Επιστολή προς την αξιότιμη Δήμαρχο κα.Νάννου με θέμα: Τα αδέσποτα σκυλιά


Α.Π.25579/21.11.2016 
(Γραφείο Πρωτοκόλλου Δημαρχείου Σαλαμίνας) 
 Σαλαμίνα 21.11.16

 Αξιότιμη κυρία Δήμαρχε,

Αφορμή γι’ αυτή την επιστολή μου προς εσάς, στάθηκε ένα θέμα που επανειλημμένως έχει θιγεί από συντοπίτες μου. Δράττομαι της ευκαιρίας να το θίξω κι εγώ, εξαιτίας ενός περιστατικού που συνέβη σε μένα πριν λίγες ημέρες και αφορά τα αδέσποτα σκυλιά του τόπου μας.


Σ’ έναν συνηθισμένο περίπατο που έκανα με κατεύθυνση από τη λεωφόρο Σαλαμίνος προς την παραλία, το απόγευμα του Σαββάτου στις 5.11.16, μου επιτέθηκαν τρία αδέσποτα στη λεωφόρο Σαλαμίνος, λίγο πριν τα κεντρικά φανάρια.

Στην προσπάθειά μου να τους ξεφύγω, έπεσα κι έσπασα τον καρπό μου. Έχω συντριπτικό κάταγμα κι ελλοχεύει ο κίνδυνος να κάνω επέμβαση. Επίσης, αναγκάστηκα να απέχω από τα εργασιακά μου καθήκοντα για δύο μήνες.

Δεν είναι η πρώτη φορά που δέχομαι επίθεση από αδέσποτα, καθώς πολλαπλασιάζονται κάθε εβδομάδα και κινούνται κατά αγέλες σε κεντρικούς δρόμους αλλά και παράδρομους. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω αλλάξει την πορεία μου προκειμένου να τα αποφύγω. Παλαιότερα, δε, υπήρξα ποδηλάτης και αναγκάστηκα να σταματήσω αυτό το χόμπυ, διότι η κατάσταση ήταν ακόμη πιο δύσκολη από τις επιδρομές τους.

Υποθέτω, κατανοείτε τους κινδύνους που ελλοχεύουν για έναν περιπατητή ή, ακόμα χειρότερα, για έναν αναβάτη δίκυκλου, η ανεξέλεγκτη περιφορά των αδέσποτων στο φιλικό, κατά τα άλλα, νησί μας.

Σας κάνω έκκληση, λοιπόν, με τη δύναμη που διαχειρίζεστε από το ανώτερο αξίωμα του τόπου μας, να λάβετε κάποια δραστικά μέτρα άμεσα.

Ας είμαι η τελευταία πολίτης που θίγει αυτό το θέμα για τον τόπο μου και ας είμαι το τελευταίο θύμα επίθεσης από αδέσποτους σκύλους.


 Με εκτίμηση, 

Αγγελική Πατάπη 

 Εκπαιδευτικός ΠΕ 70