Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019

Προσλήψεις 14 ατόμων στο Δήμο Σαλαμίνας

Ο Δήμος Σαλαμίνας ανακοίνωσε την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ΙΔΟΧ.

-->

Κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε την Ανακοίνωση για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ΙΔΟΧ διάρκειας τριών (3) μηνών.
-->

34 σχόλια:

  1. Θα τους δώσετε κ αυτούς στα γραφεία όπως κάνατε κ με τους υπόλοιπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/7/19 20:35

    Αυτά τα άτομα που είναι στα νομικά πρόσωπα κ έχουν δηλωθεί υπάλληλοι καθαριότητας και οι άλλοι με τα μαύρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/7/19 22:19

      Χρόνια τώρα ισχύει αυτό!Και το παίζουν και αφεντικά στο τσιφλίκι τους!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/7/19 18:33

      Όλοι όσοι έχουν προσληφθεί στην καθαριότητα του Δήμου και εργάζονται σε γραφεία, αμέσως να πάρουν τη σκούπα και το φαράσι και να καθαρίσουν τη Σαλαμίνα.
      Είναι απαράδεκτό να προσλαμβάνονται στην καθαριότητα και να τοποθετούνται σε διοικητικές θέσεις (γραφεία). Η δήμαρχος έχει μεγάλη ευθύνη.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος17/7/19 20:50

    Προηγούνται οι ρομά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος18/7/19 01:39

    Όλοι ήταν αντιδήμαρχοι καθαριότητας αυτός θα μείνει ώς αντιδήμαρχος της βρώμας ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/7/19 01:44

      Σε λίγο τα ψέματα τελειώνουν και θα δούμε και σας πόσα πίδια πιάνει ο σάκος. Κοντός ψαλμός αλληλούϊα.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος18/7/19 01:50

    Ανώνυμος17/7/19 17:37
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !!
    Χθες έλαμψε δια της απουσίας του ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Γιωργάκης από τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που συζήτησε το θέμα των εξωοικιακών και κλαδιών. Ρε γιωργάκη, μόνο στο fb ξέρεις να γράφεις; γιατί δεν πήγες στη συνεδρίαση που σε προσκάλεσε η Δήμαρχος για να τους πεις τι σημαίνει "να πράξετε τα δέοντα" που έγραφες στην επιστολή σου; Το ενδιαφέρον σου περιορίζεται σε μία επιστολή και μόνο; Την πέρασες την Τέτα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/7/19 09:23

      Ακου ξενυχτη,
      Οταν φτανει 17 Ιουλιου και περιμενεις δηθεν να ακουσεις προτασεις ενω διοικεις το Δημο πεντε χρονια,δεν ψαχνεις λυσεις αλλα συνενοχους.
      Η απερχομενη Δημαρχος εχει κανει καραμελα τη λεξη εμπειρία.Που ειναι λοιπον η εμπειρία της?Τι κανει για το προβλημα?
      Τωρα τα σχολια για τον νεο Δημαρχο ειναι αναξια σχολιασμου.Αυτα γραφατε και προεκλογικα και τελικα βγηκε με 68%.Δε βαλατε μυαλό.
      Ας πραξει λοιπον τα ΔΕΟΝΤΑ η Νανου και αν δε γνωριζει πια ειναι ας το βουλωσει.Εχει μπροστα της 43 μερες καταστροφης και λαμογιας.Αλλα που να βρει χρονο,ασχολειται με απευθειας αναθεσεις το κοριτσι....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/7/19 12:18

