Μάνος Δερτούζος: "ΕΩΣ ΕΔΩ κ. ΜΠΟΥΤΣΗ!"



Mετά το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Αιαντείου την 24η  Δεκεμβρίου 2012, τις εισηγήσεις του κ. Μπούτση και τη σύμφωνη γνώμη των μελών της Δημοτικής Κοινότητας της κ. Δημητριάδου και των κ.κ. Μητρόπουλου και Βασιλείου αναγκάζομαι να πάρω θέση και να απαντήσω. Είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω με πολιτικό λόγο και επιχειρήματα. Ταυτόχρονα όμως, αυτή την φορά είμαι αναγκασμένος να στείλω όλο τον φάκελο με τις  ανεπίτρεπτες εκφράσεις και αναφορές που έχουν γίνει στο όνομά μου τα δύο τελευταία χρόνια,  τόσο από τον κ. Μπούτση όσο και από τα μέλη  της Δημοτικής Κοινότητας, στην δικαιοσύνη.  Η απρέπεια του λόγου έχει τα όριά της και δυστυχώς φαίνεται ότι μόνο η δικαστική οδός μπορεί να εμποδίσει ορισμένα άτομα από το να συκοφαντούν και να υβρίζουν.  Δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά. Είμαι υποχρεωμένος επίσης να απαντήσω σε ότι με αφορά, χωρίς να έχω την πρόθεση  να επισκιάσω τον Δήμαρχο, όπως ανέφερε ο κ. Μπούτσης. Απαντώ μόνο σε ότι αφορά την προσωπική και πολιτική μου αξιοπρέπεια.
Ο κ. Μπούτσης, Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αιαντείου μέχρι 31/12/2012, για μία φορά ακόμη προσπαθεί να παραποιήσει την αλήθεια και να  μην αναφέρει τους πραγματικούς λόγους για τους οποίους απαξιώθηκε από την Δημοτική αρχή.
Αποκρύπτει ο κ. Μπούτσης ότι μετά την εκλογή του με τον συνδυασμό του Γιάννη Τσαβαρή δέχτηκε την θέση του Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας  για δύο χρόνια με την υπόσχεση  ότι σε δύο χρόνια θα παραδώσει την θέση στην κα Τσενόγλου Δέσποινα, η οποία ήλθε πρώτη σε ψήφους στο Αιάντειο. Αντίθετα, ο κ. Μπούτσης ταυτίστηκε πλήρως από τους πρώτους μήνες με τα μέλη της Δημοτικής Κοινότητας που πρόσκεινται στην αντιπολίτευση με μοναδικό και απώτερο σκοπό να έχει σίγουρες τις θετικές ψήφους, ούτως ώστε να εδραιώσει την θέση του στην Προεδρία για μία τετραετία. Αυτή είναι η αλήθεια και μόνο αυτή.
Ο κ. Μπούτσης  αναφέρει για  πολλοστή  φορά μία διένεξη την οποία είχα με τον νυν Δήμαρχο Γιάννη Τσαβαρή  προ δεκαετίας και όχι προ πενταετίας, όπως εσκεμμένως παραποιεί την χρονολογία. Την αναφορά αυτή την έχει κάνει κατ’ επανάληψη προσπαθώντας να δημιουργήσει εντυπώσεις. Πράγματι με τον σημερινό Δήμαρχο είχα μία πολιτική διαφωνία πριν 10 χρόνια. Η διαφωνία στην πολιτική είναι κάτι σύνηθες, αυτό όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι ότι από τότε μέχρι σήμερα είμαι δίπλα στον Γιάννη Τσαβαρή και μάλιστα στην πρώτη γραμμή.  Ήμουν δίπλα του επί εποχής Σοφρά πηγαίνοντας τέσσερις  φορές στα  Δικαστήρια για να στηρίξω θέσεις και απόψεις του, όταν ο κ. Μπούτσης ήταν με τον  Βαγγέλη Αγαπίου.
Ήμουν δίπλα του διαθέτοντας την εφημερίδα μου στον Συνδυασμό μέχρι την ημέρα των εκλογών.  Είμαι στην πρώτη γραμμή από την ημέρα εκλογής του Συνδυασμού και δεν εναντιώθηκα όταν τον Ιανουάριο του 2011 έκανε Αντιδημάρχους εκείνους που είχαν πολύ λιγότερες ψήφους από μένα. 
