Τάσος Καραντής - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το "Βήμα στους Πολίτες"

"ΒΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ" - Υπ. Δήμαρχος Σαλαμίνας Θρασύβουλος Μπάγιος

Τάσος Καραντής - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Έχοντας συμπληρώσει μισό αιώνα ζωής, έχω απορρίψει, εδώ κι αρκετά χρόνια, τους ηγέτες - σωτήρες και τους προσωποκεντρικούς κομματικούς και δημοτικούς συνδυασμούς.



-->

Το "ΒΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ", αυτή η εναλλακτική κι ουσιαστικά δημοκρατική δημοτική κίνηση, όπου ο πολίτης είναι συμμέτοχος στις αποφάσεις κι όχι οπαδός, με ενέπνευσε να συμμετάσχω έμπρακτα, μέσω της υποψηφιότητάς μου.

Στόχος μου να βοηθήσω στη διαμόρφωση ενός διαφορετικού πολιτικού σκηνικού, ώστε σύντομα να παραδώσω τη σκυτάλη στους νεότερους δημοκράτες συμπολίτες μου.

Σκοπός μου η επίλυση των προβλημάτων του νησιού μέσω του αμεσοδημοκρατικού τρόπου, συναπόφασης με τους πολίτες.


Λίγα λόγια για μένα :

Γεννήθηκα στη Σαλαμίνα το 1968. Είμαι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Αθηνών. Επί 3 δεκαετίες δημοσιογραφώ, πανελλαδικώς, σε διάφορα έντυπα και διαδικτυακά Μέσα. Τα τελευταία χρόνια, όσον αφορά θέματα της Σαλαμίνας, γράφω, κατά διαστήματα, στο salamina - press. Έχω εκδώσει βιβλία (ποιήματα, έρευνες, βιογραφίες κ.ά.). Είμαι πατέρας τριών παιδιών.

*Στη φώτο : μαζί με τη δημοφιλή ερμηνεύτρια και υποψήφια ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ, Ραλλία Χρηστίδου.".