B. Αστράκος: "Εξ ιδίων κρίνετε τα αλλότρια κύριοι…"


Άθλιοι, λαμόγια και συκοφάντες είστε εσείς κ. Τσαβαρή, κ. Παπαθεοχάρη και κ. Σπηλιόπουλε.

Διότι αθλιότητα είναι να πετάτε τη νύχτα σαν ποντίκια φεϊγβολάν και να βρίζετε, να λασπολογείτε και να συκοφαντείτε τον Βαγγέλη τον Αστράκο.

Εγώ, κύριοι άθλιοι και συκοφάντες, στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου τον Ιούλιο, δήλωσα ότι αποχωρώ από την πλειοψηφία και παραιτούμαι από αναπληρωτής και αντιδήμαρχος έργων και είπα με σαφήνεια: Είχα αποφασίσει να μην εμπλακώ στις επόμενες δημοτικές εκλογές και το γνωρίζετε αυτό.
Όμως τα γεγονότα και η κατάσταση που δημιούργησε στον δήμο ο κ. Τσαβαρής, με τις δικές σας πλάτες, να χαρίζετε την δημοτική περιουσία, να κατασπαταλάτε και να κακοδιαχειριζόσαστε τα οικονομικά του δήμου με οδήγησαν στο να μην τα παρατήσω. Επεσήμανα ότι είμαι υποχρεωμένος να συνεχίσω να αγωνίζομαι και θα στηρίξω όποιον Δημοτικό Συνδυασμό επαναφέρει πίσω την περιουσία του δήμου και το ήθος, και σταματήσει την κατασπατάληση του δημοτικού χρήματος. Κι αυτό κάνω με συνέπεια μέχρι σήμερα.

Δεν μου απαντήσατε, όμως, σε αυτό που σας καταγγέλλω.

Με εκλιπαρούσατε να συναντηθούμε, όπως και έγινε, τον Σεπτέμβριο στο μαγαζί του Σπηλιόπουλου. Συναντηθήκαμε τότε ο Τσαβαρής, ο Παπαθεοχάρης, ο Σπηλιόπουλος και εγώ. Μου προτείνατε τότε και οι τρεις μαζί, να συνεχίσω να σας στηρίζω και από τα χρήματα που παίρνετε από την αποχέτευση θα μου δίνατε και εμένα το ένα τέταρτο.
Εάν είχα δεχθεί τότε, σήμερα για εσάς θα ήμουν ο… Μεγάλος Αστράκος.

Απαντήστε λοιπόν στο λαό της Σαλαμίνας, να καταλάβουν ποιοι είναι λαμόγια και συκοφάντες.

Έγινε αυτή η συνάντηση ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
Μου προτείνατε να μου δίνετε χρήματα απ’ αυτά που παίρνετε από την αποχέτευση Αμπελακίων ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
Παίρνετε τιμολόγια μαϊμού από συνεργείο αυτοκίνητων στα Αμπελάκια ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
Παίρνετε τιμολόγια μαϊμού από συνεργείο αυτοκινήτων στο Ρέντη ΝΑΙ ή ΟΧΙ  κ. Τσαβαρή, κ. Σπηλιόπουλε, κ. Παπαθεοχάρη;

Αυτά προς το παρόν.
Και κάθε φορά που θα πετάτε χαρτάκια τη νύχτα σαν ποντικάκια, γράφοντας συκοφαντικά και υβριστικά κατά του Αστράκου, θα σας απαντώ με συγκεκριμένες… κακές πράξεις που κάνετε.

Βαγγέλης Αστράκος
Πρώην Δήμαρχος Σαλαμίνας

Πρώην Βουλευτής Β’ Πειραιά