Τι άλλο θα ακούσουμε!

Σε συνέχεια του θέματος "ΛΑΤΟΜΕΙΟ" λάβαμε το παρακάτω email που είναι άκρως ενδιαφέρον:

Στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ με θέμα το λατομείο στην θέση Γούβα – Μπατσί και πιο συγκεκριμένα η υπερβολική εξόρυξη της ύλης και η εξαγωγή της από το νησί από την εταιρία που διαχειρίζεται το λατομείο, ακούσθηκε η πρόταση του πρώην δημάρχου. Να κλείσει το λατομείο.

Ξέρω ότι απορείτε, την ίδια απορία είχα κ εγώ. Ρώτησα κι άλλους συμπολίτες μας να μου επιβεβαιώσουν ή να μου διαψεύσουν την πρόταση του πρώην δημάρχου μας. Όλοι δυστυχώς μου το επιβεβαίωσαν (άλλη φορά δεν θα ξαναχάσω συμβούλιο – ακούγονται τρομερά πράγματα).

Είναι η πιο ώριμη πρόταση που ακούσαμε τα τελευταία χρόνια. Φαίνεται όσο ήταν δήμαρχος από επιπολαιότητα το κρατούσε ανοικτό. Παράλληλα πιστεύω θα είχε ο άνθρωπος και προσωπικούς λόγους που επέτρεπε στο λατομείο να λειτουργήσει τα χρόνια της δημαρχίας του. Μια ματιά από μακριά να ρίξετε στο σπίτι του δεν θα δυσκολευτείτε να πεισθείτε για τις μεγάλες ποσότητες πέτρας που χρειάστηκε. Σωστό σε βρίσκω δήμαρχέ μου. Επίσης αφήσατε να φανεί ότι σε συνάντηση που είχατε με τον νέο επιχειρηματία που διαχειρίζεται τώρα το λατομείο δε σας ενθουσίασε και πολύ. Προφανώς οι προηγούμενοι θα είχαν βρει τον τρόπο να σας κάνουν να πετάτε στα σύννεφα.

Θα θελα να σας στείλω τα θερμά μου συγχαρητήρια που νοιάζεστε για όλους αυτούς τους συμπολίτες του τόπου μας που η δραστηριότητα τους συνδέεται με την λειτουργία του λατομείου και είμαι στη διάθεση σας, αφού ολοκληρώσω και εγώ στο άμεσο μέλλον την πέτρινη εξοχική μου κατοικία, να πάμε μαζί να το κλείσουμε.

Τι λέτε;