Ο Γιάννης Τσαβαρής μιλά για συνάντηση με κ. Αγγέλου.

Αγαπητοί blogers,

Επειδή τις τελευταίες μέρες υπάρχει (από γνωστά κέντρα) μία εκστρατεία παραπληροφόρησης γύρω από την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σε γνωστή καφετέρια των Σεληνίων «μέρα μεσημέρι», μεταξύ εμένα, του κ. Φυντάνη Ηλία (προπονητή της ΠΑΕ ΑΙΑΣ), του κ. Τραυλού Μάριου, του κ. Αγγέλου Θωμά και ενός φίλου του κ. Αγγέλου, έχω να σας ενημερώσω τα εξής:

Όπως γνωρίζετε στις 6.7.2009 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Δημ. Μπόγρης», κατόπιν πρωτοβουλίας της επιτροπής φιλάθλων του ιστορικού Αίαντα, έκτακτη συγκέντρωση φίλων της ομάδας μας, με θέμα τον προβληματισμό για την περαιτέρω πορεία του.

Κατά την διάρκεια της συζήτησης, μεταξύ πολλών άλλων, ειπώθηκε από μέλος της επιτροπής φιλάθλων (κ. Ραπτόπουλο) ότι «ο κ. Αγγέλου δεν επιχορηγεί οικονομικά την ομάδα μας, διότι υπάρχουν κάποιοι που τον …κυνηγούν»

Κατόπιν αυτής της καταγγελίας ζήτησα από τον κ. Ραπτόπουλο να ονομάσει αν γνωρίζει ποιος ή ποιοι είναι αυτοί, διότι δεν μπορεί κανείς να «ρίχνει την λάσπη στον ανεμιστήρα». Ο κ. Ραπτόπουλος απήντησε ότι δεν γνωρίζει και συνεχίστηκε η διαδικασία.

Στο τέλος όμως της συγκέντρωσης, ειπώθηκε από άλλα μέλη της επιτροπής που είχαν επισκεφτεί μαζί με τον κ. Ραπτόπουλο στο Λατομείο τον κ. Αγγέλου, ότι τους ανέφερε για το θέμα αυτό το όνομά μου.

Σε συνέχεια αυτής της μαρτυρίας ήταν φυσικό να ζητήσω ΑΜΕΣΗ δημόσια συνάντηση με τον κ. Αγγέλου παρουσία φυσικά εκπροσώπου της ΠΑΕ ΑΙΑΣ (Φυντάνης Ηλίας), και μετά από δική μου παράκληση και του κ. Τραυλού Μάριου, για πιστοποίηση των όσων θα ειπωθούν.

Πράγματι, η συνάντηση έγινε στα Σελήνια σε παραλιακή γνωστή καφετέρια με παρόντες όλους τους προαναφερόμενους.

Κατά την συνάντηση ο κ. Αγγέλου παραδέχθηκε ότι ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ο κ. Γιάννης Τσαβαρής δεν τον έχει απειλήσει ή καταγγείλει.

Αγαπητοί φίλες και φίλοι,

είναι άλλο ζήτημα η ΠΑΓΙΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΗ θέση μου για τον τρόπο λειτουργίας του Λατομείου με τοπικά χαρακτηριστικά, θέση που αναδιατύπωσα στην συγκεκριμένη συνάντηση και άλλο οι αθλιότητες που μου «χρέωναν».

Όπως γνωρίζετε την θέση μου αυτήν την είχα θέσει εγκαίρως προς έγκριση σε συνεδρίαση του Δ.Σ., αλλά η πλειοψηφία του την είχε απορρίψει.

Αυτή η εξέλιξη για μένα πολιτικά σημαίνει, ότι όσο θα ισχύει η απόφαση του Δ.Σ., είμαι μεν υποχρεωμένος να τη σέβομαι, αλλά παράλληλα να διατηρώ στο ακέραιο και την δική μου άποψη.

Αυτά και τίποτα περισσότερο για την αποκατάσταση της αλήθειας.

Γιάννης Τσαβαρής

Υποψ.Δημαρχ.Σαλαμίνας