Η πολυσυζητημένη βιβλιοθήκη των Αμπελακίων, τα ξερά χόρτα και ο αντιδήμαρχος.

Καλησπέρα σας...

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στις 24.06.2012 μεσημεριανή ώρα, στο κέντρο των Αμπελακίων κ ειρωνικά πίσω από την πολυσυζητημένη βιβλιοθήκη των Αμπελακιων , ξέσπασε φωτιά από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, με αποτέλεσμα να τεθούν σε κίνδυνο οικογένειες κ περιουσίες.
Είμαι κάτοικος Αμπελακιων κ παρών στην αντιμετώπιση της μικρής αλλά επικίνδυνης σε κλίμακα πυρκαγιάς.
Ενημέρωσα τον αντιδήμαρχο Σαλαμίνας, τον κ.Παπαθεοχαρη ο οποίος ήρθε αμέσως . Ερωτήσεις της τάξεως ποιος έβαλε την πυρκαγιά, δεν νομίζω να αρμόζουν από τον αντιδήμαρχο.
Δεν θα σχολιάσω το έργο τους αλλά μέσω της εφημερίδας σας θα ήθελα να σας αναφέρω ότι...

15 περίπου μέτρα από το παλιό δημαρχείο Αμπελακιων υπάρχει κ πρόκειται να κατασκευαστεί η βιβλιοθήκη Αμπελακιων, αλλά λογω ευρέσεως αρχαίων το όλο θέμα έχει κάπως σταματήσει.
Η ουσία είναι ότι πρόκειται για μια περιοχή full στα ξερά χόρτα κ παρατημένη με αποτέλεσμα να απειλούνται σπίτια.
Προσωπικά πήγα κ το ανέφερα στον αντιδήμαρχο ο οποίος μου είπε με χαλαρό τρόπο ότι δεν υπάρχουν χρήματα για να βάλει κάποιον άνθρωπο να καθαρίσει το οικόπεδο της δημαρχίας, όπου πρόκειται να κατασκευαστεί η βιβλιοθήκη ,παρά να δώσω εγώ σαν πολίτης  κάποια χρήματα για τον καθαρισμό της περιοχής.
Μου είπε επίσης, ότι μπήκε στην πολιτική σαν πρώην ναυτικός κ συνάδελφος μου επειδή αγαπούσε τον τόπο του. Δεν πιστεύω , άνθρωποι όπου αγαπούν τον τόπο τους να τον έχουν τόσο εκτεθειμένο κ παρατημένο.
Θα ήθελα σας παρακαλέσω μέσω της εφημερίδας να ενημερώσετε τους υπευθύνους διότι ίσως να είμαστε τυχεροί που σωθήκαν παρουσίες μιας ζωής, επειδή όλοι οι κάτοικοι ήταν στα σπίτια τους ή να μου πείτε πως να τους προκαλέσω να καθαριστούν τα ξεραμένα χόρτα.

Σας ευχαριστώ.
Μπούτσης Κώστας