Λειτουργεί η ανακύκλωση;


Αλήθεια υπάρχει ανακύκλωση στην Σαλαμίνα ή είναι άλλο ένα φιλόδοξο σχέδιο που εφαρμόστηκε για να ταΐσει τις φιλοδοξίες κάποιων και τις τσέπες κάποιων άλλων. Αν κρίνω από τον κάδο της γειτονίας μου και από πολλούς άλλους όπου έχουν τοποθετηθεί, μάλλον εύκολα οδηγούμε στο δεύτερο συμπέρασμα. Είμαι σίγουρος ότι πολύ θα σπεύσουν να ρίξουν την ευθύνη σε εμάς τους πολίτες που δεν σεβόμαστε και δεν τηρούμε την τάξη ,που επιβάλει να μην ρίχνουμε σκουπίδια στους κάδους ανακύκλωσης. Η ίδια τάξη όμως επιβάλει στον Δήμο, να φροντίζει ώστε οι κάδοι να αδειάζουν συχνά και να τηρεί το πρόγραμμα της ανακύκλωσης.
Φιλικά Α.Σ.
Τα παρακάτω είναι ενδιαφέροντα σχόλια αναγνωστών:
"ειμαι πολυ χαρουμενη που πολλοι φιλοι και γνωστοι μου κανουν ανακυκλωση "σχολαστικα" οπως εγω και το εννοω σχολαστικα πλενοντας,καθαριζοντας τα παντα που ανακυκλωνονται.γιατι καποιοι αλλοι μας ακυρωνουν με αυτον τον τροπο? ας κανουμε την αρχη για ενα καλυτερο αυριο...."

"Όπως υπάρχουν αυτοί που δυστυχώς ΔΕΝ κάνουν ανακύκλωση,ελπίζω επειδή αγνοούν τον τρόπο και τα ωφέλη της, έτσι υπάρχουν κι αυτοί που σαφώς κάνουν σχολαστικότατα ανακύκλωση, όπως προανέφερε κι η προηγούμενη φίλη και μάλιστα είναι "πορωμένοι"με αυτό. Θα βοηθούσε επομένως, αντί να βγάζουμε φωτογραφίες για να αποδείξουμε ότι τίποτα δε λειτουργεί σωστά, να ενημερώναμε τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τον ίδιο κάδο με εμάς για το πως και κυρίως ΓΙΑΤΙ πρέπει να κάνουμε ανακύκλωση.Μία φωτογραφία μίας χωματερής τις περισσότερες φορές αρκεί για να πείσω τους μαθητές μου να ανακυκλώνουν.Σε κάθε περίπτωση, η ανακύκλωση είναι πολιτισμός και οφείλουμε στον εαυτό μας να την υποστηρίξουμε."
Κανάκη Μαίρη