ΛΕΠΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΣΤΟ ΤΖΑΝΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΣΕ ΩΡΑ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ (ΑΝΩ ΤΩΝ 15+)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4/3/16 18:25

    Η ζεύξη Σαλαμίνα - Πέραμα θα έχει και θετικά και αρνητικά αποτελέσματα.
    Καλό θα ήταν ο Δήμος να ενημέρωση του ψηφοφόρους ποία είναι αυτά.
    Έτσι θα μπορέσουν οι ψηφοφόροι, συγκρίνοντας τα θετικά με τα αρνητικά αποτελέσματα, να ψηφίσουν σωστά και και φυσικά με γνώμονα το καλό του νησιού και των μονίμων κατοίκων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/3/16 19:46

      Τι να ενημερώσουν; 10 χρόνια συζητείται αυτό το θέμα και όλοι μας γνωρίζουμε πολύ καλά ποιά είναι τα θετικά και ποιά τα αρνητικά. Το δημοψήφισμα έπρεπε να είχε γίνει πολλά χρόνια πριν, αλλά οι Δήμαρχοι για ευνόητους λόγους δεν το έκαναν. Το θέμα ζεύξη αφορά όλους τους κατοίκους, ο Δήμος θα αναλάβει δράση μετά το δημοψήφισμα εκφράζοντας την ετυμηγορία του κόσμου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/3/16 22:56

      ΔΑΓΚΩΤΟ ΝΑΙ!!!!!

      Διαγραφή
  6. ωραιοι οι ανωνυμοι καλες οι δικαιολογιες για γαγγραινες και τα τοιαυτα τα ονοματακιασας δεν εχουμε το θαρρος οι δειλοι να δειξουν ουτε την καταστροφη που θα φερει η γεφυρα που γινεται μονο για την κοσκο και οχι για το νησι και οταν διπλασιαστη η μετακινηση οπως στο ριο τοτε οι ανωνιμοι θα λενε αλλα οπως ολοι οι ελληναραδες βλεπε τι ψηφισατε και θα καταλαβεται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/3/16 20:33

      πήξε!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/3/16 09:25

      αρκετα μας ηπιατε το αιμα βδελες, για βαλτε τον τιμοκαταλογο των εισιτηριων στο ριο και εδω για να μαθει ο κοσμος τι σημαινει μονοπολιο, ποιος του πινει το αιμα και πως οι μαουνιερηδες γινανε πολυεκατομυριουχοι.
      για πεστε μας για το μεγαλο φαγοποτι με τα μαϊμου εισιτηρια.
      ποναει εεεεε!!!!!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος5/3/16 12:08

    Ρε ρεμάλια! Έχετε τρομοκρατήσει τον κόσμο με τις βλακείες σας για εκατοστή φορά.
    Αφού το έργο έχει υπογραφεί εδώ και καιρό,τι δημοψηφίσματα και αηδίες !
    Θέλουμε δεν θέλουμε θα γίνει.
    Σταματήστε να αναστατώνεται τον κόσμο για να λέτε ότι κάτι κάνετε και ότι ενδιαφέρεστε για το νησί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος5/3/16 16:23

    Ανώνυμος4/3/16 20:01
    ΝΑΙ-ΝΑΙ-ΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ

