EΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ Μ.Μ.Ε

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ- ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΑ.Ο.Σ- Β’ ΠΕΙΡΑΙΑ.

ΑΘΗΝΑ , ΤΡΙΤΗ 29 .09.2009

Προς όλα τα Μέσα Μαζικής ενημέρωσης και ημερήσιο και

απογευματινό τύπο

Αξιότιμοι κύριοι,

Με αυτή την επιστολή μου, εγώ η κωφή Βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ και υποψήφια στην Β’ περιφέρεια Πειραιά, θέλω να διαμαρτυρηθώ για την πλήρη αδιαφορία των Μ.Μ.Ε , προς εμέ προσωπικά στις τόσο σημαντικές επισκέψεις φορέων ΑμεΑ που επισκεπτόμουν κατά την διάρκεια της θητείας μου ως Βουλευτού, και κατά τις επισκέψεις που πραγματοποιώ ακόμη και τώρα.

Είναι απαράδεκτο όντας Βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου και αγωνίστρια του Αναπηρικού Κινήματος και των ευπαθών ομάδων να μην δέχονται τα Μ.Μ.Ε να με ακολουθήσουν στις επαφές που πραγματοποιώ μόνο και μόνο για να αναδείξω τα προβλήματα όλων αυτών των ανθρώπων.

Γιατί δεν με προσκαλούν σε εκπομπές; Επειδή είμαι Κωφή; Νομίζω ότι έχω κι εγώ δικαίωμα να προβάλλονται οι απόψεις μου στα ευαίσθητα κοινωνικά θέματα.

Σας ενημερώνω ότι και συνεργάτες διερμηνείς Ελληνικής Νοηματικής γλώσσας διαθέτω και το έργο σας θα μπορούσα να διευκολύνω στον τομέα αυτό.

Είναι απαράδεκτο να μην εισακούονται οι τηλεφωνικές μου παρακλήσεις να παρευρεθούν τα ΜΜΕ όχι φυσικά για την ατομική μου προβολή, αλλά για να ακουσθεί και η φωνή των συνανθρώπων που θεωρούνται πολίτες β’ και γ’ κατηγορίας (κακά τα ψέματα).

Ως προς την αντιμετώπισή σας στο πρόσωπό μου, επιτρέψτε μου να σας δηλώσω ότι δεν δέχομαι αυτή την μεταχείριση και την θεωρώ μειωτική και απαξιωτική .

Είμαι σε θέση και μέσα από το αξίωμα της Βουλευτού να μπορώ να ενώνω την φωνή μου και να εκπροσωπώ αυτούς τους συνανθρώπους επάξια .

Προεκλογικά, μόνο μία εμφάνιση μου πραγματοποιήθηκε σε συζήτηση στο ΤΗΛΕ-ΑΣΤΥ, και από τα υπόλοιπα τηλεοπτικά δίκτυα ουδεμία πρόσκληση δέχτηκα .

Την Κυριακή 27/9/09 χοροστατούντος του Αρχιεπισκόπου κ.Ιερώνυμου στους Άγιους Πάντες Καλλιθέας, για πρώτη φορά τελέσθηκε Θεία Λειτουργία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, μου ζητήθηκε από την ΝΕΤ να κάνω μια δήλωση για το εξαιρετικό αυτό γεγονός για την κοινωνία των κωφών, και η δήλωσή μου αυτή δεν μεταδόθηκε ποτέ δυστυχώς..

Κλείνοντας, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι οι συμπολίτες μου στην Β’ Πειραιά θα επιβεβαιώσουν την εμπιστοσύνη τους στο «παιδί ενός κατώτερου Θεού» και θα δώσουν την απάντηση σε όλους αυτούς που συστηματικά γυρίζουν την πλάτη και αδιαφορούν .

Σας Ευχαριστώ

Δήμητρα Αράπογλου-Υποψήφια Βουλευτής ΛΑ.Ο.Σ Β’ Πειραιά