      Άκου φίλε για να 'μαστε δίκαιοι.
      Το θέμα δεν το σκάλισε η Δήμαρχος, αλλά ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος και μάλιστα με ανοικτή επιστολή, επισημαίνοντας την υπάρχουσα κατάσταση (λες και δεν την βλέπουμε όλοι) ζητώντας από τη Δήμαρχο να πράξει τα δέοντα που για να το ζητάει σημαίνει ότι γνωρίζει ποιά είναι αυτά. Αφού λοιπόν η Δήμαρχος του απαντάει ότι δεν τα γνωρίζει και τον προσκαλεί στο ΔΣ (που θα συζητιόταν το ίδιο θέμα μετά από αίτημα της κας Παπαελευθερίου) για να τους πει ποιά είναι τα δέοντα, το ερώτημα που πλανάται και δικαίως διερωτάται κάποιος είναι γιατί ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος δεν πήγε στη συνεδρίαση να εξηγήσει τι εννοεί και να δώσει τα φώτα του για την επίλυση του προβλήματος που έτσι κι αλλιώς είναι προ των πυλών του. Και σε αυτό το σημείο θα πρέπει να συμφωνήσεις ότι η αποχή του είναι απαράδεκτη διότι έτσι δίνει το δικαίωμα στον καθένα μας να σκεφτεί ότι στερείται επιχειρημάτων και ότι δεν είναι πραγματικό το ενδιαφέρον του. Η σημερινή Δήμαρχος καλώς κακώς λέει δημόσια ότι δεν μπορεί να το επιλύσει το πρόβλημα, αυτός τι κάνει; έστειλε μία επιστολή για να δείξει δήθεν το ενδιαφέρον του και τελείωσε, ησύχασε; Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του.
      Όλα τα άλλα που γράφεις φανερώνουν ότι είσαι εμπαθής και βέβαια είναι ανάξια σχολιασμού.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/7/19 13:14

      Δήμαρχος που δε γνωρίζει τα δέοντα μετά από πέντε χρόνια στο Δήμο παραιτείται χτες.Μας αδειάζει τη γωνιά και αφήνει κανέναν άλλο να σώσει το νησί.Αλλα από ότι φαίνεται η μάσα καλά κρατεί ακόμα....

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/7/19 14:40

      12:18

      Αντιλαμβανομαι την αγωνια σου να υπερασπιστεις την απερχομενη Δημαρχο αλλα δυστυχως πλεον δεν πειθεται κανεις!!
      Αφου εξαρω το θαρρος σου και πραγματικα σε συμπονεσω για τη βασανο αυτη,επετρεψε μου να αποδομισω το σχολιο σου φραση-φραση.
      Γραφεις λοιπον:
      1."Το θέμα δεν το σκάλισε η Δήμαρχος, αλλά ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος"
      Ακριβως αυτο ειναι και το μεγαλό προβλημα!!Το θεμα της καθαριοτητας δεν το σκαλισε η Δημαρχος οπως σωστα λες!!Αν το ειχε κανει,ισως να μη ζουσαμε τωρα σε ενα νησι χωματερη!!Το οτι ειναι πεντε χρονια σε αυτη τη θεση το αφηνω ασχολιαστο.Η ικανοτητα μαθησης και κατανοησης διαφερει απο ανθρωπο σε ανθρωπο.

      2."ζητώντας από τη Δήμαρχο να πράξει τα δέοντα που για να το ζητάει σημαίνει ότι γνωρίζει ποιά είναι αυτά."

      Πολυ σωστα συμπεραινεις πως γνωριζει ποιοα ειναι αυτα.Θα σου ελεγα μαλιστα πως και η απερχομενη θα επρεπε να τα γνωριζει αφου οταν παρελαβε απο τον Τσαβαρη βρηκε σχεδον σε ιδια κατασταση το νησι.Ειναι λοιπον φανερο πως απο επιλογη το αφηνει να γεμιζει σκουπιδια.

      3. "Αφού λοιπόν η Δήμαρχος του απαντάει ότι δεν τα γνωρίζει και τον προσκαλεί στο ΔΣ (που θα συζητιόταν το ίδιο θέμα μετά από αίτημα της κας Παπαελευθερίου) για να τους πει ποιά είναι τα δέοντα, το ερώτημα που πλανάται και δικαίως διερωτάται κάποιος είναι γιατί ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος δεν πήγε στη συνεδρίαση"

      Αφου λοιπον η απερχομενη του απανταει πως δε γνωριζει τα δεοντα καλο θα ηταν, αντι να απαντα με ειρωνειες επιπεδου κατινας της γειτονιας,μα αποδεχθει την ανικανοτητα της και να φυγει μια ωρα αρχιτερα.Το πλοεν αστειο βεβαια ειναι πως δεν εφερα καν η ιδια το θεμα στο Δημοτικο Συμβουλιο αλλα η κα Παπαελευθεριου οπως πολυ σωστα λες.Τοση επαφη με την πραγματικοτητα εχει!!

