Εις βάρος των εργαζομένων προχωρά το έργο της Υποθαλάσσιας Ζεύξης Σαλαμίνας – Περάματος


Της Νατάσσας Βουδούρη - kedenews.gr

Ανάστατοι είναι εκατοντάδες εργαζόμενοι των ferry boats, αφού επιβεβαίωσαν πως μπήκε στην τελική ευθεία η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την Υποθαλάσσια Ζεύξη Σαλαμίνας. 

Με γοργούς ρυθμούς είναι αποφασισμένη η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών να προχωρήσει το έργο αυτό εις βάρος των εργαζόμενων του νησιού, ώστε μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, να συνεχίσουν τα προεπιλεγέντα σχήματα στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για το τελικό στάδιο του διαγωνισμού μέχρι τη συμβασιοποίηση του έργου.

Στόχος του υπουργείου είναι μέχρι το τέλος του χρόνου να έχει εγκατασταθεί ανάδοχος, ώστε στις αρχές του 2022 να ξεκινήσουν οι εργασίες και το 2025 να έχει παραδοθεί όλο το έργο, μαζί με εκείνα που θα το συνοδεύουν. Μετά από πολλά χρόνια μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης, με την καθοδήγηση του Υπουργού Κώστα Καραμανλή.

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης πιστεύει πως με την υλοποίηση του έργου θα αποσυμφορηθεί σε μεγάλο βαθμό το Πέραμα και από την άλλη θα αναβαθμιστεί η ίδια η νήσος της Σαλαμίνας, καλύπτοντας με ταχύτητα και ασφάλεια τις χιλιάδες καθημερινές μετακινήσεις από και προς αυτήν. «Το έργο αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, γιατί θα αναβαθμίσει όλη τη Δυτική Αττική και κυρίως, την ευρύτερη περιοχή του Περάματος, αλλά και της Σαλαμίνας», είπε.

Γιώργος Καραγιάννης
Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης

Το ζήτημα είναι εξαιρετικά περίπλοκο καθώς τα πληρώματα των ferry boats εκφράζουν τις ανησυχίες τους για το μέλλον, αφού εκτιμάται ότι θα γίνει κάτι αντίστοιχο με αυτό που είχε συμβεί στην πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου με την κατασκευή της γέφυρας. Αξίζει να σημειωθεί πως η κίνηση που παρουσιάζει η γραμμή Πέραμα-Σαλαμίνα, κατατάσσεται δεύτερη σε όλη την Ευρώπη, μετά την γραμμή Ντόβερ-Καλαί που ενώνει ακτοπλοϊκά την Αγγλία με την Γαλλία!

Σύμφωνα με την κατάθεση της μελέτης που δημοσιεύτηκε, το έργο περιλαμβάνει:

• Το οδικό τμήμα σύνδεσης του Ανισόπεδου Κόμβου του Περάματος με τη Λεωφόρο Σχιστού συνολικού μήκους 4,5 χλμ, ώστε να παρακάμπτεται ο Δήμος Περάματος
• Την υποθαλάσσια ζεύξη με Οδική Σήραγγα μήκους 1 χλμ. από το Πέραμα έως το νησί του Αγίου Γεωργίου
• To οδικό τμήμα από το νησί του Αγίου Γεωργίου μέχρι το νησί της Σαλαμίνας και τις οδικές συνδέσεις με την πόλη της

Το σύνολο των μελών των πληρωμάτων εκφράζει με κάθε τρόπο τις ανησυχίες του, αναφέροντας πως οι θέσεις εργασίας θα μειωθούν σημαντικά. Παράλληλα και οι υπάλληλοι εκδόσεων εισιτηρίων θα βγουν και αυτοί ζημιωμένοι.