Σχετικά με την ανακοίνωση της διεύθυνσης του 5ου Δημοτικού Σχολείου θα ήθελα να κάνω μερικές επισημάνσεις.
1)"Κατά αρχάς το πρόβλημα εισροής των υδάτων....εμφανίστηκε από την αρχή σχεδόν της λειτουργίας του σχολείου" Κατά την γνώμη μου αυτή είναι και η ουσία του θέματος που δυστυχώς δεν μπορεί πλέον να επιλυθεί. Όμως για την ιστορία αφού υπάρχουν χαρτιά που αποδεικνύουν αυτές τις κακοτεχνίες τι ενέργειες έγιναν ή δεν έγιναν; Να γνωρίζουμε τουλάχιστον τα ονόματα των υπευθύνων. Επίσης ποιοι έβαλαν τις υπογραφές τους για την παραλαβή του κτιρίου θεωρώντας ότι ήταν κατάλληλο προς χρήση;
2) "Προ πέντε ετών κάλεσα γονέα μηχανολόγο να συντάξει μελέτη....η μελέτη αυτή προφανώς λόγω κόστους δεν προχώρησε" . Η κατά γενική ομολογία άξια και δραστήρια διευθύντρια του σχολείου δεν γνώριζε ότι στην Ελλάδα δυστυχώς οι διαδικασίες δεν γίνονται με αυτό τον τρόπο και ότι στο βωμό της γραφειοκρατίας ακόμα και ανθρώπινες ζωές έχουν δεύτερη μοίρα;
3)"Η τεχνική υπηρεσία του Δήμου είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία και τiς επισκευές των σχολικών κτιρίων...". Αυτοί που παραλάμβαναν τα αιτήματα και τις διαμαρτυρίες σας από τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου ή της Πρωτοβάθμιας Διεύθυνσης σε τι ενέργειες προέβησαν; Αφού λοιπόν η ευθύνη ανήκει στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου τι ενέργειες έχουν γίνει εκ μέρους του Δήμου; Πόσα χρήματα έχουν δαπανηθεί για την συντήρηση του συγκεκριμένου σχολείου; Αυτοί που ανέλαβαν την συντήρηση γιατί δεν την διεκπεραίωσαν σωστά;
4) "...παράλληλα με δική μου πρωτοβουλία επικοινώνησα τηλεφωνικά με την διευθύντρια του ΚΤ.ΥΠ (πρώην ΟΣΚ) η οποία μου είπε ότι θα έπρεπε η τεχνική διεύθυνση να στείλει αίτημα για αυτοψία...Η τεχνική υπηρεσία έστειλε αίτημα και ο ΚΤ.ΥΠ έστειλε αρνητική απάντηση...με αιτιολογικό ότι δεν αναλαμβάνει επισκευές αλλά μόνο νέες κατασκευές" Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο. Είδε και απόειδε η διευθύντρια και προβαίνει σε απευθείας επαφή με άλλη υπηρεσία αφού κατά όπως φαίνεται συνειδητοποιεί ότι η Τεχνική υπηρεσία και ο Δήμος δεν μπορούν να δώσουν λύση. Στις ενέργειες αυτές συμβάλει και η ίδια η τεχνική υπηρεσία απελθέτω απ΄ εμού το ποτήριον τούτο παρόλο που η συντήρηση είναι δική της ευθύνη. Και η διευθύντρια της ΚΤ.ΥΠ αφού ζητά γραπτό το αίτημα απάντα ότι δεν είναι δική της αρμοδιότητα. Αλήθεια αν είχε κανείς ηχογραφήσει τους διαλόγους θα ήταν πολύ καλό υλικό για σατυρική εκπομπή.
5) ότι ακολουθεί στο κείμενο είναι ενδεικτικό το τι συμβαίνει στην Σαλαμίνα σήμερα "...εξαιτίας μη ύπαρξης πιστώσεων αδυνατούσε να βρεθεί λύση". Τελικά το θέμα αφού πήγε πρώτα στην Αντιπεριφέρεια και μετά από έντονες πιέσεις στο ΚΤ.ΥΠ (φαντάζομαι ύστερα από άπειρα τηλεφωνήματα και προσωπικό αγώνα εκ μέρους της διευθύντριας) δόθηκαν οι διαβεβαιώσεις για την επίλυση του προβλήματος οι οποίες όμως έμειναν διαβεβαιώσεις και ...με την πρώτη σταγόνα της βροχής...το σχολείο έκλεισε.
Είναι φανερό ότι πέραν των ανθρώπων που εργάζονται στο σχολείο και τους γονείς που πηγαίνουν τα παιδιά τους κανείς άλλος δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για την σωστή λειτουργιά και την ασφάλεια του σχολείου. Ίσως είμαι υπερβολικός αλλά όλη αυτή η ιστορία βρίθει από υπερβολές. Επίσης όπως καλά γνωρίζουμε οι πολιτικοί το μόνο που αναγνωρίζουν είναι το πολιτικό κόστος και μόνο με πιέσεις από τους ίδιους τους γονείς υπάρχει πιθανότητα να επιλυθούν τα προβλήματα.