      4. "Και σε αυτό το σημείο θα πρέπει να συμφωνήσεις ότι η αποχή του είναι απαράδεκτη διότι έτσι δίνει το δικαίωμα στον καθένα μας να σκεφτεί ότι στερείται επιχειρημάτων και ότι δεν είναι πραγματικό το ενδιαφέρον του. "

      Φυσικα και μπορει καποιος να τα σκεφτει αυτα που λες.Μονο που ετσι κι αλλιως αυτος ο "καθενας" δεν ειχε σκοπο να ακουσει τα επιχειρηματα του Δημαρχου Παναγοπουλου.Στοχο ειχε να δημιουργησει μια χαβρα ιουδαιων μεσα στο συμβουλιο για να δημιουργησει συνενοχους.Αυτο γινεται χρονια τωρα,τα βιντεο στο youtube θα σε διαφωτησουν.
      Τωρα για το αν ειναι πραγματικο η οχι το ενδιαφερον του δε θα σου το απαντησω εγω.Ρωτα το 68% του λαου της Σαλαμινας.Αν παλι αυτο σε ζοριζει ρωτα το 16% που καταφερε να παρει η απερχομενη!!!

      5."Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του.
      Όλα τα άλλα που γράφεις φανερώνουν ότι είσαι εμπαθής και βέβαια είναι ανάξια σχολιασμού"

      Εδω λοιπον συμφωνουμε!Ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του!!Πολυ φοβαμαι ομως πως αυτο εχει ηδη γινει!!
      Λες πως ειμαι εμπαθης.Προφανως και ειμαι!!!Ειμαι εμπαθης απεναντι σε μια απερχομενη Δημαρχο και σε ενα απερχομενο συστημα που εχει γεμισει τη Σαλαμινα σκουπιδια και το μονο που ξερει ειναι να ειρωνευεται τον Δημαρχο Σαλαμινας κ.Παναγοπουλο επειδη εκανε το αυτονοητο!!Χτυπησε το καμπανακι σε εκεινους που με την εμπειρια και την ικανοτητα τους περιμεναν την 17η Ιουλιου για να ρωτησουν τον επόμενο τι να κανουν!!!

      Ειμαι στη διαθεση σου να σου απαντησω σε οτι αλλο χρειαστει.Ελπιζω την επομενη φορα να εισαι πιο προσεκτικος και σε αυτα που γραφεις και σε ποιους απευθυνεσαι.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος18/7/19 22:28

      Χαχαχαχα
      68%με 50% αποχή.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος19/7/19 02:09

      14:40
      Η Νάννου κατά την κρίση του λαού της Σαλαμίνας, απέτυχε και για αυτό αντικαταστάθηκε από τον νέο δήμαρχο...
      Είναι λοιπόν καθήκον του νέου δημάρχου, να πάει και να δώσει τα φώτα του για την επίλυση του προβλήματος, ένα πρόβλημα που ούτως ή άλλως θα κλειθεί να επιλύσει υποχρεωτικά, σε 43 ημέρες...
      Το ότι δεν εμφανίστηκε, μόνο ένα πράγμα δείχνει...ότι ούτε αυτός είναι ικανός να δώσει λύση, παρόλο που πριν εκλεγεί διαβεβαίωνε ότι είναι ενημερωμένος κι έχει λύσεις για τα πάντα...

      Εκτός αν παρακαλάει να καεί το νησί, για να αποποιηθεί των ευθυνών του και να δικαιολογηθεί ότι παρέλαβε... καμμένη γη...

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος19/7/19 09:08

      22:28

      Επισης 16% με 50% αποχη.Τωρα σοτυ κοπηκε το γελιο!!!!

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος19/7/19 09:16

      02:09

      Ο νεος Δημαρχος αναλαμβανει απο 01 Σεπτεμβρη.
      Ειναι καθηκον του να επιστησει την προσοχη καθως δε μπορει να λαβει καμια αποφαση τωρα αφου δεν του το επιτρεπει ο νομος.
      Η ικανοτητα του η οχι θα κριθει απο τη στιγμη που θα αναλαβει και οχι απο μια απερχομενη Δημαρχο που δεν ξερει τι της γινεται!!!

