Διώκομαι από ΖΟΕΣ, με αναζητά Αστυνομία, Εισαγγελέας.

Προς SALAMINA-PRESS.
Παρακαλώ πολύ αν θα είχατε την καλωσύνη, να αναρτήσετε ή συνδέσετε, ως απάντηση, στην τελευταία ανακοίνωση του ΖΟΕΣ, την εγγραφή μου με τίτλο "Διώκομαι από το ΖΟΕΣ"..., θα μπορούσαν οι πολίτες της Σαλαμίνας να ενημερωθούν καλύτερα στο θέμα, καθώς υπάρχουν και νέα στοιχεία.
yiannas galanou.

Και επειδή "ο χρόνος ήγγικεν" - όπως λένε κι οι λαθρέμποροι αδέσποτων, όταν μαζεύουν ψήφους- και τ' αστεία δεν μου τελείωσαν, μα θα τ' αφήσω για την ώρα, γιατί:

- Ενημερώθηκα πως με ψάχνει ο Εισαγγελέας (αναρωτιέμαι ποιός)...

- Πως με ψάχνει η Αστυνομία (αναρωτιέμαι γιατί)...

- Πως μου έγινε μήνυση ( δεν τα γνωρίζω τα νομικά, θα σας γελάσω )...

- Δεν ενημερώθηκα όμως γιά την τελευταία ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της Ζωοφιλικής Ομάδας ΖΟΕΣ - απαξιούν πιά να μου στέλνουν τα σχετικά, όπως απαξιούν πιά και να υπογράφουν - και αναγκάστηκα να την αλλιεύσω από τη SALAMINA-PRESS.

- Και γιά να βοηθήσω να καταλάβουν οι κάτοικοι της Σαλαμίνας, οι φίλοι και φίλες και οι Φιλόζωοι γενικά, γιατί ένα τόσο "επικίνδυνο" άτομο - όπως εγώ - διώκεται από τις Αρχές, γιατί λένε, πως έβλαψε κάτι καλές Κυρίες που αγαπούν τη Σαλαμίνα και τα ζωάκια...

Θα σας παραθέσω κάποια από τα στοιχεία και το ιστορικό της υπόθεσης - συν μερικά νέα γιά ποικιλία - με έναν μικρό σχολιασμό, γιά να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.