    Απάντηση

    Ανώνυμος5/3/16 00:10
    Συμφωνώ απόλυτα με τον 20:01
    Για όσους χρησιμοποιούμε τακτικά τα ΦΕΡΥ ΜΠΩΤ:
    Θα σταματήσουν να είναι πάντα στην τσίτα να τρέχουν για να προλάβουν τα ωράρια,των ΦΕΡΥ
    Δεν θα υπάρχει άγχος για τυχόν αρρώστια ,η οτιδήποτε άλλη επείγουσα εργασία .Διότι δεν έχουμε και τις καλλίτερες προυποθέσεις ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ-ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ κ.λ.π αφού τα αφήσαμε και έφυγαν μέσα από τα χέρια μας.Αλήθεια δεν μας είχαν τάξει προεκλογικά ότι θα μας τα γύριζαν ΠΙΣΩ;;;Συνεχίζω επί του θέματος
    Θα αρχίσουν να σέβονται οι Φερυμποτατζήδες που σε βλέπουν και είσαι στα εισιτήρια ,και μέχρι να τελειώσει την κουβέντα ο υπάλληλος στα εισιτήρια σου έφυγε το ΦΕΡΥ και κάτσε εσύ άλλες φορές να περιμένεις τέταρτο,μισή ώρα,μια ώρα ανάλογα Τελευταία φορά γυρνάμε από εκδρομή με το ΚΑΠΗ είχε ανέβει το Πούλμαν επάνω στη είσοδο ,και σας πληροφορώ ξεκίνησε.και μας άφησε ,Ευτυχώς πρόλαβε ο Οδηγός και τράβηξε το πούλμαν (δεν ήταν βέβαια ντόπιος ,δεν ξέρω αν έπαιζε και αυτό ;;)Και τέλος θα αναγκαστούν να μειώσουν τις τιμές. Θα υπάρξουν κάρτες για αυτούς που μπαινοβγαίνουν. Όπως με την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου Πιστεύω να ψηφίσουν όσοι ψηφίζουν βεβαίως ,βεβαίως αλλά και ο κόσμος που δεν ψηφίζει αλλά αποδεδειγμένα από δημόσιο έγγραφο έχει σπίτι στη Σαλαμίνα.
    Σημείωση: έχασα χρόνο από την ζωή της μητέρας μου επειδή στις 2 που φθάσαμε στη Φανερωμένη ήταν η ώρα για τα καύσιμα και δεν είχε Φερυ μπώτ και ίσως ήταν η αιτία που την έχασα ΙΣΩΣ !! Πιστεύω γρήγορα να γίνει κάτι και με το συγκεκριμένο κομμάτι
    Δημητριάδου Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος6/3/16 10:23

    Διαβάζω τα σχόλια για τη ζεύξη και μένω έκπληκτος. Οι περισσότεροι (χωρίς διάκριση φύλου, ή άλλη) υποστηρίζουν ότι υπεύθυνοι για όλα είναι οι «κακοί» ιδιοκτήτες των φέρυ, λόγω μονοπωλίου, κλπ. Άν δεχθούμε αυτή τη γνώμη, είναι τουλάχιστον επιπόλαιο να θέλουμε να γίνει η γέφυρα (μέ όλες τις συνέπειες, περιβαλλοντικές, πληθυσμού, κλπ), για να γλυτώσουμε απ' αυτούς. Αν όντως είναι τέτοιοι «χαρακτήρες», σίγουρα θα βρούν ρόλο, ακόμα και στην καινούργια κατάσταση, μετά τη γέφυρα, αφού θα θιγούν τα συμφέροντά τους άμεσα.
    Αντί αυτού, μπορεί να βρεθεί «οδός επικοινωνίας» με τους υπεύθυνους.
    Έχει γίνει, εκ μέρους μου, πρόταση στο Δήμο Σαλαμίνας για εναλλακτική αντιμετώπιση στις καθημερινές μετακινήσεις με φέρυ, για εργασία κλπ. Περιλαμβάνει εκπτωτική κάρτα με ανταποδοτικά οφέλη στην τοπική αγορά.
    Επειδή πρέπει να σταματήσουμε να μιλάμε α ν ώ ν υ μ α , με κριτική έωλη, χωρίς ποτέ α ν τ ί-π ρ ό τ α σ η, και επειδή η ψηφιακή τεχνολογία καμιά φορά λειτουργεί διχαστικά, σε κάποιο αποπροσανατολισμό από το λόγο ύπαρξής της, καλό θα ήταν να συμπληρώνεται και τ' όνομά μας.
    Αλέξανδρος Ι. Πάλλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/3/16 14:28