      Ο Παναγοπουλος εκ των πραγματων θα παραλαβει οχι καμμενη (ελπιζω) αλλα βρωμικη γη.Και μαλιστα μια Σαλαμινα που ειναι γεματη σκουπιδια απο επιλογη της Νανου.Εσκεμμενα αφηνει το νησι να γινεται σκουπιδοτοπος.Δε μπορω να πιστεψω πως μετα απο ΠΕΝΤΕ χρονια στο Δημο δεν εχει τον τροπο να καθαρισει το νησι.
      Εσυ μπορεις?

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος19/7/19 12:33

      09:16

      Όλοι ξέρουμε, ότι διαχρονικά σχεδόν καμία δημοτική αρχή δεν μπόρεσε να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το πρόβλημα των σκουπιδιών και αυτό το είδαμε και από μια ανάρτηση του salamina που έδειχνε φωτογραφίες από το 2009 σε σύγκριση με το 2019...
      Εγώ προσωπικά, απ' όσο θυμάμαι ακόμα πιο πίσω από το 2009, ειδικά τα κλαδέματα και τα ξεχορταριάσματα - όπως και παλιά έπιπλα, στρώματα, μπάζα, οικιακές συσκευές κλπ, ήταν πάντα ένα πρόβλημα στη Σαλαμίνα, που δεν έβρισκε εύκολα λύση...

      Ο νέος δήμαρχος έχει μεν καθήκον να επιστήσει την προσοχή στο πρόβλημα, έχει όμως επίσης καθήκον αν έχει γνώση και έτοιμες λύσεις (όπως ευαγγελίζεται), να τις καταθέσει και να παρακολουθήσει αν αυτές εφαρμοστούν στην πράξη...
      Αν δεν εφαρμοστούν, τότε έχει κάθε δικαίωμα να ισχυριστεί όταν αναλάβει, ότι παρέλαβε βρώμικη ή καμμένη γη...
      Δεν του ζητήθηκε λοιπόν να λάβει καμία απόφαση, παρά μόνο να παρίσταται στο Δημοτικό Συμβούλιο και να καταθέσει την γνώση που ισχυρίζεται ότι διαθέτει και τον τρόπο (εφόσον υπάρχει η δυνατότητα και η επάρκεια σε επιχειρησιακά μέσα), η γνώση αυτή να γίνει πράξη...
      Το ότι δεν εμφανίστηκε καν, άφησε αλγεινή εντύπωση σε αυτούς που τον ψήφισαν και την υποψία ότι ούτε αυτός έχει την ικανότητα να δώσει λύσεις στα προβλήματα και ότι για μία ακόμα φορά θα αποδειχθούν άνθρακες ο θησαυρός...

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος19/7/19 13:04

      12:33

      Οταν η απερχομενη Δημαχος απαντα στη δηλωση του Δημαρχου με ειρωνεια τη στιγμη που η Σαλαμινα πνιγεται αντιλαμβανεσαι η τουλαχιστον θα επρεπε να μπορεις να αντιληφθεις πως δεν αφηνει περιθωρια για συνεργασια.
      Κυριακη κοντη γιορτη λενε.Σε λιγες μερες αναλαμβανει.
      Δε θα πει πως παρελαβε καμμενη γη παρολο που ετσι ειναι.Το ξερει,το ηξερε απο τη στιγμη που εθεσε την υποψηφιοτητα του.
      Επειδη ομως βρισκομαι στη θεση αυτου που απαντα,ας αλλαξουμε λιγο ρολους.Επι πεντε χρονια τι εκανε η Νανου για το προβλημα?
      Ειναι λογικο να γινεται δημ. Συμβουλιο 17 Ιουλιου οταν βρισκομαστε στην καρδια του καλοκαιριου?
      Να σου θυμισω πως ο οψιμος φιλος της Νανου,Γιαννης Τσαβαρης,οταν εχασε τις εκλογες δεν περιμενε την 01 Σεπτεμβρη και αποχωρησε νωριτερα.Γιατι δεν το κανει κι εκεινη?Ποιος ειναι ο λογος?Τι θα κερδισει με το να καθεται στην καρεκλα της οταν η ιδια δηλωσε πως δεν εχει τον τροπο να δωσει λυση?Ποιο ειναι το κινητρο της?06 Ιουνιου αναρτηθηκε στη Διαυγεια απευθειας αναθεση για την αποκομιδη ογκοδων σκουπιδιων στις κοινοτητες Αμπελακιων και Σαλαμινας.Κοστος συνολικα 29000 ευρω.Γιατι δε μαζευτηκε τιποτα?Γιατι μεχρι και τωρα που γραφω συνεχιζεται το παρτυ με τις απευθειας αναθεσεις?
      Σταματω εδω και περιμενω απαντησεις.

