ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ



                  Κύριε Δήμαρχε,
                  με τη παρούσα επιστολή μου θέλω να σας εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου για την αμέριστη βοήθεια και συμπαράσταση σας για την αποκατάσταση της κατάφορης αδικίας που είχε διαπραχθεί σε βάρος μου.
                  Δεν θα ξεχάσω την έκπληξη σας,  όταν σας επισκέφθηκα στο γραφείο σας και σας  είπα το πρόβλημα μου, για το οποίο είχα μόλις ενημερωθεί.
Από τη πρώτη στιγμή σταθήκατε δίπλα μου σαν να ήμουν δικό σας παιδί, δείχνοντας ότι  είστε ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΛΩΝ και πάνω από όλα ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
                  Κύριε Δήμαρχε, κυρία Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, σας  ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου για την
ανθρωπιά σας και γιατί μου δώσατε πίσω τη ζωή που κάποιοι, πριν 16 σχεδόν ολόκληρα χρόνια, μου την στέρησαν.
                                                                               

  Σας ευχαριστώ

                                                                       Ευστράτιος Γεωργαντίδης