      Κύριε παλλα βλέπω ότι δεν θέλετε να γίνει η γέφυρα μάλιστα το μόνο και ένα μειονέκτημα είναι το τι θα γίνουν τα πληρώματα μετά μόνο αυτό τωρα το οτι θα γίνει το περιβάλλον χάλια θα αυξηθεί η εγκληματικότητα κ.λ.π.είναι αλλά λόγια να αγαπιόμαστε
      Ένας σαλαμινιωτης μιλάει τωρα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/3/16 15:45

      Κύριε Πάλλα καλό είναι να μας πείτε γιατί οι φεριμποτατζήδες μετράνε τα αμάξια με τον πόντο, γιατί δεν κάνουν εκπτώσεις σε όσους περνάνε συχνά, γιατί πληρώνουν οδηγοί, συνοδηγοί, πεζοί κλπ, ενώ οι ίδιοι φεριμποτατζήδες στο Ρίο φέρονται διαφορετικά.
      Κύριε Πάλλα, καλό είναι να δείτε τις τιμές των εισιτηρίων στο Ρίο (γέφυρα και φέρι) και να τις συγκρίνετε με τις τιμές εδώ. Πάρτε υπ' όψη σας την απόσταση και το χρόνο ταξιδιού.
      Κύριε Πάλλα καλό είναι να μας πείτε πόσο είχε το εισιτήριο στο Ρίο πριν γίνει γέφυρα και πόσο έπεσε μετά.
      Κύριε Πάλλα καλό είναι να συγκρίνετε το κόστος της γέφυρας στο Ρίο με το κόστος της γέφυρας εδώ και μετά να υπολογίσετε πόσο εισιτήριο θα πληρώνουμε εδώ.
      Κύριε Πάλλα καλό είναι να μας πείτε γιατί δεν επιβάλλετε στους φεριμποτατζήδες να βάλουν ταμειακές μηχανές για να σταματήσει το όργιο με τα μαϊμού εισιτήρια και να παίρνει το λιμενικό ταμεία αυτά που δικαιούται.
      Κύριε Πάλλα καλό είναι να μας πείτε ποιος έκανε τη Σαλαμίνα χαβούζα η γέφυρα ή εσείς που κόψατε και πουλήσατε μια σταλιά οικόπεδα χωρίς δρόμους, χωρίς υποδομές, χωρίς να σεβαστείτε το περιβάλλον, τα δάση, τους αιγιαλούς, χωρίς να καταγγείλετε την αυθαίρετη δόμηση, την υποβάθμιση, την παρανομία την οποία στην καλύτερη περίπτωση ανεχθήκατε και στη χειρότερη συμμετείχατε σε αυτή.
      Κύριε Πάλλα ποιος έφερε στη Σαλαμίνα 300 χιλιάδες παραθεριστές και οικιστές το καλοκαίρι, η γέφυρα ή οι φεριμποτατζήδες;

      Κύριε Πάλλα, στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/3/16 16:58

      Γιατί έχει παρουσιαστεί μόνο ο όμορφος χάρτης που δείχνει την ζεύξη δηλαδή σχεδία κατασκευής και αποπεράτωσης?Φανταστείτε ένα αεροδρόμιο που με μια κόκκινη γραμμή να υποδεικνύει τον διάδρομο προσγείωσης.Να μας παρουσιαστεί και αντίστοιχο πλάνο υποδομών το οποίο θα υποστηρίξει αυτό το σημαντικό έργο χωρίς καμιά υποβάθμιση στην ποιότητα ζωής μας.Να μας δείξουν μελέτες γι αυτό συγκοινωνιολόγοι δασολόγοι και περιβαλλοντολόγοι επιστήμονες σε πλάνο αντίστοιχο όπως αυτό που απεικονίζετε στον χάρτη για την ζεύξη, διότι όλοι εμείς μόνο επί προσωπικού συμφέροντος και μόνον βλέπουμε και την στιγμή που πάλι θα πληρώνω θέλω πλάνο συνολικά το πως θα είναι η Σαλαμίνα αύριο.Έτσι θα έχω ολοκληρωμένη άποψη και θα αποφασίσω.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος6/3/16 17:14

