Ιωάννης Τσαβαρής :ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Η ΛΑΣΠΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ‘ΧΕΙ ΟΡΙΑ

Προς άρσην κάθε παρεξηγήσεως , σας ενημερώνω τα εξής:

α) ΠΟΤΕ μέχρι ΣΗΜΕΡΑ δεν είχα ή δεν έχω κατηγορηθεί, ή μου είχε ή μου έχει ασκηθεί δίωξη από την Ελληνική δικαιοσύνη σε βαθμό ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ.

β) ΠΟΤΕ μέχρι ΣΗΜΕΡΑ, δεν είχα ή δεν έχω καταδικαστεί για οποιοδήποτε αδίκημα έστω και για 1 ημέρα, από την Ελληνική δικαιοσύνη.

γ) Δεν είχα και φυσικά δεν έχω καμία υπόθεση που να εκκρεμεί σε πειθαρχικό συμβούλιο ή στην Ελληνική δικαιοσύνη για υπηρεσιακούς λόγους.

δ) Στην υπόθεση εις την οποία αναφέρονται κάποιοι “ανώνυμοι”, είτε από άγνοια, είτα από παραπληροφόρηση, είτε από σκοπιμότητα, & η οποία θα εκδικάζετο στις 23-03-2009, έχω να σας ενημερώσω τα εξής:

- Τον Φεβρουάριο του 2004, ο Νομάρχης Πειραιά, μετά την από εισήγηση της Δ/σης Μεταφορών (στην οποία υπηρετώ ως υπάλληλος), εγκρίνει την λειτουργία συνεργείου αυτοκινήτων με την ειδικότητα φανοποιείου στην οδό Πρωτοπαπαδάκη 31 & Φλέμινγκ στον Δήμο Αγ.. Ι. Ρέντη, με εκμεταλλευτή τον κ. Τσακηράκη Δημήτριο.

- Την απόφαση αυτή του Νομάρχη Πειραιά, λίγους μήνες μετά, την προσβάλλει και τελικά την ακυρώνει ο Γ.Γ. της Περιφέρειας για λόγους “ενδεχόμενης ηχορύπανσης κατά την λειτουργία του συνεργείου”.

- Κατά της απόφασης του Γ.Γ. της Περιφέρειας, ο κ. Τσακηράκης Δημήτριος προσφεύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας και το 2006 εκδίδεται η υπ’ αριθμ. 2703 απόφαση του ΣτΕ που αφενός μεν ακυρώνει την απόφαση του Γ.Γ.. της Περιφέρειας και επαναφέρει έτσι σε ισχύ την απόφαση του Νομάρχη Πειραιά, αφετέρου δικαιώνει απόλυτα την Διεύθυνση Μεταφορών για την ορθότητα της εισήγησης για την λειτουργία σου εν λόγω συνεργείου, το οποίο έκτοτε λειτουργεί νόμιμα έως σήμερα.

Το παράδοξο της ιστορίας είναι ότι από το 2004 και με αφορμή την ακύρωση της απόφασης του Νομάρχη Πειραιά από τον Γ.Γ. της Περιφέρειας, ενεπλάκησαν στην υπόθεση οι επιθεωρητές δημόσιας διοίκησης και χωρίς να περιμένουν την εξέλιξη της υπόθεσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας, υπέβαλλαν μηνυτήρια αναφορά και στην εξέλιξη της η υπόθεση αυτή είχε ως αποτέλεσμα να μου ασκηθεί δίωξη από τον Εισαγγελέα Πειραιά σε βαθμό Πλημμελήματος, διότι κακώς εισηγήθηκα στον Νομάρχη Πειραιά την λειτουργία του συνεργείου!!!

Επειδή η υπόθεση είναι απόλυτα διαυγής, είμαι πεπεισμένος τόσο εγώ όσο και ο συνήγορός μου, γνωστός Σαλαμίνιος ποινικολόγος κ. Γιώργος Παπανικολάου, ότι αυτή θα έχει αίσιο τέλος στις 3/6/2009, στενοχωρώντας ενδεχομένως αυτούς που προσπάθησαν μετά την αποτυχημένη σωματική μου εξόντωση, την άλλη μια φορά ηθική μου σπίλωση.


Μετά τιμής

Γιάννης Τσαβαρής

Υποψήφιος Δήμαρχος Σαλαμίνας

Τηλ: 6977 508 907


Υ.Γ. Όσο για την αναβολή της εκδίκασης της υπόθεσης, δεν ζητήθηκε από την δική μας πλευρά.