Ανακοινώθηκαν οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ της χώρα. Το salamina-press παρουσιάζει όλους τους πίνακες.
Επίσης, οι υποψήφιοι θα μπορούν να εισάγουν στη διεύθυνσηresults.minedu.gov.gr τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους και τα τέσσερα αρχικά γράμματα από κάθε ένα από τα προσωπικά τους στοιχεία (επώνυμο, όνομα, όνομα πατρός και μητρός).
Τα αποτελέσματα έχουν αποσταλεί επίσης ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου εκτυπώνονται οι ονομαστικές καταστάσεις των επιτυχόντων, προκειμένου να αναρτηθούν στα σχολεία εντός της ημέρας.
Επίσης, οι υποψήφιοι θα μπορούν να εισάγουν στη διεύθυνσηresults.minedu.gov.gr τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους και τα τέσσερα αρχικά γράμματα από κάθε ένα από τα προσωπικά τους στοιχεία (επώνυμο, όνομα, όνομα πατρός και μητρός).
Τα αποτελέσματα έχουν αποσταλεί επίσης ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου εκτυπώνονται οι ονομαστικές καταστάσεις των επιτυχόντων, προκειμένου να αναρτηθούν στα σχολεία εντός της ημέρας.
Συγκρίσεις βάσεων:
Γενική πτώση στις βάσεις εισαγωγής στις σχολές με μεγάλη ζήτηση (ιατρικές και νομικές) καταγράφεται φέτος, ενώ ανοδικά κινήθηκαν βάσεις στις στρατιωτικές σχολές, καθώς και στις σχολές τουριστικών επαγγελμάτων.
Πτώση καταγράφηκε σε 338 τμήματα, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι η Ιατρική Σχολή Αθηνών έπεσε για πρώτη φορά κάτω από τα 19.000 μόρια.
Όπως ανακοινωθηκε από το υπουργειο Παιδειας ο συνολικός αριθμός των υποψηφίων οι οποίοι υπέβαλαν μηχανογραφικό δελτίο φέτος ανήλθε σε 104.988 (77.814 με το 90%, 14.296 με το 10%, 12.878 με τα ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄), ενώ πέρυσι ο αριθμός των υποψηφίων ήταν 116.173.
Συνολικά εισήχθησαν στα Πανεπιστήμια, στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, στα ΤΕΙ, στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και στις Ακαδημίες της Πυροσβεστικής και του Εμπορικού Ναυτικού 71.761, εκ των οποίων έκαναν χρήση των ειδικών περιπτώσεων 12.139, ενώ το 2012 εισήχθησαν 80.615.
Φέτος έμειναν 836 κενές θέσεις (509 με το 90%, 125 με το 10% και 202 με την κατηγορία των ΕΠΑΛ ΟΜΑΔΑ Α΄). Το 2012 είχαν μείνει 1.150 κενές θέσεις.