      Να μας πει ο κύριος Πάλλας γιατί τα βάζει με αυτούς που εκφράζουν γνώμη έστω και ανώνυμα και δεν τα βάζει με τη ρουλίτσα που έχει καταπιεί τη γλώσα της. Ο κύριος Πάλλας πρέπει να μάθει να κρίνει τι λέει κάποιος και όχι ποιος το λέει. Αν τολμάει ας πει στο αφεντικό του να πάρει θέση.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος6/3/16 22:22

    παιδια ειδατε το βιντεο με τον πατερα του παιδιου που τα εχωσε κανονικα στους αρχοντες του νησιου??
    εγω το ειδα και μπραβο του που τους τα εχωσε
    να ζησει το στομα σας ανθρωπε μου καιρος ειναι να ξεστραβωθουν και να κανουν κατι για τους κ.......ο δρομους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος6/3/16 23:00

    Κύριοι, καλησπέρα ξανά, ανώνυμα για τη μία πλευρά, που σίγουρα έτσι δε θά κάνει τον γράφοντα να μετανιώσει για τη δημοσιοποίηση της γνώμης του.
    Άν βοηθάει κάποιους η γνώμη ενός αποστασιοποιημένου από την καθημερινότητα στο νησί, λόγω προηγούμενης κατοικίας στην Αθήνα, ίσως έτσι, πιό « ψ ύ χ ρ α ι μ ο υ » παρατηρητή. Με άμεσο ενδιαφέρον όμως, τώρα πού η μόνιμη κατοικία μου είναι εδώ, και για κάποιους άλλους λόγους.
    Κατ' αρχήν δεν κατηγόρησα κάποιον, ούτε λαμβάνω εντολές από αφεντικά, όπως κ άν εννοείται. Δεν υπάρχει έτοιμη « συνταγή » κύριοι, σκέψεις εκφράζονται και προβληματισμοί. Επειδή η συζήτηση για τα κοινά έχει μιά ιδιαίτερη βαρύτητα και δεν πρέπει να σταματά, πρίν αρχίσει, έστω και μέσω αυτού του τρόπου επικοινωνίας.
    Αυτό θα είναι αποτέλεσμα μακρόπνοου σχεδιασμού, πολλών πεδίων και κατευθύνσεων. Αν δε γίνει η σχεδιαζόμενη, αμέσως μετά το Β' Πόλεμο, γέφυρα και η Σαλαμίνα σταματήσει να φέρνει τη σημερινή εικόνα απέχθειας για τούς περισσότερους, που δεν έτυχε ν' ακούσουν κάτι ή να την επισκεφθούν κάποια στιγμή και η « α ν ά π τ υ ξ η » βαδίσει συνδιαστικά με την περιβαλλοντική ανάγκη πλέον, νομίζει ο κύριος 14 : 28 ότι δε θα βρεθούν εργασίες για τα πληρώματα των φέρυ;
    Σ' ένα άλλο επίπεδο προβληματισμού του κ. 15:45 να τον ενημερώσω, δεν είμαι τροχαίος να μετράω πόσα αμάξια περνάνε, ούτε μπορώ να συγκρίνω ανόμοια πράγματα Ρίο - Σαλαμίνα, ούτε αστυνόμος είμαι να επιβάλλω ταμειακές μηχανές, ούτε βέβαια δημοτική αρχή ικανή ν' αποφασίζει κατάτμηση γής, κλπ.
    Δεν τα έβαλα με κανέναν αγαπητέ κ. 17:14, δεν μπορώ να έχω γνώμη για τα τεκταινόμενα, λόγω μακράς απουσίας μου, από εδώ.
    Α.Ι.Πάλλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/3/16 09:33

