Παραιτήθηκε η πρόεδρος του Κ.Α.Π.Η Κα Μεαγγώφ - Καραγιάννη Αθηνά

Παρακαλώ για την ανάρτηση του εγγράφου παραίτησης από πρόεδρος του Κ.Α.Π.Η της Κας Μεαγγώφ - Καραγιάννης Αθηνάς την οποία πρωτοκόλλησε στο Δήμο την Παρασκευή20/5/2011 και την οποία ο πρόεδρος του Δ.Σ κος Κόγιας δεν ανακοίνωσε για ενημέρωση των Δημ. Συμβούλων στο συμβούλιο το ίδιο βράδυ.

Σπύρος Σοφράς

ΠΡΟΣ: Δήμαρχο Σαλαμίνας
             Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου & δι’ αυτού
             ενημέρωση-ανάγνωση στο Δημ. Συμβούλιο
             Κοινοποίηση προς όλους τους Δημ. Συμβούλους  

Δήμαρχε,
Με την παρούσα υποβάλλω την παραίτησή μου από πρόεδρος του Δ.Σ του Κ.Α.Π.Η
Η αιτιολογία της απόφασης αυτής έχει τη βάση της στο ότι δεν έχω το δικαίωμα να παρανομώ, υφιστάμενη εγώ και η οικογένειά μου τις συνέπειες εκνόμων πράξεων,που πραγματοποιούνται από άλλους αλλά με ευθύνη δική μου, όσο θα παραμένω σύμφωνα με τον Καλλικράτη Πρόεδρος του Δ.Σ του Κ.Α.Π.Η.
Η τήρηση των νόμων είναι υποχρέωσή μας και όχι ενασχόληση ερασιτεχνική.
                                                                                  
   Με τιμή
                                                                        Αθηνά Μεαγγώφ-Καραγιάννη