Στο λιμάνι του Πειραιά στη πύλη Ε3 παραμένει ημιβυθισμένο το επιβατηγό/οχηματαγωγό «Παναγία Τήνου» που παρουσίασε εισροή υδάτων και πήρε κλίση τον Απρίλιο.
Στις 14 Ιουνίου ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς προχώρησε σε ανοικτό πλειοδοτικό διαγωνισμό για την εκποίηση, πώληση και απομάκρυνση του ναυαγισμένου πλοίου με τιμή εκκίνησης τις 360.000 ευρώ.
Ο διαγωνισμός όμως απέβη άγονος, καθώς δεν εμφανίστηκε κανείς ενδιαφερόμενος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, το θέμα της διαχείρισης του ναυαγίου πρόκειται να αναλάβει η νεοσυσταθείσα Δημόσια Αρχή Λιμένων προκειμένου να εφαρμόσει τα όσα προβλέπονται στον Νόμο 2881/01 «Ρύθμιση θεμάτων ανέλκυσης ναυαγίων και άλλες διατάξεις», ενώ αναμένεται και σχετική απόφαση από το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ.
Γύρω από το «Παναγία Τήνου» παραμένει το αντιρρυπαντικό φράγμα, ενώ δεν είναι εφικτή η πρόσβαση προς το χώρο, καθώς ο ΟΛΠ έχει τοποθετήσει κάγκελα.
Στελέχη εταιρειών που ασχολούνται με ανελκύσεις ναυαγίων τόνισαν ότι το εκτιμώμενο κόστος για τη διαχείριση και απομάκρυνση του συγκεκριμένου πλοίο πιθανόν να αγγίξει τις 800.000 ευρώ.
Όσο παραμένει στο λιμάνι δεν αποκλείεται να πάρει και επιπλέον κλίση λόγω κυματισμού που δημιουργείται από τις προπέλες άλλων πλοίων.
Στις 14 Ιουνίου ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς προχώρησε σε ανοικτό πλειοδοτικό διαγωνισμό για την εκποίηση, πώληση και απομάκρυνση του ναυαγισμένου πλοίου με τιμή εκκίνησης τις 360.000 ευρώ.
Ο διαγωνισμός όμως απέβη άγονος, καθώς δεν εμφανίστηκε κανείς ενδιαφερόμενος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, το θέμα της διαχείρισης του ναυαγίου πρόκειται να αναλάβει η νεοσυσταθείσα Δημόσια Αρχή Λιμένων προκειμένου να εφαρμόσει τα όσα προβλέπονται στον Νόμο 2881/01 «Ρύθμιση θεμάτων ανέλκυσης ναυαγίων και άλλες διατάξεις», ενώ αναμένεται και σχετική απόφαση από το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ.
Γύρω από το «Παναγία Τήνου» παραμένει το αντιρρυπαντικό φράγμα, ενώ δεν είναι εφικτή η πρόσβαση προς το χώρο, καθώς ο ΟΛΠ έχει τοποθετήσει κάγκελα.
Στελέχη εταιρειών που ασχολούνται με ανελκύσεις ναυαγίων τόνισαν ότι το εκτιμώμενο κόστος για τη διαχείριση και απομάκρυνση του συγκεκριμένου πλοίο πιθανόν να αγγίξει τις 800.000 ευρώ.
Όσο παραμένει στο λιμάνι δεν αποκλείεται να πάρει και επιπλέον κλίση λόγω κυματισμού που δημιουργείται από τις προπέλες άλλων πλοίων.