      Κύριε Πάλλα,
      1.Ένας δημοτικός σύμβουλος και μία δημοτική παράταξη έχουν υποχρέωση να υποστηρίζουν τα συμφέροντα του δήμου και όχι των φεριμποτατζήδων. Ποιος μας βεβαιώνει ότι τα εισιτήρια που κόβουν οι πλοιοκτήτες δεν είναι διπλά και τρίδιπλα με ίδιο νούμερο με αποτέλεσμα να ζημιώνουν το δημόσιο και το λιμενικό ταμείο; Σαν άτομα και σαν δημοτική αρχή έχετε ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ να ΕΠΙΒΆΛΕΤΕ το ηλεκτρονικό εισιτήριο ή την ταμειακή μηχανή για να σταματήσει επιτέλους το όργιο των φημών με τα μαϊμού εισιτήρια και να μην κάνετε την πάπια.
      2. Λέτε ότι η γέφυρα σχεδιάστηκε να γίνει μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, αλλά δεν αναρωτηθήκατε γιατί στο μεταξύ έγιναν τόσες γέφυρες όπως στο Ρίο με μικρότερη κίνηση και διπλάσιο κόστος, στη Χαλκίδα (χωρίς διόδια), στο Άκτιο, κλπ, ενώ η δική μας έχει καταντήσει γιοφύρι της Άρτας. Αναρωτηθήκατε γιατί έγινε η ζεύξη στη Μάγχη με μήκος πενήντα χιλιόμετρα, κόστος δέκα δις με κίνηση περίπου σαν τη δική μας. Αναρωτηθήκατε γιατί οι πλοιοκτήτες αφήνουν να περνάνε ατελώς τα αυτοκίνητα του δήμου με κόστος εκατό χιλιάρικα το χρόνο, ενώ παλιότερα πλήρωναν κανονικά; Για δώστε μία απάντηση κύριε Πάλλα.
      3. Δεν σας ζήτησα να λύσετε ανώτερα μαθηματικά αλλά να συγκρίνετε τις τιμές στο Ρίο και εδώ, δε νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο. Σας ζήτησα να ψάξετε πόσο έπεσαν τα εισιτήρια μόλις έγινε γέφυρα, και γιατί οι δικοί μας πλοιοκτήτες έχουν άλλη πολιτική εδώ και άλλη εκεί. Με δεδομένο ότι η δική μας γέφυρα θα στοιχίσει τα μισά απ ότι στο Ρίο, μήπως και το εισιτήριο θα είναι κάπου στο μισό;
      4. Οι δημοτικές αρχές έχουν ευθύνη για τους όρους δόμησης, την αρτιότητα κλπ που περιέχονται στο ΓΠΣ, και μεγαλύτερη ευθύνη για ότι ανέχθηκαν την παράνομη δόμηση. Δυστυχώς μέχρι σήμερα όλες οι δημοτικές αρχές ακολουθούν την πολιτική "αφήστε την παρανομία να οργιάσει" για μη δυσαρεστήσουν τους ψηφοφόρους. Και οι πολίτες έχουν ευθύνη για την κατάτμηση της γης, την καταπάτηση και οικοπεδοποίηση δασικών εκτάσεων, την αυθαίρετη δόμηση, την πώληση οικοπέδων χωρίς δρόμους, χωρίς υποδομές, με μοναδικό κριτήριο το μέγιστο κέρδος. Έχουμε το εξής παράδοξο, αυτοί που πούλησαν τα οικόπεδα και έφτιαξαν φεριμποτ για να κουβαλάνε αυτούς που τους πούλησαν τα οικόπεδα, τώρα φωνάζουν “να παραμείνει η Σαλαμίνα νησί”.
      Ξαναρωτάω κύριε Πάλλα, ποιος έφερε στη Σαλαμίνα 300 χιλιάδες οικιστές και παραθεριστές, η γέφυρα ή αυτοί που κατάτμησαν και οικοπεδοποίησαν τα πάντα, μαζί με τους φεριμποτατζήδες;;

