Η Σαλαμίνα έχει από τις πιο ακριβές συγκοινωνίες στο λεκανοπέδιο της Αττικής…
Η μετακίνηση με τα αστικά ΚΤΕΛ κοστίζει από 1.50 έως 2.00 ευρώ για κάθε διαδρομή σε ένα απαρχαιωμένο οδικό δίκτυο που δεν καλύπτει το σύνολο του νησιού. Αύξηση δηλαδή από 1 Γενάρη, από 15.4% έως 17,6% τη στιγμή που μειώνεται κατακόρυφα το λαϊκό εισόδημα.
Επιπλέον χαράτσι αποτελεί η πορθμειακή σύνδεση της Σαλαμίνας με το Πέραμα και τον Πειραιά που επιβαρύνουν οι συνεχείς αυξήσεις του ΦΠΑ και οι εισφορές περί τρίτων (ΟΛΠ, Λιμενικό Ταμείο)
Η πορθμειακή γραμμή Σαλαμίνας – Περάματος είναι η δεύτερη σε κίνηση επιβατών στα κράτη μέλη της Ε.Ε. (διακίνησε πάνω από 12.821.000 επιβάτες το 2009) γιατί η Σαλαμίνα αποτελεί καταφύγιο αναψυχής που επιλέγουν αρκετές δεκάδες χιλιάδες εργαζομένων και λαϊκών στρωμάτων της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά αλλά και γιατί μεγάλο μέρος των εργαζομένων του νησιού απασχολείται στο λεκανοπέδιο.
Π.χ. ένας εργαζόμενος που δε διαθέτει αμάξι και εργάζεται στον Πειραιά, του στοιχίζει (αστικό ΚΤΕΛ και ακτοπλοϊκό εισιτήριο για Πειραιά) πάνω από 160 ευρώ το μήνα, να πάει και να έρθει στο νησί. Αντίστοιχα εργαζόμενος με μηχανάκι στο γραμμή Παλούκια – Πέραμα πάνω από 80 ευρώ το μήνα και φτάνει η δαπάνη εάν χρησιμοποιεί αμάξι τα 260 ευρώ
Δεν αντέχει άλλο η τσέπη των εργαζομένων, των αυτοαπασχολούμενων, των άνεργων. Σε συνθήκες καπιταλιστικής κρίσης που τσακίζονται κατακτήσεις και δικαιώματα πρέπει να απαντήσουμε αποφασιστικά…
ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ ΟΧΙ Ο ΛΑΟΣ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ – ΚΡΑΤΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ
Διεκδικούμε άμεσα:
Þ Δραστική μείωση στην τιμή των εισιτηρίων των ΚΤΕΛ και της πορθμιακής σύνδεσης
Þ Δωρεάν μετακίνηση για τους άνεργους και άλλες κοινωνικές ομάδες που έχουν ανάγκη (π.χ. νεφροπαθείς, ΑμΕΑ, φαντάροι, φοιτητές, μαθητές κ.α.) με χορήγηση δωρεάν κάρτας απεριορίστων διαδρομών
Παλεύουμε για:
Σύγχρονες- Ασφαλείς- Φτηνές- Αποκλειστικά Δημόσιες Συγκοινωνίες στα πλαίσια ενός ΕΝΙΑΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΦΟΡΕΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ στο λεκανοπέδιο της Αττικής.
Διεκδικούμε:
Να προχωρήσει η Ζεύξη Σαλαμίνα- Πέραμα
Με περιβαντολογικό και πολεοδομικό σχεδιασμό αλλά και έργα υποδομών που είναι απαραίτητα
Το έργο να γίνει με αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση και χωρίς διόδια
Κ.Ο. Σαλαμίνας του ΚΚΕ, Γενάρης 2011