Η προβολή του τουριστικού χαρακτήρα του Πειραιά και τα 2.500 χρόνια από τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας

Την παρουσίαση της πρωτοποριακής, όπως χαρακτηρίζεται, καμπάνιας για την προβολή του Πειραιά ως ταξιδιωτικού προορισμού, με τίτλο Destination Piraeus με τη χορηγία της ΠΑΕ Ολυμπιακός έκανε την Δευτέρα το πρωί στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά ο δήμαρχος της πόλης κ. Γιάννης Μώραλης.  

Όπως είπε στην ομιλία του ο δήμαρχος Πειραιά «αυτή η πόλη πρέπει να σταματήσει να είναι απλά ένα πέρασμα όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα και να γίνει προορισμός. Οι επισκέπτες να ζήσουν την εμπειρία του Πειραιά».

Ο κ. Μώραλης τόνισε πως «ήταν βασική προεκλογική δέσμευσή μας η τουριστική ανάδειξη του Πειραιά. Αυτή τη δέσμευση σήμερα ξεκινάμε να την κάνουμε πραγματικότητα. Κάνουμε ένα σημαντικό πρώτο βήμα  προκείμενου να μπει η πόλη μας στον τουριστικό χάρτη. Με τον τρόπο αυτό ουσιαστικά επιθυμούμε να δώσουμε μια ώθηση στην οικονομία της πόλης. Με σχέδιο και μεθοδικότητα. Να υπάρξει ανάπτυξη και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στην πόλη για τους Πειραιώτες. Σε αυτό στοχεύει και αυτή η καμπάνια. Με τον τρόπο αυτό θα γνωρίζουν οι τουρίστες πριν φτάσουν στο λιμάνι σε ποια αξιοθέατα μπορούν να περιηγηθούν, που να πιούν καφέ και που να φάνε, ποια μουσεία να επισκεφτούν, που να ψωνίσουν Με λίγα λόγια τους παρακινούμε να «περπατήσουν την πόλη μας».

Έκανε λόγο για μια εντυπωσιακή και πρωτοποριακή καμπάνια, η οποία στηρίζεται κατά κύριο λόγο στις νέες τεχνολογίες και πρόσθεσε πως είναι η πρώτη φορά που ένας Δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει και υλοποιεί την τουριστική του προβολή αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και ψηφιακά μέσα –συνδυαστικά. 

Ο κ. Μώραλης επεσήμανε πως η καμπάνια αυτή περιλαμβάνει ένα πολυτελές έντυπο, ένα πολύγλωσσο site ( http://destinationpiraeus.com )   καθώς και εφαρμογές για έξυπνα τηλέφωνα και tablet (ήδη υπάρχουν εφαρμογές για κινητά με λειτουργικό iOS και Android) που θα ενημερώνουν για την πολιτιστική ζωή της πόλης σε πραγματικό χρόνο μέσω του web site και των social media. 

Στάθηκε ιδιαίτερα στην χορηγία της ΠΑΕ Ολυμπιακός και εξέφρασε την ευχή «να υπάρξουν και άλλοι φορείς, σύλλογοι, εταιρείες, ιδιώτες προκειμένου να υποστηρίξουν αυτή τη νέα προσπάθεια που ξεκίνησε εδώ και τρεις μήνες, ώστε να βελτιώσουμε την συνολική εικόνα του Πειραιά και της ζωής των πολιτών του».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός και Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά κ. Ευάγγελος Μαρινάκης επεσήμανε, μεταξύ άλλων, πως «προσπαθούμε να κάνουμε το αυτονόητο, αυτό που θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Αλλά ποτέ δεν είναι αργά. Αυτό που θέλουμε είναι να δείξουμε μέσα από τα δικά μας μάτια την αγάπη που έχουμε γι αυτό τον τόπο, τις δυνατότητες που έχει, να προβάλλουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις ομορφιές του, ώστε τα εκατομμύρια των τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα μας μέσω του Πειραιά να περπατήσουν έστω 2-3 ώρες στην πόλη. Πιστεύουμε ότι αν τελικά αυτό συμβεί θα είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, θα αλλάξει η τοπική μας οικονομία».                                                                                                                       
                                                                       
Μετά την εκδήλωση ο Μητροπολίτης Πειραιώς και Φαλήρου κ. Σεραφείμ δήλωσε ότι «ο Πειραιάς είναι η πύλη της πατρίδος μας...Δεν είναι δυνατόν απλώς να διέρχονται από εδώ οι ξένοι επισκέπτες μας αλλά πρέπει να μένουν για να δουν και να βιώσουν τι σημαίνει πολιτισμός στον τόπο που γεννήθηκε ο Πολιτισμός».

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης σε δηλώσεις του επεσήμανε πως «ο Πειραιάς είναι από μόνος του ένας τουριστικός προορισμός. 8,5 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα πλοία της ακτοπλοΐας και άλλα 2,5-3 εκατομμύρια έρχονται ως επισκέπτες κρουαζιεροπλοίων. Συζητάμε λοιπόν για 11 εκατομμύρια ανθρώπους οι οποίοι μέχρι σήμερα δεν ήξεραν ότι δίπλα στο λιμάνι υπάρχει μια ζωντανή αγορά, υπάρχει το Μικρολίμανο, η Πειραϊκή. Νομίζω ότι το πιο βασικό πράγμα που μπορεί να γίνει για την ανάδειξη του Πειραιά ως ενός σύγχρονου τουριστικού προορισμού είναι να τον προβάλλουμε. Να δείξουμε ότι υπάρχει, να δείξουμε τις ομορφιές του».

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς σημείωσε ότι «είναι μια εξαιρετική προσπάθεια η οποία θα φέρει σίγουρα πολύ καλά αποτελέσματα. Εμείς στον ΕΟΤ αναζητούμε τέτοιου είδους ενέργειες ακριβώς γιατί και ο δικός μας ρόλος είναι να βοηθούμε στην επικοινωνιακή προσπάθεια κάθε σημείου της χώρας μας, πολύ περισσότερο όταν αυτό είναι ο Πειραιάς. Είναι εξαιρετικά αισιόδοξο το γεγονός ότι στηρίζεται στο διαδίκτυο επειδή παγκοσμίως εκεί πηγαίνει ο κόσμος για να ονειρευτεί, για να συγκρίνει, εκεί εκδηλώνεται ο ανταγωνισμός και τελικά εκεί λαμβάνονται και οι μεγάλες αποφάσεις για το που θα πάει ο πελάτης».

Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Γιώργος Ανωμερίτης είπε πως «ο Πειραιάς είναι πράγματι ένας προορισμός και για το τώρα και για το μέλλον. Το 2021, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι θα γιορτάσουμε τα 2.500 χρόνια από τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας. Ένα ιστορικό γεγονός από το οποίο ξεπήδησε και ο Πειραιάς και η Δημοκρατία. Πρέπει μέχρι τότε να ετοιμαζόμαστε και χαίρομαι γιατί αυτή η προετοιμασία μαζί με τα έργα της Πολιτιστικής Ακτής ξεκίνησε τώρα. Πειραιάς, πόλη και λιμάνι πάνε μαζί».

πηγή: Το Βήμα