      Διαγραφή
  12. Αγαπητοί φίλες και φίλοι , υπέρμαχοι του ΝΑΙ η ΌΧΙ , έχετε την εντύπωση ότι μπορεί να αποφασίσει κανείς όταν δεν έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία στην διάθεση του.
    Συγκεκριμένα ο δημότης του δήμου Σαλαμίνας δεν θα έπρεπε να γνωρίζει
    1.Με ποια μέθοδο θα κατασκευαστει το έργο , δηλαδή θα το κατασκευάσει η ελληνική πολιτεία , θα γίνει με αυτοχρηματοδοτηση και εάν ναι για πόσο χρόνο η εταιρεία που θα το αναλάβει θα το εκμεταλευεται και με ποιο αντίτιμο.
    2.Στην μελέτη για την κατασκευή του έργου θα συμπεριλαμβανονται και οδικά έργα που θα βελτιώνουν την κυκλοφορία στο εσωτερικό του νησιού και ταυτόχρονα θα σέβονται το περιβάλλον
    3. Ποια θα είναι τα ανταποδοτικά τέλη που πρέπει να έχει ο δήμος Σαλαμίνας αλλά και ο δήμος περάματος
    Εγώ κατανοώ ότι υπάρχουν τοπικά συμφέροντα που αντιτίθενται στην κατασκευή της υπόγειας ζεύξης , όπως επίσης υπάρχουν και τα συμφέροντα των πολιτών , δημοτών αλλά και των υπολοίπων που διαθέτουν εξοχική κατοικία στο νησί , και επιθυμούν [ απαιτούν ] να διασφαλιστεί η κατά πολύ φθηνότερη και ασφαλής προσέγγιση στην Σαλαμίνα.
    Είναι περίεργο που η δημοτικη αρχή δεν λαμβάνει θέση για το θέμα με το επιχείρημα ότι δεν θέλει να επηρεάσει τους δημότες.
    Σε τέτοιου είδους θέματα η δημοτική αρχή αλλά και όλες οι δημοτικές παρατάξεις οφείλουν να έχουν θέση και να την κοινοποιησουν στους πολίτες μιας και όπως ισχυρίζονται αγωνίζονται για καλό του νησιού.
    Επίσης δεν κατανοώ γιατί έχουν αποκλειστει από τα άτυπο δημοψήφισμα οι κάποιες χιλιάδες που διαθέτουν εξοχικά στην Σαλαμίνα και δεν είναι δημότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος15/3/16 07:00

    -Παραδόξως έχουμε ΟΛΟΙ δίκιο στις αγωνίες και τους προβληματισμούς μας. Όμως πέρα από την ιδιοτελή φύση του ανθρώπου που πηγάζει από την ΓΝΩΣΗ ή την ΑΓΝΟΙΑ του,κάτι που μας επιβάλει το ένστικτο της ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ υπάρχει και το ΣΥΝΟΛΙΚΟ αίσθημα της ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ.Έχουμε τον ΝΑΥΣΤΑΘΜΟ ΠΛΑΤΗ...αυτό είναι μια πιθανότητα που δεν επιτρέπει διχαστικές συμπεριφορές.Και επειδή υπάρχουν υπέρμαχη της φιλοσοφικής...ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΟΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ, καλό θα ήταν να φανταστούμε ένα νησί ευλογημένο από καταβολής κόσμου (ως έχει) και όχι μια τρύπα στο χάρτη της ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος15/3/16 07:22

    -Μισές αλήθειες, μισές πιθανότητες μισές υπάρξεις!Ότι όμως αφορά τις ΓΕΝΙΕΣ ΜΑΣ ας, αναλογιστούμε τις ευθύνες μας μελλοντικά.Τα υπόγεια τούνελ διάβασης πολιτών και στρατηγικά σημεία ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να συνυπάρξουν.-Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται και ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. Η δύναμη της προσευχής στον ΧΡΙΣΤΟ δεν αρκεί να μας προστατέψει από προφήτες που έζησαν 6 αιώνες μετά.Με αγάπη και προσπάθεια θα αλλάξουμε τον κόσμο προς το καλύτερο...με ΑΓΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Tο Salamina-Press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.