Τάσος Κουπετώρης υπ. δημοτικός σύμβουλος με το "Βήμα στους Πολίτες"

Από νεαρή ηλικία με απασχολούσε η πολιτική, τόσο όσον αφορά την κεντρική πολιτική σκηνή όσο και σε τοπικό επίπεδο.  Δεν αποφάσιζα, όμως, να ασχοληθώ ενεργά, διότι πίστευα και πιστεύω ότι η παραγωγή πολιτικής είναι μια διαδικασία που απαιτεί ομαδική δουλειά, συνέργειες και -πάνω απ΄όλα- δεν είναι υπόθεση ενός πεφωτισμένου ηγέτη αλλά απόρροια σύνθεσης ιδεών και συμμετοχική διαδικασία, που απαιτεί άτομα που βάζουν το «εμείς» πάνω από το «εγώ».

-->

Μια ομάδα που λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο είναι η Κινηματογραφική Λέσχη Σαλαμίνας, που πραγματοποιεί πολιτιστικές δράσεις -προβολές ταινιών, αφιερώματα, παρουσιάσεις βιβλίων, συζητήσεις- και στην οποία είμαι ενεργό μέλος από το 1995. Θεωρούσα ότι η συμμετοχή μου στην Κ.ΛΕ.Σ., μαζί με την προσφορά μου ως εκπαιδευτικός, την οποία θα κρίνουν οι μαθητές μου, είναι ό,τι καλύτερο μπορώ να δώσω στον τόπο μου.
Πριν ένα χρόνο, ωστόσο, η δημιουργία του Βήματος στους Πολίτες, μιας πολιτικής κίνησης που εμπεριέχει όσα είχα στο μυαλό μου ως προαπαιτούμενα, ήταν εκείνη που με έπεισε να πάρω μέρος σε μια προσπάθεια που αποσκοπεί στην αλλαγή προς το καλύτερο και δημοκρατικότερο του πολιτικού σκηνικού της Σαλαμίνας, με στόχο την επίλυση των σημαντικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει σήμερα το νησί μας.

Για όσους δε με γνωρίζουν, γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Σαλαμίνα και εργάζομαι ως μαθηματικός στο 1ο ΕΠΑΛ Σαλαμίνας την τελευταία δεκαετία.