του Κώστα Χαρδαβέλλα
Θυσία στους Κινέζους επενδυτές της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά γίνεται η ιστορική περιοχή, όπου έγινε η ναυμαχία της Σαλαμίνας. Οι τάφοι των Σαλαμινομάχων και ο βυθός, όπου βρίσκονται ακόμα υπολείμματα των αρχαίων πλοίων της ιστορικής ναυμαχίας θα μετατραπούν σε προβλήτες και θα χρησιμοποιούνται για τον καθαρισμό των κινέζικων πλοίων, που θα περνάνε από την Ελλάδα.
Στη συμφωνία, που υπέγραψαν με τον ΟΛΠ οι Κινέζοι της COSCO το ξεκαθαρίζουν ρητά: «Μην μας δημιουργείται προβλήματα με ιστορικούς χώρους κ.λ.π. σε περιοχές που θα χρησιμοποιούνται για καθαρισμό και αμμοβολές των πλοίων μας».
Το θέμα έχει ξεκινήσει από τον περασμένο Νοέμβρη, όταν έφτασε κατεπείγον τηλεφωνικό σήμα στο λιμεναρχείο Πειραιά από του υπουργείο Πολιτισμού που ζητούσε να διακοπούν αμέσως εργασίες υδροβολής και αμμοβολής σε πλοίο που ήταν αγκυροβολημένο σε κηρυγμένο αρχαιολογικό χώρο στην Κυνοσούρα Σαλαμίνας.
Δέκα μέρες αργότερα ο γενικός διευθυντής του ΟΛΠ, Παναγιώτης Πετρουλής με έγγραφό του προς το υπουργείο Πολιτισμού και το υπουργείο Εργασίας ζητούσε να απορριφθεί το αίτημα του υπουργείου Πολιτισμού τονίζοντας ότι: «η απαγόρευση των εργασιών αυτών θα αποτελέσει λόγο μη προσέγγισης πλοίων για επισκευή στον Πειραιά».
Ένα ακόμη φαινόμενο του ξεπουλήματος της Ελλάδας τον τελευταίο καιρό.
www.newsbomb.gr
Θυσία στους Κινέζους επενδυτές της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά γίνεται η ιστορική περιοχή, όπου έγινε η ναυμαχία της Σαλαμίνας. Οι τάφοι των Σαλαμινομάχων και ο βυθός, όπου βρίσκονται ακόμα υπολείμματα των αρχαίων πλοίων της ιστορικής ναυμαχίας θα μετατραπούν σε προβλήτες και θα χρησιμοποιούνται για τον καθαρισμό των κινέζικων πλοίων, που θα περνάνε από την Ελλάδα.
Στη συμφωνία, που υπέγραψαν με τον ΟΛΠ οι Κινέζοι της COSCO το ξεκαθαρίζουν ρητά: «Μην μας δημιουργείται προβλήματα με ιστορικούς χώρους κ.λ.π. σε περιοχές που θα χρησιμοποιούνται για καθαρισμό και αμμοβολές των πλοίων μας».
Το θέμα έχει ξεκινήσει από τον περασμένο Νοέμβρη, όταν έφτασε κατεπείγον τηλεφωνικό σήμα στο λιμεναρχείο Πειραιά από του υπουργείο Πολιτισμού που ζητούσε να διακοπούν αμέσως εργασίες υδροβολής και αμμοβολής σε πλοίο που ήταν αγκυροβολημένο σε κηρυγμένο αρχαιολογικό χώρο στην Κυνοσούρα Σαλαμίνας.
Δέκα μέρες αργότερα ο γενικός διευθυντής του ΟΛΠ, Παναγιώτης Πετρουλής με έγγραφό του προς το υπουργείο Πολιτισμού και το υπουργείο Εργασίας ζητούσε να απορριφθεί το αίτημα του υπουργείου Πολιτισμού τονίζοντας ότι: «η απαγόρευση των εργασιών αυτών θα αποτελέσει λόγο μη προσέγγισης πλοίων για επισκευή στον Πειραιά».
Ένα ακόμη φαινόμενο του ξεπουλήματος της Ελλάδας τον τελευταίο καιρό.
www.newsbomb.gr