Δεν εναντιώνομαι ούτε τώρα που διατηρεί τους ίδιους Αντιδημάρχους  και θα συνεχίσω να είμαι στην πρώτη γραμμή προσφέροντας και παράγοντας έργο από οποιαδήποτε θέση, στηρίζοντας τον συνδυασμό με τον οποίο εκλέχτηκα, μέχρι να λήξει αυτή η θητεία. Αυτό επιτάσσει η πολιτική μου παιδεία.
Ποιός είναι άραγε λοιπόν πρωταθλητής στην κυβίστηση (κωλοτούμπα), χαρακτηρισμός που αποδίδει σε μένα;  Εγώ που είμαι σταθερά δίπλα στον Γιάννη Τσαβαρή επί μία δεκαετία παρ’ όλη την  μη αξιοποίησή μου ή ο κ. Μπούτσης ο οποίος από τους πρώτους μήνες της εκλογής του πήγε απέναντι στον συνδυασμό με τον οποίο εκλέχτηκε, ταυτιζόμενος με την αντιπολίτευση με μοναδικό σκοπό να διατηρηθεί στην προεδρία επί τέσσερα χρόνια, ενώ πριν  συμπληρωθεί η διετία άλλαξε συνδυασμό βρισκόμενος δίπλα στους κ.κ. Μακρή-Τραυλό και απέναντι φυσικά από τον Γιάννη Τσαβαρή; Ο κόσμος κρίνει και βγάζει τα συμπεράσματά του.
Για την αναφορά που έκανα στην εφημερίδα μου για τα έργα στο Αιάντειο ο κος Μπούτσης σχολιάζει στην εισήγησή του «…κατάφερε επίσης να επισύρει την προσοχή  των αρχών στα διάφορα έργα και στο τέλος προσπάθησε να εμπλέξει εμάς και τους Συλλόγους για την πραγματοποίηση των έργων».  Ποιόν προσπαθεί να πείσει ο κ. Μπούτσης, που νομίζει ότι αναφέρεται σε ανόητους; Ο ίδιος έστειλε (δυστυχώς με την σύμφωνη γνώμη των μελών της Δημοτικής Κοινότητας) επίσημο έγγραφο στην Κτηματική υπηρεσία και την κάλεσε να ελέγξει την νομιμότητα των έργων στην παραλία Κακηβίγλας, στη παραλία του Συλλόγου Αγίου φανουρίου αλλά και το μικρό ανακαινισμένο εκκλησάκι του Αγίου Ελευθερίου στην Κακηβίγλα!!! (εκεί έφτασε το μίσος του)
Ποιον προσπαθεί να πείσει όταν στο ίδιο Συμβούλιο της 24ης Δεκεμβρίου 2012 στο τέταρτο θέμα με τίτλο «Συνεχιζόμενα παράνομα έργα, στην ευρύτερη περιοχή της Κοινότητας Αιαντείου», τελειώνοντας την εισήγησή του, που αποτελεί ένα κατηγορώ κατά των έργων, γράφει: «Ζητάμε να ασκηθεί έλεγχος νομιμότητας και συγκεκριμένα να γίνουν ποιοτικοί και ποσοτικοί έλεγχοι……».
Με αυτές τις ανεπίτρεπτες, ανιστόρητες, αδόκιμες και πολιτικά επιπόλαιες  ενέργειες ο κ. Μπούτσης  αλλά και μέλη της Δημοτικής Κοινότητας, κάλεσαν την Κτηματική υπηρεσία η οποία με την σειρά της ζητά εξηγήσεις από τον Δήμο για το έργο της παραλίας της Κακηβίγλας και όχι μόνο.
Η πολιτική στάση του κ. Μπούτση  για τα έργα  στο Αιάντειο,   με τον οποίον συμφωνούν και τα υπόλοιπα μέλη της Δημοτικής Κοινότητας , είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτη, κατακριτέα και κάνει ζημιά στην πρόοδο και την ανάπτυξη του Αιαντείου.  Τους καταγγέλλω δημοσίως. Χρειάζεται τόλμη και αποφασιστικότητα να μπορείς να παράγεις ουσιαστικό έργο σε ευπαθείς περιοχές όπως το Αιάντειο.
