Στρατολογία: προτεραιότητά μας η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, είπε ο υφυπουργός Δημήτρης Ελευσινιώτης


Τις εγκαταστάσεις της Στρατολογίας στο Ρουφ επισκέφθηκε χθες Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012 ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρης Ελευσινιώτης, προκειμένου να ενημερωθεί για το έργο της υπηρεσίας και να δώσει κατευθυντήριες γραμμές για τη λειτουργία της.
Η πλήρης μηχανοργάνωση όλων των στρατολογικών υπηρεσιών της χώρας ξεκίνησε το 2008 όταν ο κ. Ελευσινιώτης, όταν ήταν διευθυντής του αρμόδιου κλάδου στο ΓΕΕΘΑ. Σήμερα, ως πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, επισκέφθηκε το στρατόπεδο Βασιλοπούλου όπου στεγάζεται το μηχανογραφικό κέντρο της Στρατολογίας και έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα της βελτιστοποίησης των στρατολογικών υπηρεσιών προς τους πολίτες, στην οποία στοχεύει και η διασύνδεση των στρατολογικών υπηρεσιών με την ενιαία κυβερνητική διαδικτυακή πύλη της Δημόσιας Διοίκησης “ΕΡΜΗΣ”. Η προκήρυξη για το έργο το οποίο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και αναμένεται να ολοκληρωθεί τις αμέσως προσεχείς ημέρες.

Η Α’ Διοίκηση Στρατολογικών Υπηρεσιών (Α’ ΔΣΥ) με έδρα το Ρουφ, χωρίζεται σε 4 στρατολογικές υπηρεσίες και το έργο που παράγει είναι εντυπωσιακό:

  • ΣΥ Αθήνας: Παρακολουθεί πληθυσμό 655,780 κατοίκους που ανήκουν στο Δήμο Αθηναίων.
  • ΣΥ Αττικής: Παρακολουθεί πληθυσμό 937,560 που ανήκει σε 16 Δήμους.
  • ΣΥ Δυτ. Αττικής: Παρακολουθεί πληθυσμό 783,360 που ανήκει σε 13 Δήμους.
  • ΣΥ Ανατ. Αττικής: Παρακολουθεί πληθυσμό 1,046,110 που ανήκει σε 24 Δήμους.
Η Α’ ΔΣΥ για το 2010 διακίνησε 203,356 αλληλογραφίες και εκδόθηκαν 31,240 πιστοποιητικά Στρατολογικής κατάστασης. Το 2011 διακινήθηκαν 152,278 αλληλογραφίες και εκδόθηκαν 25,894 πιστοποιητικά, ενώ για το 2012 έχουν διακινηθεί μέχρι σήμερα 124,345 αλληλογραφίες και εκδόθηκαν 14,281 πιστοποιητικά.
Η υπηρεσία ανταποκρίνεται καθημερινά σε περίπου 3,000 τηλεφωνικές κλήσεις και την επισκέπτονται 300 πολίτες.
Όλες οι ΣΥ λειτουργούν πλήρως Μηχανογραφικά για όλες τις Κλάσεις από τον Νοέμβριο του 2008. Αποτέλεσμα είναι η πάταξη της γραφειοκρατίας, η άμεση και η ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, η αύξηση της αποδοτικότητας του προσωπικού και η αναβάθμιση των συνθηκών εργασίας του με παράλληλη επίδραση στη βελτίωση της εικόνας των ΕΔ.
Καθιερώθηκε διαφορετικός τρόπος υποδοχής και εξυπηρέτησης του κοινού με τη λειτουργία τύπου «γκισέ» πίσω από τους οποίους βρίσκονται καθημερινά 3-5 στελέχη που πληροφορούν και διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των πολιτών.
Εκτός της αυτοπρόσωπης εξυπηρέτησης των πολιτών στους χώρους των ΣΥ έχει επιτευχθεί και η απομακρυσμένη εξυπηρέτησή τους με τη χρήση τεχνολογιών, όπως τύπου e-mail και fax, αλλά και με τη δυνατότητα αυτεπάγγελτης αναζήτησης δικαιολογητικών από άλλες δημόσιες υπηρεσίες. Η αυτόματη διασύνδεση με τα ΚΕΠ λειτουργεί επικουρικά στην εξυπηρέτηση των πολιτών και εναρμονίζεται πλήρως με το κυβερνητικό σχέδιο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης της Χώρας.
Τέλος, αναβαθμίστηκε το Σεπτέμβριο του 2010 ο δικτυακός τόπος του ΓΕΕΘΑ/ΔΣΣΝΣ με τη δημιουργία νέας ιστοσελίδας (www.stratologia.gr) . Για το 2011 η ιστοσελίδα δέχθηκε 500,000 επισκέψεις , ενώ για το 2012 έχει δεχθεί μέχρι σήμερα 920,000 επισκέψεις.
Ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Δ. Ελευσινιώτης μιλώντας στα στελέχη, τόνισε ότι άμεση προτεραιότητά του είναι η ανάπτυξη επιπρόσθετων ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Αναφέρθηκε επίσης στο έργο «Βελτιστοποίηση Στρατολογικών Υπηρεσιών προς τους πολίτες και τους Λοιπούς Δημόσιους Φορείς», το οποίο προβλέπει τη διασύνδεση των Στρατολογικών Υπηρεσιών με την ενιαία κυβερνητική διαδικτυακή πύλη της Δημόσιας Διοίκησης «ΕΡΜΗΣ» και στην αναβάθμιση του εξοπλισμού και του λογισμικού του Ο.ΠΛΗ.ΣΥ.Σ (Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Στρατολογικής Εξυπηρέτησης Πολιτών).