      Διαγραφή
    11. 13:04

      Δεν υποστηρίζω την Νάννου. Μετρήθηκε, ζυγίστηκε, βρέθηκε ελλιπής γι' αυτό και ο λαός της Σαλαμίνας την αντικατέστησε...
      Όμως αφού ο νεοεκλεγείς ανακίνησε πρώτος το θέμα, με όση ειρωνεία και αν απάντησε εκείνη, θα έπρεπε επ΄ωφελεία του νησιού, εκείνος να επανέλθει και να την βάλει να απολογηθεί δημόσια...ακόμα και να την καλέσει να παραιτηθεί, όπως λες κι εσύ...
      Αλλά να έχει και τις λύσεις έτοιμες κι εφαρμόσιμες κι όχι να πετάξει μια δήλωση και μετά να εξαφανιστεί...
      Έτσι κάνουν οι νέοι και τίμιοι άνθρωποι, που θέλουν να παράξουν έργο για τον τόπο τους κι όχι να εγκαλούν τους προηγούμενους για ανικανότητα και μετά να εξαφανίζονται...

      Σε κάθε περίπτωση, όπως είπες κι εσύ, Κυριακή κοντή γιορτή...
      Σε 40 μέρες θα δούμε τι ψάρια θα πιάσει κι ο νέος Δήμαρχος...
      Αν και εγώ προσωπικά, με αυτά που βλέπω, βατάω πολύ μικρό καλάθι...

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος18/7/19 03:29

    Ο Gboy εχει σοβαροτερες δουλειες να κανει π.χ. να τα κάνει πλακάκια με τον Τσαβαρή.Ε; George-boy;Ο Σεπτεμβρης ερχεται με βήμα ταχύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/7/19 09:28

      Ετσι...θα ξενυχτας για τον νεο σου Δημαρχο!!
      Ετσι...θα χανεις τον υπνο σου!!!
      Αλλος τα βρηκε με τον Τσαβαρη!!!
      Ομως,να σε ενημερωσω πως οι εκλογες περασαν!!!
      Αυτα γραφατε και κανατε και ο Παναγοπουλος πηρε 68%!!!
      Μυαλο δε βαλατε!!!
      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος18/7/19 07:59

    Προσλήφθηκαν υπάλληλοι για να πλένουν τα απορριμματοφόρα; Πού τοποθετήθηκαν; Γιατί τα απορριμματοφόρα βρωμανε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος18/7/19 09:32

    οι δικηγοροι γιατι φημιζονται??????????για ψεματα!!!!!!!με ποιους εχουν να κανουν??????με απατεωνες!!!!!!!!τιστοχο εχουν???????να τους αθωωσουν!!!!!!!ετοιμαστειτε!!!!!!!!!! ΚΟΥΤΟΝΙΕΡΙ ΤΑ ΘΕΛΑΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΘΑΤΕ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΙ ΜΥΓΕΣ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ ΠΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/7/19 09:41

      Ο αστυνομος ειναι οργανο..
      Το μπουζουκι ειναι οργανο...
      Αρα ο αστυνομος ειναι μπουζουκι!!!
      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!!!!
      Ειστε για λυπηση!!!
      ΕΤΣΙ ΝΑ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΟΣΟ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!
      Υ.Γ.Σε αυτο με τις μυγες και τα σκατα εχεις δικιο!!Εχεις εμπειρια αλλωστε!!
      Υ.Γ2.Η Νανου στα δικαστηρια ειχε δικηγορο!!Αρα η Νανου ειναι απατεωνας!!!Σε ευχαριστουμε για την επιβεβαιωση!!!
      Υ.Γ.3 Συνεχισε να γραφεις!!Μας διασκεδαζει ο πονος σου!!!
      Υ.Γ 4 Φιλακια....

