Ρεκόρ προσέλευσης και εξυπηρέτησης στα ΚΕΠ της υπερνομαρχίας Αθηνών-Πειραιώς

Ρεκόρ προσέλευσης και εξυπηρέτησης το 2008
1.000 πολίτες την ημέρα τη γραφειοκρατία κάνουν πέρα!

Ξεπέρασαν τις 300.000 οι πολίτες που γρήγορα και αξιόπιστα εξυπηρετήθηκαν μέσα στο 2008 από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών της Υπερνομαρχίας Αθηνών-Πειραιώς (Συντάγματος, Κηφισίας. Πειραιώς, Κερατσινίου), ποσοστό αύξησης 12% σε σχέση με το 2007.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τη λειτουργία των 4 Κ.Ε.Π.:

- ο μέσος όρος προσέλευσης πολιτών ανέρχεται κοντά στους 1.000 την ημέρα

- ο αριθμός υποθέσεων των πολιτών ξεπέρασε τις 75.000

- το 90% και πλέον των υποθέσεων διεκπεραιώθηκε.

Μέσω των Κ.Ε.Π. χορηγήθηκαν μετά από σχετικές αιτήσεις των πολιτών πιστοποιητικά ποινικού μητρώου, μη πτωχεύσεως, δημοσίευσης ή μη διαθήκης, γέννησης, θανάτου, μεταδημότευσης, στρατολογικής κατάστασης και σπουδών, και αντίγραφο πτυχίου και απολυτηρίου.

Μπόρεσαν ακόμη να ανοίξουν μερίδα λόγω γάμου, να προβούν σε μεταβίβαση αυτοκινήτων ή να ζητήσουν την άρση παρακράτησης τους, να ανανεώσουν την άδεια οδήγησης και να λάβουν άδεια κυκλοφορίας.

Επίσης τα 4 Κ.Ε.Π. ανέλαβαν την έκδοση εγγράφων και πιστοποιητικών για σύνταξη, βιβλιαρίου ασθενείας, επιδότησης ενοικίου, συμμετοχής στα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού και άδειας ασκήσεως επαγγέλματος

Να σημειωθεί ότι οι πολίτες μέσω των Κ.Ε.Π. είχαν και έχουν τη δυνατότητα να λάβουν αυθημερόν πιστοποιητικό φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας.

Ιδιαίτερα σημαντικό για του πολίτες ήταν η δυνατότητα που τους παρείχαν τα Κ.Ε.Π για την επικύρωση φωτοαντίγραφων και τη γνησιότητα της υπογραφής τους.

Η Υπερνομάρχης Αθηνών-Πειραιώς κ. Ντίνα Μπέη με αφορμή την ολοκλήρωση μιας ακόμη επιτυχημένης χρονιάς, αφού εκφράζει τις ευχαριστίες της προς τους υπαλλήλους των 4 Κ.Ε.Π. για την τεράστια συμβολή τους στην εξυπηρέτηση των πολιτών, δηλώνει:

«Τα Κ.Ε.Π αποτελούν τη αιχμή του δόρατος για την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και είναι πλέον ένας θεσμός που έχει καταξιωθεί στη συνείδηση των πολιτών, καθώς κάθε χρόνο αυξάνεται ο αριθμός των πολιτών που εξυπηρετούνται αξιόπιστα και γρήγορα. Το 2008 ήταν πράγματι μια χρονιά που επιβεβαίωσε την εμπιστοσύνη των πολιτών προς τα Κ.Ε.Π. Έτσι με δική μας πρωτοβουλία προωθούμε την δημιουργία ενός ακόμη Κ.Ε.Π., μέσα στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου, με σκοπό την ακόμη μεγαλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και ιδιαίτερα των χιλιάδων φοιτητών που ζουν και σπουδάζουν στην πόλη μας».

Για κάθε διοικητική πληροφορία οι πολίτες μπορούν να τηλεφωνούν στον τετραψήφιο αριθμό 1500, ενώ μπορούν να κάνουν αίτηση και μέσω διαδικτύου στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.kep..gov.gr



Στιγμιότυπα

Η ζωή στα Κ.Ε.Π επιφυλάσσει για τους υπάλληλους τους και ορισμένα χιουμοριστικά, και όχι μόνο, στιγμιότυπα, όπως:

- πολίτης που ζήτησε από ΚΕΠ αντίγραφο μηνυτήριας αναφοράς προς την Αγροφυλακή γιατί ένα κοπάδι πρόβατα κατέστρεψε το χωράφι του

- πολίτης που ζήτησε μέσω του ΚΕΠ πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και τότε έμαθε ότι ο πατέρας της, που είχε εγκαταλείψει την οικογένεια του, είχε ξαναπαντρευτεί και είχε αποκτήσει δύο παιδιά τα οποία ήσαν ετεροθαλή αδέλφια της

- πολίτης που ζήτησε προστασία από το ΚΕΠ γιατί δεν του επιτρεπόταν η είσοδος σε χαρτοπαιχτική λέσχη

- πολίτης που ζήτησε συνταγή μηλόπιτας και ο υπάλληλος του Κ.Ε.Π. κατέβασε από ειδικό site μαγειρικής τη συνταγή και της την έδωσε

- πολίτης που ζήτησε κατάλογο κουρείων και φυσικά εξυπηρετήθηκε

- πολίτης που προσέφυγε σε ένα από τα Κ.Ε.Π για να κάνει ακτινογραφία η γυναίκα του

- πολίτης που ζήτησε διαγραφή κλήσεων Τροχαίας

- πολίτης φανατικός οπαδός μεγάλης ομάδας που ζήτησε εισιτήρια για τους αγώνες της αγαπημένης του ομάδας.-