Ο κ. Μπούτσης  συγχρόνως αποκρύπτει επιστολές συλλόγων οι οποίοι έχουν ξεσηκωθεί και  καταφέρονται εναντίον του για την συνεχιζόμενη πολιτική του κατά των έργων και την καταγγελία που έκανε στην Κτηματική υπηρεσία.
Επανέρχεται ο κ. Μπούτσης και κάνει λόγο για πανάκριβα έργα ενώ αυτός και μόνο αυτός χαρακτηρίζει το έργο της κακηβίγλας ως «Τοιχίο του αίσχους».  Οι πολίτες έχουν κρίση. Σε ότι αφορά τα υποτιθέμενα πανάκριβα έργα , θα ήθελα να τον πληροφορήσω ότι δεν στοίχισαν στον Δήμο ούτε ένα ευρώ. Μήπως για αυτό επαναστατεί ο κ. Μπούτσης;
 Αποτελεί επίσης οξύμωρο σχήμα  ότι στην εισήγηση του στο ίδιο θέμα αναφέρει: «Έργα έχουν γίνει στο Αιάντειο….» Τουλάχιστον αυτό αναφέρει και η λαλίστατη κα Δημητριάδου, όπου βρεθεί. Αυτό αναφέρει και η πλειοψηφία των κατοίκων του Αιαντείου και των Συλλόγων. Το πρόβλημα δεν είναι λοιπόν ότι δεν έγιναν έργα στο  Αιάντειο, το πρόβλημα είναι ότι δεν έγιναν έργα  από τον κο Μπούτση.
Ειλικρινά όμως τι περίμενε ο κ. Μπούτσης και τα μέλη της Δημοτικής Κοινότητας; Ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας  να έχει ταυτιστεί πλήρως με την αντιπολίτευση, σε κάθε Συμβούλιο να υβρίζεται η Δημοτική αρχή και ο Δήμαρχος και ταυτόχρονα ο τελευταίος να τους αναθέτει την υλοποίηση έργων; Δηλαδή και θα τον υβρίζουν και θα τους εμπιστεύεται;  Αυτό θα αποτελούσε πολιτική πρωτοτυπία.
Υπό αυτές τις συνθήκες, όπως έχω ήδη πει σε προηγούμενη αναφορά μου, κλήθηκα από τον Δήμαρχο να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο Αιάντειο. Είμαι υπερήφανος γιατί με την παρουσία μου βοήθησα στην παραγωγή έργου γρήγορου, αποτελεσματικού και  κυρίως τίμιου. Οι πολίτες του Αιαντείου έχουν αναγνωρίσει αυτή την προσφορά.
Για το ανεπίτρεπτο και κατάπτυστο φεϊγβολάν το οποίο μοιράστηκε εις βάρος του, τον πληροφορώ ότι παρόμοιες πρακτικές τις έχω καταδικάσει κατ’ επανάληψη στο παρελθόν από όπου και αν προέρχονται, σε οποιονδήποτε και αν αποδίδονται. Παρόμοιες ενέργειες είναι κατακριτέες. Η  πολιτική αντιπαράθεση πρέπει να έχει ονοματεπώνυμο.
Τέλος, όσον αφορά στο υβρεολόγιο και στα κοσμητικά επίθετα, τα οποία μου αποδίδει ο κ. Μπούτσης κατ’ εξακολούθηση και τα οποία βρίσκουν απολύτως σύμφωνα τα μέλη της Δημοτικής Κοινότητας, θα αποτελέσουν αντικείμενο της κρίσης της δικαιοσύνης. Δεν θα συμμετέχω σε αυτό το επίπεδο της πολιτικής αντιπαράθεσης. Αφήνω την φρασεολογία  αυτού του τύπου στον κ. Μπούτση, ο οποίος τη μονοπωλεί τα δύο τελευταία χρόνια εις βάρος μου.

Μάνος Δερτούζος
Δημοτικός Σύμβουλος