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος18/7/19 09:33

    οι δικηγοροι γιατι φημιζονται??????????για ψεματα!!!!!!!με ποιους εχουν να κανουν??????με απατεωνες!!!!!!!!τιστοχο εχουν???????να τους αθωωσουν!!!!!!!ετοιμαστειτε!!!!!!!!!! ΚΟΥΤΟΝΙΕΡΙ ΤΑ ΘΕΛΑΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΘΑΤΕ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΙ ΜΥΓΕΣ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ ΠΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/7/19 09:41

      Ο αστυνομος ειναι οργανο..
      Το μπουζουκι ειναι οργανο...
      Αρα ο αστυνομος ειναι μπουζουκι!!!
      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!!!!
      Ειστε για λυπηση!!!
      ΕΤΣΙ ΝΑ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΟΣΟ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!
      Υ.Γ.Σε αυτο με τις μυγες και τα σκατα εχεις δικιο!!Εχεις εμπειρια αλλωστε!!
      Υ.Γ2.Η Νανου στα δικαστηρια ειχε δικηγορο!!Αρα η Νανου ειναι απατεωνας!!!Σε ευχαριστουμε για την επιβεβαιωση!!!
      Υ.Γ.3 Συνεχισε να γραφεις!!Μας διασκεδαζει ο πονος σου!!!
      Υ.Γ 4 Φιλακια....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/7/19 11:15

      Λάθος η αντιγραφή
      Το μπουζούκι είναι όργανο
      Ο μπάτσος είναι όργανο
      Άρα ο μπάτσος είναι μπουζούκι.
      Και για να μας διασκεδάζει
      ο πόνος σου κάνε την αρχή
      από σήμερα και συνέχισε να
      γράφεις 1000 φορές τη μέρα
      Ότι τα Εξάρχεια
      Δεν είναι περιοχή
      Είναι Ιδέα.
      ΥΓ.
      0 φιλάκια.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/7/19 11:46

      Μιχαλάκη τώρα που τελειωσες το γυάλισμα της καράφλας, για πες μου σε παρακαλώ. Γιατί αγόρι μου ζήτησες απο το συνεργείο που πηγες την BMW μηχανή σου,να σου κόψει τιμολόγιο πρις τον Δήμο; Αληθεύει ή όχι;
      Ντροπή σου καραφλόμαγκα, για αυτό τόσα χρόνια είχες λυσσάξει, γιατί επαιρνες γερό μπακαγιοκο; Χρήματα του Δήμο

      ΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΟ!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/7/19 12:33

      Πιο ηλίθιος από σένα, πεθαίνει.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος18/7/19 12:50

      Εγω ηλίθιος...εσύ ΚΛΕΦΤΗΣ!!!

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος18/7/19 12:27

    οι δικηγοροι γιατι φημιζονται??????????για ψεματα!!!!!!!με ποιους εχουν να κανουν??????με απατεωνες!!!!!!!!τιστοχο εχουν???????να τους αθωωσουν!!!!!!!ετοιμαστειτε!!!!!!!!!! ΚΟΥΤΟΝΙΕΡΙ ΤΑ ΘΕΛΑΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΘΑΤΕ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΙ ΜΥΓΕΣ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ ΠΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/7/19 14:03

      Ο αστυνομος ειναι οργανο..
      Το μπουζουκι ειναι οργανο...
      Αρα ο αστυνομος ειναι μπουζουκι!!!
      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!!!!
      Ειστε για λυπηση!!!
      ΕΤΣΙ ΝΑ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΟΣΟ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!
      Υ.Γ.Σε αυτο με τις μυγες και τα σκατα εχεις δικιο!!Εχεις εμπειρια αλλωστε!!
      Υ.Γ2.Η Νανου στα δικαστηρια ειχε δικηγορο!!Αρα η Νανου ειναι απατεωνας!!!Σε ευχαριστουμε για την επιβεβαιωση!!!
      Υ.Γ.3 Συνεχισε να γραφεις!!Μας διασκεδαζει ο πονος σου!!!
      Υ.Γ 4 Φιλακια....
      Μιχαλακη το νου σου διπλα!!!!Ακουω παλι φωνες!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/7/19 20:14

      ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ ΤΗΝ.....ΝΕΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ......

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος18/7/19 14:09

    υ.γ: οι μυγες αλλαζουν τα σκατα παραμενουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.